voor fey?quote:
gatverdammequote:
quote:
Die hebben wel een kans om money te pakkequote:Op donderdag 30 mei 2013 20:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gelukkig heeft PSV het dit jaar veel beter gedaan![]()
hahaquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:59 schreef Caland het volgende:
[..]
FeyenooitZeker ook de basisschool nooit ontgroeid.
Ik heb nog anders wel een lijstje met lekker (woord)grappen over Feyenoord.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:59 schreef Caland het volgende:
[..]
FeyenooitZeker ook de basisschool nooit ontgroeid.
Het zegt genoeg dat ze zo blij zijn met een plekkie boven Feyenoord op doelsaldo terwijl ze kampioen moesten worden.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gelukkig heeft PSV het dit jaar veel beter gedaan![]()
Heb je die van je Nieuw Noord matties?quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb nog anders wel een lijstje met lekker (woord)grappen over Feyenoord.
We zijn nou eenmaal niet allemaal zo stoer als jij bent Rens.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb nog anders wel een lijstje met lekker (woord)grappen over Feyenoord.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
haha
700 miljoen uitgeven en helemaal niks
BRRRRRR POWPOWPOWPOWquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb je die van je Nieuw Noord matties?
Ik ga ze niet opnoemen want:quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb je die van je Nieuw Noord matties?
quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:47 schreef RensAjacied het volgende:
Mensen vanaf nu geen getroll, gekanker of ieder ander ontoelaatbaar gedrag van jullie.
Bedankt voor uw medewerking.
Nou gelukkig niet zeg, pfff. Kom ik even goed wegquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ga ze niet opnoemen want:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |