Die gasten die ik ken waren ook niet de gastarbeiders hoor.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 03:47 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik noemde de akp'ciler schapen, niet de gastarbeiders die jaren geleden hier zijn gekomen. Tevens is NIEMAND uit mijn familie en vriendenkring voor erdogan.
Hence "quote:Op zaterdag 1 juni 2013 03:49 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Nu zou je moeten weten dat het niet meer om een parkje gaat.
En nu?
Waarom zeg je dan 'jullie vaders'?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 03:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die gasten die ik ken waren ook niet de gastarbeiders hoor.
Die zijn hier gekomen of illegaal of via huwelijk (zeg rond 40-45 jaar)
Was het niet serieus dan? De Turkse politie moet deze idioten keihard aanpakkenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 03:49 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Als je niet serieus kan reageren, ga dan weg. Grapjassen hebben we nu niet nodig.
Omdat ik ervan uit ga dat veel mensen die dit volgen Turks zijn en van de leeftijd dat ze zonen en dochters kunnen zijn van de gasten die ik ken...quote:Op zaterdag 1 juni 2013 03:50 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan 'jullie vaders'?
Nee. Zwaar overhyped eerder. We zullen wel zien waar deze "rellen" eindigen.quote:
quote:OKAN BAYÜLGEN
ARAYIN! BÜTÜN KANALLARI! İSYAN EDİN! UYARIN! BU YAŞANANLARI HALKTAN SAKLAMASINLAR! UNUTMAYIN KÖYLÜLER, ÇİFTÇİLER, DOĞU'DA Kİ KARDEŞLERİMİZ TAKSİM'DE OLANLARI BİLMİYOR!
KANALLARIN NUMARALARI!
KANAL D: 0 (212) 478 00 88
ATV: 0 216 474 20 20
STAR TV: 0212 335 0000
NTV: 0212 – 335 00 00
SHOW TV: 212 331 55 55
wat denkt ie wel niet.. dat het hier een democratie is ofzoquote:Op zaterdag 1 juni 2013 03:57 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Een bekende Turkse acteur, OKAN BAYÜLGEN, roept mensen op om de Turkse TV zenders te bellen en te klagen dat er NIKS wordt uitgezonden over dit hele gebeuren.
[..]
Ik ben het niet met je eens dat dit geen kwaad bloed zette, ik denk dat je dat erg onderschat. Wel ben ik het met je eens dat dit incident het zoveelste is in een aanhoudende trend van een steeds verdergaande inperking van individuele vrijheden. Het buitensporige optreden van de politie lijkt nu de druppel die de emmer doet overlopen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 03:45 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Mede, het gaat allemaal om geld en dit was een druppel. Waar ik op doelde is dat één lijntje text met 'geloof' te ver buiten de werkelijkheid staat.
Deze mensen zijn op de been omdat er een grens is overschreden met de traangas aanvallen op onschuldige protestanten. Een staat die z'n eigen burgers, de jeugd, de toekomst, studenten kinderen (18-24) van vele ouders massaal bestoken met traangas omdat ze gebruik maken van het democratische basisrecht om te protesteren. Dit recht heeft nu een nieuwe grens wat de zoveelste verre stap richting het afbreken van de democratie is en nog verder tegen de mensenrechten ingaat dan het hiervoor al ging.
Dingen als die paar voorschriften zijn nog discussieerbaar, daar zijn voors en tegens en zijn ook moeilijk te grijpen omdat ze ook een logische kant kennen. Dat zette geen kwaad bloed.
Dank je!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 04:02 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Een goede vriend van mij gaat nu naar Atatürkpark in Adana.. zal jullie straks laten weten of er iets gaande is daar.
Klinkt als revolutionaire taal maar Erdogan die opstapt? de AKP die valt..? de man is een ijzervreter en z'n partij hardnekkig. Wie neemt het over? Op links is 't versplinterd en ligt men met elkaar in de clinch. Op een halve anarchie zit ook niemand te wachten.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 04:02 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Een goede vriend van mij gaat nu naar Atatürkpark in Adana.. zal jullie straks laten weten of er iets gaande is daar.
"Bugün güneş daha bi güzel doğacak izlemeye gidiyoruz!"
"Vandaag zal de zon veel mooier opkomen! Wij gaan het zo bekijken."
Kon ik maar mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |