abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127726698
quote:
2s.gif Op maandag 10 juni 2013 17:30 schreef Evertjan het volgende:
geen Theo Bos in de voorselectie zouden ze hem dan wel meenemen naar de Vuelta?
Zei vandaag in het AD wel dat hij waarschijnlijk de Vuelta rijdt.
pi_127726757
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 19:00 schreef Marcoss het volgende:
Bos is echt geen totale antiklimmer hoor, denk dat hij de Vuelta wel uit kan rijden als hij wil.

En volgens mij was voor Bos het plan altijd om voor de Vuelta te gaan als grote ronde, ondanks dat er niet zoveel kansen waren, had alleen gehoopt dat ze het misschien met hem zouden proberen in de Tour, zeker omdat Renshaw ook niet fit is.
Ik quote even een oud-ploegleider vandaag in het AD:'als er een viaduct op de route ligt moet Bos al lossen'.Hij gaf zelf ook aan dat hij dit moest verbeteren voordat hij aan de Tour toe was.
pi_127727445
Dat is ook wel een overdreven uitspraak van die oud-ploegleider dan, Bos reed in 2010 al bijna de Vuelta uit, toen botste hij in de laatste tijdrit op een auto, toen had hij (op Bola del Mundo na) alle bergritten al overleefd. En vorig jaar kwam hij ook tot etappe 17 in de Giro, terwijl hij in de 2de etappe een gebroken ruggenwervel opliep..

Ik kan me voorstellen dat ze het bij Blanco op dit moment nog te vroeg vinden om hem naar de Tour te sturen en hij zal vast ook vroeg lossen in etappes waar andere sprinters er wel aan blijven hangen, maar het is geen Kirisipuu die vaak al na 1 bergrit weer thuis zat..
  woensdag 12 juni 2013 @ 22:06:48 #104
194695 franklop
Fran knock
pi_127727693
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 21:44 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Heel veel steun voor Greipel, amper steun voor VDB, eigenlijk alleen de Clercq voor de bergritten. Al zal iemand als Hansen ook wel een tijdje meegaan bergop.
en willems!
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  woensdag 12 juni 2013 @ 23:19:33 #105
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_127732483
VDB heeft nauwelijks steun nodig, lijkt me heel onwaarschijnlijk dat die een gele trui moeten gaan verdedigen, 1 man lijkt me voldoende (al mag die dan natuurlijk niet uitvallen of ziek worden).
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  woensdag 12 juni 2013 @ 23:24:10 #106
67640 SaintOfKillers
pi_127732813
Bos wordt 30 en is toch ook al aan zijn 5e seizoen op de weg bezig, dan mag je termen als "nog te vroeg" wel laten vallen. Ik denk dat het er gewoon niet in zit (consistent meedoen op WT-niveau), dan zijn er jonge Nederlandse spurters met meer potentie.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  donderdag 13 juni 2013 @ 01:04:51 #107
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_127736896
quote:
2s.gif Op woensdag 12 juni 2013 23:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bos wordt 30 en is toch ook al aan zijn 5e seizoen op de weg bezig, dan mag je termen als "nog te vroeg" wel laten vallen. Ik denk dat het er gewoon niet in zit (consistent meedoen op WT-niveau), dan zijn er jonge Nederlandse spurters met meer potentie.
Sprinters beginnen vaak ook al snel te winnen als ze in het peloton komen. Zie een Kittel, Degenkolb, Demare, Bouhanni en Sagan.
The more debt, the better
pi_127737070
Froome en Sky zijn dopingzondaars, geen helden.
pi_127739633
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 01:13 schreef Nober het volgende:
Froome en Sky zijn dopingzondaars, geen helden.
Mooie open deur :)
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  donderdag 13 juni 2013 @ 09:08:33 #110
40566 Ericr
Livewrong
pi_127739795
quote:
2s.gif Op woensdag 12 juni 2013 23:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bos was king of the hill op zeer jonge leeftijd, op de baan was zijn neergang van wereldtop naar subtop in feite al bezig. Denk inderdaad dat het er niet inzit om de aansluiting met de wereldtop op de weg te vinden. Binnen die 4 jaar had je dan wel moeten doorbreken. Maar goed hij pakt in ieder geval nog wel wat overwinningen mee per jaar. Weinig gevolgde koersen over het algemeen maar het zal publicitair meer opleveren dan veel andere renners bij Blanco die nooit iets winnen.
  donderdag 13 juni 2013 @ 12:06:22 #111
67640 SaintOfKillers
pi_127745441
Het is gewoon één van de betere sprinters voor de Europe Tour.
  maandag 17 juni 2013 @ 08:33:48 #112
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_127891903
Wanneer gaan we het Tour-adoptie topic weer open gooien? Ik wil na drie jaar met pareltjes als Rohregger en Perrig Quéméneur weeer een mooie ronde meemaken met mijn adoptie-kindje!
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  maandag 17 juni 2013 @ 16:56:27 #113
194695 franklop
Fran knock
pi_127908495
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 08:33 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Wanneer gaan we het Tour-adoptie topic weer open gooien? Ik wil na drie jaar met pareltjes als Rohregger en Perrig Quéméneur weeer een mooie ronde meemaken met mijn adoptie-kindje!
TDF / Adopteer hier een onbekende Tour-renner 2013

bij deze
pi_127917708
OPQS:
Cavendish, Chavanel, Kwiatkowski, Martin, Pineau, Steegmans, Terpstra, Trentin en P. Velits.

Had eigenlijk Vandewalle (of Grabsch) wel verwacht om te werken in vlakke etappes en met het oog op de ploegentijdrit. Als je deze ploeg bekijkt zal Terpstra samen met Pineau hele dagen op kop mogen gaan rijden om de vlucht onder controle te houden.
pi_127918049
De Weert en Meersman had ik ook nog verwacht. De Weert is toch een vaste klant en Meersman is erg op dreef dit seizoen.
  maandag 17 juni 2013 @ 20:41:51 #116
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_127918355
Dus, zal er deze tour wel weer eens een NEderlander een etappe winnen :{. Zal gesink eindelijk eens niet teleurstellen?
AFCA
Qui audet adipiscitur
  Moderator maandag 17 juni 2013 @ 20:55:31 #117
249559 crew  Lavenderr
pi_127919105
quote:
7s.gif Op maandag 17 juni 2013 20:41 schreef Smoofie het volgende:
Dus, zal er deze tour wel weer eens een NEderlander een etappe winnen :{. Zal gesink eindelijk eens niet teleurstellen?
Ik hoop het zo. Ook voor hemzelf. Geeft wat zelfvertrouwen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 17 juni 2013 @ 20:58:53 #118
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_127919335
hij zal het van een vroege vlucht moeten hebben die over blijft, hopelijk krijgen dergelijke groepjes een paar keer de kans.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_127926622
Denk wel dat de OPQS-trein tekort gaat komen tegen de Argos-trein en de vraag is of Cav het elke keer weer kan corrigeren zoals hij in de Giro deed. Argos heeft met De Kort, Degenkolb, Sinkeldam (als hij start) en als laatste man Veelers genoeg mensen om het tempo heel erg hoog op te trekken.
  maandag 17 juni 2013 @ 22:29:38 #120
194695 franklop
Fran knock
pi_127926725
Houden we dit topic hier? Voor t geval we de geesinks :') zat zijn?
  maandag 17 juni 2013 @ 22:37:13 #121
67640 SaintOfKillers
pi_127927266
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 20:35 schreef Chiappucci het volgende:
De Weert en Meersman had ik ook nog verwacht. De Weert is toch een vaste klant en Meersman is erg op dreef dit seizoen.
Meersman is slim genoeg om te weten dat dit niveau waarschijnlijk net iets te hoog is voor hem, die zal zich wel sparen voor kleinere rondjes en eventueel de Vuelta.

quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 22:28 schreef Marcoss het volgende:
Denk wel dat de OPQS-trein tekort gaat komen tegen de Argos-trein en de vraag is of Cav het elke keer weer kan corrigeren zoals hij in de Giro deed. Argos heeft met De Kort, Degenkolb, Sinkeldam (als hij start) en als laatste man Veelers genoeg mensen om het tempo heel erg hoog op te trekken.
Cavendish moest het niet elke keer corrigeren in de Giro, in een rit of 3 werd hij gewoon goed gebracht. Verder gok ik dat zowel Argos als OPQS tekort gaan komen tegen Lotto, wat niet wil zeggen dat ik veel overwinningen van Greipel verwacht, wel dat zijn trein vaak op kop de slotkilometer zal ingaan.
pi_127931785
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 22:28 schreef Marcoss het volgende:
Denk je? Velits, Chavanel en Kwiatkowski kunnen wel een aardig tempo ontwikkelen lijkt me, daarna is het de bedoeling dat Martin gaat sleuren tot de laatste kilometer om over te geven aan Trentin, met Steegmans en Cavendish in het wiel. Van die trein is eigenlijk alleen Steegmans een onzekere factor vind ik.

Bij Argos heeft Degenkolb nog niet of nauwelijks in een treintje gezeten dus daar kan ik niet echt over oordelen en schat ik alleen Veelers echt hoger in dan Steegmans als je de pionnen gaat vergelijken. Lotto heeft wellicht ook nog wel een betere trein dan Argos met Bak, Hansen, Sieberg, Roelandts en Henderson.
pi_127934685
Misschien baseer ik m'n oordeel iets te veel op Steegmans ja, waarvan ik me afvraag of hij het elke keer waar kan maken in de Tour straks. OPQS heeft. Trentin is een heel groot talent, maar had voor dit jaar ook nog geen grote ronde-ervaring. Wat ze daarvoor hebben, is wel echt wereldtop ja met Kwiat, Velits en Martin.

En bij Argos is Degenkolb voor de trein wel een twijfelgeval inderdaad, afwachten hoe dat gaat, maar denk dat eventueel de Kort de rol als voorlaatste man anders ook nog kan overnemen. Lotto lijkt me trouwenso ook de beste trein te hebben ja (lieten ze vorig jaar ook al meerdere keren zien), denk alleen dat Cav en Kittel qua topsnelheid net iets boven Greipel uitsteken.
pi_127937850
Degenkolb, Kittel, Geschke, Frohlinger, Timmer, De Kort, Dumoulin, Curvers en Veelers voor Argos naar de Tour.

Geen Fransman. :o
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_127937978
Ook geen Sinkeldam dus, die de afgelopen weken wel aardig in vorm was. Misschien dat die dan voor zichzelf mag sprinten in de Vuelta.

En nu ze niet meer afhankelijk zijn van een wildcard gewoon meteen alle Fransozen eruit gooien ja :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')