abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127216168
Ik kan heel goed begrijpen dat mensen keihard bewijs willen zien voordat ze aannemen dat we bezocht worden door buitenaardse wezens. Ik wil dat zelf ook graag. Maar is het nodig om bij UFO discussies een ja of nee standpunt in te nemen? Wat mij betreft niet. Wat voor mij wel vaststaat is dat er een serieuze kant zit aan het UFO fenomeen.

Aangezien we een paar honderd getuigen hebben in de vorm van kolonels, sergeanten, commandanten, majoor-generaals, ex-CIA, astronauten, gevechtspiloten, radarpersoneel, enz. die vol ernst hun verhaal vertellen over het UFO fenomeen, durf ik toch wel te zeggen dat er een serieuze kant zit aan het UFO fenomeen dat onze serieuze aandacht verdient.

Ik sluit me dan ook 100% aan bij Lord Hill Norton:

Lord Hill-Norton

Lord Hill-Norton is a five-star Admiral and the former Head of the British Ministry of Defence who was kept in the dark about the UFO subject during his official capacities. In this short interview, he states that this subject has great significance and should no longer be denied and kept secret.

He emphatically states, “…that there is a serious possibility that we are being visited — and have been visited for many years — by people from outer space, from other civilizations; that it behooves us to find out who they are, where they come from, and what they want. This should be the subject of rigorous scientific investigation, and not the subject of rubbishing by tabloid newspapers.”

Dus beste lezers, wat is jullie mening? Vinden jullie dat er een serieuze kant zit aan het UFO fenomeen dat meer aandacht verdient?

Poll: Zit er een serieuze kant aan het UFO fenomeen dat meer aandacht verdient?
Ja
Weet ik niet
Nee
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_127221202
Cool! Ben benieuwd naar de opinie :)
  donderdag 30 mei 2013 @ 21:15:56 #3
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_127222325
Wat heet "serieuze kant" ?

Neem b.v. de quote die je aanhaalt:
Die begint middenin een verhaal waardoor ik nu al zo goed als zeker weet dat het uit de context is getrokken.

Vanuit zijn militaire oog is die uitspraak verder volstrekt te begrijpen. Zie mijn comment in dat andere topic over de mogelijkheid van een "Alien Invasion".

Dat is, wat mij betreft, de serieuze kant. Niet alleen zo'n invasie, maar in z'n algemeen: wat niet is kan komen, in deze. Al was elke melding, elke ontvoering, elke foto enz. allemaal nep of verkeerd begrepen, dan nog kan er theoretisch ieder moment een echte 'vliegende schotel' opduiken, met echte aliens.

Onderzoek ernaar, moet dus serieus genomen & ondernomen worden en continue doorgaan.

In hoeverre er een serieuze kant zit aan roswell, disclosure e.d. ... dat betwijfel ik vooralsnog ten zeerste, maar een keihard nee (voor wat betreft het hele "fenomeen"), gaat me dan weer net te ver.
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_127223073
Duh
The ONE is all.
-
And the ALL are ONE.
-
pi_127224371
Als dit onderwerp je interesseert kijk deze docu

Er is zo veel bewijs. Zo veel getuigen verklaringen van mensen van de top van het leger, de overheid en wetenschappers. En als je mensen kennis hebt dan kun je ook al gauw zien of die mensen liegen of niet. Na het zien van deze docu ben je overtuigd. Veel plezier. :)
The ONE is all.
-
And the ALL are ONE.
-
pi_127229131
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 21:46 schreef Fusions het volgende:

Er is zo veel bewijs. Zo veel getuigen verklaringen van mensen van de top van het leger, de overheid en wetenschappers. En als je mensen kennis hebt dan kun je ook al gauw zien of die mensen liegen of niet. Na het zien van deze docu ben je overtuigd. Veel plezier. :)
Goeie docu idd, mijn favoriete over het onderwerp :)
pi_127229298
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 21:15 schreef R0N1N het volgende:
Wat heet "serieuze kant" ?

Neem b.v. de quote die je aanhaalt:
Die begint middenin een verhaal waardoor ik nu al zo goed als zeker weet dat het uit de context is getrokken.

Vanuit zijn militaire oog is die uitspraak verder volstrekt te begrijpen. Zie mijn comment in dat andere topic over de mogelijkheid van een "Alien Invasion".

Dat is, wat mij betreft, de serieuze kant. Niet alleen zo'n invasie, maar in z'n algemeen: wat niet is kan komen, in deze. Al was elke melding, elke ontvoering, elke foto enz. allemaal nep of verkeerd begrepen, dan nog kan er theoretisch ieder moment een echte 'vliegende schotel' opduiken, met echte aliens.

Onderzoek ernaar, moet dus serieus genomen & ondernomen worden en continue doorgaan.

In hoeverre er een serieuze kant zit aan roswell, disclosure e.d. ... dat betwijfel ik vooralsnog ten zeerste, maar een keihard nee (voor wat betreft het hele "fenomeen"), gaat me dan weer net te ver.
Ik ken de quote en heb Norton een paar keer op video dit soort dingen horen zeggen. Wat je hierboven ziet staan is niet uit zijn verband gerukt.

En tja, wat is "een serieuze kant"? Dat moet ieder voor zich bepalen. Maar serieus houdt in ieder geval in, dat het meer aandacht verdiend. Dus echt onderzoek door wetenschappers en serieuze beschouwingen door journalisten.
pi_127229450
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Probably_on_pcp op 30-05-2013 23:02:43 ]
pi_127232129
Alles dikke prima, alleen vind ik dat het al voldoende aandacht krijgt. Het internet staat er vol mee en de alien merchandising is overal. Iedereen kan z'n verhaaltje kwijt en jij komt hier ook nog dagelijks de bloemetjes buiten zetten.
pi_127278858
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 23:43 schreef Beathoven het volgende:
Alles dikke prima, alleen vind ik dat het al voldoende aandacht krijgt. Het internet staat er vol mee en de alien merchandising is overal. Iedereen kan z'n verhaaltje kwijt en jij komt hier ook nog dagelijks de bloemetjes buiten zetten.
Je ontwijkt de vraag. Vind je dat er een serieuze kant zit aan het fenomeen? De vraag is niet of het al genoeg aandacht krijgt.
pi_127278861
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 04:12 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Je ontwijkt de vraag. Vind je dat er een serieuze kant zit aan het fenomeen? De vraag is niet of het al genoeg aandacht krijgt.
Sta je daar vroeg voor op? Er zijn belangrijkere dingen in de echte wereld nu, ken je dat concept?

revolutie..

NWS / Politie maakt einde aan protest in park Istanbul
pi_127278865
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 04:14 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Sta je daar vroeg voor op? Er zijn belangrijkere dingen in de echte wereld nu, ken je dat concept?

revolutie..

NWS / Politie maakt einde aan protest in park Istanbul
Je ontwijkt de vraag. In de tijd dat je bovenstaande zin hebt getypt had je kunnen antwoorden.
pi_127278874
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 04:15 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Je ontwijkt de vraag. In de tijd dat je bovenstaande zin hebt getypt had je kunnen antwoorden.
hier smijt men dichtbij mn huis met traangas en staat 't hele land op z'n kop met protesten en meneer heeft maar 1 tunnelvisie en dat zijn z'n lichtjes in de lucht.. succes met je leven verder :)
pi_127278878
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 04:19 schreef Beathoven het volgende:

[..]

hier smijt men dichtbij mn huis met traangas en staat 't hele land op z'n kop met protesten en meneer heeft maar 1 tunnelvisie en dat zijn z'n lichtjes in de lucht.. succes met je leven verder :)
Gast, reageer dan niet in dit topic. Jij bent degene die hier komt antwoorden. Als er belangrijkere dingen gaande zijn, wat doe je dan in een UFO topic :{
pi_127292446
Eens kijken wat men zegt over dit boek:

"At last, a serious and thoughtful book about this controversial subject. Skeptics and true believers will find a treasure trove of insightful and eye opening information. This book is bound to set the gold standard for UFO research."
—Michio Kaku, Ph.D. Author of Physics of the Impossible and host of Sci Fi Science on the Science Channel

“I was astonished by the care and precision of Leslie Kean’s research in this terrific book. Her analysis is carefully reasoned and to the point; her craftsmanship in organization and writing are superb. Her expose' raises important questions: Why does the US government create public distrust by neglecting this important topic? Why do its agencies avoid investigating cases of interference with flight operations and instead issue absurd cover-up stories? This book is ultimately an appeal to all scholars for an "extraordinary investigation of an extraordinary phenomenon.”
—Rudy Schild, Ph.D., Harvard-Smithsonian Center for Astrophysics

“Like me, Leslie Kean is an agnostic on the issue of UFOs. Her book is a fine piece of journalism - not about beliefs, but about facts. Kean presents the most accurate, most credible reports on UFO's you will ever find. She has fought long and hard to discover the facts and let the chips fall where they may. She may not have the final smoking gun, but I smell the gunpowder.”
—Miles O'Brien, former CNN space/science correspondent

“I find explanations offered by UFO enthusiasts and conspiracy theorists to be implausible, but I also have little patience with "deniers" who ridicule credible reports. Leslie Kean has found a thoughtful path between extreme views, documenting the UFO mystery with intelligence and insight. She makes a strong case for U.S. participation in official, international UFO investigations and for public dissemination of the results. The fascinating first-hand accounts make this a thought-provoking book, even for those of us who don’t know much about UFOs.”
—Neal Lane, Ph.D., Rice University; former Director of the White House Office of Science and Technology Policy

“If you don't know much about UFOs, you must read this book. If you think that UFO reports are nonsense, this book will disabuse you of that notion. Leslie Kean's UFOs informs readers at every level of knowledge and belief. It could, and should, become the "tipping point" that leads to public acceptance of the reality of UFOs and all of its implications.”
—Don Donderi, Ph.D., Department of Psychology, McGill University (Ret.)

“In an area of study where there aren’t many, this is a serious book. It is credible, clear, and compelling, without any farfetched jumps in logic and assumption. Its credibility begins on the first page with John Podesta and continues with case studies of extraordinary quality to the very end. Leslie Kean not only makes the case for, but calls for, a whole new concrete and realistic perspective on UFOs that has more honesty and integrity than any other that I have read. This is a book for anyone with an open mind.”
—John L. Petersen, Founder & President of The Arlington Institute

“In these pages we are confronted head-on by the UFO phenomenon as revealed firsthand by highly credible government officials and military aviation experts. Their credibility and integrity cannot be questioned, and their firsthand observations cannot be ignored. Leslie Kean provides a challenging analysis and she writes with penetrating depth and insight. The revelations in this book constitute a watershed event in lifting the taboo against rational discourse about this controversial subject.”
—Harold E. Puthoff, Ph.D., Director of The Institute for Advanced Studies at Austin

“When I started reading Leslie Kean’s UFOs, I found it very difficult to stop. This is an unprecedented assessment of what may be the greatest challenge ever presented to mankind. In an outstanding piece of investigative journalism, Kean provides a well-written and convincing appeal for change in dealing with a phenomenon that can no longer be ignored.”
—Jean-Claude Ribes, Ph.D., Paris Observatory (Ret.)

“For anyone who questions why - after more than fifty years of denial, ridicule, and dismissal - many scientists, academics, political figures, and military personnel still insist that the subject of UFOs should be taken seriously, this book provides the answer. Leslie Kean offers compelling documentation that physical objects, with flight characteristics not yet achievable by known technology, are being routinely reported in our skies. They represent a mystery that needs to be solved.”
—Stuart Appelle, Ph.D., Dean of the School of Science and Mathematics, State University of New York, Brockport

"Leslie Kean’s astonishing book is the finest piece of investigative journalism ever written on this subject. She has an incomparable ability to ‘give voice’ to a constituency of exceptionally qualified and unbiased first-hand observers. They are not from the fringe, not groupies, and not delusional. Rather, they are high-level military, intelligence, aerospace, and government officials who speak with authority while providing reports that document actual, physical craft. Kean’s book represents the first important step toward a new U.S. government openness about UFOs. It brings forward a reality otherwise buried for far too long inside official mystery, and elevates the discourse above that of small-minded public discussions."
—Christopher C. Green, MD, Ph.D., Harper University Hospital, Wayne State University School of Medicine 
  zaterdag 1 juni 2013 @ 20:40:15 #16
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_127298220
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 17:51 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Eens kijken wat men zegt over dit boek:

[ afbeelding ]

"At last, a serious and thoughtful book about this controversial subject. Skeptics and true believers will find a treasure trove of insightful and eye opening information. This book is bound to set the gold standard for UFO research."
—Michio Kaku, Ph.D. Author of Physics of the Impossible and host of Sci Fi Science on the Science Channel

“I was astonished by the care and precision of Leslie Kean’s research in this terrific book. Her analysis is carefully reasoned and to the point; her craftsmanship in organization and writing are superb. Her expose' raises important questions: Why does the US government create public distrust by neglecting this important topic? Why do its agencies avoid investigating cases of interference with flight operations and instead issue absurd cover-up stories? This book is ultimately an appeal to all scholars for an "extraordinary investigation of an extraordinary phenomenon.”
—Rudy Schild, Ph.D., Harvard-Smithsonian Center for Astrophysics

“Like me, Leslie Kean is an agnostic on the issue of UFOs. Her book is a fine piece of journalism - not about beliefs, but about facts. Kean presents the most accurate, most credible reports on UFO's you will ever find. She has fought long and hard to discover the facts and let the chips fall where they may. She may not have the final smoking gun, but I smell the gunpowder.”
—Miles O'Brien, former CNN space/science correspondent

“I find explanations offered by UFO enthusiasts and conspiracy theorists to be implausible, but I also have little patience with "deniers" who ridicule credible reports. Leslie Kean has found a thoughtful path between extreme views, documenting the UFO mystery with intelligence and insight. She makes a strong case for U.S. participation in official, international UFO investigations and for public dissemination of the results. The fascinating first-hand accounts make this a thought-provoking book, even for those of us who don’t know much about UFOs.”
—Neal Lane, Ph.D., Rice University; former Director of the White House Office of Science and Technology Policy

“If you don't know much about UFOs, you must read this book. If you think that UFO reports are nonsense, this book will disabuse you of that notion. Leslie Kean's UFOs informs readers at every level of knowledge and belief. It could, and should, become the "tipping point" that leads to public acceptance of the reality of UFOs and all of its implications.”
—Don Donderi, Ph.D., Department of Psychology, McGill University (Ret.)

“In an area of study where there aren’t many, this is a serious book. It is credible, clear, and compelling, without any farfetched jumps in logic and assumption. Its credibility begins on the first page with John Podesta and continues with case studies of extraordinary quality to the very end. Leslie Kean not only makes the case for, but calls for, a whole new concrete and realistic perspective on UFOs that has more honesty and integrity than any other that I have read. This is a book for anyone with an open mind.”
—John L. Petersen, Founder & President of The Arlington Institute

“In these pages we are confronted head-on by the UFO phenomenon as revealed firsthand by highly credible government officials and military aviation experts. Their credibility and integrity cannot be questioned, and their firsthand observations cannot be ignored. Leslie Kean provides a challenging analysis and she writes with penetrating depth and insight. The revelations in this book constitute a watershed event in lifting the taboo against rational discourse about this controversial subject.”
—Harold E. Puthoff, Ph.D., Director of The Institute for Advanced Studies at Austin

“When I started reading Leslie Kean’s UFOs, I found it very difficult to stop. This is an unprecedented assessment of what may be the greatest challenge ever presented to mankind. In an outstanding piece of investigative journalism, Kean provides a well-written and convincing appeal for change in dealing with a phenomenon that can no longer be ignored.”
—Jean-Claude Ribes, Ph.D., Paris Observatory (Ret.)

“For anyone who questions why - after more than fifty years of denial, ridicule, and dismissal - many scientists, academics, political figures, and military personnel still insist that the subject of UFOs should be taken seriously, this book provides the answer. Leslie Kean offers compelling documentation that physical objects, with flight characteristics not yet achievable by known technology, are being routinely reported in our skies. They represent a mystery that needs to be solved.”
—Stuart Appelle, Ph.D., Dean of the School of Science and Mathematics, State University of New York, Brockport

"Leslie Kean’s astonishing book is the finest piece of investigative journalism ever written on this subject. She has an incomparable ability to ‘give voice’ to a constituency of exceptionally qualified and unbiased first-hand observers. They are not from the fringe, not groupies, and not delusional. Rather, they are high-level military, intelligence, aerospace, and government officials who speak with authority while providing reports that document actual, physical craft. Kean’s book represents the first important step toward a new U.S. government openness about UFOs. It brings forward a reality otherwise buried for far too long inside official mystery, and elevates the discourse above that of small-minded public discussions."
—Christopher C. Green, MD, Ph.D., Harper University Hospital, Wayne State University School of Medicine 
lijkt me een goed boek ...... heb jij deze gelezen pcp ?

ps : ik heb het boek van carl vermeeren besteld en ben nu bezig met een oudje uit 1974 van majoor donald keyhoe : aliens from outher space met zeer veel info van zaken uit de 40s en 50s ...... zeker ook de moeite ^O^
pi_127302420
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 20:40 schreef huupia het volgende:

[..]

lijkt me een goed boek ...... heb jij deze gelezen pcp ?

ps : ik heb het boek van carl vermeeren besteld en ben nu bezig met een oudje uit 1974 van majoor donald keyhoe : aliens from outher space met zeer veel info van zaken uit de 40s en 50s ...... zeker ook de moeite ^O^
Heb het boek nu grotendeels gelezen. Een goed boek, maar voor mensen die al veel docu's en interviews hebben gezien is het niet veel nieuws onder de zon.
pi_127302614
Ik heb toevallig even naar een filmpje over ufo sightings gekeken op Youtube. Vooral de formaties vond ik erg mooi. Niet of ze een soort dans opvoeren. :P
Wat het is zullen we nooit weten, ben ik bang..
  zaterdag 1 juni 2013 @ 22:16:45 #19
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_127303244
Een glashard ja of nee lijkt me een echte discussiestopper, of wel verzanden in een welles/nietus. In beide gevallen mondt het tot weinig uit...

Een open houding lijkt me dan beter: 'misschien bestaan ze en bezoeken ze ons'. Want idd, er zijn genoeg betrouwbare (zou je zeggen) getuigen op te sommen. Zie ook zeker het nut in van het onderzoeken van de mogelijkheid op buitenaards leven, en dan bedoel ik dus: intelligente levensvormen. En niet een nieuwe bacterie of schimmel wat met veel bombarie aangekondigd wordt eens in de zoveel tijd.
(Un)masking for the greater good.
  zaterdag 1 juni 2013 @ 22:17:30 #20
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_127303281
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 22:04 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik heb toevallig even naar een filmpje over ufo sightings gekeken op Youtube. Vooral de formaties vond ik erg mooi. Niet of ze een soort dans opvoeren. :P
Wat het is zullen we nooit weten, ben ik bang..
Niet in ons leven, vrees ik.
Als men er al mee bezig is, dan zal hun zo classified zijn dan wij simpele burgers dat ammenooitniet mogen weten.
  zondag 2 juni 2013 @ 09:29:20 #21
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_127314784
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 22:01 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Heb het boek nu grotendeels gelezen. Een goed boek, maar voor mensen die al veel docu's en interviews hebben gezien is het niet veel nieuws onder de zon.
prima boek voor de skeptics dus hier :)
  zondag 2 juni 2013 @ 11:13:06 #22
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_127316021
Kennen jullie Nasa secret transmissions the smoking gun over het werk van Martyn Stubs

Hier van shuttle vlucht STS48

[ Bericht 29% gewijzigd door DeMolay op 02-06-2013 11:19:48 ]
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_127322429
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 09:29 schreef huupia het volgende:

[..]

prima boek voor de skeptics dus hier :)
Yep, alleen die zullen dat niet gaan lezen.

Ben ook benieuwd waarom de mensen "nee" hebben gestemd in de poll. Honderden verklaringen van oa officieren betekenen blijkbaar niets voor hen.
pi_127322466
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 11:13 schreef DeMolay het volgende:
Kennen jullie Nasa secret transmissions the smoking gun over het werk van Martyn Stubs

Hier van shuttle vlucht STS48

Ja dat is wel een coole docu, zeer interessant :)

En die plotselinge bewegingen in de lucht op de Space Shuttle video's, daar heb ik nog nooit een goeie verklaring voor gehoord van de skeptici.
pi_127325300
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 04:21 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Gast, reageer dan niet in dit topic. Jij bent degene die hier komt antwoorden. Als er belangrijkere dingen gaande zijn, wat doe je dan in een UFO topic :{
Touché! :D

Enne, wat RON1N zegt. :Y
  zondag 2 juni 2013 @ 17:48:03 #26
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_127326913
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 21:46 schreef Fusions het volgende:

beroepsleugenaars, behalve wetenschappers, maar die zullen de verhalen alleen wetenschappelijk bevestigen, denk ik, ff kijken
  maandag 3 juni 2013 @ 05:10:36 #27
24329 KNAK
ff w88,......
pi_127347688
Heb 15 jaar geleden ook iets gezien wat ik niet kon verklaren. Sindsdien ben ik er van overtuigt dat er wel wat meer is.

Zat op Scheveningen met een groep gasten, in de nacht, op een bankje bij het havenhoofd. Zat zeker al 15min te staren naar boven, zag in die tijd een vliegtuig op grote hoogte langs komen zetten. Weet nog dat ik toen bedacht om te speuren naar nog meer vliegtuigen die van vanuit de Noordzee over kwamen vliegen om hun reis door het Europese vaste land voort te zetten.

Op een moment viel mijn oog toen op een stipje, iets wat flikkerde, maar niet zoals een vliegtuig doet met al die belichting. Een statisch licht, beetje hetzelfde als een gemiddelde ster op een heldere nacht.
Dat lichtje kwam vanuit het zuiden in noordelijke richting , parallel aan het stand, dus ging niet landinwaarts.

Ik vroeg aan 1 van de die maten aan mij of hij het ook zag, en na wat gewijs bevestigde hij het. Ik denk dat we het toen samen nog een halve minuut hebben gevolgd en in die tijd waren we er van overtuigd dat dat weleens een satelliet zou kunnen zijn... Vliegtuig kon niet door dat statische licht. Evenals een helikopter doordat het toch wel erg hoog in de lucht hing.. De snelheid moet wel erg hoog zijn geweest, voor het gevoel hing dat ding veel hoger dan een jetairliner vliegt maar had wel zo ongeveer dezelfde snelheid als hoe een jetairliner voorbij kruist.

Terwijl we dus aan het gissen waren veranderde dat ding op een gelijkelijke wijze van richting , graad of 15, in een subtiel boogje en accelereerde van die snelheid geleidelijk aan naar 'vallende ster' snelheid en weg was het. Voor het gevoel de hoogte in aangezien het zichtbaar dimde, anders dan een echte vallende ster normaliter laat zien.

Eerste wat ik deed was vragen of ik dat nou goed zag en die gast naast me was net zo verbaast. Ook hij was ervan overtuigd dat dit of een maf experiment door mensenhandel gemaakt is geweest, of iets anders...... Het bewoog strak, het bewoog gecontroleerd.
Iets wat constant is en vervolgens van richting verandert en daarna nog eens als een malle wegschiet, dat is geen meteoor, geen vliegtuig....geen satelliet .... Er is gewoon niets wat dat doet en dan zo.n snelheid heeft op deze wereld :')

Sindsdien ben ik stilzwijgend overtuigd van dat er zeker meer is,... En dat gaat ooit nog wel eens komen en keihard bekend worden. Misschien niet deze eeuw, misschien niet de volgende. Maar ooit :).
Mai pben rai~!
pi_127457487
Deze vond ik nog: 20 vragen aan Coen Vermeeren, doctor ingenieur bij de TU en auteur van het boek "Ufo's bestaan gewoon".
http://www.wanttoknow.nl/(...)vermeeren-over-ufos/
  woensdag 5 juni 2013 @ 21:16:44 #29
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_127458538
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 15:30 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Yep, alleen die zullen dat niet gaan lezen.

Ben ook benieuwd waarom de mensen "nee" hebben gestemd in de poll. Honderden verklaringen van oa officieren betekenen blijkbaar niets voor hen.
Een feit dat officieren dergelijke verklaringen geven, hoeft niet voor iedereen het verschil te maken. Je kunt ze ook zien als 'gewoon mensen' die beweren dat ufo's (en daarmee buitenaardse dingen, want het gaat je in deze niet om ongeïntificeerde vliegende objecten, maar buitenaards leven), gezien te hebben. Hun rang hoeft ze niet voor iedereen méér geloofwaardig te maken.

En die visie kan prima. Je bepaalt zelf wat je overtuigt.

(Overigens had ik 'ja' gestemd, al maakt me dat niet blind voor andere meningen en denkwijzen)
pi_127461256
quote:
3s.gif Op woensdag 5 juni 2013 21:16 schreef Natalie het volgende:

[..]

Een feit dat officieren dergelijke verklaringen geven, hoeft niet voor iedereen het verschil te maken. Je kunt ze ook zien als 'gewoon mensen' die beweren dat ufo's (en daarmee buitenaardse dingen, want het gaat je in deze niet om ongeïntificeerde vliegende objecten, maar buitenaards leven), gezien te hebben. Hun rang hoeft ze niet voor iedereen méér geloofwaardig te maken.

En die visie kan prima. Je bepaalt zelf wat je overtuigt.

(Overigens had ik 'ja' gestemd, al maakt me dat niet blind voor andere meningen en denkwijzen)
Als je in het leger een hogere rang bereikt, dan heb je in ieder geval bewezen dat je discipline hebt en dat je een no-nonsense figuur bent die verantwoordelijkheid durft te nemen en de verantwoordelijkheid ook aan kan om de supervisie op zich te nemen over alle mensen onder hem.

Dat alleen is al een groot verschil met de gemiddelde mens. En verder is het aannemelijk dat het leger het een en ander afweet van buitenaardse bezoekers als we bezocht worden. Zij lijken me 1 van de eersten die informatie weten te achterhalen en niet de bakker, Intertoys, de horeca enz.
pi_127462290
Een kolonel zal zich nog vergapen op de optische illusies van een goochelaar en illusionist. Ik denk dat de laatste groep heel wat beter getraint is in hoe we dingen waarnemen en aannemen.
  woensdag 5 juni 2013 @ 22:22:49 #32
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_127462347
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_127462468
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 22:21 schreef Beathoven het volgende:
Een kolonel zal zich nog vergapen op de optische illusies van een goochelaar en illusionist. Ik denk dat de laatste groep heel wat beter getraint is in hoe we dingen waarnemen en aannemen.
Jij neemt blijkbaar aan dat de kolonels en luitenanten zelf UFO's hebben gezien en dat hun getuigenissen daarop gebaseerd zijn. Dat is dus niet zo, had je kunnen weten als je je had verdiept in zaken.
pi_127462601
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 22:25 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Jij neemt blijkbaar aan dat de kolonels en luitenanten zelf UFO's hebben gezien en dat hun getuigenissen daarop gebaseerd zijn. Dat is dus niet zo, had je kunnen weten als je je had verdiept in zaken.
Mijn "bijna" blinde vertrouwen ligt bij dit fenomeen iets hoger bij t gilde van illusionisten dan bij t leger.
pi_127462970
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2013 22:27 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Mijn "bijna" blinde vertrouwen ligt bij dit fenomeen iets hoger bij t gilde van illusionisten dan bij t leger.
Denk dat legerfiguren toch wel meer ervaring hebben met ufo's dan illusionisten. Die laatsten staan namelijk doorgaans in een theater en niet een militaire basis.
pi_127463785
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2013 22:27 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Dat je je niet wil verdiepen in het UFO fenomeen, okay dat is duidelijk. Maar dat je je vervolgens in dit soort bochten moet wringen om aan te tonen dat het niet verdiepen in UFO zaken terecht is, dat is nogal... twijfelachtig. En dan druk ik me vriendelijk uit.
pi_127463811
quote:
10s.gif Op woensdag 5 juni 2013 22:34 schreef Gray het volgende:

[..]

Denk dat legerfiguren toch wel meer ervaring hebben met ufo's dan illusionisten. Die laatsten staan namelijk doorgaans in een theater en niet een militaire basis.
Ja het is zo logisch he, maar voor sommige mensen blijkbaar niet -O-
pi_127464125
quote:
10s.gif Op woensdag 5 juni 2013 22:34 schreef Gray het volgende:

[..]

Die hebben iets meer kennis van optische illusies /"brainfailures" waar iedereen last van heeft :)
pi_127464244
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2013 22:56 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Die hebben iets meer kennis van optische illusies /"brainfailures" waar iedereen last van heeft :)
Ik vind het verbazingwekkend hoe overtuigd je bent van je aanname dat het illusies en "brainfailures" betreft.
pi_127464474
quote:
10s.gif Op woensdag 5 juni 2013 22:58 schreef Gray het volgende:

[..]

Ik vind het verbazingwekkend hoe overtuigd je bent van je aanname dat het illusies en "brainfailures" betreft.
Nog te onderzoeken natuur fenomenen, optische illusies, geheime vliegtuigen, after effects pranks. O.a.

Wat ik alleen maar bedoel is dat illusionisten nooit zullen zeggen "it was real, ive seen it and i am sure"

quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 22:49 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Dat je je niet wil verdiepen in het UFO fenomeen, okay dat is duidelijk. Maar dat je je vervolgens in dit soort bochten moet wringen om aan te tonen dat het niet verdiepen in UFO zaken terecht is, dat is nogal... twijfelachtig. En dan druk ik me vriendelijk uit.
Dus je slaat straks weer op tilt? So what?
  woensdag 5 juni 2013 @ 23:10:37 #41
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_127464849
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2013 23:03 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Nog te onderzoeken natuur fenomenen, optische illusies, geheime vliegtuigen, after effects pranks. O.a.

Wat ik alleen maar bedoel is dat illusionisten nooit zullen zeggen "it was real, ive seen it and i am sure"

[..]

je vergeet vuurvliegjes en de plannet Venus !

die zijn namelijk heelpoulair als oplossing bij de firma debunk :')

jij mag me trouwens eens uitleggen op welke goochelcursus je les krijgt in het identificeren van verschillende vliegtuig typen in de lucht .

iets wat de gemiddelde militair wel leert en daarom ook doorgaans wordt aangeduid als een getraind waarnemer .
pi_127464960
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 23:10 schreef huupia het volgende:

[..]

je vergeet vuurvliegjes en de plannet Venus !

die zijn namelijk heelpoulair als oplossing bij de firma debunk :')
Goed dat je ze toevoegt dan
pi_127465164
quote:

[..]

[..]

Je doet weer alsof de verklaringen van legerofficieren alleen maar bestaan uit sightings. De Disclosure Project is niet een opeenvolging van mensen die sightings hebben gehad.

Het is niet dat kolonel 1 zegt "ik heb iets in de lucht gezien" en dat dan een luitenant zegt "ik heb ook iets in de lucht gezien" en dat vervolgens een sergeant zegt "ik heb ook iets in de lucht gezien" en dan een astronaut "ik heb ook iets in de lucht gezien" en dan de FAA official "ik heb ook iets in de lucht gezien en de ex-CIA medewerker "ik heb ook iets in de lucht gezien" en de majoor-generaal "ik heb ook iets in de lucht gezien" en de minister van defensie "ik heb ook iets in de lucht gezien", enz. enz.

Dit bovenstaande verhaaltje is een korte samenvatting van Beathoven's fantasiewereld _O-
pi_127465406
Het disclosure project graaft idd dieper in de onzinmaterie. Die man die de Nasa en Nsa door elkaar haalde was t hoogtepunt volgens iemand. Zulke mensen zijn makkelijk te pranken.

quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 23:16 schreef Probably_on_pcp het volgende:

Dit bovenstaande verhaaltje is een korte samenvatting van Beathoven's fantasiewereld _O-
Mijn wereld is nu midden in Turkije met traangas, vermoedelijk CS en een Akp die het liefst een burgeroorlog ziet. _O-

Hoe is de jouwe?

[ Bericht 23% gewijzigd door Beathoven op 05-06-2013 23:27:15 ]
pi_127465877
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2013 23:21 schreef Beathoven het volgende:
Het disclosure project graaft idd dieper in de onzinmaterie. Die man die de Nasa en Nsa door elkaar haalde was t hoogtepunt volgens iemand. Zulke mensen zijn makkelijk te pranken.

[..]

Mijn wereld is nu midden in Turkije met traangas, vermoedelijk CS en een Akp die het liefst een burgeroorlog ziet. _O-

Hoe is de jouwe?
:O
pi_127466092
Als je leven slaapverwekkend is moet je een hobbie zoeken, misschien kun je serieus ufoloog worden.

>"Wat is dit meneer?"

<"Ik denk serieus dat t nu ufo is?"

>"Dank u"
pi_127466447
quote:

[..]

Illusionisten erbij halen slaat dan ook nergens op. Waarom niet een filmmaker, of een tekenfilmfiguur als je toch bezig bent?

quote:
Ah, daarom dus.
  woensdag 5 juni 2013 @ 23:45:41 #48
224960 highender
Travellin' Light
pi_127466531
Ik heb ja gestemd, simpelweg omdat ik een jaar of 20 geleden ook een ufo heb gezien. Ik volg het verder nauwelijks maar mocht er eens overtuigend bewijs gevonden worden, dan ben ik niet verrast.
pi_127466547
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 23:35 schreef Beathoven het volgende:
Als je leven slaapverwekkend is moet je een hobbie zoeken, misschien kun je serieus ufoloog worden.

>"Wat is dit meneer?"

<"Ik denk serieus dat t nu ufo is?"

>"Dank u"
Nee jij bent slaapverwekkend. Net een langspeelplaat die blijft hangen.

Hoe je eerder in dit topic reageerde geeft ook wel aan hoe "volwassen" je bent. Ik reageer op jouw post in dit topic en dan krijg ik er van langs omdat ik reageer terwijl JIJ bezig bent met de onrust in Turkije.

Echt :')
pi_127466595
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 23:45 schreef highender het volgende:
Ik heb ja gestemd, simpelweg omdat ik een jaar of 20 geleden ook een ufo heb gezien. Ik volg het verder nauwelijks maar mocht er eens overtuigend bewijs gevonden worden, dan ben ik niet verrast.
Kijk je graag documentaires?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')