NEIN!quote:
oh kutquote:
Je hebt de crewpolicy toch wel gelezen he?quote:
Ja maar was het vergetenquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Je hebt de crewpolicy toch wel gelezen he?
Vooruit dan maarquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sen ve ben - Aşkımız ömür boyu sürecek
Met een PG-13 rating?quote:Op 6 juni verschijnt de nieuwe bloedstollende actie-thriller van regisseur J. J. Abrams: Star Trek Into Darkness.
Ik ben ook een eckte.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:58 schreef DrDarwin het volgende:
Ik verdien te winnen, ik ben al Star Trek fan sinds de allereerste uitzending!!
NEE! DAT KAN ECHT NIET!quote:
Neen:quote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:39 schreef Ryan3 het volgende:
Wat krijg je als prijs dan? Een halve liter slagroom? Een pakje roomboter? Een frikadel speciaal? Een pan met frietvet?
Waar krijg je dat?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 09:04 schreef Snarf het volgende:
Code #5
Deze actie kon niet worden voltooid, omdat er tijdens het uitvoeren een database-fout optrad. Probeer het over een paar ogenblikken nog eens. (db:rollback:0)
Snif.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:04 schreef IShotTheMaid. het volgende:
VETVETVETVETVET.OntvettersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
6 juniquote:
This te hopen voor jequote:Op woensdag 5 juni 2013 13:37 schreef SebbeSwensje het volgende:
Hoor ik vandaag of morgen dat ik gewonnen heb?
vandaag sowieso niet, aangezien de actie nog loopt.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:37 schreef SebbeSwensje het volgende:
Hoor ik vandaag of morgen dat ik gewonnen heb?
Goeie vraag dit, mijn broer doet soms namelijk ook wel eens mee.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:24 schreef Nielsch het volgende:
Heeft het zin om met kloons mee te doen of wordt je daarmee helemaal uitgesloten van deelname?
Ik vraag dit meer omdat ik wil dat mijn vrouw ook mee doet maar haar account. Omdat dit wellicht hetzelfde IP adres is, denken jullie dan misschien dat ik mijn kloon gebruik maar dat is dus niet zo.
Random.quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:27 schreef 0108daniel het volgende:
Hoe worden de winnaars eigenlijk uitgekozen?
ik heb hierover gezocht online , en kwam uit op een stukje in BNW,quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:27 schreef 0108daniel het volgende:
Hoe worden de winnaars eigenlijk uitgekozen?
Geen commentaarquote:Op donderdag 6 juni 2013 09:53 schreef kovenant het volgende:
[..]
ik heb hierover gezocht online , en kwam uit op een stukje in BNW,
maar het lijkt erop dat de mensen die zich hebben aangemeld worden gekozen op surviveability ,spreken met half russisch accent (wictor wictor alpha) en je moet het kunnen verdragen om een apparaat uit je oor te laten steken.
dat zijn de winnaars , die worden dan gekozen voor een toekomstige ruimte vlucht in een nieuw te ontwikkelen ruimtevaartuig waarmee ene Z. Cochran (ofzo) mee bezig is.
let wel dat is puur speculatie , maar dat zal Fok! natuurlijk nooit toezeggen of ontkennen
wel leuk die star trek verwijzing...quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:53 schreef kovenant het volgende:
[..]
ik heb hierover gezocht online , en kwam uit op een stukje in BNW,
maar het lijkt erop dat de mensen die zich hebben aangemeld worden gekozen op surviveability ,spreken met half russisch accent (wictor wictor alpha) en je moet het kunnen verdragen om een apparaat uit je oor te laten steken.
dat zijn de winnaars , die worden dan gekozen voor een toekomstige ruimte vlucht in een nieuw te ontwikkelen ruimtevaartuig waarmee ene Z. Cochran (ofzo) mee bezig is.
let wel dat is puur speculatie , maar dat zal Fok! natuurlijk nooit toezeggen of ontkennen
geen idee waar je het over hebt.quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:16 schreef Nielsch het volgende:
[..]
wel leuk die star trek verwijzing...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:13 schreef SebbeSwensje het volgende:
Wie hebben gewonnen/waar zie je dit?
quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:12 schreef Bart het volgende:
De winnaars zijn bekend.
De volgende vijf mensen gaan de film in de bioscoop zien, en krijgen een Star Trek regisseursstoel:
nextkiller
toimoi
Zangetsu117
Rockwife
SecondMightyEagle
De winnaar van de hoofdprijs, een unieke Star Trek Gaming Chair, is....
tromgeroffel...Haay1971
Gefeliciteerd, de prijzen worden naar jullie toegezonden!
Dit dus jaquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:03 schreef Joe-Momma het volgende:
Winnaars gefeliciteerd. Ik zal de film jammer genoeg nu moeten downloaden.![]()
En gamen in mn oude stoel. Hahaha.
Iig leuke actie en volgende keer doe ik weer mee.
dit ja... dit soort films moet je gewoon in een moderne bioscoop kijken, met loeigroot scherm en geweldig geluid...quote:
Foto doet het nietquote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:02 schreef Rockwife het volgende:
Vandaag werd er een pakketje voor mij bezorgd
[ afbeelding ]
Geweldig! Hartstikke bedankt! Helemaal beduusd dat ik de hoofdprijs gewonnen heb!quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:12 schreef Bart het volgende:
De winnaars zijn bekend.
De volgende vijf mensen gaan de film in de bioscoop zien, en krijgen een Star Trek regisseursstoel:
nextkiller
toimoi
Zangetsu117
Rockwife
SecondMightyEagle
De winnaar van de hoofdprijs, een unieke Star Trek Gaming Chair, is....
tromgeroffel...Haay1971
Gefeliciteerd, de prijzen worden naar jullie toegezonden!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |