...op de bus.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:44 schreef TheFastOne het volgende:
Robert wordt nu al klaargestoomd voor etappe 18 waar hij solo met minimaal 6 minuten voorsprong aan zal komen.
Ze staan in de Tour-gids van ProCycling, dus ja ze zijn bekend.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:52 schreef Ambrosius het volgende:
Is er al wat bekend over doorkomsttijden enzo? Handig voor vrij plannen. Kan het iig nog niet terugvinden op letour.fr.
Goede manier om de controleurs te ontwijken. Die wagen zich toch niet aan een tocht naar Colombia.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:54 schreef Drebbelman het volgende:
Quintana slaat Dauphiné en Zwitserland over en bereid zich in colombia voor met een trainingskamp van twee maanden. Die zal dus wel minimaal podium rijden.
En dan in Italië gespot worden door een oud-prof...ow, wacht...quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:19 schreef Ericr het volgende:
[..]
Goede manier om de controleurs te ontwijken. Die wagen zich toch niet aan een tocht naar Colombia.
quote:Robert Gesink heeft het behoorlijk zwaar gehad na zijn voortijdige opgave in de Ronde van Italië. De etappekoers was een van zijn hoofddoelen van het seizoen.
''Het zal geen verrassing zijn wanneer ik aangeef dat de Giro d’Italia in een van de grootste teleurstellingen van mijn carrière is geëindigd'', aldus de renner van Blanco vrijdag in zijn column in De Telegraaf.
De Achterhoeker mikte op een plek in de top vijf in de Giro, maar keerde dus vroegtijdig terug naar huis. "Eerlijk gezegd zat ik op dat moment wel in een dalletje."
Gesink heeft zijn zinnen echter toch weer kunnen verzetten. Hij hervat komende maandag de training. ''Ik ga weer naar de Tour toewerken. Welke rol ik in de ploeg inneem, is nog niet duidelijk."
"Bauke Mollema is de man die zich binnen Team Blanco helemaal op de Tour de France heeft voorbereid. Misschien is het wel een goed idee om het klassement eens los te laten en frank en vrij te gaan koersen'', stelt Gesink.
gewoon weer vierdequote:
En nu zeker, hij rijdt niet.quote:
Dat was dit jaar juist extra mooi geworden, denk ik.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:16 schreef Szura het volgende:
[..]
En nu zeker, hij rijdt niet.
Gelukkig. Krijgen we in ieder geval niet dat gezeik van vorig jaar weer.
Eens.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:22 schreef DeeBee het volgende:
Zonde man, had Wiggo nu juist willen zien, oorlog in de Sky-train.
De prijs voor de slechtste afdaler?quote:
Ik wou al zeggen dat hij in de Giro ook niet zo zeker was (in de afdaling iig).quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:16 schreef Szura het volgende:
[..]
En nu zeker, hij rijdt niet.
Gelukkig. Krijgen we in ieder geval niet dat gezeik van vorig jaar weer.
Doet Moncoutie niet mee dan?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De prijs voor de slechtste afdaler?
Ook niet echt de favoriete bezigheid van Wiggo, al die steile korte dingen. Bovendien te weinig tijdritkilometers. Nee, daar gaat ie ook af als een gieter.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:11 schreef Marcoss het volgende:
Kan Wiggo mooi naar de Vuelta, daar rijden ze normaal toch alleen maar bergop..
Fuck jou.quote:
Porte is de beste vriend van Froome in zijn team, dus die zal wel mee willen werken aan de overwinning in de TdF.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Eens.
Achja, dan moet Porte de rol van Wiggins maar op zich nemen.
dan krijgt hij voor straf een minder kuurtjequote:Op zaterdag 1 juni 2013 08:58 schreef Wombcat het volgende:
Totdat die opeens zelf zicht heeft op de eindzege.
Je weet het bij Sky natuurlijk nooit, maar Porte zie ik geen top 5 rijden, toch zeker niet in de Tour.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 08:58 schreef Wombcat het volgende:
Totdat die opeens zelf zicht heeft op de eindzege.
Na zijn dominantie in Parijs-Nice en het Criterium International acht ik hem tot veel in staat.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Je weet het bij Sky natuurlijk nooit, maar Porte zie ik geen top 5 rijden, toch zeker niet in de Tour.
Wordt aan gewerkt..quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:03 schreef Boezeidekoe het volgende:
Waar blijft het TdF subforum, nog 3,5 week!
Meer gekeken naar zijn prestatie, buiten de concurrentie om. Wetenschappelijk gezien reed hij daar gewoon op een niveau waarmee je ook wel top 5 in de Tour kan rijden.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vraag me soms af in hoeverre je het domineren tegen Peraud, Mollema, Talansky en co in koersen van een week mag doortrekken naar een grote ronde met iets betere tegenstand.
Ook als daar nog eens bijkomt dat Porte daar vermoedelijk specifiek naar heeft gepiekt, daar waar die anderen waarschijnlijk andere doelen hadden.
Aldus de Gendtquote:‘Door mijn al maanden opspelende knie werd mijn voorbereiding op de Tour al te veel in de war gestuurd. Ik kon wel de voorziene uren trainen, maar de intensiteit van de trainingen was met dat geïrriteerde gewricht niet hoog genoeg. De Tour blijft het hoofddoel, maar ik blijf wel realistisch tegen de zaken aankijken. Ik beweer niet dat mijn Tour gedoemd is om te mislukken, maar ik mik maar beter op een etappe. Tenzij het de volgende weken snel verandert.’
De rondehoop van Vacansoleil-DCM hing gisteren in de Jura-bergen iets langer in het peloton. ‘In vergelijking met de openingsdag was mijn hartslag tijdens het klimmen ook iets lager. Ik denk dat ik er zondag onderdoor ging omdat ik ineens een nacht op 1.600 meter hoogte sliep. Misschien moet ik in de toekomst ook maar zo’n lagedrukkamer huren.’
Was al even bekend.quote:
Moet er dus nog 1 afvallen.quote:Mikel Nieve
Igor Antón
Ion Izagirre
Gorka Izagirre
Rubén Pérez
Juanjo Lobato
Romain Sicard
Pablo Urtasun
Juanjo Oroz
Mikel Astarloza
Lobato gaat denk ik sowieso wel mee. Die gast is de laatste maanden goed bezig en heeft als enige bij Euskaltel ook echt wat in de sprints te zoeken. Denk zelf dat Urtasun afvalt.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sicard is een paar dagen terug vervelend gevallen, hij zou de ongelukkige kunnen zijn. Anders denk ik Lobato of Urtasun.
Oroz schijnt al zeker te zijn van zijn plaats. Geen idee op basis van wat.
Lobato is inderdaad goed bezig, maar komt nog wel tekort om een grote rol van betekenis te spelen in de sprints in de Tour. Kan natuurlijk ook zijn dat ze daarom voor de meer ervaren Urtasun kiezen. Altijd een verrassing bij Euskaltel.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Lobato gaat denk ik sowieso wel mee. Die gast is de laatste maanden goed bezig en heeft als enige bij Euskaltel ook echt wat in de sprints te zoeken. Denk zelf dat Urtasun afvalt.
Vanwege de teleurstellende Giro en het gebrek aan succes dit seizoen moesten ze opeens alle zeilen bijzetten voor de Tour. Vandaar dat SamSan ook opeens weer in beeld kwam.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:16 schreef Marcoss het volgende:
Raar hoe zoiets weer gebracht wordt bij Euskaltel. Was al voor het seizoen bekend dat Sanchez Giro en Vuelta ging doen en dat Nieve en Anton de kopmannen zouden worden in de Tour. Nu lees je opeens dat Gonzalez de Galdeano (ploegleider van Euskaltel) zegt dat Sanchez niet goed genoeg hersteld is na de zware Giro en daarom geen Tour rijdt...
Oké, maar dat zou helemaal dom zijn geweest. Sanchez kan juist in de Vuelta veel WT-punten pakken (er vanuit gaande dat hij beter presteert in zijn eigen land), terwijl de Tour rijden nadat je in de Giro al voluit bent gegaan sowieso lastig is. Ook als je goed uit de Giro komt..quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:27 schreef TheArt het volgende:
[..]
Vanwege de teleurstellende Giro en het gebrek aan succes dit seizoen moesten ze opeens alle zeilen bijzetten voor de Tour. Vandaar dat SamSan ook opeens weer in beeld kwam.
Natuurlijk, zo zou iedereen met gezond verstand denken, maar in het wielerwereldje wil de waan van de dag nog wel eens overheersen en dan heb je ook nog eens te maken met zo'n visieloze knuppel als IGDG.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:34 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Oké, maar dat zou helemaal dom zijn geweest. Sanchez kan juist in de Vuelta veel WT-punten pakken (er vanuit gaande dat hij beter presteert in zijn eigen land), terwijl de Tour rijden nadat je in de Giro al voluit bent gegaan sowieso lastig. Ook als je goed uit de Giro komt..
Klöden wellicht.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dus als Mandy/Dandy/Abandy door het ijs zakt, mag onze spectaculaire vriend Zubeldia het waarschijnlijk alweer gaan oplossen.
Ze zijn zeker bang bij Sky dat Froome straks een mannetje tekort komt bergopquote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:03 schreef wimderon het volgende:
Ondertussen zit Uran in de voorselectie van 12 man bij Sky.
*schuift aanquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:50 schreef rubbereend het volgende:
Gesink moet lekker knechten en dan de bus opzoeken en een etappe of wat uitkiezen. De Ventoux lijkt me wel wat, die etappe leent zich prima voor een kopgroep die met 10 minuten voorsprong aan de klim kan beginnen.
quote:Van Avermaet wil, maar mag niet naar Tour
Greg Van Avermaet gaat op zoek naar zijn eerste zege dit seizoen. Vorig jaar won de Waaslander geen enkele keer. ‘In de Ronde van Zwitserland liggen er voor mij niet echt kansen’, aldus Van Avermaet. ‘Ik zie het vooral als een voorbereiding op het Belgisch kampioenschap in La Roche. Ik zou nadien graag de Tour rijden, maar ik denk dat ik niet zal mogen van de ploeg. Waarom? Omdat Cadel en Tejay voor andere namen zullen kiezen. Ik reed de Tour al één keer voor Lotto (2009), maar nog nooit bij BMC. Ik ben op een leeftijd gekomen dat ik graag nog eens een grote ronde zou rijden. De Tour is ideaal. De Giro is niet te combineren met het voorjaar en in de periode van de Vuelta rijd ik liever eendagskoersen, zoals Québec en Montréal. Ik ben iemand die er altijd staat als de ploeg me nodig heeft. Men zal er geen spijt van hebben als men mij zou meenemen.’
BMC bevestigde gisteren dat Van Avermaet niet naar de Tour mag. Voor de Vuelta zou hij wel in aanmerking komen. De negen renners voor de Tour worden immers gekozen uit de twaalf die vorige week in Frankrijk trainden op de ploegentijdrit. Dat zijn: kopmannen Evans en Van Garderen, Gilbert, Frank, Schär, Morabito, Hushovd, Burghardt, Moinard, Bookwalter, Nerz en Quinziato.
Geen Kruyswijk bij Blanco?quote:Op maandag 10 juni 2013 15:16 schreef Chiappucci het volgende:
Voorselectie Blanco ProCycling voor Tour de France 2013
Lars Boom, Laurens ten Dam, Robert Gesink, Tom Leezer, Bauke Mollema, Lars Petter Nordhaug, Mark Renshaw, Tom-Jelte Slagter, Bram Tankink, David Tanner, Maarten Tjallingii, Sep Vanmarcke en Maarten Wynants.
Voorselectie Argos-Shimano voor Tour 2013
Bert De Backer, Roy Curvers, John Degenkolb, Tom Dumoulin, Johannes Fröhlinger, Simon Geschke, Yann Huguet, Thierry Hupond, Marcel Kittel, Koen de Kort, Ramon Sinkeldam, Albert Timmer, Tom Veelers
quote:Op maandag 10 juni 2013 16:00 schreef tdrone het volgende:
Ik hoop dat ze bij blanco eens aanvallend gaan rijden. Want met Mollema en Gesing zal max een 5e plaats haalbaar zijn. En dan moet alles op zijn plaats vallen. Beter kunnen ze voor etappes gaan rijden
Zover was ik niet eens gekomen...quote:
Het sponsorschap van Belkin is nooit bevestigd door Blanco of Belkin.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:05 schreef Felagund het volgende:
Gaat Blanco/Belkin tijdens de Tour al met nieuwe truitjes rijden of blijft het voorlopig het Blanco team?
Gesing moet eens wat lichter gaan rijden want hij zit altijd te harken!quote:
Met zoveel aankomsten bergop? Lijkt me geen strak plan.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:30 schreef Evertjan het volgende:
geen Theo Bos in de voorselectie zouden ze hem dan wel meenemen naar de Vuelta?
Misschien denken alle ploegen dat, zodat Bos die paar vlakke sprints ook daadwerkelijk kan winnen.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Met zoveel aankomsten bergop? Lijkt me geen strak plan.
Tja, hij zou kunnen gaan en rit 6 en 7 proberen te winnen. Daarna volgen al drie bergritten die hij nooit gaat overleven.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Misschien denken alle ploegen dat, zodat Bos die paar vlakke sprints ook daadwerkelijk kan winnen.
Heel veel steun voor Greipel, amper steun voor VDB, eigenlijk alleen de Clercq voor de bergritten. Al zal iemand als Hansen ook wel een tijdje meegaan bergop.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:33 schreef wimderon het volgende:
Lotto-Belisol:
Greipel, Roelandts, Sieberg, Henderson, Hansen, Bak, Van den Broeck, De Clercq, Willems
Zei vandaag in het AD wel dat hij waarschijnlijk de Vuelta rijdt.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:30 schreef Evertjan het volgende:
geen Theo Bos in de voorselectie zouden ze hem dan wel meenemen naar de Vuelta?
Ik quote even een oud-ploegleider vandaag in het AD:'als er een viaduct op de route ligt moet Bos al lossen'.Hij gaf zelf ook aan dat hij dit moest verbeteren voordat hij aan de Tour toe was.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:00 schreef Marcoss het volgende:
Bos is echt geen totale antiklimmer hoor, denk dat hij de Vuelta wel uit kan rijden als hij wil.
En volgens mij was voor Bos het plan altijd om voor de Vuelta te gaan als grote ronde, ondanks dat er niet zoveel kansen waren, had alleen gehoopt dat ze het misschien met hem zouden proberen in de Tour, zeker omdat Renshaw ook niet fit is.
en willems!quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Heel veel steun voor Greipel, amper steun voor VDB, eigenlijk alleen de Clercq voor de bergritten. Al zal iemand als Hansen ook wel een tijdje meegaan bergop.
Sprinters beginnen vaak ook al snel te winnen als ze in het peloton komen. Zie een Kittel, Degenkolb, Demare, Bouhanni en Sagan.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bos wordt 30 en is toch ook al aan zijn 5e seizoen op de weg bezig, dan mag je termen als "nog te vroeg" wel laten vallen. Ik denk dat het er gewoon niet in zit (consistent meedoen op WT-niveau), dan zijn er jonge Nederlandse spurters met meer potentie.
Mooie open deurquote:Op donderdag 13 juni 2013 01:13 schreef Nober het volgende:
Froome en Sky zijn dopingzondaars, geen helden.
Bos was king of the hill op zeer jonge leeftijd, op de baan was zijn neergang van wereldtop naar subtop in feite al bezig. Denk inderdaad dat het er niet inzit om de aansluiting met de wereldtop op de weg te vinden. Binnen die 4 jaar had je dan wel moeten doorbreken. Maar goed hij pakt in ieder geval nog wel wat overwinningen mee per jaar. Weinig gevolgde koersen over het algemeen maar het zal publicitair meer opleveren dan veel andere renners bij Blanco die nooit iets winnen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bos wordt 30 en is toch ook al aan zijn 5e seizoen op de weg bezig, dan mag je termen als "nog te vroeg" wel laten vallen. Ik denk dat het er gewoon niet in zit (consistent meedoen op WT-niveau), dan zijn er jonge Nederlandse spurters met meer potentie.
TDF / Adopteer hier een onbekende Tour-renner 2013quote:Op maandag 17 juni 2013 08:33 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Wanneer gaan we het Tour-adoptie topic weer open gooien? Ik wil na drie jaar met pareltjes als Rohregger en Perrig Quéméneur weeer een mooie ronde meemaken met mijn adoptie-kindje!
Ik hoop het zo. Ook voor hemzelf. Geeft wat zelfvertrouwen.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:41 schreef Smoofie het volgende:
Dus, zal er deze tour wel weer eens een NEderlander een etappe winnen. Zal gesink eindelijk eens niet teleurstellen?
Meersman is slim genoeg om te weten dat dit niveau waarschijnlijk net iets te hoog is voor hem, die zal zich wel sparen voor kleinere rondjes en eventueel de Vuelta.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:35 schreef Chiappucci het volgende:
De Weert en Meersman had ik ook nog verwacht. De Weert is toch een vaste klant en Meersman is erg op dreef dit seizoen.
Cavendish moest het niet elke keer corrigeren in de Giro, in een rit of 3 werd hij gewoon goed gebracht. Verder gok ik dat zowel Argos als OPQS tekort gaan komen tegen Lotto, wat niet wil zeggen dat ik veel overwinningen van Greipel verwacht, wel dat zijn trein vaak op kop de slotkilometer zal ingaan.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:28 schreef Marcoss het volgende:
Denk wel dat de OPQS-trein tekort gaat komen tegen de Argos-trein en de vraag is of Cav het elke keer weer kan corrigeren zoals hij in de Giro deed. Argos heeft met De Kort, Degenkolb, Sinkeldam (als hij start) en als laatste man Veelers genoeg mensen om het tempo heel erg hoog op te trekken.
Denk je? Velits, Chavanel en Kwiatkowski kunnen wel een aardig tempo ontwikkelen lijkt me, daarna is het de bedoeling dat Martin gaat sleuren tot de laatste kilometer om over te geven aan Trentin, met Steegmans en Cavendish in het wiel. Van die trein is eigenlijk alleen Steegmans een onzekere factor vind ik.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:28 schreef Marcoss het volgende:
Denk wel dat de OPQS-trein tekort gaat komen tegen de Argos-trein en de vraag is of Cav het elke keer weer kan corrigeren zoals hij in de Giro deed. Argos heeft met De Kort, Degenkolb, Sinkeldam (als hij start) en als laatste man Veelers genoeg mensen om het tempo heel erg hoog op te trekken.
Ze zijn nu onderdeel van de World Tour en zeker van een Tour-selectie, ze hebben dus geen Fransman meer nodig in de selectie.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:49 schreef Steven184 het volgende:
Degenkolb, Kittel, Geschke, Frohlinger, Timmer, De Kort, Dumoulin, Curvers en Veelers voor Argos naar de Tour.
Geen Fransman.
Geen Sinkeldam verbaast me ook wel een beetje, maar met Dumoulin-Curvers-De Kort-Degenkolb-Kittel hebben ze een prima trein.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:54 schreef Marcoss het volgende:
Ook geen Sinkeldam dus, die de afgelopen weken wel aardig in vorm was. Misschien dat die dan voor zichzelf mag sprinten in de Vuelta.
En nu ze niet meer afhankelijk zijn van een wildcard gewoon meteen alle Fransozen eruit gooien ja
Jammer, had graag TJ Slagter in de tour gezienquote:Blanco Pro Cycling heeft de Nederlanders Lars Boom, Laurens ten Dam, Robert Gesink, Bauke Mollema, Bram Tankink en Tom Leezer opgenomen in de selectie voor de Ronde van Frankrijk.
Foto: ANP
Dat maakte de Nederlandse World Tour-ploeg dinsdag bekend.
De selectie wordt gecompleteerd door de Noor Lars Petter Nordhaug en de Belgen Sep Vanmarcke en Maarten Wynants.
Vuelta kom hij vast wel in beeld.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:34 schreef DeProf het volgende:
[..]
Jammer, had graag TJ Slagter in de tour gezien
Wat moet die daar uitrichten dan?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:34 schreef DeProf het volgende:
[..]
Jammer, had graag TJ Slagter in de tour gezien
Misschien iets in de heuveletappes, maar er zijn meer renners die daar wat kunnen doen.quote:
Knechten en kan goed aankomen in een kopgroep.quote:
sports-livez.com?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:27 schreef JohnDDD het volgende:
Ik ben de hele maand juli in Polen en Italië, denk er toch serieus over om hier thuis een servertje neer te zetten zodat ik ook in het buitenland naar de NOS kan kijken, of weten mensen hier een andere manier om dat te doen zonder server?
Je bent je voor aan het bereiden op de Ronde van Polen?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:27 schreef JohnDDD het volgende:
Ik ben de hele maand juli in Polen en Italië, denk er toch serieus over om hier thuis een servertje neer te zetten zodat ik ook in het buitenland naar de NOS kan kijken, of weten mensen hier een andere manier om dat te doen zonder server?
Nee, ga een cursus Pools doen!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:29 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Je bent je voor aan het bereiden op de Ronde van Polen?
Ook mooi.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:01 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Nee, ga een cursus Pools doen!Om Poolse meiden te versieren natuurlijk
Dit, plus dat ik het een leuke renner vind, lekker aanvallen!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Misschien iets in de heuveletappes, maar er zijn meer renners die daar wat kunnen doen.
Moet je daarvoor Pools kunnen praten dan? :pquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:01 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Nee, ga een cursus Pools doen!Om Poolse meiden te versieren natuurlijk
niet heel verrassend tochquote:
Is een Tour al succesvol als je door elke dag aan te klampen 20e wordt? Ik heb die hele hype nooit begrepen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:22 schreef 4-elements het volgende:
Heeft ook bijzonder weinig gepresteerd na zijn succesvolle Tour twee jaar terug...
Nou ja, voor een debutant is dat toch gewoon een prima prestatie? Als Tom Dumoulin dat nu zou presteren, zou daar ook wel genoeg aandacht voor komen. Ruijgh verkeerde die Tour in uitstekende vorm, was erg attent, en liet op 24-jarige leeftijd zien genoeg potentie te hebben. Helaas is dat er sindsdien niet uitgekomen, maar dat laat onverlet dat hij toen een prima Tour reed.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Is een Tour al succesvol als je door elke dag aan te klampen 20e wordt? Ik heb die hele hype nooit begrepen.
Als er iemand drie weken anoniem rond kan rijden, maar aan het einde toch opeens in de top tien staat, dan is het Haimar welquote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:13 schreef Steven184 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze man zal het wel weer moeten doen voor Radioshack. Gaat hij weer voor een top 10?
Waarom?quote:Op donderdag 4 juli 2013 02:22 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ted King
Wat een mongool is dat zeg
http://forum.fok.nl/TDFquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:25 schreef bianconeri het volgende:
Wel heldendaad van de Cannondale ploeg vandaag en keurig afgemaakt door Sagan!
Benieuwd naar de bergen! Hopelijk spektakel.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:46 schreef edjuh18 het volgende:
Schijt NOS, weer halverwege de etappe pas beeld. Ik irriteer me hier mateloos aan. Zend gewoon uit vanaf het begin. Prutsers
Triest is het. Triest!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:47 schreef Felagund het volgende:
[..], ze krijgen de beelden van de Franse TV.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:46 schreef edjuh18 het volgende:
Schijt NOS, weer halverwege de etappe pas beeld. Ik irriteer me hier mateloos aan. Zend gewoon uit vanaf het begin. Prutsers
Gaan we eindelijk weer eens een keer meedoen?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:54 schreef geindoctrineerd het volgende:
Jemig, wat goed van Ten Dame en Mollema. Ongelooflijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |