Hier ben ik het mee eens... Heb ook een triple. Niks mis mee. Nog nooit irritaties gehad.quote:Op donderdag 30 mei 2013 07:39 schreef eentwee het volgende:
Als je nooit meer beklommen heeft dan het Kopje dan is het maken van een keuze erg lastig. Kun je niet eerst een keer in Limburg gaan fietsen? Ik kan me niet echt voorstellen dat je spijt krijgt van een triple, de kans is groter dat je spijt krijgt van een compact. Het móeten sleutelen is ook best irritant trouwens. Bij mijn Sram Red ben ik best even bezig met het verwisselen, ook omdat de afstelling van de voorderailleur nauw komt om zoveel mogelijk verzetten te kunnen gebruiken. Dat is bij Shimano wel iets makkelijker vanwege de trimfunctie.
Wieltjes mooi, dat je de veer ziet, niet.quote:
Na 2 jaar deelnemen heb ik nu wel genoeg shirtjes, en het shirtje van dit jaar vind ik foeilelijkquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:06 schreef peleetje het volgende:
Gaan er nog fokkers de Giro Classico rijden aanstaande Zondag?
Dat is klote man, hoop dat je op tijd hersteld bent. Zoals je zegt komen blessures vaak op de verkeerde momenten.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:11 schreef Patroon het volgende:
Ff update van de pees:
Pijn is een stuk minder, maar gisteren vanaf halverwege de dag kraakte en schuurde de pees als een gek (crepiteren ofzo). Teken dat er vocht rond de pees komt bij teveel belasting. Vanochtend was dit weg. Ik heb nu 4 dagen vrij dus ff goed beentje gestrekt en elke dag ff 30min rustig op de tacx fietsen om soepel te houden. Morgen weer naar de fysio.
Klopt, al is dat wiel niet van mij hoorquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:31 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik zag een TH jack + dicht achterwiel, dat kan natuurlijk niet anders dan Tommeke zijn. Ik liep een beetje op mijn HR-horloge te kijken en zag je daardoor wat laat. Bovendien reed je natuurlijk in vergelijking met al die trage tjassers als een kamikaze door het stadspark heen...
Ben wel benieuwd welk gebied in Duitsland ze bedoelen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:48 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Mischien ook wat voor julie hier...http://www.vrijetijdmedia.nl/magazines-online/WvF-2013-NL-02/#108
Dat had ik waarschijnlijk wel gedaan als ik je aan had zien komenquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:17 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Klopt, al is dat wiel niet van mij hoor
Een maatje van me vloog de andere kant door het stadspark heen, dus ik dacht ik duik achter een snorfietsje aan en haal 'm in. Alleen was die een beetje opgevoerd volgens mij
Anders had je ff moeten roepen hoor, haha!
Haha doen!quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:05 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Dat had ik waarschijnlijk wel gedaan als ik je aan had zien komen
Volgende keer geef ik wel een brul...
Misschien maak ik wel even een spandoekje voor je dit weekend, of ga je zaterdag niet rijden in ons reldorp?quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:16 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Haha doen!
Ja, alleen ben ik niet zo goed in criteriums
Ik heb niet de Galibier, maar wel de Montserrat met 48/17 beklommen, dus ik weet hoe dat is.... niks terug schakelen, gewoon doortrappen anders val je omquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:59 schreef Patroon het volgende:
Check dit:
En wij maar zeuren en zeiken over compact of triple![]()
Hopelijk deelt ie niet hun noodlottige lot, want die mannen overleden allebei even oud: op hun 34e en 35e ...quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:18 schreef Tommeke het volgende:
Kaas, gij bende wel een held dat je op én Pantani én VDB lijkt
Ik heb mijn helden van vroeger al overleefd, 36 and still going strong.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:57 schreef Gripper het volgende:
[..]
Hopelijk deelt ie niet hun noodlottige lot, want die mannen overleden allebei even oud: op hun 34e en 35e ...
(Daar ben jij toch al overheen Kaas, je bent toch net zo oud als Buzz??)
Goedzo!quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik heb mijn helden van vroeger al overleefd, 36 and still going strong.
Oei, heb je weer geluk mee gehad dat het niet erger was (voor beiden) Toch niet met de cervelo?quote:
Welke is er zaterdag? Ik rij dit weekend niets ivm veel werkenquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:28 schreef MCH het volgende:
[..]
Misschien maak ik wel even een spandoekje voor je dit weekend, of ga je zaterdag niet rijden in ons reldorp?
Volgens mij wel hehe, met de mtb natuurlijk veel vaker maar op de racer nog niet.quote:
Gelukkig niet, met de concorde en de kamsins,quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:00 schreef Gripper het volgende:
[..]
Oei, heb je weer geluk mee gehad dat het niet erger was (voor beiden) Toch niet met de cervelo?
Is dat Critic dan niet die daar op de achtergrond z'n klabanus staat te bevoelen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:52 schreef kaasplankje het volgende:
ik vind die pic van critic in de op echt op niks trekken
Tis wel een Passoni hé, en die zijn echt niet goedkoop. Die doe je nieuw echt niet voor één maandsalaris, zelfs jij niet!quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:05 schreef Oksel het volgende:
WTF
http://www.ebay.com/itm/P(...)&hash=item257e384a47
Hij bid elke avond voor zo'n lichaam.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:43 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Is dat Critic dan niet die daar op de achtergrond z'n klabanus staat te bevoelen?
Laat maar lullen joh, Troon ziet het verschil niet tussen de Nederlandse en de Spaanse Rinus en Romana.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:20 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Patroon, ik vind jouw fantasien over mij erg verontrustend![]()
Bovendien heb ik me nog vorige week geschoren.
Moet je nog wel voldoende haar hebben hé, anders eerst even langs een carnavalswinkel voor een pruikquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:18 schreef eentwee het volgende:
Als Kaas z'n haar zo weer doet kan-ie niet meer over straat in België.
Heelemal mee eens!quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:52 schreef kaasplankje het volgende:
ik vind die pic van critic in de op echt op niks trekken
Zaterdag 7 juliquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:53 schreef Erik92 het volgende:
Is de Marmotte nou 6 of 7 juli? Als het de 6de is wil ik ook wel meerijden want ik ben die week toch in de buurt, soort van dan.
Marmotte meerijden? Wel een startkaart?quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:53 schreef Erik92 het volgende:
Is de Marmotte nou 6 of 7 juli? Als het de 6de is wil ik ook wel meerijden want ik ben die week toch in de buurt, soort van dan.
7 juli is een zondag.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:05 schreef Gripper het volgende:
[..]
Zaterdag 7 juli
Maar waarom zou je op vrijdag 6 wel maar op zaterdag 7 niet in de buurt zijn?
Nah, zwart. Wegen zijn toch niet helemaal afgezet, right? Was wat te laat voor de startkaarten.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:10 schreef Patroon het volgende:
[..]
Marmotte meerijden? Wel een startkaart?
Zou ik niet doen. Wordt allemaal gestart in vakken.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:13 schreef Erik92 het volgende:
[..]
Nah, zwart. Wegen zijn toch niet helemaal afgezet, right? Was wat te laat voor de startkaarten.
En na een X aantal kilometers ons bij jullie voegen, is dat een optie?quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:16 schreef Patroon het volgende:
[..]
Zou ik niet doen. Wordt allemaal gestart in vakken.
je hebt gelijk, zaterdag 6 juli.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:11 schreef Erik92 het volgende:
[..]
7 juli is een zondag.Ik ga waarschijnlijk met de auto van mijn pa en die wil de 8ste op vakantie.. Ik ben zelf vanaf zaterdag 29 juni in Italië met een stel sterke fietsers, Stelvio pas doen enzo.
Dat kan, maar denk dat er niet zolang samen wordt gereden. Nogal niveau verschil en de ene daalt war harder dan de ander.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:17 schreef Erik92 het volgende:
[..]
En na een X aantal kilometers ons bij jullie voegen, is dat een optie?
Ik mag toch hopen dat ze in Valloire een hele mooie sluis zullen bouwen, en alle zwartrijders op die ene dag van overheidswege gewoon terugsturen. Kun je ook de Croix de Fer over dat geitepad nog meepikken. Fijn hé zulke zwartrijders? Ik heb er in ieder geval een godsgruwelijke hekel aan. Maar met al die tourtochten van DTC voel ik me soms rond huis ook wel eens net een zwartrijder, al valt dat minder op.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:20 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dat kan, maar denk dat er niet zolang samen wordt gereden. Nogal niveau verschil en de ene daalt war harder dan de ander.
Okee.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:19 schreef Gripper het volgende:
[..]
je hebt gelijk, zaterdag 6 juli.
Als je m zwart wil rijden, zou ik een km na bourg d'O in de bosjes gaan staan, en als je ons langs ziet flitsen snel aansluiten. of het zijstraatje waar onze camping zit, daar komt de stoet namelijk langs net na de start.
Repen en bevoorrading wordt natuurlijk een moeilijk verhaal zonder stuurbordje, maar je kunt limonade tabletten meenemen, en bij de dorpspompen water pakken. Misschien moet je iets meer voer meenemen voor het geval ze je niks geven...
Ik hou er ook niet van, en al helemaal niet bij eem evenement dat 70 euro kost. Bij de 11stedentocht reden we qua starttijd zwart, maar hadden we wel een kaart gekocht om niet als een parasiet te profiteren.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:26 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ze in Valloire een hele mooie sluis zullen bouwen, en alle zwartrijders op die ene dag van overheidswege gewoon terugsturen. Kun je ook de Croix de Fer over dat geitepad nog meepikken. Fijn hé zulke zwartrijders? Ik heb er in ieder geval een godsgruwelijke hekel aan. Maar met al die tourtochten van DTC voel ik me soms rond huis ook wel eens net een zwartrijder, al valt dat minder op.
Wat verwacht je? Gezellig opfietsen ofzo?quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:30 schreef Erik92 het volgende:
[..]
Okee.Ach die kunnen van te voren gekocht worden, heb wel vaker 200km + gereden zonder rugzak o.i.d.. Moeten we tegen die tijd maar even bespreken hoe we jullie kunnen herkennen en hoelaat er gestart wordt.
Vanaf morgen trouwens nieuwe wieltjes: Fulcrum R3.
Ach, het zijn gewoon openbare wegen, niks afgezet, en er zullen die dag wel meer wielrenners "toevallig" ook dat rondje gaan doen... En zolang Erik geen gebruik maakt van de faciliteiten waar wij wel 72 klinkende ¤'s voor betaald hebben lijkt het mij niet zo'n bezwaar.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:26 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ze in Valloire een hele mooie sluis zullen bouwen, en alle zwartrijders op die ene dag van overheidswege gewoon terugsturen. Kun je ook de Croix de Fer over dat geitepad nog meepikken. Fijn hé zulke zwartrijders? Ik heb er in ieder geval een godsgruwelijke hekel aan. Maar met al die tourtochten van DTC voel ik me soms rond huis ook wel eens net een zwartrijder, al valt dat minder op.
Beetje kletsen enzo, lekker samen die berg opsukkelen. t is toch tot 22 uur 's avonds licht, dus we hebben tijd zat!quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:32 schreef Patroon het volgende:
[..]
Wat verwacht je? Gezellig opfietsen ofzo?
Iets a la fietsmeet Vreeswijk in augustus? Alleen dan zonder wachten.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:32 schreef Patroon het volgende:
[..]
Wat verwacht je? Gezellig opfietsen ofzo?
Die wielen heb ik ook.
Ben in principe ook niet van het zwartrijden, maar wil die route al langere tijd doen en het valt nu onverwachts best goed samen.. En kaarten zijn uitverkocht.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:26 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Okee thanks, ik zal even kijken.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:36 schreef Gripper het volgende:
p.s. Erik, diverse afhakers (vanwege blessureleed of te weinig getraind ofzo) bieden nu hun startkaarten aan op fiets.nl en op wijntoerist.nl
Kijk anders daar eens of je er een kan overnemen. Rij je wel als Jan de Vries uit Breda, maar ja, je rijdt wel "netjes" mee.
Volgens mij gooien ze ergens om half zes 's avonds de klim naar de Alp dicht en als je te laat bent krijg je toch zo'n mooi Marmotton diploma.... Nee ik heb er geen hoor!quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:34 schreef Gripper het volgende:
[..]
Beetje kletsen enzo, lekker samen die berg opsukkelen. t is toch tot 22 uur 's avonds licht, dus we hebben tijd zat!
toch?
Nou vooruit dan, gepermiteerd dan maar. En ja, zo'n dag met nog 5000 klimmers geeft toch een beetje extra moraal. En gewoon een stuk of tien van die zachte Heublot koeken uit de lokale supermarkt in de achterzak, dan haal je het tot Valloire ook wel.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:38 schreef Erik92 het volgende:
[..]
Ben in principe ook niet van het zwartrijden, maar wil die route al langere tijd doen en het valt nu onverwachts best goed samen.. En kaarten zijn uitverkocht.
Godver, ik heb net met een kortingsactie voor ruim 70¤ aan powerbar repen besteld, en jij komt vertellen dat ik de marmotte ook op Madeleine cakejes kan rijden????quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:44 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Nou vooruit dan, gepermiteerd dan maar. En ja, zo'n dag met nog 5000 klimmers geeft toch een beetje extra moraal. En gewoon een stuk of tien van die zachte Heublot koeken uit de lokale supermarkt in de achterzak, dan haal je het tot Valloire ook wel.
Welke actie?quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:59 schreef Gripper het volgende:
[..]
Godver, ik heb net met een kortingsactie voor ruim 70¤ aan powerbar repen besteld, en jij komt vertellen dat ik de marmotte ook op Madeleine cakejes kan rijden????
Nah, die Heublot koeken zit wel wat meer in dan in die Madeleine cakejes hoor. Al spoelen die laatsten wel lekker makkelijk weg. Heublot fruits de bois, kijk maar eens in de Carréfour, 4 of 6 in een doos en per stuk verpakt.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:59 schreef Gripper het volgende:
[..]
Godver, ik heb net met een kortingsactie voor ruim 70¤ aan powerbar repen besteld, en jij komt vertellen dat ik de marmotte ook op Madeleine cakejes kan rijden????
Voor normale trainingsritten hoeft dat idd niet, maar bij de marmotte wil je voldoende voeding met genoeg carbs. Als je dat met goedkopere repen, brood en bananen gaat doen moet je veel meer meenemen om even veel carbs bij je te hebben. (Het aantal carbs per gram bijv. is veel lager bij goedkoop voedsel, dus minder volume in mijn zakjes).quote:Op vrijdag 31 mei 2013 08:37 schreef eentwee het volgende:
Voor tijdens het fietsen hoef je niet van die dure bars, maar efficient aan je eiwitten komen na een rit is vaak wel een probleem, zeker als je pas na een paar uur weer thuis bent (dan kun je gewoon bijv kwark eten) of op vakantie bent.
Btw, gisteren met de ijsvereniging alsnog aan mijn TT training gekomen. 2x 2 rondjes Westpoort. Beide keren gemiddeld 42 km/h oid (nr. 2 kwam 25 sec na mijquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:17 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Klopt, al is dat wiel niet van mij hoor
Een maatje van me vloog de andere kant door het stadspark heen, dus ik dacht ik duik achter een snorfietsje aan en haal 'm in. Alleen was die een beetje opgevoerd volgens mij
Anders had je ff moeten roepen hoor, haha!
Dat is erg netjes! Westpoort is een lastig rondje om hard te gaan. Kan je een beetje sturen?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:13 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Btw, gisteren met de ijsvereniging alsnog aan mijn TT training gekomen. 2x 2 rondjes Westpoort. Beide keren gemiddeld 42 km/h oid (nr. 2 kwam 25 sec na mij... En dat ondanks zware poten van woensdag. Dat geeft goede moraal voor die halve triathlon van mij...
Mja, een beetje denk ik wel, de eerste keer de lastigste bochten nog in beugels gedaan. De 2e keer ben ik gewoon in mijn opzetstuurtje blijven liggen...quote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:14 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dat is erg netjes! Westpoort is een lastig rondje om hard te gaan. Kan je een beetje sturen?
Je kan in principe elke bocht daar wel met 45-50 nemen weet ik uit ervaringquote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:16 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Mja, een beetje denk ik wel, de eerste keer de lastigste bochten nog in beugels gedaan. De 2e keer ben ik gewoon in mijn opzetstuurtje blijven liggen...
Jeps, maar dat vergde dus 2 rondjes oefeningquote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:18 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Je kan in principe elke bocht daar wel met 45-50 nemen weet ik uit ervaring
Powerbar is wel te doen maar ik vind het zo kut als het warm is dan plakken ze zo aan het papiertje. Ik heb nu reepjes van Carboom en via het team van Sportscontrol. Die blijven wel aardig goed in het zonnetje. (wat nu wel weer eens richting 30 graden mag hoor).quote:Op vrijdag 31 mei 2013 08:59 schreef Patroon het volgende:
[..]
Voor normale trainingsritten hoeft dat idd niet, maar bij de marmotte wil je voldoende voeding met genoeg carbs. Als je dat met goedkopere repen, brood en bananen gaat doen moet je veel meer meenemen om even veel carbs bij je te hebben. (Het aantal carbs per gram bijv. is veel lager bij goedkoop voedsel, dus minder volume in mijn zakjes).
Daarom nemen wij powerbar, via Grip een mooie 40% korting kunnen krijgen.
Na lange ritten heb ik wel een herstelshake achter de hand, als ik niet gelijk thuis ben.
Misschien wat voor mij.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:36 schreef Gripper het volgende:
p.s. Erik, diverse afhakers (vanwege blessureleed of te weinig getraind ofzo) bieden nu hun startkaarten aan op fiets.nl en op wijntoerist.nl
Kijk anders daar eens of je er een kan overnemen. Rij je wel als Jan de Vries uit Breda, maar ja, je rijdt wel "netjes" mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |