Daar doen we niet aan. Het is een goed Nederlands gebruik klokkenluiders af te brandenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:49 schreef Wespensteek het volgende:
Heeft iemand die klokkenluider al bedankt? Die heeft heel wat misstanden aan het licht gebracht.
Waar heb jij je kennis vandaan, geef je les op een middelbare school?[/]quote:
Wat bedoel je precies?quote:leerlingen worden vooral op basis van advies doorgestuurd naar een vervolgopleiding, niet alleen op het landelijke examen
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:08 schreef Wespensteek het volgende:
We hebben in elk geval geleerd dat je examens niet moet stelen uit de eigen school maar bij een andere school.
Special van spuiten en slikken er bijquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:25 schreef Janneke141 het volgende:
Heb je straks je diploma van 2013, blijkt het evenveel waard als de tourzege van 2004.
Daarom gewoon alles opnieuw voor de zekerheid.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:25 schreef Janneke141 het volgende:
Heb je straks je diploma van 2013, blijkt het evenveel waard als de tourzege van 2004.
dat vind ik ook en ook de mensen die nu al gezakt zijn gewoon weer mee laten doen met alle vakken ..quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
Daarom gewoon alles opnieuw voor de zekerheid.
Dan is het aan de school om hier verbetering in te brengen. Niet andersom. Op mijn middelbare school haalde men gemiddeld 1.5 hoger op het eindexamen dan het schoolexamen.en het was echt niet een elite school.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:49 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Klopt, maar leerlingen hebben allemaal andere lessen gehad van verschillende docenten die allemaal hun eigen accenten leggen en werken met verschillende boeken. Daarbij ga je ervan uit dat het eindexamen het juiste niveau heeft, terwijl dat vaak niet het geval is.
Tuurlijk; had je wat anders verwacht dan? Die school heeft al jaren een slechte naam, maar de ouders vonden religie belangrijker dan goed onderwijs voor hun kinderen. Het ligt altijd aan anderen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:48 schreef RAVW het volgende:
[..]
dat vind ik ook en ook de mensen die nu al gezakt zijn gewoon weer mee laten doen met alle vakken ..
Maar dan dit bericht
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)en-ons-genaaid.dhtml
Het is weer een incidentje zo als ze het willen om schrijven
het zijn maar 3 mensen die ons imago te schande lopen te maken ...
Ho, even wachten het zijn niet die 3 mensen die het gedaan hebben het is de school zelf die fout is , die hadden moeten zorgen dat de leerlingen NOOIT bij de examens en zo mogen komen.
Dus terecht dat die school een slechte naam krijgt , als ze die al niet hadden door de eerdere problemen op die school
Lol dat zou er nog bij moeten komen , alleen ben wel benieuwd hoe die 3 er uitzienquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:13 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Het verbaast me nog dat ze de media niet de schuld geven. Of de kluis.
De school maakt het eindexamen niet. Dat doet het CvE.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:12 schreef koffiegast het volgende:
[..]
Dan is het aan de school om hier verbetering in te brengen. Niet andersom. Op mijn middelbare school haalde men gemiddeld 1.5 hoger op het eindexamen dan het schoolexamen.en het was echt niet een elite school.
Oja, Geert hadden we nog niet genoemd. Inderdaad, het is ook zijn schuld. Laten we dat vooral niet vergeten.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:32 schreef JerryLee het volgende:
http://www.rijnmond.nl/ni(...)-en-omstreden-school
Eigenlijk is het natuurlijk gewoon de schuld van Geert
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:32 schreef JerryLee het volgende:
http://www.rijnmond.nl/ni(...)-en-omstreden-school
Eigenlijk is het natuurlijk gewoon de schuld van Geert
Lijkt me een prima plan.quote:'We zijn het zat'
Een deel van de Rotterdamse gemeenteraad dringt aan op sluiting. Zoals het raadslid Anita Fähmel van Leefbaar Rotterdam: "Ophouden met verbeterplannen, er is maar één oplossing en dat is deze school sluiten." Ook de VVD Rotterdam pleit bij monde van inmiddels oud-raadslid Jerry van der Waarde voor het opdoeken van Ibn Ghaldoun: "Wethouder, het is heel simpel, deze school moet op zo'n kortst mogelijke termijn dicht, we zijn het zat."
Een andere oplossing is er ook gewoon niet. De school moet van de fraude hebben geweten als er zón 15 examens gestolen zijn.quote:
Waar beweer ik dat de school het eindexamen maakt? Ik zeg dat scholen gewoon zelf moeten voorbereiden zodat kids het eindexamen kunnen halen in plaats van dat het eindexamen makkelijker wordt omdat elke leraar zijn eigen draai geeft aan de stof.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:30 schreef Sloggi het volgende:
[..]
De school maakt het eindexamen niet. Dat doet het CvE.
Dus scholen moeten kinderen voorbereiden op het eindexamen? Ik dacht dat het juist andersom was, dat scholen kinderen bepaalde kennis en vaardigheden moeten bijbrengen, en dat die zaken worden getoetst door middel van een examen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:45 schreef koffiegast het volgende:
[..]
Waar beweer ik dat de school het eindexamen maakt? Ik zeg dat scholen gewoon zelf moeten voorbereiden zodat kids het eindexamen kunnen halen in plaats van dat het eindexamen makkelijker wordt omdat elke leraar zijn eigen draai geeft aan de stof.
opdrachtenbladen?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:32 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dertien vakken, geen dertien opdrachtenbladen. Slimmerd.
Dat het bestuur pas naar voren kwam nadat de klokkenluider het op internet gezet had, dat is al een teken aan de wand. Ik mag toch hopen dat justitie zich niet laat ringeloren door nu een paar jonge zondebokjes het leven kapot te maken en dat het bestuur, dat hiervan op de hoogte geweest móet zijn, de dans niet ontspringt.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:50 schreef xminator het volgende:
Er is (hoop ik) geen twijfel over mogelijk dat dit het topje van een ijsberg is. Dit gebeurt op meerdere scholen.
Fraude -> hard aanpakken (en straffen!)
Je kan je afvragen of het gejat is of gewoon een publiek geheim is van de school.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:35 schreef LosingMyReligion_ het volgende:
Eigenlijk kan ik mij niet voorstellen dat er niet eerder centrale examens gejat zijn.
Iemand zin om met photoshop een paint te maken?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:38 schreef Perrin het volgende:
Misschien was het wel een geniepige undercover-operatie van Wilders om het Islamitisch onderwijs in diskrediet te brengen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |