Nadat je zei dat je wist waar ik woonde had ik door dat ik uit moest kijken.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je reageerde nogal nonchalant op mijn DM.
Jammer dat je nu feitelijke onjuistheden verkondigt hier in de SC.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:35 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nadat je zei dat je wist waar ik woonde had ik door dat ik uit moest kijken.
Nee oke is goed man.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jammer dat je nu feitelijke onjuistheden verkondigt hier in de SC.
Crisistijd hè.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:37 schreef charmed_angel het volgende:
Echt dan werk je in een kringloopwinkel, en nog gaan mensen kleding jatten van 5 euro
Echt WTF
Kringloopwinkels trekken nou eenmaal mensen uit achterstandswijken aan.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:37 schreef charmed_angel het volgende:
Echt dan werk je in een kringloopwinkel, en nog gaan mensen kleding jatten van 5 euro
Echt WTF
Ja ik weet het, maar toch. 5 euro voor een lacoste shirt is niet duur. Waarom jatten?quote:
Zal Feyenoord wel zijn. Die hebben immers de beste jeugdopleiding, daar waar PSV totaal geen jeugdopleiding heeft.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:39 schreef AFCNiels het volgende:
Wie heeft eigenlijk die bekerwedstrijd gewonnen?
En dat is niet helemaal waar.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kringloopwinkels trekken nou eenmaal mensen uit achterstandswijken aan.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zal Feyenoord wel zijn. Die hebben immers de beste jeugdopleiding, daar waar PSV totaal geen jeugdopleiding heeft.
a1 is niks meer bij feyenoord is leeggeplukt voor t eerstequote:Op donderdag 30 mei 2013 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zal Feyenoord wel zijn. Die hebben immers de beste jeugdopleiding, daar waar PSV totaal geen jeugdopleiding heeft.
In achterstandswijken krijg ik ook standaard lepraveel fooi. Kakwijken altijd 0 euro.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En dat is niet helemaal waar.
Weet je wie er het meeste zeiken over dat onze prijzen te hoog zijn? Die kakmevrouwtjes, rijke stinkerds
Dit is een blik uit de toekomst. Ik ben de linker en die rechter is Veenstra.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vroeg hij net per DM toevallig naar je lengte?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |