Ze zijn nu onderdeel van de World Tour en zeker van een Tour-selectie, ze hebben dus geen Fransman meer nodig in de selectie.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:49 schreef Steven184 het volgende:
Degenkolb, Kittel, Geschke, Frohlinger, Timmer, De Kort, Dumoulin, Curvers en Veelers voor Argos naar de Tour.
Geen Fransman.
Geen Sinkeldam verbaast me ook wel een beetje, maar met Dumoulin-Curvers-De Kort-Degenkolb-Kittel hebben ze een prima trein.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:54 schreef Marcoss het volgende:
Ook geen Sinkeldam dus, die de afgelopen weken wel aardig in vorm was. Misschien dat die dan voor zichzelf mag sprinten in de Vuelta.
En nu ze niet meer afhankelijk zijn van een wildcard gewoon meteen alle Fransozen eruit gooien ja
Jammer, had graag TJ Slagter in de tour gezienquote:Blanco Pro Cycling heeft de Nederlanders Lars Boom, Laurens ten Dam, Robert Gesink, Bauke Mollema, Bram Tankink en Tom Leezer opgenomen in de selectie voor de Ronde van Frankrijk.
Foto: ANP
Dat maakte de Nederlandse World Tour-ploeg dinsdag bekend.
De selectie wordt gecompleteerd door de Noor Lars Petter Nordhaug en de Belgen Sep Vanmarcke en Maarten Wynants.
Vuelta kom hij vast wel in beeld.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:34 schreef DeProf het volgende:
[..]
Jammer, had graag TJ Slagter in de tour gezien
Wat moet die daar uitrichten dan?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:34 schreef DeProf het volgende:
[..]
Jammer, had graag TJ Slagter in de tour gezien
Misschien iets in de heuveletappes, maar er zijn meer renners die daar wat kunnen doen.quote:
Knechten en kan goed aankomen in een kopgroep.quote:
sports-livez.com?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:27 schreef JohnDDD het volgende:
Ik ben de hele maand juli in Polen en Italië, denk er toch serieus over om hier thuis een servertje neer te zetten zodat ik ook in het buitenland naar de NOS kan kijken, of weten mensen hier een andere manier om dat te doen zonder server?
Je bent je voor aan het bereiden op de Ronde van Polen?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:27 schreef JohnDDD het volgende:
Ik ben de hele maand juli in Polen en Italië, denk er toch serieus over om hier thuis een servertje neer te zetten zodat ik ook in het buitenland naar de NOS kan kijken, of weten mensen hier een andere manier om dat te doen zonder server?
Nee, ga een cursus Pools doen!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:29 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Je bent je voor aan het bereiden op de Ronde van Polen?
Ook mooi.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:01 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Nee, ga een cursus Pools doen!Om Poolse meiden te versieren natuurlijk
Dit, plus dat ik het een leuke renner vind, lekker aanvallen!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Misschien iets in de heuveletappes, maar er zijn meer renners die daar wat kunnen doen.
Moet je daarvoor Pools kunnen praten dan? :pquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:01 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Nee, ga een cursus Pools doen!Om Poolse meiden te versieren natuurlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |