voor fey?quote:
gatverdammequote:
quote:
Die hebben wel een kans om money te pakkequote:Op donderdag 30 mei 2013 20:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gelukkig heeft PSV het dit jaar veel beter gedaan![]()
hahaquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:59 schreef Caland het volgende:
[..]
FeyenooitZeker ook de basisschool nooit ontgroeid.
Ik heb nog anders wel een lijstje met lekker (woord)grappen over Feyenoord.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:59 schreef Caland het volgende:
[..]
FeyenooitZeker ook de basisschool nooit ontgroeid.
Het zegt genoeg dat ze zo blij zijn met een plekkie boven Feyenoord op doelsaldo terwijl ze kampioen moesten worden.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gelukkig heeft PSV het dit jaar veel beter gedaan![]()
Heb je die van je Nieuw Noord matties?quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb nog anders wel een lijstje met lekker (woord)grappen over Feyenoord.
We zijn nou eenmaal niet allemaal zo stoer als jij bent Rens.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb nog anders wel een lijstje met lekker (woord)grappen over Feyenoord.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
haha
700 miljoen uitgeven en helemaal niks
BRRRRRR POWPOWPOWPOWquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb je die van je Nieuw Noord matties?
Ik ga ze niet opnoemen want:quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb je die van je Nieuw Noord matties?
quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:47 schreef RensAjacied het volgende:
Mensen vanaf nu geen getroll, gekanker of ieder ander ontoelaatbaar gedrag van jullie.
Bedankt voor uw medewerking.
Nou gelukkig niet zeg, pfff. Kom ik even goed wegquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ga ze niet opnoemen want:
[..]
Prachtige zangkunsten ook nogquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Die Pakistaanse verkeersagent bij Metropolis momenteel
Hij schaamt zich er niet voor in ieder geval
Ik denk wel dat je het je vannacht wakker houdt mijn vriend.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou gelukkig niet zeg, pfff. Kom ik even goed weg
Stel je eens voor dat een toetsenbordheld al die woordgrapjes zo uit de mouw schudt. Dan zijn de rapen gaar zeg ik je.
Maar ik moest dan ook echt kanjerhard lachen om de zeer originele vraag van Callie.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik dacht dat deze alleen gebruikt werd voor keiharde/grappig opmerkingen.
Dat denk ik ook ja. Vooral van Heerenveen kan ik weinig hebben. Eeuwige rivaal dit dat.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je het je vannacht wakker houdt mijn vriend.
Kijk nou uit Caland, voor dat je het weet komt hij even naar Nimma.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou gelukkig niet zeg, pfff. Kom ik even goed weg
Stel je eens voor dat een toetsenbordheld al die woordgrapjes zo uit de mouw schudt. Dan zijn de rapen gaar zeg ik je.
Dan heeft hij voor Utrecht CS al een tik gehad van zijn 'gappie'quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:03 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kijk nou uit Caland, voor dat je het weet komt hij even naar Nimma.
Kan het ook ergens anders overgaan? Het is nogal zielig gedrag wat jullie vertonen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan heeft hij voor Utrecht CS al een tik gehad van zijn 'gappie'
Wat wil je tegen de politie zeggen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Blijkbaar is het geen taboe daar.
Welkomquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:06 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Slowchat nooit echt gepost, sinds een weekje wat meer.
Verder vooral Feyenoord-topic.
Ok Rens.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kan het ook ergens anders overgaan? Het is nogal zielig gedrag wat jullie vertonen.
quote:
Ik zal het waarderen als jullie wat meer gedragen naar jullie leeftijd en niet kinderen gaan pestenquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kan het ook ergens anders overgaan? Het is nogal zielig gedrag wat jullie vertonen.
Dat zijn stuk voor stuk sukkeltjes. Wel leuk dat de interviewer erop inspeelde en ze naar de mond sprak.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat wil je tegen de politie zeggen?
Als dit je echt dwars zit, kan je nog altijd de Kindertelefoon bellen. Doe ik ook wel eens als ik een woedeaanval heb.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die man is wel een baas. Hij had vroeger ook zo'n programma uit Zuid-Amerika. Paraguay volgens mij.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zijn stuk voor stuk sukkeltjes. Wel leuk dat de interviewer erop inspeelde en ze naar de mond sprak.
Je doet toch mbo nu? Harde leventje alles.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik zal het waarderen als jullie wat meer gedragen naar jullie leeftijd en niet kinderen gaan pesten
Ja ik weet het, ik heb je al eens zien huilen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als dit je echt dwars zit, kan je nog altijd de Kindertelefoon bellen. Doe ik ook wel eens als ik een woedeaanval heb.
Kinder telefoon heeft mij de laatste ban hier opgeleverd.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:07 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Morgen maar even bellen.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik zal het waarderen als jullie wat meer gedragen naar jullie leeftijd en niet kinderen gaan pesten
Ik ben in de warquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja ik weet het, ik heb je al eens zien huilen.
Dat was niet huilen, maar dat geheel terzijde.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja ik weet het, ik heb je al eens zien huilen.
Oh al die tijd was ik in veronderstelling dat het tranen waren. Het spijt me, ik heb het verkeerd begrepen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was niet huilen, maar dat geheel terzijde.
En terecht. Dat is voor kinderen met eckte struggles, zoals Rens.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:09 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Kinder telefoon heeft mij de laatste ban hier opgeleverd.
Word door fok-blijkbaar niet op prijs gesteld om daar met meerdere users te gaan trollen.![]()
Fokking 2 weekjes.
Verveling zijn ook struggles.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:11 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
En terecht. Dat is voor kinderen met eckte struggles, zoals Rens.
Ik heb daar ook wel eens getrolledquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:11 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
En terecht. Dat is voor kinderen met eckte struggles, zoals Rens.
Zolang je nog aan de piel kunt trekken heb je geen verveling.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:11 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Verveling zijn ook struggles.
Ja maar jij bent een hoolie.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb daar ook wel eens getrolled
Dan ga je een vrij saai hooliganleven tegemoet.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij bent mijn voorbeeld als harde Zwollenaar.
Wildpissen in de Toog is toch wel iets wat iedereen een keer gedaan moet hebben.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:14 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dan ga je een vrij saai hooliganleven tegemoet.
Ow shitquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wildpissen in de Toog is toch wel iets wat iedereen een keer gedaan moet hebben.
Staat genoteerd.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wildpissen in de Toog is toch wel iets wat iedereen een keer gedaan moet hebben.
quote:'Dikkere buik wijst op komst 'Blitz-baby' Rafael en Sabia'
Nieuwe foto's van Sabia Boulahrouz en Rafael van der Vaart voeden volgens Duitse media de geruchten dat het nieuwe koppel al in verwachting zou zijn van hun eerste kindje. Naar aanleiding van de beelden wordt namelijk geconstateerd dat de anders altijd zo slanke Sabia nu een buikje heeft.
De media schrijven over een 'Blitz-Baby' voor het kersverse koppel dat naar verluidt pas sinds april met elkaar gaat. De roddelbladen opperen dat de twee wellicht toch al iets langer met elkaar zouden hebben en eerder besloten hun relatie kenbaar te maken omdat 'ze de zwangerschap toch niet veel langer meer hadden kunnen verbergen'.
Net nadat de twee hun relatie openbaar maakten, werd Sabia bij de gynaecoloog gezien. Zwangerschapsgeruchten werden toen door Rafael en Sabia de kop ingedrukt. 'Nee, ik ben erg blij met Dámian', was de korte reactie van Rafael toen de Duitse zender RTL vroeg of hij nog een kinderwens had.
De 35-jarige Sabia Boulahrouz heeft een 17-jarige dochter die bij haar vader woont. Ze was getrouwd met Khalid Boulahrouz, met wie ze twee kinderen van 2 en 3 jaar oud heeft. In 2008 verloren ze een dochtertje dat met 22 weken te vroeg werd geboren. Volgens Duitse media is dit trauma mogelijk ook een reden om het nieuws van de zwangerschap niet naar buiten te brengen.
Bron: AD
Woon jij toevallig in Steenwijkerwold?quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb weleens een toilet gebruikt zonder te betalen daar waar het wel verplicht was.
Jij durft. Ik heb ooit een ijzeren balletje doorgeslikt.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb weleens een toilet gebruikt zonder te betalen daar waar het wel verplicht was.
Als ik moest kiezen dan toch 10 keer liever Sabia dan Sylvie.quote:
Neequote:Op donderdag 30 mei 2013 21:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Woon jij toevallig in Steenwijkerwold?
Moet je mee oppassen, bij Gijp is die ook eens in de keel blijven hangen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij durft. Ik heb ooit een ijzeren balletje doorgeslikt.
Ik niet. Met die scheve Marokkaanse smoel van d'rquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als ik moest kiezen dan toch 10 keer liever Sabia dan Sylvie.
Toen was ik 6/7 jaar.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:18 schreef Adames het volgende:
[..]
Moet je mee oppassen, bij Gijp is die ook eens in de keel blijven hangen.
Nee oke, moest het even zeker weten.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Neemaar deze vergissing streelt mijn ego wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |