Hier ben ik het mee eens... Heb ook een triple. Niks mis mee. Nog nooit irritaties gehad.quote:Op donderdag 30 mei 2013 07:39 schreef eentwee het volgende:
Als je nooit meer beklommen heeft dan het Kopje dan is het maken van een keuze erg lastig. Kun je niet eerst een keer in Limburg gaan fietsen? Ik kan me niet echt voorstellen dat je spijt krijgt van een triple, de kans is groter dat je spijt krijgt van een compact. Het móeten sleutelen is ook best irritant trouwens. Bij mijn Sram Red ben ik best even bezig met het verwisselen, ook omdat de afstelling van de voorderailleur nauw komt om zoveel mogelijk verzetten te kunnen gebruiken. Dat is bij Shimano wel iets makkelijker vanwege de trimfunctie.
Wieltjes mooi, dat je de veer ziet, niet.quote:
Na 2 jaar deelnemen heb ik nu wel genoeg shirtjes, en het shirtje van dit jaar vind ik foeilelijkquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:06 schreef peleetje het volgende:
Gaan er nog fokkers de Giro Classico rijden aanstaande Zondag?
Dat is klote man, hoop dat je op tijd hersteld bent. Zoals je zegt komen blessures vaak op de verkeerde momenten.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:11 schreef Patroon het volgende:
Ff update van de pees:
Pijn is een stuk minder, maar gisteren vanaf halverwege de dag kraakte en schuurde de pees als een gek (crepiteren ofzo). Teken dat er vocht rond de pees komt bij teveel belasting. Vanochtend was dit weg. Ik heb nu 4 dagen vrij dus ff goed beentje gestrekt en elke dag ff 30min rustig op de tacx fietsen om soepel te houden. Morgen weer naar de fysio.
Klopt, al is dat wiel niet van mij hoorquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:31 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik zag een TH jack + dicht achterwiel, dat kan natuurlijk niet anders dan Tommeke zijn. Ik liep een beetje op mijn HR-horloge te kijken en zag je daardoor wat laat. Bovendien reed je natuurlijk in vergelijking met al die trage tjassers als een kamikaze door het stadspark heen...
Ben wel benieuwd welk gebied in Duitsland ze bedoelen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:48 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Mischien ook wat voor julie hier...http://www.vrijetijdmedia.nl/magazines-online/WvF-2013-NL-02/#108
Dat had ik waarschijnlijk wel gedaan als ik je aan had zien komenquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:17 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Klopt, al is dat wiel niet van mij hoor
Een maatje van me vloog de andere kant door het stadspark heen, dus ik dacht ik duik achter een snorfietsje aan en haal 'm in. Alleen was die een beetje opgevoerd volgens mij
Anders had je ff moeten roepen hoor, haha!
Haha doen!quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:05 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Dat had ik waarschijnlijk wel gedaan als ik je aan had zien komen
Volgende keer geef ik wel een brul...
Misschien maak ik wel even een spandoekje voor je dit weekend, of ga je zaterdag niet rijden in ons reldorp?quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:16 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Haha doen!
Ja, alleen ben ik niet zo goed in criteriums
Ik heb niet de Galibier, maar wel de Montserrat met 48/17 beklommen, dus ik weet hoe dat is.... niks terug schakelen, gewoon doortrappen anders val je omquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:59 schreef Patroon het volgende:
Check dit:
En wij maar zeuren en zeiken over compact of triple![]()
Hopelijk deelt ie niet hun noodlottige lot, want die mannen overleden allebei even oud: op hun 34e en 35e ...quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:18 schreef Tommeke het volgende:
Kaas, gij bende wel een held dat je op én Pantani én VDB lijkt
Ik heb mijn helden van vroeger al overleefd, 36 and still going strong.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:57 schreef Gripper het volgende:
[..]
Hopelijk deelt ie niet hun noodlottige lot, want die mannen overleden allebei even oud: op hun 34e en 35e ...
(Daar ben jij toch al overheen Kaas, je bent toch net zo oud als Buzz??)
Goedzo!quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik heb mijn helden van vroeger al overleefd, 36 and still going strong.
Oei, heb je weer geluk mee gehad dat het niet erger was (voor beiden) Toch niet met de cervelo?quote:
Welke is er zaterdag? Ik rij dit weekend niets ivm veel werkenquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:28 schreef MCH het volgende:
[..]
Misschien maak ik wel even een spandoekje voor je dit weekend, of ga je zaterdag niet rijden in ons reldorp?
Volgens mij wel hehe, met de mtb natuurlijk veel vaker maar op de racer nog niet.quote:
Gelukkig niet, met de concorde en de kamsins,quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:00 schreef Gripper het volgende:
[..]
Oei, heb je weer geluk mee gehad dat het niet erger was (voor beiden) Toch niet met de cervelo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |