Zal mijn kleur eens op je afgevenquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:04 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
DAT DUURDE EEN EEUWIGHEID. -___-''
quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:43 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
aub rustigANGER IS ONLY ONE LETTER SHORT FROM DANGER
Oh.. ja sorryquote:
Daar verbaas ik me dan ook geenszins over :$quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedere avond nachtmerries over je.
Mooi.. Duidelijk :$quote:
quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:39 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
dit allemaal terwijl het broeikaseffect :s
Ik denk steeds dat jij een kloon van Ziba bent.quote:
Ohquote:
Dat stond in de link ja, dus ik begreep de strekking.quote:
Denk lekker wat je wil.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik denk steeds dat jij een kloon van Ziba bent.
OH, OH, OH.quote:
Glaswerk slijt in de maag, zal dus geen langzame pijnlijke dood zijn. Daar moet je diamantscherfjes voor gebruiken. Dan duurt het sterven tot wel een jaar, een jaar vol interne bloedingen en vreselijke pijnen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:59 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Heb hier speciaal een taart voor je met glasscherven.
Dan zijn we er over uitquote:Op donderdag 30 mei 2013 12:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat stond in de link ja, dus ik begreep de strekking.
Bro. :squote:Op donderdag 30 mei 2013 12:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Glaswerk slijt in de maag, zal dus geen langzame pijnlijke dood zijn. Daar moet je diamantscherfjes voor gebruiken. Dan duurt het sterven tot wel een jaar, een jaar vol interne bloedingen en vreselijke pijnen.
No diggety.quote:
Ik zag eens een man op tv die glas at. Deed 'ie ook al jaren. Hij deed het vooral voor de aandacht zei hij.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Glaswerk slijt in de maag, zal dus geen langzame pijnlijke dood zijn. Daar moet je diamantscherfjes voor gebruiken. Dan duurt het sterven tot wel een jaar, een jaar vol interne bloedingen en vreselijke pijnen.
En we steken het niet onder stoelen of bankenquote:
Geen glas gaan eten, dat is niet goed voor je.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
En we steken het niet onder stoelen of banken
En nu ga ik even eten fixen![]()
mismakend ventjequote:
no digityquote:
wil jij soms ook wat, beflapje.quote:
mismakendquote:
wat jij wilquote:
Beetje respectloos ten opzichte van mensen met maagzweren en andere ellende.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zag eens een man op tv die glas at. Deed 'ie ook al jaren. Hij deed het vooral voor de aandacht zei hij.!
:$ maar veel mensen haten mij hier en dat is zo intimiderend!quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:39 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Fanta beter kom je hier permanent, we hebben meer leuke mensen nodig
Iedereen haat elkaar hier.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:40 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
:$ maar veel mensen haten mij hier en dat is zo intimiderend!
Noem namen, ik wurg ze. Chai gaat er als eerste aan.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:40 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
:$ maar veel mensen haten mij hier en dat is zo intimiderend!
quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Noem namen, ik wurg ze. Chai gaat er als eerste aan.
quote:
Mij haat ze nietquote:Op donderdag 30 mei 2013 12:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
ga geen namen noemen, staan ze straks voor mijn deur hijiquote:Op donderdag 30 mei 2013 12:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kun je wel even zeggen dat ik iig niet gewurgd hoef te worden.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:44 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ga geen namen noemen, staan ze straks voor mijn deur hiji
Okay, dan gaan we meteen over met het wurgen van Chai.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:44 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ga geen namen noemen, staan ze straks voor mijn deur hiji
Ik ben er een van.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dikke steek naar alle O.G SC mensen hier... zo maak je je geliefd, jaquote:Op donderdag 30 mei 2013 12:39 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Kapucijzersquote:
Ok, doen we datquote:
zeker de hele klb-meet eventjes laten overkomen ;squote:Op donderdag 30 mei 2013 12:39 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja, en dan ook echt.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:52 schreef Mortaxx het volgende:
Terechte klacht. Heb sinds enkele maanden al die treinen aangeraakt en nummer in kladblokje genoteerd. En krijg je dit
Haha Tim.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:53 schreef ThaTim het volgende:
[..]
zeker de hele klb-meet eventjes laten overkomen ;s
Haan in dit topic. Escaleert zeker uit de hand.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:53 schreef ThaTim het volgende:
[..]
deze usertquote:
Magic woord is negeren.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Haan in dit topic. Escaleert zeker uit de hand.
En prive informatie lekker doorspelen! Helemaal top.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:53 schreef ThaTim het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
KLB / Kleffe stelletje die elkaar aflebberen met geluid
Panz en CY?
Om te doen is het wel leuk, maar om het zo te zien is het niksquote:
Yo Panzer. Alles goed?quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Okay, dan gaan we meteen over met het wurgen van Chai.
Trouwens. Ben ik de enige die deze ontwikkeling al een tijdje met grote jankogen gadeslaat?
[ afbeelding ]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dubbeldeksinterregiomaterieel
NAAR
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nieuwe_Intercity_Dubbeldekker
Wat een zielige kuttrein.
Die andere is het mooiste voertuig dat er is, en dan moet dit een upgrade voorstellen.![]()
Hakuna, wanneer kunnen we weer een hosselverhaaltje verwachten?quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:01 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]Perikelen om de treinen, hoop wel dat je er van hebt kunnen slapen.
Ben met pensioen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:02 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Hakuna, wanneer kunnen we weer een hosselverhaaltje verwachten?
Stoyaquote:
Nee ben al jaren een meesterplan aan het beramen om jou te verschalken. Nu is het eindelijk tijd om mijn plan te effectueren.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Je vriendin heeft kinderen van je uitgepoept?
quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die rol is een metafoor voor jouw pener
Geloof er geen hol van, met je e-babbelsquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Qua lengte zie ik gelijkenis
Vanaf de breuk jequote:Op donderdag 30 mei 2013 13:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Geloof er geen hol van, met je e-babbels
Qua breuk misschien
[ afbeelding ]
Ookquote:
quote:
Kijk hoe ze dat pistool vasthoudt man, als een autohandelaar die winterpenen staat te verkopen en geen idee heeft wat ie ermee moetquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:14 schreef 2NutZ het volgende:
Oh DUUKOT weet nog een meidje die jij wel gaat waarderen denk ik
Maggie van Falling Skies
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bad ass
quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Kijk hoe ze dat pistool vasthoudt man, als een autohandelaar die winterpenen staat te verkopen en geen idee heeft wat ie ermee moet
Ook nicequote:Op donderdag 30 mei 2013 13:18 schreef Dqod het volgende:
Hahahaha Ado!!!!!
Maar kan er mee door Nootmans, ben vandaag alleen een beetje gefixeerd op Charisma Carpenter :$
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mwehehehe:$
Ze kijkt wel lief.. Die zijn gevaarlijjk :$quote:
Ze speelde ook in Dead or Alive (quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:20 schreef Dqod het volgende:
Liedjes die overdreven happy happy joy joy blij beginnen![]()
Zum kotzen
[..]
Ze kijkt wel lief.. Die zijn gevaarlijjk :$
Ik hou wel van gevaarlijk
quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:20 schreef Dqod het volgende:Ze kijkt wel lief.. Die zijn gevaarlijjk :$
Ik hou wel van gevaarlijk
Uit welke film komt die Woody Allen quote trouwens?quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:02 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Hakuna, wanneer kunnen we weer een hosselverhaaltje verwachten?
Keertje kijken dan maarquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ze speelde ook in Dead or Alive () dus het klopt wel
Pics ter bevestigingquote:
Interview, geen film.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:22 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Uit welke film komt die Woody Allen quote trouwens?
Welk interview mienjong, link.quote:
Google de sig dan.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:27 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Welk interview mienjong, link.
I’d call him a sadistic, hippophilic necrophile, but that would be beating a dead horse.
Zal ik ter zijner tijd doen. Wanneer ga jij de Docu kijken?quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:30 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Google de sig dan.
Bisexuality immediately doubles your chances for a date on Saturday night.
veel lullen gehad dusquote:
Wat lul jij allemaalquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:34 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Zal ik ter zijner tijd doen. Wanneer ga jij de Docu kijken?
What if everything is an illusion and nothing exists? In that case, I definitely overpaid for my carpet.
Denken dat ik heb geslapen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:01 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]Perikelen om de treinen, hoop wel dat je er van hebt kunnen slapen.
Ik leef nog, dat is het belangrijkste. Ja man, alles in orde. Rol je nog in Rotterdam?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |