Vanaf maandag 6 mei op RTL5, wekelijks om 21:30quote:Vandaag de dag is het hebben van seks op jonge leeftijd steeds normaler en verliezen jongens en meisjes steeds eerder hun maagdelijkheid. In Ik Heb HET Nog Nooit Gedaan worden mensen gevolgd die daar, bewust of onbewust, juist laat mee zijn.
Ewout Genemans heeft de afgelopen maanden tien mensen tussen de 20 en 48 jaar oud gevolgd, die om de een of andere reden nog nooit seks hebben gehad terwijl zij daar wel de leeftijd voor hebben. Zij zijn toe aan het moment om ontmaagd te worden en willen ‘HET’ eindelijk eens meemaken.
Waarom zijn ze nog maagd? Wat doen ze om hun maagdelijkheid te verliezen? Het programma volgt deze en andere maagden, op de weg naar hun ontmaagding. Voor de een is die weg wat langer dan voor de ander.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lang leve de torrentboerquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:12 schreef 2013 het volgende:
Dit programma moet 2 keer per week. Duurt nu te lang tot de volgende aflevering..
En de zondag herhalingquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:12 schreef 2013 het volgende:
Dit programma moet 2 keer per week. Duurt nu te lang tot de volgende aflevering..
Dit soort zijn vrijwel de leukste programmas op tv, vind ik. Beter dan elke keer die talentenjachten.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:12 schreef 2013 het volgende:
Dat was pas in januari toch?quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:58 schreef -Hakuna- het volgende:
Toch maar volgen in afwachting dat ik mezelf kan aanmelden voor het nieuwe seizoen.
Gewoon gelijk ff een orgie roggelen, ouwe baas die je bentquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:06 schreef De-Dwerg het volgende:
Jullie kunnen mij overvallen in je eentje of in een grote groep als dit meer zekerheid bied, ik ben nog al beetje verlegen.
Juist, zo ben ik aan mijn huidige vrouw gekomen. Mooiste is dat je eerst een halfuur bezig bent met een profiel invullen. Aan de hand daarvan wordt een match gemaakt en kun je met diegene praten. Ohja, je ziet eerst geen profielfoto van elkaar. Hoe langer je me elkaar lult, hoe duidelijker de foto wordt. Na een uur praten zie je de hele foto en zie je elkaar dus pas echt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:09 schreef Young_David het volgende:
Heb wel een tip voor een datingsite. Paiq. Zit wat anders in elkaar dan de meeste datingsites. Zou het zeker proberen, al is het alleen maar om te oefenen.
En hoe lang duurt het voordat je kan neuken via die site?quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:01 schreef Djeez het volgende:
[..]
Juist, zo ben ik aan mijn huidige vrouw gekomen. Mooiste is dat je eerst een halfuur bezig bent met een profiel invullen. Aan de hand daarvan wordt een match gemaakt en kun je met diegene praten. Ohja, je ziet eerst geen profielfoto van elkaar. Hoe langer je me elkaar lult, hoe duidelijker de foto wordt. Na een uur praten zie je de hele foto en zie je elkaar dus pas echt.
Bij mijn vrouw en ik klikte het direct. Toen zagen we elkaars foto, en waren we verkocht. Na een week elkaar ontmoet op het station, en we hebben elkaar nooit meer losgelaten. En vorige maand is onze zoon geboren.
Vrij snelquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:08 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
En hoe lang duurt het voordat je kan neuken via die site?
Het is wel een betaalsite, heb mij gratis aangemeld, maar je moet tegen betaling credits kopen om profielen van andere leden te kunnen bekijken. Nou dat is al niet mijn ding.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:09 schreef Young_David het volgende:
Heb wel een tip voor een datingsite. Paiq. Zit wat anders in elkaar dan de meeste datingsites. Zou het zeker proberen, al is het alleen maar om te oefenen.
Je kan alles gratis doen op Paiq. Je kan eventueel betalen om wat meer credits te krijgen, maar die heb je eigenlijk niet nodig.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:28 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Het is wel een betaalsite, heb mij gratis aangemeld, maar je moet tegen betaling credits kopen om profielen van andere leden te kunnen bekijken. Nou dat is al niet mijn ding.
Bij mij kwamen ze met een Belg aanzettenquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:24 schreef Young_David het volgende:
Ik geloof dat ik 3 maanden op paiq gezeten heb en inmiddels heb ik 3 maanden een relatie met mijn vriendin. En dat is absurd, normaal vind ik het erg lastig om via een datingsite in contact met mensen te komen. Paiq matched je aardig goed. Er zitten vast ook chcocoladeverslaafde dames die van Game of Thrones en LARP houden op.
Nog bedankt voor die topicreeks. Dankzij jullie ben ik aan Paiq gekomen, en dus mijn vrouwquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:32 schreef Cue_ het volgende:
Een heel topic over datingsites
R&P / Dating(site)-ervaringen #360 - Waar we nagelbijtend wachten....
echt?quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:32 schreef Djeez het volgende:
[..]
Nog bedankt voor die topicreeks. Dankzij jullie ben ik aan Paiq gekomen, en dus mijn vrouw
quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:32 schreef Djeez het volgende:
[..]
Nog bedankt voor die topicreeks. Dankzij jullie ben ik aan Paiq gekomen, en dus mijn vrouw
Bij mij met de hoofdrolspeelster van de Duitse Sister Act musicalquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:31 schreef Djeez het volgende:
[..]
Bij mij kwamen ze met een Belg aanzetten
Ja. En vorige maand is onze liefdesbaby geborenquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:32 schreef Djeez het volgende:
[..]
Doe klinkt he twel heel smerigquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:37 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ja. En vorige maand is onze liefdesbaby geboren
Oja ik lees het net, wat leukquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:37 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ja. En vorige maand is onze liefdesbaby geboren
Belgenquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:31 schreef Djeez het volgende:
[..]
Bij mij kwamen ze met een Belg aanzetten
Sorryquote:
Kijk eens wat random topics in dit forum door dan:quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:04 schreef 2013 het volgende:
[..]
Sorryik vind fok nog steeds altijd iets waar ik me geen normale vrouwen bij kan voorstellen
net als bij schiet/race spelletjes of (nog erger) WoW
![]()
Er wordt inderdaad veel herhaald voor de nieuwe kijker, terwijl ze het gewoon terug kunnen kijken. Erg jammer. 10 vd zowat 38 minuten is nieuw.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:45 schreef VitDijk88 het volgende:
Na het zien van sommige afleveringen kun je zien dat een groot gedeelte behoorlijk nep is, mede dankzij Marc en zijn date Linda. Sorry hoor, het is slecht geacteerd door Linda.
Het is vooral jammer dat het veel herhaling is, dat er vanaf aflevering 1 steeds dezelfde quotes genoteerd worden in de andere afleveringen. Ik denk dat je hooguit 10 minuten nieuw beeld ziet...
Jammer, want er zit wel een leuk idee in!
ik bén n meidquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friettent dikke Willie, met Willie
Mijn vriend kent 'zijn meid' ook van FOK!. 1,5 jaar en counting.quote:
Ik ken mijn vriendin via Relatieplanet. Dat is nu ook alweer ruim 6 jaar geleden. Wonen nu 5 en half jaar samen. En eind juni wordt onze dochter alweer 2 jaar.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:06 schreef De-Dwerg het volgende:
Hey dames,
Dussss... jullie weten waarom ik mee heb gedaan aan het programma en dat ik nog geen ervaring heb in het zien van de 'subtile' flirt en wat voor leuke/spannende dingen daar uit voort van kunnen komen
Dus ik dacht na de eerste stap te hebben gezet door mee te doen aan het programma, met een beetje door de bezem te worden geduwd door mijn coach, laat ik eens kijken wie er zin heeft om iets met mij te gaan drinken.
Jullie kunnen mij overvallen in je eentje of in een grote groep als dit meer zekerheid bied, ik ben nog al beetje verlegen.
Of heb jij misschien andere tips hoe ik de tweede stap kan zetten naar een leuke relatie.
Ahem, ja.. ok als dit op de verkeerde plek staat sorry >.>
Irritante site vond ik dat, Paiq. Moest je eerst een uur praten voordat je een foto zag en je die persoon weer weg kon klikken omdat het totaal je type niet bleek te zijnquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:01 schreef Djeez het volgende:
[..]
Juist, zo ben ik aan mijn huidige vrouw gekomen. Mooiste is dat je eerst een halfuur bezig bent met een profiel invullen. Aan de hand daarvan wordt een match gemaakt en kun je met diegene praten. Ohja, je ziet eerst geen profielfoto van elkaar. Hoe langer je me elkaar lult, hoe duidelijker de foto wordt. Na een uur praten zie je de hele foto en zie je elkaar dus pas echt.
Bij mijn vrouw en ik klikte het direct. Toen zagen we elkaars foto, en waren we verkocht. Na een week elkaar ontmoet op het station, en we hebben elkaar nooit meer losgelaten. En vorige maand is onze zoon geboren.
En mensen van de kerk neuken als fazanten, schijntquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:15 schreef dikkedaniel het volgende:
Ik vind het echt bullshit dat ze dat mormoonse meisje volgen.
Ze vertellen dat ze wel het nodige mond en handwerk hebben gedaan, alleen 'het' nog niet. Hoe schijnheilig is datIk denk niet dat de mormoonse kerk het niet zo bedoeld heeft dat je die dingen wel mag, maar enkel de daadwerkelijke penetratie niet.
Vervolgens gaan ze (na elkaar pas anderhalf jaar kennen) al trouwen, zodat ze dan mogen neuken.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:09 schreef Totem_paal het volgende:
Lol... Ik weet niet of dit al gepost was:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)aagdenshow-RTL.dhtml
quote:het is niet in scene, maar ze was geschrokken. Maar waarom het in de uitzending zat? geen idee
quote:Het is in scene gezet, maar RTL mag het oplossen
Zoop.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:59 schreef Sucuk het volgende:
Die Ewout was toch van een Zoo serie ofzo? Opeens is die na jaren werken en vriendjespolitiek tv-maker geworden denk ik..?
Waarom zou je het überhaupt in scene zetten? Wat droeg dit bij aan het programma?quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:22 schreef Guanabana het volgende:
Ik weet zeker dat het wel in scène is gezet. Waarom zit het er anders zo nadrukkelijk in? Het is niet dat het wat toevoegt verder.
RTL
Waarom zou je het uberhaubt tonen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:27 schreef 2013 het volgende:
[..]
Waarom zou je het überhaupt in scene zetten? Wat droeg dit bij aan het programma?
Weet ik veel! Maar leek het jou echt dan? Het ziet er nogal gespeeld uit. En denk je nou echt dat zo'n Blokkermiep uit eigen beweging tot 2 keer streng gaat doen, pal in beeld, met het risico zo op televisie te komen? Het is gewoon een vreselijk vaag gedoe.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:27 schreef 2013 het volgende:
[..]
Waarom zou je het überhaupt in scene zetten? Wat droeg dit bij aan het programma?
Kuch ik zit op FOK! en speelde nog WoW ookquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:04 schreef 2013 het volgende:
[..]
Sorryik vind fok nog steeds altijd iets waar ik me geen normale vrouwen bij kan voorstellen
![]()
Spoileralert.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:20 schreef IT-Alex het volgende:
Ik vind het wel jammer dat ze aan het eind aankondigen in aflevering 4 "Volgende week in Ik heb het nog nooit gedaan: Zien we alex en wasim"... kijk ik naar de volgende aflevering 5, komen we er niet eens in voor
Dat idee had ik ook.. maar moet je eens gluren in die foto topics. Zitten hele normale mensen en een aantal knappe dames hoorquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:04 schreef 2013 het volgende:
[..]
![]()
Dat laatste wisten we alquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Kuch ik zit op FOK! en speelde nog WoW ookEn heb zelfs nog een aantal MMO's gespeeld, laatste was GW2, even in de pauze nu dat wel.
Dus helaas, ik ben een niet-normale vrouw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
*spiekt in fobo* geen foto.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:06 schreef Cue_ het volgende:
Der zitten genoeg leuke mensen.. maar ik heb nog geen relatiemateriaal gevonden hier![]()
quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
In aflevering 5:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wat moeten die dan op fok?quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook.. maar moet je eens gluren in die foto topics. Zitten hele normale mensen en een aantal knappe dames hoor
nee, goed zoeken.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:46 schreef RockNijntje het volgende:
Hoe komen jullie aan aflevering 5? Serieus 99 cent voor betaald?
In de eerste aflevering zag je zijn username van Lexa (oid), toen hij zijn mailbox vol afwijzingen liet zienquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:09 schreef Captainp00face het volgende:
Het zal toch geniaal zijn als Marc gewoon een acteur is?
Iemand die zijn datingprofiel is tegengekomen?
Normaal ben ik daar best goed in, nu blijkbaar niet. Linkjequote:
P1ratepr0xy (punt) netquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Normaal ben ik daar best goed in, nu blijkbaar niet. Linkje?
Usenet maar links plaatsen mag niet dus dat doen we hier nietquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:46 schreef RockNijntje het volgende:
Hoe komen jullie aan aflevering 5? Serieus 99 cent voor betaald?
Via FOK?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:19 schreef De-Dwerg het volgende:
Well I'll be damned. Ik heb een afspraakje volgende week zaterdag.
Gezellig! War ga je doen, ergens wat drinken? Wel netjes je blousje strijken en je baardje laten trimmen.quote:
Ah oke, zeker tof! Wens je veel plezier en hopelijk kunnen we het resultaat hier lezen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:34 schreef De-Dwerg het volgende:
Wat weet ik nog, nu nog gewoon afgesprokenn in Nijmegen, en baard trimmen moet ik morgen doen voor da anime conventie zaterdag. Moet er wel representatief uitzien als ik daar demonstraties geef voor de dutch roleplaying guild.
Doe dan een leuke blazer aan over je overhemd. En neem een kleur ipv zwartquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:34 schreef De-Dwerg het volgende:
Wat weet ik nog, nu nog gewoon afgesprokenn in Nijmegen, en baard trimmen moet ik morgen doen voor da anime conventie zaterdag. Moet er wel representatief uitzien als ik daar demonstraties geef voor de dutch roleplaying guild.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:37 schreef De-Dwerg het volgende:
Hmm denk dat ik morgen even langs de C&A ga voor een leuk gilet, nieuwe bloes en broek.
Kun je niet weer naar die kapster gaan uit de aflevering?quote:
Daar heb ik mijn singles coach Kim voor, die neemt zowiezo nog contact met mij op voor volgende week zaterdagquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:40 schreef W00fer het volgende:
[..]
Kun je niet weer naar die kapster gaan uit de aflevering?
Je kent haar al dus misschien kan ze je nog wat datingtips geven. Helemaal geen gekke vraag aangezien ze het programma al kent.
Kun je eens je date van volgende week zaterdag omschrijven (hoeft geen naam) maar hoe ziet ze eruit en waarom wil je met haar afspreken? Zelfde interesses of uitstraling of?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:42 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Daar heb ik mijn singles coach Kim voor, die neemt zowiezo nog contact met mij op voor volgende week zaterdag
Gewoon maar helemaal achterwege laten als gespreksonderwerpquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:40 schreef Young_David het volgende:
Leuk voor je. Denk eraan, niet gelijk over vrouwenvlees beginnen he.
Dezelfde interesses, beetje dezelfde situatie en ik dacht 'fuck it (no pun intended) laat ik het gewoon vragen, moet toch eens wat moediger zijn in dat punt van mijn leven'quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:43 schreef W00fer het volgende:
[..]
Kun je eens je date van volgende week zaterdag omschrijven (hoeft geen naam) maar hoe ziet ze eruit en waarom wil je met haar afspreken? Zelfde interesses of uitstraling of?
Jaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:45 schreef Young_David het volgende:
Heeft ze contact met je gezocht nav het programma?
En ook geen 'erin, eruit, hoppa'quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:43 schreef Burdie het volgende:
[..]
Gewoon maar helemaal achterwege laten als gespreksonderwerp.
He, zet ik net te denken om dat te gebruiken als openings zin. 'Hey hallo ik ben Marcel de kerel die zij erin, eruit en hoppa'quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:49 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
He, zet ik net te denken om dat te gebruiken als openings zin. 'Hey hallo ik ben Marcel de kerel die zij erin, eruit en hoppa'
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:19 schreef De-Dwerg het volgende:
Marcel, het zal uiteindelijk niet heel veel uitmaken wat je zegt zolang er maar aantrekkingskracht ontstaat. Het zal grotendeels afhangen van je nonverbale communicatie, je uitstraling en of er fysieke aantrekkingskracht is. Pas als deze factoren aanwezig zijn gaat het uitmaken wat je zegt om voor haar de slag te maken of je relatiemateriaal bent.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:49 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
He, zet ik net te denken om dat te gebruiken als openings zin. 'Hey hallo ik ben Marcel de kerel die zij erin, eruit en hoppa'
Geen woorden maar daden!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:49 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Ben nogal zeker dat niet gaat gebeuren, niet bij de eerste keerquote:
Romantisch kleien ...quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:12 schreef liesje1979 het volgende:
Leuk Marcel, spannend, succes!
Ik zou vooral iets gaan doen ipv alleen wat gaan drinken, zodat je even ergens anders mee bezig kan zijn als het gesprek stilvalt. Weet ik veel, bowlen, midgetgolfen. Dat soort dingen.
Ach laat hem ook trollen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:36 schreef MissesCrue het volgende:
Hebben jullie dit al gezien:
https://www.facebook.com/marc.bos3
Is dat zijn echte fb eigenlijk? En check ook even dat plaatje, voor Linda.
Moet haast wel een troll zijn jaquote:
Elk tactisch inzicht ontbreekt bij hem...quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:36 schreef MissesCrue het volgende:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:51 schreef Djeez het volgende:
Spannend Marcel, succes! Als je hebt geneukt, mij wel ff PM'en hè! Zet ik het wel ff op de FP, liefst met foto's enzo
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:51 schreef Djeez het volgende:
Spannend Marcel, succes! Als je hebt geneukt, mij wel ff PM'en hè! Zet ik het wel ff op de FP, liefst met foto's enzo
Waren hun al ooit "together" in de zin van een relatie dan? Volgens mij niet dus nogal misplaatst.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:36 schreef MissesCrue het volgende:
Voor dat plaatje moet je zeker zelf Facebook hebben plus ingelogd zijn? Ik heb geen zin om Facebook aan te schaffen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:36 schreef MissesCrue het volgende:
En check ook even dat plaatje, voor Linda.
Vooruit dan:quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:53 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Voor dat plaatje moet je zeker zelf Facebook hebben plus ingelogd zijn? Ik heb geen zin om Facebook aan te schaffen.
Leuk!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:19 schreef De-Dwerg het volgende:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:55 schreef ChatGirl het volgende:
Vooruit dan:
"Voor Linda..........!!!"
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:57 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]Heeft hij dat op z'n Facebook staan?!
Michael de CV-ketel inspecteurquote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:45 schreef Deeltjesversneller het volgende:
michael heeft wel andere problemen dan maagd zijn.
In zijn dromen waren ze gehuwdquote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waren hun al ooit "together" in de zin van een relatie dan? Volgens mij niet dus nogal misplaatst.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:06 schreef Captainp00face het volgende:
Waar hebben jullie aflevering 5 eigenlijk gezien?
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:14 schreef Sucuk het volgende:
[..]
P1ratepr0xy (punt) net
De 1 staat voor de i
En de 0 voor de o.
Je typt gewoon " ik heb het nog nooit gedaan"
Zie je vanzelf waarschijnlijk de aflevering SE1E5. Zoiets en d0wnl0aden maar!
Waarschijnlijk zit die Ewout Genemans (van Zoop) achter de camera te roepen je moet dit en dit zeggen. En hij doet het ook nog. Leuk voor de kijkcijfers toch.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:21 schreef Burdie het volgende:
Ik snap sowieso niet zo goed de toegevoegde waarde van (ver) vooraf vertellen dat je nog maagd bent, vlak voordat het ervan gaat komen lijkt me vroeg genoeg.
Dit dusquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:21 schreef Burdie het volgende:
Ik snap sowieso niet zo goed de toegevoegde waarde van (ver) vooraf vertellen dat je nog maagd bent, vlak voordat het ervan gaat komen lijkt me vroeg genoeg.
Of gewoon op een gepast moment. Nu gaat het zo van: Hallo, ik ben [naam], ik ben maagd en wil daar graag van af. Hoe sta jij hier tegenoverquote:
Madelinde is leuk. Punt. Maatje meer, juist lekker!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:27 schreef MissesCrue het volgende:
Ik vind Madelinde trouwens wel een leuke kop hebben. Jammer van die kilo's!
Ik vind d'r ook leuk zo!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:03 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Madelinde is leuk. Punt. Maatje meer, juist lekker!
Ze is ook leuk. Die vent vind ik niks. Maar ja echte liefde. Mooiquote:
Boy is niets minder dan een held en hij verdient een standbeeld. Een gouden standbeeld.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze is ook leuk. Die vent vind ik niks. Maar ja echte liefde. Mooi
Ja dan heeft hij iig een stijvequote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:33 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Boy is niets minder dan een held en hij verdient een standbeeld. Een gouden standbeeld.
Is het ook, maar die troela moet er niks van weten. Tjaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:36 schreef Burdie het volgende:
Boy wil voor haar wachten, ik vind dat toch wel lief.
Goed bezig!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:26 schreef De-Dwerg het volgende:
En ik heb een tweede date, bloody hell... Straks wordt ik nog een player...
Zo zo, hoe was de eerste date?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:26 schreef De-Dwerg het volgende:
En ik heb een tweede date, bloody hell... Straks wordt ik nog een player...
nog niet gehad, dit is een andere dame die via het programma contact met mij zochtquote:
Jaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:59 schreef Young_David het volgende:
En heb je zelf ook al een beetje een goed gevoel bij beide dates? Zouden ze jouw type kunnen zijn?
Dat zeggen ze in dat programma wel, maar op haar Facebook staat het anders.quote:
Sowieso snap ik niet waarom die 2 in het programma zitten. Die chick hoeft alleen maar het jawoord te geven en het vlies kan doorgeprikt wordenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat zeggen ze in dat programma wel, maar op haar Facebook staat het anders.
Ze hebben wel andere dingen naast vaginale penetratie gedaan (pijpen, vingeren, beffen, aftrekken, worst tussen de tieten, misschien wel anaal). Op die manier kan ik het ook wel anderhalf jaar uithouden.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:32 schreef RockNijntje het volgende:
1 jaar en nog geen 2 maanden zou ik geen anderhalf jaar noemen.
Toch niet op dezelfde avond, he?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:26 schreef De-Dwerg het volgende:
En ik heb een tweede date, bloody hell...
Ik wou ook een keer met een date gaan midget golfen, alleen me vrienden vonden het geen leuk idee en zeiden dat vrouwen dat stom zouden vindenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:57 schreef MissJ het volgende:
Marcel wat leuk![]()
Wat ga je doen met de dates? Wat iemand hier al zei is wel een goede, iets actiefs gaan doen. Ik ging een keer met een 1e date midgetgolfen. Was erg leuk en dat brak gelijk het ijs, waardoor alles heel ontspannen was.
Ik vond het erg leukquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:05 schreef IT-Alex het volgende:
[..]
Ik wou ook een keer met een date gaan midget golfen, alleen me vrienden vonden het geen leuk idee en zeiden dat vrouwen dat stom zouden vinden
Dan kun je helemaal niet kletsen en weet je na de film nog niks van elkaar.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
In ieder geval niet naar de bios gaan op je 1e date! Dat is donker en dan zie je elkaar niet enzo. Kan ook een voordeel zijn though
Dat heb ik eens gehadquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:15 schreef MissJ het volgende:
en ook niet uiteten gaan op de 1e date. Stel je voor dat je al snel voelt dat het niet leuk en gezellig is, dan zit je daar wel mooi 3 gangen met een stomme date
Avithall?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:34 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
nog niet gehad, dit is een andere dame die via het programma contact met mij zocht
Zou je Avithal raken/geven?quote:
Gratis kaartje, het enige wat ik moet doen is later die dag een pathfinder demonstratie geven. Het rapaljefestival zit er grappig uit, maar ben toch iemand die wat meer de fanatsy kant in plaats van de celtic kant leuker vind.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:40 schreef WorstjeHans het volgende:
(Okay, ik OOK dan maar even een account aanmaken na het forum stalken...)
Marcel! Je gaat dit weekend naar Animecon!? Ik had eigenlijk gehoopt je wel op rapaljefestival tegen te komen..!
Zeg playerplayer, wat ik me eigenlijk afvroeg is welk spel je speelt in de tweede aflevering (je speelt een vrouw in Londen in de aflevering)quote:Op zaterdag 1 juni 2013 05:32 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Gratis kaartje, het enige wat ik moet doen is later die dag een pathfinder demonstratie geven. Het rapaljefestival zit er grappig uit, maar ben toch iemand die wat meer de fanatsy kant in plaats van de celtic kant leuker vind.
Een pathfinder, is dat net zoiets als een padvinder?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 05:32 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Gratis kaartje, het enige wat ik moet doen is later die dag een pathfinder demonstratie geven.
Dat overhemd van Marcel kan echt niet. Gewoon niet.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 03:29 schreef dikkedaniel het volgende:
https://m.facebook.com/#!/N0T0RI0USLADY?__user=100000418933373
[ afbeelding ]
Het maakt hem ook groter heb ik het idee.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat overhemd van Marcel kan echt niet. Gewoon niet.
Die hadden dus haast met het...quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:15 schreef purebliss het volgende:
Dat hebben ze ook snel gedaan, 22 maart verloofd en 13 april getrouwd ....
was wel te merken, klinkt alsof dat hele huwelijk er alleen maar is omdat ze dan van HET GELOOF mogen neuken.quote:
is ook wel, maar heb je aflevering 5 gezien? ging er de hele tijd over, zelfs in bijzijn van haar oudersquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:56 schreef MissesCrue het volgende:
Ik ben eigenlijk de enige dan die niet zo denkt. Volgens mij zijn ze oprecht echt gek op elkaar. En het lijkt mij als het voor Boy echt zo belangrijk is, dat die dan gewoon iemand anders zou kiezen.
Dat zal ik ook niet ontkennen, maar persoonlijk vind ik het erg snel gaan allemaal.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:56 schreef MissesCrue het volgende:
Ik ben eigenlijk de enige dan die niet zo denkt. Volgens mij zijn ze oprecht echt gek op elkaar. En het lijkt mij als het voor Boy echt zo belangrijk is, dat die dan gewoon iemand anders zou kiezen.
nee nog niet gezien, wellicht dat dat mijn kijk wel een beetje verandert.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:59 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
is ook wel, maar heb je aflevering 5 gezien? ging er de hele tijd over, zelfs in bijzijn van haar ouders
Dat vond ik een beetje raar. Maar misschien ben ik wel raar. Ik zou nooit een sex gesprek hebben met mijn moeder, zelfs niet met vrienden wat dat betreftquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:59 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
is ook wel, maar heb je aflevering 5 gezien? ging er de hele tijd over, zelfs in bijzijn van haar ouders
Ja dat dus.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:04 schreef dandydil het volgende:
Die moeder van Madelinde die het bed op gaat maken voor 'de grote nacht'.. Da's toch te creepy voor woorden?
Gristenen
.
Toegegeven, dat is wel een beetje eh...quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:04 schreef dandydil het volgende:
Die moeder van Madelinde die het bed op gaat maken voor 'de grote nacht'.. Da's toch te creepy voor woorden?
Gristenen
.
The Secret World http://www.thesecretworld.com/quote:Op zaterdag 1 juni 2013 05:44 schreef dandydil het volgende:
[..]
Zeg playerplayer, wat ik me eigenlijk afvroeg is welk spel je speelt in de tweede aflevering (je speelt een vrouw in Londen in de aflevering)
Madelinde op facebook:
https://www.facebook.com/madelinde
Ziet er interessant uit, vooral het augmented reality-aspect, maar het spel riekt wel erg naar pay2win als ik de site zo eens doorneem. Is er een actieve gemeenschap?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:53 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
The Secret World http://www.thesecretworld.com/
Denk een MMO in deze tijd met Lovecraftian trekjes, ze zijn nu in een Buy to Play model, je koopt het spel en kan gewoons spelen, als je extra dingen wil kopen kan dat maar hoeft niet.
pay2win nee,het meeste wat je kunt kopen zijn kleine boosts voor xp, skill points, uitbreidings paketten enz. Maar echt dingen kopen om te winnen, nee.quote:Op zondag 2 juni 2013 00:00 schreef dandydil het volgende:
[..]
Ziet er interessant uit, vooral het augmented reality-aspect, maar het spel riekt wel erg naar pay2win als ik de site zo eens doorneem. Is er een actieve gemeenschap?
En over gemeenschap gesproken, je vertelt zsm over de dates he?
Ja, omg, ik werd zo bang van dat stukjequote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:04 schreef dandydil het volgende:
Gristenen
.
Is de twee van links de maker van het programma?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 03:29 schreef dikkedaniel het volgende:
https://m.facebook.com/#!/N0T0RI0USLADY?__user=100000418933373
[ afbeelding ]
Ewout Genemans, ja.quote:Op zondag 2 juni 2013 11:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is de twee van links de maker van het programma?
Kun je in dat spel ook ontmaagd worden (virtueel zeg maar) net als in SecondLife?quote:Op zondag 2 juni 2013 09:09 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
pay2win nee,het meeste wat je kunt kopen zijn kleine boosts voor xp, skill points, uitbreidings paketten enz. Maar echt dingen kopen om te winnen, nee.
De gemeenschap is actief, zowel role play als normaal sinds de servers zoweel europees, americaans als australisch zijn.
Ligt aan de spelersquote:Op zondag 2 juni 2013 12:21 schreef BoefB2 het volgende:
[..]
Kun je in dat spel ook ontmaagd worden (virtueel zeg maar) net als in SecondLife?
https://twitter.com/Avithall/status/339326911778004992/photo/1quote:Op zondag 2 juni 2013 11:54 schreef Holenmens het volgende:
[..]
Ewout Genemans, ja.
Avithal heeft dit als profielfoto![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 juni 2013 12:23 schreef Broodboor het volgende:
[..]
https://twitter.com/Avithall/status/339326911778004992/photo/1
[ afbeelding ]
Geen leuke foto ofzoquote:Op zondag 2 juni 2013 12:23 schreef Broodboor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom niet een grote dikke gangbang als laatste aflquote:Op zondag 2 juni 2013 12:23 schreef Broodboor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 juni 2013 12:43 schreef Broodboor het volgende:
Passie in de polder was van dezelfde maker, dus Gerrie kan komen filmen!
[ afbeelding ]
twitter:Avithall twitterde op zondag 02-06-2013 om 19:33:56“@etienne_91: @Avithall Spijt van je deelname aan 't programma? Met al dat geknip in quotes etc?” // HEEL ERG! had ik maar een tijdmachine reageer retweet
Maar die heb ik niet,quote:Op maandag 3 juni 2013 00:06 schreef W00fer het volgende:
twitter:Avithall twitterde op zondag 02-06-2013 om 19:33:56“@etienne_91: @Avithall Spijt van je deelname aan 't programma? Met al dat geknip in quotes etc?” // HEEL ERG! had ik maar een tijdmachine reageer retweet
quote:Op zondag 2 juni 2013 12:43 schreef Broodboor het volgende:
Passie in de polder was van dezelfde maker, dus Gerrie kan komen filmen!
[ afbeelding ]
tsja... had je kunnen weten. En ach, na het programma is iedereen haar weer vergetenquote:Op maandag 3 juni 2013 00:06 schreef W00fer het volgende:
Matig.quote:Op zondag 2 juni 2013 11:54 schreef Holenmens het volgende:
[..]
Ewout Genemans, ja.
Avithal heeft dit als profielfoto![]()
[ afbeelding ]
Tegen m'n principe in maar ff Jensen kijken dan. Ben benieuwd hoe ie zich hier uitlult.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:45 schreef De-Dwerg het volgende:
Ewout wordt vandaag geinterviewd bij Jensen, over hie echt zijn programma's zijn, of dat heb ik gehoord.
Het zou ergens rond 22:40 moeten zijn.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:13 schreef 2013 het volgende:
[..]
Tegen m'n principe in maar ff Jensen kijken dan. Ben benieuwd hoe ie zich hier uitlult.
Ewout komt in ieder geval bij Jenssen.. dat is al ietsquote:Op maandag 3 juni 2013 21:13 schreef 2013 het volgende:
[..]
Tegen m'n principe in maar ff Jensen kijken dan. Ben benieuwd hoe ie zich hier uitlult.
Of nietquote:
Nou kom op zeg, waar hebben we het overquote:
Zolang ze dat maar niet laten zien dan.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:30 schreef MissJ het volgende:
zal Marc met Linda gaan neuken in deze aflevering?
Inderdaadquote:
Minder volgens mijquote:Op maandag 3 juni 2013 21:31 schreef Ambrosius het volgende:
Als je al die terugblikken eruit knipt en de reclames ook, hou je een kwartier over..
Jaquote:
Doet me denken aan dat andere programmaquote:
Ja haha, wie trouwt mijn zoon.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Doet me denken aan dat andere programmaMet die moeders. Misschien had hij daar aan mee moeten doen.
Wie trouwt mijn zoon bedoel je, daar was ie inderdaad ook wel geschikt voor.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Doet me denken aan dat andere programmaMet die moeders. Misschien had hij daar aan mee moeten doen.
hij is niet al te slimquote:Op maandag 3 juni 2013 21:35 schreef Cue_ het volgende:
Vrijgezelle damesuhu.. nee vrijgezellenfeest met sowieso 1 die al niet meer vrijgezel is
Daar trouwen ze ook allemaal zo jong, dus dat kan prima.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:36 schreef robkuh1990 het volgende:
Vind maagdelinde meer iets voor:
MY BIG FAT GYPSY WEDDING!
Echt, hè? Laat die gast rustig op z'n eigen tempo aan vrouwen wennen. Maar nee, hoor, hij moet maar al hun grappen verduren en in ongemakkelijke situaties gedwongen wordenquote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 21:37 schreef Silenus het volgende:
Ah, die moeder heeft ook al haar leukste tentzeil aangetrokken
zie 'm zitten in die autoquote:Op maandag 3 juni 2013 21:37 schreef 2013 het volgende:
Die Boyik blijf om hem lachen... "huu.. kutbel"
Plaatsvervangende schaamtequote:Op maandag 3 juni 2013 21:37 schreef 2013 het volgende:
Die Boyik blijf om hem lachen... "huu.. kutbel"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |