In de vorige TT werd niet naar de zondige relatie tussen Tijs en Andries gehint. Ik kon het gewoon niet hebben dat dat weer zou gebeuren.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:55 schreef Travel. het volgende:
Wat doe je, had net eentje helemaal TT veranderd pf pf
Ja, 00:00 he.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:56 schreef Zipportal het volgende:
Precies om 00:00 gaan de livestreams bij EO er altijd uit.Veel plezier met de dochter van Rumor.
Komt poep uit.quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:00 schreef Mani89 het volgende:
Niks mis mee zeggen we dan.
[ afbeelding ]
Welke is het?quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:00 schreef Mani89 het volgende:
Niks mis mee zeggen we dan.
[ afbeelding ]
Ze hadden deze keer een radicale Christen uitgenodigd.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:49 schreef Latert het volgende:
Was het gister wat?
Ik heb namelijk geskipt.
Hm... ze moeten van de EO toch hun quotum gristengekkies halen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ze hadden deze keer een radicale Christen uitgenodigd.
Nee, deze weigerde alleen homo's te trouwen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:56 schreef Latert het volgende:
[..]
Hm... ze moeten van de EO toch hun quotum gristengekkies halen.
Ik kan me niet voorstellen dat die voor net zoveel vuurwerk heeft gezorgd als meneer Haatbaard op dinsdag.
Erg nat waarschijnlijk.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:09 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik verwacht tenminste een vraag over de bedprestaties van Ranomi.
Was haatbaard dinsdag? Loopt m'n tv dan een dag achter of zat hij er gister ook?quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:56 schreef Latert het volgende:
[..]
Hm... ze moeten van de EO toch hun quotum gristengekkies halen.
Ik kan me niet voorstellen dat die voor net zoveel vuurwerk heeft gezorgd als meneer Haatbaard op dinsdag.
Snelle keerpunten.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:09 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik verwacht tenminste een vraag over de bedprestaties van Ranomi.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:26 schreef Specularium het volgende:
Buma, marcodej heeft nu een erectie.
Wtf, Wu-tang logoquote:
Die backstage gast is er nog?quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:36 schreef tralalala het volgende:
Maandag en dinsdag waren prima, gisteren viel dan weer heel erg tegen.
De radiouitzending was dan wel weer erg vermakelijk.
Een Barend en Van Dorp zal het nooit worden.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
concurrentie
RTL begint talkshow met Humberto Tan
Ja inderdaad, gewoon helemaal mee stoppen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:51 schreef Wopper1 het volgende:
Hulp aan vluchtelingen moet je aan de overheid overlaten
ONEENS
Vooruit ik nietquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:54 schreef Latert het volgende:
Vooruit, ik zet vandaag de stream aan op de achtergrond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben spindoctorquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben ook verslaggever van de Telegraaf.
Het beeld valt dan wat tegen.quote:
Topvraag weer.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:02 schreef Wopper1 het volgende:
Ik volg de berichtgeving over de rechtszaak via twitter
Ja
Nee
nee gestemdquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:02 schreef Wopper1 het volgende:
Ik volg de berichtgeving over de rechtszaak via twitter
Ja
Nee
3e scherm bedoel je zekerquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:02 schreef Latert het volgende:
Oh kut, ik ben vergeten om het 2e scherm te openen.
Heb ik geschreven.quote:
hoe lang duurt t voordat we weer mogen stemmen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:03 schreef Paxcon het volgende:
Tweede scherm is wel kut en onduidelijk tegenwoordig
wat n topstukquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb ik geschreven.
http://www.telegraaf.nl/p(...)t_excuses_aan__.html
Redactie heeft wel bepaalde elementen gecensureerd maar de Telegraaf blijft de Telegraaf.
Nee, geeft ze weer streetcreds.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:05 schreef OProg het volgende:
Het enige waar die jongens spijt van hebben is dat ze vast zitten.
Die krijgen ze daarna pas en dan hebben ze helemaal geen spijt meer.quote:
Triestquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:07 schreef UncleDolan het volgende:
"Toen de rechter iets voorlas in de straattaal van de verdachten, begonnen die te grinniken om zijn slechte uitspraak van hun taaltje."
dat soort tuig dus
Het publiek mocht het aantal jaar straf stemmen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:07 schreef alors het volgende:
Hadden ze ook een tweede scherm in de rechtszaal?
Ik zie hem gewoonquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:07 schreef marcodej het volgende:
Ben ik nou gek of zie ik het dashboard niet?
Zebra...quote:
Via sms.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:07 schreef OProg het volgende:
[..]
Het publiek mocht het aantal jaar straf stemmen.
Het zal niet lang duren voordat dit gewoon in de Dikke VanDale wordt opgenomen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
snitchende mocro = verlinkende Marokkaan.
Ze mochten stemmen welke verdachte ze het meest inspirerend vonden.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:07 schreef alors het volgende:
Hadden ze ook een tweede scherm in de rechtszaal?
2,60 per bericht.quote:
Als ik de rechter was geweest had ik me verexcuseerd voor het niet vloeiend spreken van dat apentaaltje.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:07 schreef UncleDolan het volgende:
"Toen de rechter iets voorlas in de straattaal van de verdachten, begonnen die te grinniken om zijn slechte uitspraak van hun taaltje."
dat soort tuig dus
Ze hebben sex terwijl ze niet getrouwd zijn voor God.quote:
Hardloopschoenen zijn niet zo duur.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:12 schreef Specularium het volgende:
Misschien moet sport dan eens wat meer betaalbaar worden.
Pics.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:13 schreef OProg het volgende:
[..]
Ze hebben sex terwijl ze niet getrouwd zijn voor God.
Het is seks.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:13 schreef OProg het volgende:
[..]
Ze hebben sex terwijl ze niet getrouwd zijn voor God.
In jouw wereld wel.quote:
Sommige mensen die geen CDA stemmen willen liever een teamsport.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:13 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hardloopschoenen zijn niet zo duur.
Zou een kind met de ideale genen opleveren. Ik zeg neuken voor het vaderland Pieter!quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:13 schreef Marcoss het volgende:
Van den Hoogenband kan een goede bijdrage leveren aan de Nederlandse sport door 6x olympisch goud bij de OS in 2036 te verwekken bij Ranomi!
quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:14 schreef marcodej het volgende:
Buma is geen zwemmer. Weinig aerodynamisch hoofd.
Wat een harde baas is dat.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:16 schreef Wopper1 het volgende:
Nu maar hopen dat Peter niet in Utrecht is.
[ afbeelding ]
Lijkt me sowieso geen sportief talent.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:14 schreef marcodej het volgende:
Buma is geen zwemmer. Weinig aerodynamisch hoofd.
De sponsor dokt daar keiharde knaken voor.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:16 schreef Karina het volgende:
Wat een armoedig shirt heeft die gozer aanm met die reclame erop
Doet me denken aan die darters met hun reclamezooi.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:17 schreef OProg het volgende:
[..]
De sponsor dokt daar keiharde knaken voor.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Doet me denken aan die darters met hun reclamezooi.
Tijs neemt een gedeelte over op Sodom en Gomorra, zijn boot.quote:
Pauw zal jaloers zijn.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:19 schreef marcodej het volgende:
[..]
Tijs neemt een gedeelte over op Sodom en Gomorra, zijn boot.
Is dat niet die man van stichting Martijn?quote:
Superrrrrrrrr Chinees.quote:
Dat moet dan nog bij de lokale omroep zijn geweestquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij zijn er ook beelden van een jonge sportende Pietertje.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:23 schreef OProg het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dries wil ook zwart zijn.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:23 schreef OProg het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dries wil ook zwart zijn.
Zo grappigquote:
Het is kiezen tussen 2 keer slecht.quote:
Verzin je dat nu of heb je dat echt onthouden?quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:24 schreef Wopper1 het volgende:
Buma, zoon van Bernhard van Haersma Buma en kleinzoon van Sybrand Marinus van Haersma Buma.
Ik vermoed een homoseksuele relatie tussen de presentatoren.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:24 schreef RensAjacied het volgende:
Johannes kan zich hier ook vermaken zie ik? christelijke gezelligheid
Andries moet maar weer eens aanschuiven bij VI. Kan hij mooi over Rangers pratenquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vermoed een homoseksuele relatie tussen de presentatoren.
Euhhh Randersquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Andries moet maar weer eens aanschuiven bij VI. Kan hij mooi over Rangers praten
quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:27 schreef Wopper1 het volgende:
Drommels drommels drommels!
[ afbeelding ]
Deze komt elke dag langs of nietquote:
Het journaal is minder rullevant.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het journaal komt toch ook elke dag voorbij?
quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:31 schreef OProg het volgende:
Buma heeft er een neus voor.
Hoewel hij soms wel een enorme gok neemt.
Bromancequote:Op donderdag 30 mei 2013 23:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt wel de mond vol van de erectie van Marcodej.
Sybrant is het neusje van de zalm.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:34 schreef Latert het volgende:
Ik geloof het allemaal wel, laat dat verschillige linksgekkie maar aan het woord nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |