quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De Stekelenburg van de Tweede Kamer
Je moet niet zeiken.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik had als TT: Tijs en Andries: Liefde en Lust
Die van ajacied4lf vind ik beduidend minder.
Ik snap de rullevantie ook niet echt.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik had als TT: Tijs en Andries: Liefde en Lust
Die van ajacied4lf vind ik beduidend minder.
Laatste dagen zaten we halverwege dik boven de 1000. Morgenochtend zul je zien dat ze weer minder kijkers hebben.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:36 schreef Zipportal het volgende:
415 tweede scherm gebruikers op 800.000 kijkcijfers
Kan je nagaan hoeveel mensen nu gefascineerd de discussies op tv volgen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:36 schreef Zipportal het volgende:
415 tweede scherm gebruikers op 800.000 kijkcijfers
Zeldzame piek op de eerste twee dagen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:36 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Laatste dagen zaten we halverwege dik boven de 1000. Morgenochtend zul je zien dat ze weer minder kijkers hebben.
Die heeft net Ranomi uit het water gevist, en geniet van een potje rampetampen van olympisch niveau op de Megalomaan.quote:
Nou jij bent snel op je teentjes getrapt. Eén opmerking van kritiek en je bent foetsie. dat slag mensen zonder ruggegraat hebben we niet echt nodig. Snelle vogel. Ga maar naar #TeamTyronquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je moet niet zeiken.
Ik ben hierbij #TeamJohannes af.
Ik blijf nog netjes zitten. Ik kon ook weglopen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou jij bent snel op je teentjes getrapt. Eén opmerking van kritiek en je bent foetsie. dat slag mensen zonder ruggegraat hebben we niet echt nodig. Snelle vogel. Ga maar naar #TeamTyron
Zo'n popie jopie user die denkt dat hij het gemaakt heeft terwijl hij eigenlijk het leven nog moet ontdekken.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik snap de rullevantie ook niet echt.
Gelukkig hoorde ik niemand lachen, en laten we dat vooral zo houden.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo'n popie jopie user die denkt dat hij het gemaakt heeft terwijl hij eigenlijk het leven nog moet ontdekken.
#TeamJohannes steunt de #StyloForMod campagne.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik blijf nog netjes zitten. Ik kon ook weglopen.
#TeamStylo
quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
#TeamJohannes steunt de #StyloForMod campagne.
Welkom terug.
Die zou ook komen maar die is besprongen door vier brandweermannen toen hij even een sigaartje op wilde steken.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:39 schreef RensAjacied het volgende:
Ik kan dit niet aanzien wat een kutitems.... Waar blijft Johan Derksen?
quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:39 schreef RensAjacied het volgende:
Ik kan dit niet aanzien wat een kutitems.... Waar blijft Johan Derksen?
De situatie in Noorwegen is nou eenmaal niet dusdanig slecht dat men naar Nederland moet vluchten.quote:
Is die nu zo goedkoop?quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:40 schreef Wopper1 het volgende:
Voor die 225 euro heb je al snel een PS3
quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:41 schreef Wopper1 het volgende:
Door de vluchtkerk staat het thema asielzoekers weer meer op de agenda
Eens
Oneens
LOL
Met dansende paardenstaart.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:43 schreef tralalala het volgende:
Een van de asielzoekers mag wel bij mij slapen
Alleen lekkere oostbloksletjes
Het was ook een retorische vraag.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het antwoord 'nee' lijkt mij zo goed als uitgesloten.
Redactie lacht zich kapot.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:43 schreef Wopper1 het volgende:
Eens
Oneens
Veeg mij maar op
Deze test wordt steeds makkelijker.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:43 schreef Wopper1 het volgende:
Eens
Oneens
Veeg mij maar op
Ze kennen de kijkcijfers van het 2e scherm. Die presentator van de afterparty zou in principe ook wel in zijn blote reet durven presenteren.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:43 schreef Wopper1 het volgende:
Eens
Oneens
Veeg mij maar op
Dit is een inside joke die niemand begrijpt, maar ik kan hem wel waarderen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
gevalletje roofie circle dit
komt vaak voor op fok blijkbaar.
Als de enige die de grap kan snappen hem leuk vindt heb ik een volledig tevreden publiek.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit is een inside joke die niemand begrijpt, maar ik kan hem wel waarderen.
en mensen die hier weten te komen hebben een vriend of vriendin een visum laten regelen en een ticket gekocht / laten kopen , dat zijn niet de arme mensen, maar de slimme mensenquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:45 schreef Zipportal het volgende:
Sodemieter op met die asielzoekers wij hebben een CRISIS hier.
Met dit soort christenen heb ik geen moeite.quote:
"Ga eens bier halen" riep Hij.quote:
Ik heb helemaal geen moeite met christenen in het algemeen. Moslims daarentegen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Met dit soort christenen heb ik geen moeite.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |