Dit doen we hier dus niet meer he... Die scheve smoel heeft helemaal niks met haar afkomst te maken.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:18 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik niet. Met die scheve Marokkaanse smoel van d'r
Dan nog liever de hoer van Amsterdam.
Sorry, ik neem het direct terug.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit doen we hier dus niet meer he... Die scheve smoel heeft helemaal niks met haar afkomst te maken.
Ik zie het deze keer door de vingers, maar zie het als een officiele waarschuwing.
officiële*quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit doen we hier dus niet meer he... Die scheve smoel heeft helemaal niks met haar afkomst te maken.
Ik zie het deze keer door de vingers, maar zie het als een officiele waarschuwing.
Onzin. Tenzij je mij nu direct, zonder google werk kunt vertellen hoe je de puntjes op de 'o' zet.quote:
quote:
Dat lijk me echt een verschrikkelijk kutwijf en heel erg nep.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:18 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik niet. Met die scheve Marokkaanse smoel van d'r
Dan nog liever de hoer van Amsterdam.
Ik bedoelde hier natuurlijk nare dame.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat lijk me echt een verschrikkelijk kutwijf en heel erg nep.
Je hoeft toch ook niet met haar te praten ofzo.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat lijk me echt een verschrikkelijk kutwijf en heel erg nep.
shift-trema äquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onzin. Tenzij je mij nu direct, zonder google werk kunt vertellen hoe je de puntjes op de 'o' zet.
[..]
Ik vind het jammer dat je mijn mening als onzin ziet. Benader deze alstublieft objectief en kom met een uitgebreide analyse waarom dit onzin is. Ik ben geïnteresseerd in je mening. Alleen niet in jouw mening over reckfulquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onzin. Tenzij je mij nu direct, zonder google werk kunt vertellen hoe je de puntjes op de 'o' zet.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik bedoelde hier natuurlijk nare dame.
Die reden gaf ik?quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat je mijn mening als onzin ziet. Benader deze alstublieft objectief en kom met een uitgebreide analyse waarom dit onzin is. Ik ben geïnteresseerd in je mening. Alleen niet in jouw mening over reckful
Om haar nou de hele tijd te knevelen als ze niet aan het pijpen is, is ook weer een heel gedoe.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:22 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Je hoeft toch ook niet met haar te praten ofzo.
De puntjes op de ''o'' zijn fout. De puntjes op de ë.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Gezamenlijk overleven wij RonDanja zijn schrikbewind wel.
[..]
Die reden gaf ik?
ßßßßßßßßßßßßßßquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De puntjes op de ''o'' zijn fout. De puntjes op de ë.
Dat was wel een blunder te noemen jaquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De puntjes op de ''o'' zijn fout. De puntjes op de ë.
Graag gedaan.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was wel een blunder te noemen jaBedankt dat je mij hierop attendeert.
Die vind ik altijd erg lastig de zeldzame keren dat ik er iets in het Duits probeer te schrijven.quote:
no homoquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Steek je vinger in je reet en tel tot 10. Dan lukt het wel.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Steek je vinger in je reet anus en tel tot 10. Dan lukt het wel.
gewoon alt + 0223 onthoudenquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die vind ik altijd erg lastig de zeldzame keren dat ik er iets in het Duits probeer te schrijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |