Geen Kruyswijk bij Blanco?quote:Op maandag 10 juni 2013 15:16 schreef Chiappucci het volgende:
Voorselectie Blanco ProCycling voor Tour de France 2013
Lars Boom, Laurens ten Dam, Robert Gesink, Tom Leezer, Bauke Mollema, Lars Petter Nordhaug, Mark Renshaw, Tom-Jelte Slagter, Bram Tankink, David Tanner, Maarten Tjallingii, Sep Vanmarcke en Maarten Wynants.
Voorselectie Argos-Shimano voor Tour 2013
Bert De Backer, Roy Curvers, John Degenkolb, Tom Dumoulin, Johannes Fröhlinger, Simon Geschke, Yann Huguet, Thierry Hupond, Marcel Kittel, Koen de Kort, Ramon Sinkeldam, Albert Timmer, Tom Veelers
quote:Op maandag 10 juni 2013 16:00 schreef tdrone het volgende:
Ik hoop dat ze bij blanco eens aanvallend gaan rijden. Want met Mollema en Gesing zal max een 5e plaats haalbaar zijn. En dan moet alles op zijn plaats vallen. Beter kunnen ze voor etappes gaan rijden
Zover was ik niet eens gekomen...quote:
Het sponsorschap van Belkin is nooit bevestigd door Blanco of Belkin.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:05 schreef Felagund het volgende:
Gaat Blanco/Belkin tijdens de Tour al met nieuwe truitjes rijden of blijft het voorlopig het Blanco team?
Gesing moet eens wat lichter gaan rijden want hij zit altijd te harken!quote:
Met zoveel aankomsten bergop? Lijkt me geen strak plan.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:30 schreef Evertjan het volgende:
geen Theo Bos in de voorselectie zouden ze hem dan wel meenemen naar de Vuelta?
Misschien denken alle ploegen dat, zodat Bos die paar vlakke sprints ook daadwerkelijk kan winnen.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Met zoveel aankomsten bergop? Lijkt me geen strak plan.
Tja, hij zou kunnen gaan en rit 6 en 7 proberen te winnen. Daarna volgen al drie bergritten die hij nooit gaat overleven.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Misschien denken alle ploegen dat, zodat Bos die paar vlakke sprints ook daadwerkelijk kan winnen.
Heel veel steun voor Greipel, amper steun voor VDB, eigenlijk alleen de Clercq voor de bergritten. Al zal iemand als Hansen ook wel een tijdje meegaan bergop.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:33 schreef wimderon het volgende:
Lotto-Belisol:
Greipel, Roelandts, Sieberg, Henderson, Hansen, Bak, Van den Broeck, De Clercq, Willems
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |