quote:
boks op je neusquote:
Stuk beter dan wanneer jij mod zou worden.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar als jij mod wordt dan is de wereld er veel beter vanaf.
Daar zijn de meningen over verdeeld. Gelukkig zal ik nooit een mod worden.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:54 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Stuk beter dan wanneer jij mod zou worden.
Dat zeg ik niet per definitie. Maar ik denk niet dat jij het lang vol kan houden. Als het hard tegen hard gaat wordt het jou te heet onder te voeten.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar als jij mod wordt dan is de wereld er veel beter vanaf.
Gelukkig laat jij je nooit online gaanquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet per definitie. Maar ik denk niet dat jij het lang vol kan houden. Als het hard tegen hard gaat wordt het jou te heet onder te voeten.
nee die award heb jij allang gewonnenquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:55 schreef GGMM het volgende:
Jongens, geen ruzie maken wie de slechtste mod is. Dat is nogal sneu.
Haha.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld. Gelukkig zal ik nooit een mod worden.
Zonde.quote:
Bedankt Jimbo.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee die award heb jij allang gewonnen
nee hoor ggmm, ik vond je een goede mod
De laatste tijd veel minder dan voorheen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gelukkig laat jij je nooit online gaan
Bij mij net andersomquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De laatste tijd veel minder dan voorheen.
voor fey?quote:
gatverdammequote:
quote:
Die hebben wel een kans om money te pakkequote:Op donderdag 30 mei 2013 20:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gelukkig heeft PSV het dit jaar veel beter gedaan![]()
hahaquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:59 schreef Caland het volgende:
[..]
FeyenooitZeker ook de basisschool nooit ontgroeid.
Ik heb nog anders wel een lijstje met lekker (woord)grappen over Feyenoord.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:59 schreef Caland het volgende:
[..]
FeyenooitZeker ook de basisschool nooit ontgroeid.
Het zegt genoeg dat ze zo blij zijn met een plekkie boven Feyenoord op doelsaldo terwijl ze kampioen moesten worden.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gelukkig heeft PSV het dit jaar veel beter gedaan![]()
Heb je die van je Nieuw Noord matties?quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb nog anders wel een lijstje met lekker (woord)grappen over Feyenoord.
We zijn nou eenmaal niet allemaal zo stoer als jij bent Rens.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb nog anders wel een lijstje met lekker (woord)grappen over Feyenoord.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
haha
700 miljoen uitgeven en helemaal niks
BRRRRRR POWPOWPOWPOWquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb je die van je Nieuw Noord matties?
Ik ga ze niet opnoemen want:quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb je die van je Nieuw Noord matties?
quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:47 schreef RensAjacied het volgende:
Mensen vanaf nu geen getroll, gekanker of ieder ander ontoelaatbaar gedrag van jullie.
Bedankt voor uw medewerking.
Nou gelukkig niet zeg, pfff. Kom ik even goed wegquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ga ze niet opnoemen want:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |