De koekoek zegquote:
Van lotje getikt zijn zequote:Op donderdag 30 mei 2013 10:02 schreef Nibb-it het volgende:
Ik ben blij dat jullie je losworstelen uit het web van leugens
quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:02 schreef Nibb-it het volgende:
Ik ben blij dat jullie je losworstelen uit het web van leugens
quote:Het niveau van BNW stijgt evenredig met de zeespiegel.
Nee da's een goed voedzaam ontbijt om de maag mee te vullen.quote:
Slechte zaak, hij is een van de voortrekkers van duurzaam Nederland.quote:
Jij hebt gedepersonaliseerde advertenties kennelijk niet aanstaan.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:12 schreef BredeBroeder het volgende:
Die Youtube reclames__!
"Gilette Fusion" Snelle snijbladen nog sneller dan jij deze advertentie kunt skippen"
0,18 sec reactiesnelheid, dus dat zit wel goedquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:12 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Jij hebt gedepersonaliseerde advertenties kennelijk niet aanstaan.
Nice man, welke functie ga je doen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:18 schreef Tietmans het volgende:
Eergister het lichamelijk onderzoek gehaald![]()
12 Augustus opkomst Den Helder.
Matroos operationele dienst verbindingen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:19 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nice man, welke functie ga je doen?
Netjesquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:19 schreef Tietmans het volgende:
[..]
Matroos operationele dienst verbindingen.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:18 schreef Tietmans het volgende:
Eergister het lichamelijk onderzoek gehaald![]()
12 Augustus opkomst Den Helder.
Daarom Rabobankquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ING internetbankieren werkt niet
Daarom je geld in een sok bewaren. Kunnen de hoge heren in Den Haag het ook niet afpakkenquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ING internetbankieren werkt niet
Dat doen ze toch wel, of je het nu links- of rechtsom keertquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:41 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Daarom je geld in een sok bewaren. Kunnen de hoge heren in Den Haag het ook niet afpakken
Uiteraard!! Kreeg bij de Raffaisen Boerenleenbank altijd mijn wedde gestort van 700 gulden de maand.quote:
Pas eens op met die uitspraken... ik werk erquote:
Les 1: Verbindelaar.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:19 schreef Tietmans het volgende:
[..]
Matroos operationele dienst verbindingen.
Les 2: Pluggeneuker.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:09 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Les 1: Verbindelaar.
Matroos operationele dienst verbindingen staat alleen in wervingsblaadjes en je contract.
ja ho eens ff, dat stond niet in de folderquote:Op donderdag 30 mei 2013 12:50 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Les 2: Pluggeneuker.
Iedereen noemt je Verbindelaar, maar stiekem weten ze beter.
Hoi, huisje kopen??quote:
Doe dr maar 2.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hoi, huisje kopen??
Kost duur maar hep je ook wat:
http://www.tmz.com/2013/0(...)home-for-22-million/
quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:43 schreef samthegreat5 het volgende:
Zo mijn Meindls maar eens poetsen voor de wachtdienst van vannacht..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |