Zei vandaag in het AD wel dat hij waarschijnlijk de Vuelta rijdt.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:30 schreef Evertjan het volgende:
geen Theo Bos in de voorselectie zouden ze hem dan wel meenemen naar de Vuelta?
Ik quote even een oud-ploegleider vandaag in het AD:'als er een viaduct op de route ligt moet Bos al lossen'.Hij gaf zelf ook aan dat hij dit moest verbeteren voordat hij aan de Tour toe was.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:00 schreef Marcoss het volgende:
Bos is echt geen totale antiklimmer hoor, denk dat hij de Vuelta wel uit kan rijden als hij wil.
En volgens mij was voor Bos het plan altijd om voor de Vuelta te gaan als grote ronde, ondanks dat er niet zoveel kansen waren, had alleen gehoopt dat ze het misschien met hem zouden proberen in de Tour, zeker omdat Renshaw ook niet fit is.
en willems!quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Heel veel steun voor Greipel, amper steun voor VDB, eigenlijk alleen de Clercq voor de bergritten. Al zal iemand als Hansen ook wel een tijdje meegaan bergop.
Sprinters beginnen vaak ook al snel te winnen als ze in het peloton komen. Zie een Kittel, Degenkolb, Demare, Bouhanni en Sagan.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bos wordt 30 en is toch ook al aan zijn 5e seizoen op de weg bezig, dan mag je termen als "nog te vroeg" wel laten vallen. Ik denk dat het er gewoon niet in zit (consistent meedoen op WT-niveau), dan zijn er jonge Nederlandse spurters met meer potentie.
Mooie open deurquote:Op donderdag 13 juni 2013 01:13 schreef Nober het volgende:
Froome en Sky zijn dopingzondaars, geen helden.
Bos was king of the hill op zeer jonge leeftijd, op de baan was zijn neergang van wereldtop naar subtop in feite al bezig. Denk inderdaad dat het er niet inzit om de aansluiting met de wereldtop op de weg te vinden. Binnen die 4 jaar had je dan wel moeten doorbreken. Maar goed hij pakt in ieder geval nog wel wat overwinningen mee per jaar. Weinig gevolgde koersen over het algemeen maar het zal publicitair meer opleveren dan veel andere renners bij Blanco die nooit iets winnen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bos wordt 30 en is toch ook al aan zijn 5e seizoen op de weg bezig, dan mag je termen als "nog te vroeg" wel laten vallen. Ik denk dat het er gewoon niet in zit (consistent meedoen op WT-niveau), dan zijn er jonge Nederlandse spurters met meer potentie.
TDF / Adopteer hier een onbekende Tour-renner 2013quote:Op maandag 17 juni 2013 08:33 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Wanneer gaan we het Tour-adoptie topic weer open gooien? Ik wil na drie jaar met pareltjes als Rohregger en Perrig Quéméneur weeer een mooie ronde meemaken met mijn adoptie-kindje!
Ik hoop het zo. Ook voor hemzelf. Geeft wat zelfvertrouwen.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:41 schreef Smoofie het volgende:
Dus, zal er deze tour wel weer eens een NEderlander een etappe winnen. Zal gesink eindelijk eens niet teleurstellen?
Meersman is slim genoeg om te weten dat dit niveau waarschijnlijk net iets te hoog is voor hem, die zal zich wel sparen voor kleinere rondjes en eventueel de Vuelta.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:35 schreef Chiappucci het volgende:
De Weert en Meersman had ik ook nog verwacht. De Weert is toch een vaste klant en Meersman is erg op dreef dit seizoen.
Cavendish moest het niet elke keer corrigeren in de Giro, in een rit of 3 werd hij gewoon goed gebracht. Verder gok ik dat zowel Argos als OPQS tekort gaan komen tegen Lotto, wat niet wil zeggen dat ik veel overwinningen van Greipel verwacht, wel dat zijn trein vaak op kop de slotkilometer zal ingaan.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:28 schreef Marcoss het volgende:
Denk wel dat de OPQS-trein tekort gaat komen tegen de Argos-trein en de vraag is of Cav het elke keer weer kan corrigeren zoals hij in de Giro deed. Argos heeft met De Kort, Degenkolb, Sinkeldam (als hij start) en als laatste man Veelers genoeg mensen om het tempo heel erg hoog op te trekken.
Denk je? Velits, Chavanel en Kwiatkowski kunnen wel een aardig tempo ontwikkelen lijkt me, daarna is het de bedoeling dat Martin gaat sleuren tot de laatste kilometer om over te geven aan Trentin, met Steegmans en Cavendish in het wiel. Van die trein is eigenlijk alleen Steegmans een onzekere factor vind ik.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:28 schreef Marcoss het volgende:
Denk wel dat de OPQS-trein tekort gaat komen tegen de Argos-trein en de vraag is of Cav het elke keer weer kan corrigeren zoals hij in de Giro deed. Argos heeft met De Kort, Degenkolb, Sinkeldam (als hij start) en als laatste man Veelers genoeg mensen om het tempo heel erg hoog op te trekken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |