Dit doen we hier dus niet meer he... Die scheve smoel heeft helemaal niks met haar afkomst te maken.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:18 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik niet. Met die scheve Marokkaanse smoel van d'r
Dan nog liever de hoer van Amsterdam.
Sorry, ik neem het direct terug.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit doen we hier dus niet meer he... Die scheve smoel heeft helemaal niks met haar afkomst te maken.
Ik zie het deze keer door de vingers, maar zie het als een officiele waarschuwing.
officiële*quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit doen we hier dus niet meer he... Die scheve smoel heeft helemaal niks met haar afkomst te maken.
Ik zie het deze keer door de vingers, maar zie het als een officiele waarschuwing.
Onzin. Tenzij je mij nu direct, zonder google werk kunt vertellen hoe je de puntjes op de 'o' zet.quote:
quote:
Dat lijk me echt een verschrikkelijk kutwijf en heel erg nep.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:18 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik niet. Met die scheve Marokkaanse smoel van d'r
Dan nog liever de hoer van Amsterdam.
Ik bedoelde hier natuurlijk nare dame.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat lijk me echt een verschrikkelijk kutwijf en heel erg nep.
Je hoeft toch ook niet met haar te praten ofzo.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat lijk me echt een verschrikkelijk kutwijf en heel erg nep.
shift-trema äquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onzin. Tenzij je mij nu direct, zonder google werk kunt vertellen hoe je de puntjes op de 'o' zet.
[..]
Ik vind het jammer dat je mijn mening als onzin ziet. Benader deze alstublieft objectief en kom met een uitgebreide analyse waarom dit onzin is. Ik ben geïnteresseerd in je mening. Alleen niet in jouw mening over reckfulquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onzin. Tenzij je mij nu direct, zonder google werk kunt vertellen hoe je de puntjes op de 'o' zet.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik bedoelde hier natuurlijk nare dame.
Die reden gaf ik?quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat je mijn mening als onzin ziet. Benader deze alstublieft objectief en kom met een uitgebreide analyse waarom dit onzin is. Ik ben geïnteresseerd in je mening. Alleen niet in jouw mening over reckful
Om haar nou de hele tijd te knevelen als ze niet aan het pijpen is, is ook weer een heel gedoe.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:22 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Je hoeft toch ook niet met haar te praten ofzo.
De puntjes op de ''o'' zijn fout. De puntjes op de ë.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Gezamenlijk overleven wij RonDanja zijn schrikbewind wel.
[..]
Die reden gaf ik?
ßßßßßßßßßßßßßßquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De puntjes op de ''o'' zijn fout. De puntjes op de ë.
Dat was wel een blunder te noemen jaquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De puntjes op de ''o'' zijn fout. De puntjes op de ë.
Graag gedaan.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was wel een blunder te noemen jaBedankt dat je mij hierop attendeert.
Die vind ik altijd erg lastig de zeldzame keren dat ik er iets in het Duits probeer te schrijven.quote:
no homoquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Steek je vinger in je reet en tel tot 10. Dan lukt het wel.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Steek je vinger in je reet anus en tel tot 10. Dan lukt het wel.
gewoon alt + 0223 onthoudenquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die vind ik altijd erg lastig de zeldzame keren dat ik er iets in het Duits probeer te schrijven.
ß krijg je datquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:27 schreef Littlerabbit het volgende:
s
[..]
Dat snap ik nooit. Alt + 0223, en dan?
Zo zijn er zoveel dingen die je moet onthouden en het werkt bij mij nietquote:
ß:quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zo zijn er zoveel dingen die je moet onthouden
Bij mij dus ook niet.quote:
Laptopquote:
ctrl + alt +5?quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:30 schreef AFCNiels het volgende:
Ik heb wel een euroteken, dat werkt ook niet bij mij. Als oplossing google ik het altijd en dan copy paste ik het. Ik ben me er van bewust dat dit niet de meest efficiënte manier is.
quote:
Ik moest het ook google ja. Ik probeerde het eerst met de knop links bovenquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Numpad moest ik googelen, maar dat heb ik dus niet.
¤ Mooi dat werkt dus, maar er zit ook een ¤ en een dollar teken op mijn toetsenbord en die werken niet als ik er gewoon op druk.quote:
Moet ik even een dm sturen anders?quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:32 schreef GGMM het volgende:
Ik zie nu pas dat johannes m'n logo heeft gejatWat sneu zeg.
Dat zou ik prettig vinden ja, thnx.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:32 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Moet ik even een dm sturen anders?
Voor de PVV is het juist futuristisch.quote:
Nadat je zei dat je wist waar ik woonde had ik door dat ik uit moest kijken.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je reageerde nogal nonchalant op mijn DM.
Jammer dat je nu feitelijke onjuistheden verkondigt hier in de SC.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:35 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nadat je zei dat je wist waar ik woonde had ik door dat ik uit moest kijken.
Nee oke is goed man.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jammer dat je nu feitelijke onjuistheden verkondigt hier in de SC.
Crisistijd hè.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:37 schreef charmed_angel het volgende:
Echt dan werk je in een kringloopwinkel, en nog gaan mensen kleding jatten van 5 euro
Echt WTF
Kringloopwinkels trekken nou eenmaal mensen uit achterstandswijken aan.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:37 schreef charmed_angel het volgende:
Echt dan werk je in een kringloopwinkel, en nog gaan mensen kleding jatten van 5 euro
Echt WTF
Ja ik weet het, maar toch. 5 euro voor een lacoste shirt is niet duur. Waarom jatten?quote:
Zal Feyenoord wel zijn. Die hebben immers de beste jeugdopleiding, daar waar PSV totaal geen jeugdopleiding heeft.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:39 schreef AFCNiels het volgende:
Wie heeft eigenlijk die bekerwedstrijd gewonnen?
En dat is niet helemaal waar.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kringloopwinkels trekken nou eenmaal mensen uit achterstandswijken aan.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zal Feyenoord wel zijn. Die hebben immers de beste jeugdopleiding, daar waar PSV totaal geen jeugdopleiding heeft.
a1 is niks meer bij feyenoord is leeggeplukt voor t eerstequote:Op donderdag 30 mei 2013 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zal Feyenoord wel zijn. Die hebben immers de beste jeugdopleiding, daar waar PSV totaal geen jeugdopleiding heeft.
In achterstandswijken krijg ik ook standaard lepraveel fooi. Kakwijken altijd 0 euro.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En dat is niet helemaal waar.
Weet je wie er het meeste zeiken over dat onze prijzen te hoog zijn? Die kakmevrouwtjes, rijke stinkerds
Dit is een blik uit de toekomst. Ik ben de linker en die rechter is Veenstra.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vroeg hij net per DM toevallig naar je lengte?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |