De prijs voor de slechtste afdaler?quote:
Ik wou al zeggen dat hij in de Giro ook niet zo zeker was (in de afdaling iig).quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:16 schreef Szura het volgende:
[..]
En nu zeker, hij rijdt niet.
Gelukkig. Krijgen we in ieder geval niet dat gezeik van vorig jaar weer.
Doet Moncoutie niet mee dan?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De prijs voor de slechtste afdaler?
Ook niet echt de favoriete bezigheid van Wiggo, al die steile korte dingen. Bovendien te weinig tijdritkilometers. Nee, daar gaat ie ook af als een gieter.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:11 schreef Marcoss het volgende:
Kan Wiggo mooi naar de Vuelta, daar rijden ze normaal toch alleen maar bergop..
Fuck jou.quote:
Porte is de beste vriend van Froome in zijn team, dus die zal wel mee willen werken aan de overwinning in de TdF.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Eens.
Achja, dan moet Porte de rol van Wiggins maar op zich nemen.
dan krijgt hij voor straf een minder kuurtjequote:Op zaterdag 1 juni 2013 08:58 schreef Wombcat het volgende:
Totdat die opeens zelf zicht heeft op de eindzege.
Je weet het bij Sky natuurlijk nooit, maar Porte zie ik geen top 5 rijden, toch zeker niet in de Tour.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 08:58 schreef Wombcat het volgende:
Totdat die opeens zelf zicht heeft op de eindzege.
Na zijn dominantie in Parijs-Nice en het Criterium International acht ik hem tot veel in staat.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Je weet het bij Sky natuurlijk nooit, maar Porte zie ik geen top 5 rijden, toch zeker niet in de Tour.
Wordt aan gewerkt..quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:03 schreef Boezeidekoe het volgende:
Waar blijft het TdF subforum, nog 3,5 week!
Meer gekeken naar zijn prestatie, buiten de concurrentie om. Wetenschappelijk gezien reed hij daar gewoon op een niveau waarmee je ook wel top 5 in de Tour kan rijden.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vraag me soms af in hoeverre je het domineren tegen Peraud, Mollema, Talansky en co in koersen van een week mag doortrekken naar een grote ronde met iets betere tegenstand.
Ook als daar nog eens bijkomt dat Porte daar vermoedelijk specifiek naar heeft gepiekt, daar waar die anderen waarschijnlijk andere doelen hadden.
Aldus de Gendtquote:‘Door mijn al maanden opspelende knie werd mijn voorbereiding op de Tour al te veel in de war gestuurd. Ik kon wel de voorziene uren trainen, maar de intensiteit van de trainingen was met dat geïrriteerde gewricht niet hoog genoeg. De Tour blijft het hoofddoel, maar ik blijf wel realistisch tegen de zaken aankijken. Ik beweer niet dat mijn Tour gedoemd is om te mislukken, maar ik mik maar beter op een etappe. Tenzij het de volgende weken snel verandert.’
De rondehoop van Vacansoleil-DCM hing gisteren in de Jura-bergen iets langer in het peloton. ‘In vergelijking met de openingsdag was mijn hartslag tijdens het klimmen ook iets lager. Ik denk dat ik er zondag onderdoor ging omdat ik ineens een nacht op 1.600 meter hoogte sliep. Misschien moet ik in de toekomst ook maar zo’n lagedrukkamer huren.’
Was al even bekend.quote:
Moet er dus nog 1 afvallen.quote:Mikel Nieve
Igor Antón
Ion Izagirre
Gorka Izagirre
Rubén Pérez
Juanjo Lobato
Romain Sicard
Pablo Urtasun
Juanjo Oroz
Mikel Astarloza
Lobato gaat denk ik sowieso wel mee. Die gast is de laatste maanden goed bezig en heeft als enige bij Euskaltel ook echt wat in de sprints te zoeken. Denk zelf dat Urtasun afvalt.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sicard is een paar dagen terug vervelend gevallen, hij zou de ongelukkige kunnen zijn. Anders denk ik Lobato of Urtasun.
Oroz schijnt al zeker te zijn van zijn plaats. Geen idee op basis van wat.
Lobato is inderdaad goed bezig, maar komt nog wel tekort om een grote rol van betekenis te spelen in de sprints in de Tour. Kan natuurlijk ook zijn dat ze daarom voor de meer ervaren Urtasun kiezen. Altijd een verrassing bij Euskaltel.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Lobato gaat denk ik sowieso wel mee. Die gast is de laatste maanden goed bezig en heeft als enige bij Euskaltel ook echt wat in de sprints te zoeken. Denk zelf dat Urtasun afvalt.
Vanwege de teleurstellende Giro en het gebrek aan succes dit seizoen moesten ze opeens alle zeilen bijzetten voor de Tour. Vandaar dat SamSan ook opeens weer in beeld kwam.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:16 schreef Marcoss het volgende:
Raar hoe zoiets weer gebracht wordt bij Euskaltel. Was al voor het seizoen bekend dat Sanchez Giro en Vuelta ging doen en dat Nieve en Anton de kopmannen zouden worden in de Tour. Nu lees je opeens dat Gonzalez de Galdeano (ploegleider van Euskaltel) zegt dat Sanchez niet goed genoeg hersteld is na de zware Giro en daarom geen Tour rijdt...
Oké, maar dat zou helemaal dom zijn geweest. Sanchez kan juist in de Vuelta veel WT-punten pakken (er vanuit gaande dat hij beter presteert in zijn eigen land), terwijl de Tour rijden nadat je in de Giro al voluit bent gegaan sowieso lastig is. Ook als je goed uit de Giro komt..quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:27 schreef TheArt het volgende:
[..]
Vanwege de teleurstellende Giro en het gebrek aan succes dit seizoen moesten ze opeens alle zeilen bijzetten voor de Tour. Vandaar dat SamSan ook opeens weer in beeld kwam.
Natuurlijk, zo zou iedereen met gezond verstand denken, maar in het wielerwereldje wil de waan van de dag nog wel eens overheersen en dan heb je ook nog eens te maken met zo'n visieloze knuppel als IGDG.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:34 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Oké, maar dat zou helemaal dom zijn geweest. Sanchez kan juist in de Vuelta veel WT-punten pakken (er vanuit gaande dat hij beter presteert in zijn eigen land), terwijl de Tour rijden nadat je in de Giro al voluit bent gegaan sowieso lastig. Ook als je goed uit de Giro komt..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |