De koekoek zegquote:
Van lotje getikt zijn zequote:Op donderdag 30 mei 2013 10:02 schreef Nibb-it het volgende:
Ik ben blij dat jullie je losworstelen uit het web van leugens
quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:02 schreef Nibb-it het volgende:
Ik ben blij dat jullie je losworstelen uit het web van leugens
quote:Het niveau van BNW stijgt evenredig met de zeespiegel.
Nee da's een goed voedzaam ontbijt om de maag mee te vullen.quote:
Slechte zaak, hij is een van de voortrekkers van duurzaam Nederland.quote:
Jij hebt gedepersonaliseerde advertenties kennelijk niet aanstaan.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:12 schreef BredeBroeder het volgende:
Die Youtube reclames__!
"Gilette Fusion" Snelle snijbladen nog sneller dan jij deze advertentie kunt skippen"
0,18 sec reactiesnelheid, dus dat zit wel goedquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:12 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Jij hebt gedepersonaliseerde advertenties kennelijk niet aanstaan.
Nice man, welke functie ga je doen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:18 schreef Tietmans het volgende:
Eergister het lichamelijk onderzoek gehaald![]()
12 Augustus opkomst Den Helder.
Matroos operationele dienst verbindingen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:19 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nice man, welke functie ga je doen?
Netjesquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:19 schreef Tietmans het volgende:
[..]
Matroos operationele dienst verbindingen.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:18 schreef Tietmans het volgende:
Eergister het lichamelijk onderzoek gehaald![]()
12 Augustus opkomst Den Helder.
Daarom Rabobankquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ING internetbankieren werkt niet
Daarom je geld in een sok bewaren. Kunnen de hoge heren in Den Haag het ook niet afpakkenquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ING internetbankieren werkt niet
Dat doen ze toch wel, of je het nu links- of rechtsom keertquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:41 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Daarom je geld in een sok bewaren. Kunnen de hoge heren in Den Haag het ook niet afpakken
Uiteraard!! Kreeg bij de Raffaisen Boerenleenbank altijd mijn wedde gestort van 700 gulden de maand.quote:
Pas eens op met die uitspraken... ik werk erquote:
Les 1: Verbindelaar.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:19 schreef Tietmans het volgende:
[..]
Matroos operationele dienst verbindingen.
Les 2: Pluggeneuker.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:09 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Les 1: Verbindelaar.
Matroos operationele dienst verbindingen staat alleen in wervingsblaadjes en je contract.
ja ho eens ff, dat stond niet in de folderquote:Op donderdag 30 mei 2013 12:50 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Les 2: Pluggeneuker.
Iedereen noemt je Verbindelaar, maar stiekem weten ze beter.
Hoi, huisje kopen??quote:
Doe dr maar 2.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hoi, huisje kopen??
Kost duur maar hep je ook wat:
http://www.tmz.com/2013/0(...)home-for-22-million/
quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:43 schreef samthegreat5 het volgende:
Zo mijn Meindls maar eens poetsen voor de wachtdienst van vannacht..
ja doei!!quote:
Erwin snapt de gebruiksaanwijzing niet, zelfs wanneer het in de naam vermeld wordt...quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ja doei!!![]()
Enige waar ik op zuig zijn kauwtabletten.
quote:Underbetween at the Toppers in concert... Jeroen from the Tree and Gerard stand there by for bacon and beans! Or sings he the wrong text;-)? How then also: do you like the Toppers or have you a little brother dead on them?
Wat voor wachtdienst?quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:43 schreef samthegreat5 het volgende:
Zo mijn Meindls maar eens poetsen voor de wachtdienst van vannacht..
Ga jij ook krijgen als je oud begint te worden kerel!!quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:26 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Erwin snapt de gebruiksaanwijzing niet, zelfs wanneer het in de naam vermeld wordt...
Ik word niet ouder, alleen rijper.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ga jij ook krijgen als je oud begint te worden kerel!!
Rijp voor de sloopquote:
Wel oppassen, overrijp is ook weer niet goedquote:
Begin ik al te verzuren dan?quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wel oppassen, overrijp is ook weer niet goed
Als het zover is dan zie ik je wel in ZUUquote:
Sorry, flauwe woordgrapjes maken is een coping strategy.quote:
Zal wel neerkomen op koffie zetten en dom rondlopen. Zelfs geen diemaco..quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:51 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wachtdienst voor JISTARC oefening op Harskamp.
Krijgen jullie tegenwoordig een senseo mee? wat is daarvan het NSN ?quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:57 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Zal wel neerkomen op koffie zetten en dom rondlopen. Zelfs geen diemaco.._!!.
Haha weer lekker kansloos dus. Als je lief bent mag je misschien nog wel stukje met de Fennek rijden.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:57 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Zal wel neerkomen op koffie zetten en dom rondlopen. Zelfs geen diemaco.._!!.
Een ritje op de Fennek zou wat troost zijn ja. Is mijn eerste steunverlening though, maar waartoe zijn we in staat zonder wapenquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:01 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Haha weer lekker kansloos dus. Als je lief bent mag je misschien nog wel stukje met de Fennek rijden.
Met of zonder wapen; maakt het in jouw geval echt iets uit?quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:03 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Een ritje op de Fennek zou wat troost zijn ja. Is mijn eerste steunverlening though, maar waartoe zijn we in staat zonder wapen?
Ja. Met wapen heb ik namelijk ten minste drills en procedures en instructies die ik geleerd en getraind heb. Zonder wapen sta ik machteloos. Ons is absoluut, helemaal, niks geleerd om met de handen en zonder wapen te kunnen uitvoeren.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Met of zonder wapen; maakt het in jouw geval echt iets uit?
Als ze jou zien rennen ze toch wel weg, wapen of nietquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:06 schreef samthegreat5 het volgende:
apen heb ik namelijk ten minste drills en procedures en instructies die ik geleerd en getraind heb. Zonder wapen sta ik machteloos. Ons is absoluut, helemaal, niks geleerd om met de handen en zonder wapen te kunnen uitvoeren.
Je gaat er nog serieus op inquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:06 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja. Met wapen heb ik namelijk ten minste drills en procedures en instructies die ik geleerd en getraind heb. Zonder wapen sta ik machteloos. Ons is absoluut, helemaal, niks geleerd om met de handen en zonder wapen te kunnen uitvoeren.
Ja, omdat ik het serieus triest vind dat wij zonder wapen echt met onze pik in onze handen staan. We zijn op dat moment niet meer waard dan een random burger alleen hebben wij dan een leuk bloemenpakje aan.quote:
De helft van de wereldbevolking heeft obesitasquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:08 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, omdat ik het serieus triest vind dat wij zonder wapen echt met onze pik in onze handen staan. We zijn op dat moment niet meer waard dan een random burger alleen hebben wij dan een leuk bloemenpakje aan.
Grote kans dat wij zelfs een stuk minder waard zijn zonder wapen dan de gemiddelde burger, want bij de gemiddelde burger bestaat er een grote kans dat deze een paar jaar of zijn hele leven aan karate of judo, of jiu jitsu, etc. heeft gedaan...
Je hebt wel gelijk verderquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:08 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, omdat ik het serieus triest vind dat wij zonder wapen echt met onze pik in onze handen staan. We zijn op dat moment niet meer waard dan een random burger alleen hebben wij dan een leuk bloemenpakje aan.
Grote kans dat wij zelfs een stuk minder waard zijn zonder wapen dan de gemiddelde burger, want bij de gemiddelde burger bestaat er een grote kans dat deze een paar jaar of zijn hele leven aan karate of judo, of jiu jitsu, etc. heeft gedaan...
Ik zou willen dat dit soort dingen bij onze baas gewoon godverdomme goed geregeld waren. Ik wil helemaal niet harde kritiek uiten, maar ik word er soms echt moedeloos van hoe pauper het er allemaal voor staat.quote:
Hm, ik heb vanavond wachtdienst. Toch maar even de baard eraf. Zie ik er weer enigszins presenteerbaar uitquote:
Die van Johnny?quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:06 schreef Nibb-it het volgende:
Ik sprak Willie net nog op het Domplein. Jullie krijgen allemaal de groetjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |