Nope, ik ben nog relatief nieuw hierquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Jullie wisten dit niet? Nadat ze zowat iedereen in de SC gehad had is ze vetrokken naar een andere...
Jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Crack zat hier, ja?
Is ze niet 5 jaar jonger dan iedereen hier?
Jammer, vond haar wel cute.
Ja weet ik niet, daarna heb ik het niet meer gevolgd.quote:
Ok, dacht dat ze jonger was.quote:
Staat gewoon in haar fobo.quote:
Nu niet meer, neequote:Op woensdag 29 mei 2013 15:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nope, ik ben nog relatief nieuw hiervind het wel een lief kind.
maar er overheen hoef ik niet.
dat was vroeger toch een jongentje, of was dat die andere user¿quote:
Ik roep wel meer hier.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Je postte zelf dat je chlamydia had en insinueerde dat dat van Fanta of CY kwam, toen haalde je het snel weg maar had ik je al gequote en hadden meerdere het gezien en zo ging de soap verder
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:14 schreef wise het volgende:
dat was vroeger toch een jongentje, of was dat die andere user¿
Hmmm-hmmmm.........quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik roep wel meer hier.In het echt ben ik bang en schichtig en totaal niet zoals ik me hier voordoe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hmmm-hmmmm.........Jij dacht zeker ook dat al die foto's van mij waren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klootzak die je d'r bent.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:14 schreef wise het volgende:
[..]
Al welke foto's?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:16 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jij dacht zeker ook dat al die foto's van mij waren?
Die rel toen met d'r ex Zotheidquote:
Ik hoor het nu voor het eerst. Dus kennelijk.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wtf, en daar is iedereen overheen geweest?
Zij, nee man.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Eerst ook niet.Te skinny.
[..]
haha ja het is woensdag.
wise had vernomen dat vrouwen op klootzakken vallen. Maar die gaat weer te ver.quote:
Die van die fitnesshomo.quote:
vind het nog verbazend dat er niet veel meer rellen zijn met al die stelletjes op fok.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die rel toen met d'r ex ZotheidMooiere topics bestaan niet meer
Maisnon?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:14 schreef wise het volgende:
geen OP
chai, drachtige pony die je bent
[..]
wat¿ enige wat ik via iemand hier via dm te horen heb gekregen. Verder geen info over de geschiedenis erachterquote:
Dat was ook mijn gedachte jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Daarom zit Tammii ook niet in deze SC.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
vind het nog verbazend dat er niet veel meer rellen zijn met al die stelletjes op fok.
Vroegah was ze best leuk.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
WD en dqod¿quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:18 schreef Ugjerke het volgende:
De enige vrouwen die ik hier wil neuken zijn mannenschuw of lesbisch.
toch iets met mcdonalds en vingeren¿quote:
Haha ja man.quote:
Daarom zit ik hier wel. Clash of the Titans als Vas en ik gaan rellen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daarom zit Tammii ook niet in deze SC.
Nah zijn nog wel een paar mooie geweest, o.a. met Japsnarsquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die rel toen met d'r ex ZotheidMooiere topics bestaan niet meer
ja sorry, heb gewoon niet zo veel met mannen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:18 schreef Ugjerke het volgende:
De enige vrouwen die ik hier wil neuken zijn mannenschuw of lesbisch.
quote:
quote:
Ja Japsnarsquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:19 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nah zijn nog wel een paar mooie geweest, o.a. met Japsnars![]()
wow wtf ik typ die naam maar het ziet eruit of het niet klopt, zo heette ie toch he?
Vertel me alles.quote:
Zo andere smaak, wijquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha ja man.
[..]
Daarom zit ik hier wel. Clash of the Titans als Vas en ik gaan rellen.
Ja maar ik loop het risico dat ik dan buiten moet slapenquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha ja man.
[..]
Daarom zit ik hier wel. Clash of the Titans als Vas en ik gaan rellen.
WELKE VRAGEN?!quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:20 schreef VeerEli het volgende:
WAAROM KRIJG IK GEEN ANTWOORD OP M'N VRAGEN
Whehe, echt, he.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:21 schreef L0t.. het volgende:
[..]
wise die altijd doet alsof ie van niks weet maar ondertussen
wonen jullie samen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja maar ik loop het risico dat ik dan buiten moet slapen
2 users hadden afgesprokken bij de mac ofzo en toen is er gevingerd.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vertel me alles.
[..]
Zo andere smaak, wij
Ik weet niet meer wie wat beweert en wie wat gelooft, daarom vind ik het wel prima zo.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:20 schreef VeerEli het volgende:
WAAROM KRIJG IK GEEN ANTWOORD OP M'N VRAGEN
Nee ze was nooit een jongetjequote:Op woensdag 29 mei 2013 15:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Toen ze nog een jongetje was, bedoel je?
gewoon koffie pakken en meelezen. doe ik ookquote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Toen ze nog een jongetje was, bedoel je?
Ik slik net een slok weg as we speak.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon koffie pakken en meelezen. doe ik ook
Ja, al 2 maanden ofzoquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:21 schreef L0t.. het volgende:
[..]
wise die altijd doet alsof ie van niks weet maar ondertussen
Hoe meer ik lees op FOK!, hoe meer ik teleurgesteld raak in vrouwen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:22 schreef wise het volgende:
[..]
2 users hadden afgesprokken bij de mac ofzo en toen is er gevingerd.
Daarom lees je soms hier;
"Er gaan geruchten dat er is gevingerd"
Die fitnesshomo is nog steeds een jongetje.quote:
Dit.quote:
Werkt andersom ook zo hoorquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe meer ik lees op FOK!, hoe meer ik teleurgesteld raak in vrouwen.
Wise bedoelde iemand anders. Los van dat dat niet tof is om dat hier te zeggenquote:
OEH OEH, ook over mij?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:23 schreef wise het volgende:
[..]![]()
krijg veel door via dm (terwijl ik daar vaak niet eens om vraag)
Over welke fitnesshomo heb jij het toch, Panzer!quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:23 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Die fitnesshomo is nog steeds een jongetje.
ho ho, misschien waar het wel 2 mannen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe meer ik lees op FOK!, hoe meer ik teleurgesteld raak in vrouwen.
Oh.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wise bedoelde iemand anders. Los van dat dat niet tof is om dat hier te zeggen
Sowieso aan Zosk.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:24 schreef Fascination het volgende:
Aan wie zullen we wise eens koppelen?
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Over welke fitnesshomo heb jij het toch, Panzer!
semtexquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:24 schreef Fascination het volgende:
Aan Chloro.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:24 schreef Fascination het volgende:
wil wel graag bij jou zijnquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:24 schreef Fascination het volgende:
Ongetwijfeld, maar nog geen leuke kerel op FOK gezien.quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:24 schreef wise het volgende:
[..]
ho ho, misschien waar het wel 2 mannen.
he nutz en bobby![]()
Ambipur en dqod.quote:
I see what you did.quote:
Ja, jij.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:25 schreef VeerEli het volgende:
Zijn er in de SC ook mensen die een relatie hebben met een niet-fokker?
kan niet, dan is nutz jaloersquote:
quote:
dqod nr1quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:25 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ambipur en dqod.
Al vergeet ik nu wel iemand. Maar dat komt omdat ik zo'n mannelijke man ben. Alvast excuses voor eventuele potten of feministes die ik vergeten ben.
Jij.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:25 schreef VeerEli het volgende:
Chai want Mozy komt hier nooit meer.quote:
hilquote:
ja sry, ben smeltenquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:25 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Fijne toevoeging. Laten we het hier over hebben.
Het is dat ik staand plassen zo fijn vind, anders had ik mij om laten bouwen.quote:
Zosk en L0t..quote:
Wat is er met Tha_Erik eigenlijk? Heb hem hier nog nooit gezien, maar word wel bijzonder vaak genoemd hier.quote:
quote:
Hij is de Godfather.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat is er met Tha_Erik eigenlijk? Heb hem hier nog nooit gezien, maar word wel bijzonder vaak genoemd hier.
Sloerie of slons kan ook.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]![]()
Overigens vind ik het wel lullig om vrouwen die meer mannen gedaan hebben gelijk slet te noemen
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:27 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Het is dat ik staand plassen zo fijn vind, anders had ik mij om laten bouwen.
Slet is toch ook niet negatief? Ik laat ook liever mijn huis behangen door een ervaren iemand.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]![]()
Overigens vind ik het wel lullig om vrouwen die meer mannen gedaan hebben gelijk slet te noemen
Hangt er van af wat "meer" is.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]![]()
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Slet is toch ook niet negatief? Ik laat ook liever mijn huis behangen door een ervaren iemand.
Realllllyyyy?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:25 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ambipur en dqod.
Al vergeet ik nu wel iemand. Maar dat komt omdat ik zo'n mannelijke man ben. Alvast excuses voor eventuele potten of feministes die ik vergeten ben.
rule of 3.quote:
damn, kan zo op een tegeltjequote:Op woensdag 29 mei 2013 15:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Slet is toch ook niet negatief? Ik laat ook liever mijn huis behangen door een ervaren iemand.
Dacht je dat ik al opgegeven had?quote:
Is ook wel heel makkelijk. elke vrouw hier heeft meer mannen gedaan, dan zou ik iedereen slet kunnen noemen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]![]()
Ga me niet vertellen dat zoiets onschuldigs voor jou al te ver gaat.quote:
Ja ok, maar wanneer is ze nou een slet?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:29 schreef wise het volgende:
[..]
rule of 3.
vrouw = aantal wat ze zeggen x 3
man = aantal wat ze zeggen : 3
1/3 man dus.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:29 schreef wise het volgende:
[..]
rule of 3.
vrouw = aantal wat ze zeggen x 3
man = aantal wat ze zeggen : 3
nee, kloptquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:30 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ga me niet vertellen dat zoiets onschuldigs voor jou al te ver gaat.
meestal gebeurt dat eerder als de betreffende mannen elkaar 'kennen' heb ik het idee. Dus op fok gebeurt dat vrij snel.quote:
En zo is het.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
elke vrouw hier heeft meer mannen gedaan, dan zou ik iedereen slet kunnen noemen.
Heeft een experimentele affaire gehad met krioro.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat is er met Tha_Erik eigenlijk? Heb hem hier nog nooit gezien, maar word wel bijzonder vaak genoemd hier.
hardgayquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Heeft een experimentele affaire gehad met krioro.
Ik probeer al vier weken lang de ultieme chocoladetaart te maken om jou mee te verleiden.quote:
Ja, dat speelt wel mee.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
meestal gebeurt dat eerder als de betreffende mannen elkaar 'kennen' heb ik het idee. Dus op fok gebeurt dat vrij snel.
Liever een maagd dan iemand die al door 40 piemels is uitgewoond.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:32 schreef VeerEli het volgende:
Vind een man het niet juist ook kinky om een chick te krijgen die nog maagd is? Of vinden jullie dat te saai?
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:32 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik probeer al vier weken lang de ultieme chocoladetaart te maken om jou mee te verleiden.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:32 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik probeer al vier weken lang de ultieme chocoladetaart te maken om jou mee te verleiden.
Maar, bijv een maagd, of iemand die tussen de 3-9 mannen heeft gehad?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Liever een maagd dan iemand die al door 40 piemels is uitgewoond.
Lijkt me niet zo chill eigenlijk.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:32 schreef VeerEli het volgende:
Vind een man het niet juist ook kinky om een chick te krijgen die nog maagd is? Of vinden jullie dat te saai?
WBquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:34 schreef Maisnon het volgende:
JA WIE IS ER HIER MIJN SOFINUMMER AAN HET POSTEN ohnee het valt wel mee
watquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:34 schreef Maisnon het volgende:
MAISquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:34 schreef Maisnon het volgende:
Ik vind het verschil tussen 3 en 9 nog best groot eigenlijkquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maar, bijv een maagd, of iemand die tussen de 3-9 mannen heeft gehad?
medicijnen vergeten, me dunktquote:
Hij had het over 40, dus ik pak het een beetje breedquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:34 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik vind het verschil tussen 3 en 9 nog best groot eigenlijk
6quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:34 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik vind het verschil tussen 3 en 9 nog best groot eigenlijk
Zelfde uiterlijk, zelfde eigenschappen etc?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maisquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:34 schreef Maisnon het volgende:
Okquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zelfde uiterlijk, zelfde eigenschappen etc?
Dan ga ik toch voor de maagd, ook omdat ik nog nooit een maagd heb gedaan.
Ligt eraan of die 3-9 mannen beter waren dan mij.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dingen als ervaring zijn overrated. Het is geen hogere wiskunde.quote:
CY was nog maagd en dat is allesbehalve saai.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:32 schreef VeerEli het volgende:
hoiquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:34 schreef Maisnon het volgende:
Is het niet.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dingen als ervaring zijn overrated. Het is geen hogere wiskunde.![]()
Lijkt me wel speciaal om iemand zijn eerste te zijn.
quote:
Een keertje gehad dat de vrouw in kwestie vroeg, toen we elkaar net leerden kennen:quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:36 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ligt eraan of die 3-9 mannen beter waren dan mij.
Wat uiteraard niet het geval is.
Wanneer jij het aandurft om de deur voor mij open te doen.quote:
Groot is vast ook niet altijd even fijnquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een keertje gehad dat de vrouw in kwestie vroeg, toen we elkaar net leerden kennen:
"hoe groot is jouw lul eigenlijk? Die van mijn ex was 25 cm."
Dat hoor ik toch niet graag.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een keertje gehad dat de vrouw in kwestie vroeg, toen we elkaar net leerden kennen:
i got enough money in the bank for the 2 of usquote:
Mwah, ik heb een keer een jongen ontmaagd. Was toch wat minder chill dan bijv m'n huidige vriend die wat ervaring hadquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dingen als ervaring zijn overrated. Het is geen hogere wiskunde.![]()
Lijkt me wel speciaal om iemand zijn eerste te zijn.
Surequote:Op woensdag 29 mei 2013 15:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
CY was nog maagd en dat is allesbehalve saai.
Fixed.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
CY was is nog maagd en dat is allesbehalve saai.
Godverquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Yo, dat is echt niet tof.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vast niet, maar dat zijn niet de dingen die je wilt horen als man, op een eerste date.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:38 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Groot is vast ook niet altijd even fijn
Hij was vast geen FOK!ker.quote:
Jouw muzieksmaakquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:38 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
i got enough money in the bank for the 2 of us
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:25 schreef VeerEli het volgende:
Haha, je herkent het steeds ook meteen.quote:
Mijn muzieksmaak > Jouw muzieksmaak.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:40 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Haha, je herkent het steeds ook meteen.
Wat was er dan minder?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mwah, ik heb een keer een jongen ontmaagd. Was toch wat minder chill dan bijv m'n huidige vriend die wat ervaring had
Inderdaadquote:
Aardige ijsbreker was het wel.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:39 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Yo, dat is echt niet tof.
Tenzij ze daarna zegt "Maar dat was me echt te groot". Ik ben best trots op m'n zaakje, maar aan 25 centimeter kom ik echt niet, net als de meeste mede-mannen.
Post jij eens wat lyrics dan.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mijn muzieksmaak > Jouw muzieksmaak.
Sommige debielen snappen niet hoe dingen moeten.qquote:
Kan nog even duren...quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:37 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Wanneer jij het aandurft om de deur voor mij open te doen.
slet is 3 maal gevonden als synoniem van een ander trefwoord:quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:41 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Slons is toch geen ander woord voor slet, meer voor onverzorgd.
Teringlijerquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ga jij nu maar je soa-test doen, dan zien we daarna wel verder.
Whehehe.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Sommige debielen snappen niet hoe dingen moeten.q
ik dacht we vulden elkaar aan MAAR JE BENT EIGK EEN HATERquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mijn muzieksmaak > Jouw muzieksmaak.
Oké voor deze keer krijg je gelijk.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
slet is 3 maal gevonden als synoniem van een ander trefwoord:
lichtekooi (zn) : courtisane, hoer, prostituee, prostituee, slet, snol, tippelaarster
del (zn) : lellebel, slet, sloerie, snol, wijf
hoer (zn) : del, slet, sloerie, slons, snol
slons (de; m,v; meervoud: slonzen)quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
lichtekooi (zn) : courtisane, hoer, prostituee, prostituee, slet, snol, tippelaarster
peterquote:
banga?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Go head show me what you gotquote:
Dat hangt wel af van wat voor betekenis hij er aan geeft. Ik zeg wel eens over een leuk meisje banga en dan bedoel ik niet slet.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:45 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dus als hakunamatafaka zegt dat ik op z'n bangalijst staat, dan noemt ie me hoer?
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Go head show me what you got
Take a ride back it up
And baby park it in my lot
Said you dont even need a cup
Take a bottle of Ciroc
DIT IS ZO OMGEDRAAID EN ZO ONEERLIJK EN IK GA HIER ZO SLECHT OPquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik heb gewoon mijn principes hoor, hoes foef alles.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:42 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
ik dacht we vulden elkaar aan MAAR JE BENT EIGK EEN HATER
Yesquote:
Ja lul, je moet wel de muziek erbij hebbenquote:
je bent toch ook een banga als ik hier die verhalen leesquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:45 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dus als hakunamatafaka zegt dat ik op z'n bangalijst staat, dan noemt ie me hoer?
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Go head show me what you got
Take a ride back it up
And baby park it in my lot
Said you dont even need a cup
Take a bottle of Ciroc
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:48 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
je bent toch ook een banga als ik hier die verhalen lees
Ik ben een leuk meisje jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:46 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Dat hangt wel af van wat voor betekenis hij er aan geeft. Ik zeg wel eens over een leuk meisje banga en dan bedoel ik niet slet.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:49 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Girl I know how much you really want somebody
Want somebody that don't really need you
Girl I know how much you really want somebody
Want somebody that ain't tryin to keep..
You heard what I said, that can put you to bed
That ain't tryin to love you baby, just fuck you instead
Niets mis met het ambt als prostituee uitvoeren. Vroeger werd dit beroep gezien als iets waar een vrouw trots op kon zijn, Julius Ceasar had affectie voor zijn prostituees. In het oude Rome werd het al algemeen aanvaard. Kortom: het is een heus compliment.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:45 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Told her "if she leave it, ain't no comin' back
DJ go and run it back, let her the know the shots fired"
Now I'm in the club with the baddest
Bottles comin' from the sky, sh-sh-shots fired
Nice! Vind deze van Chris ook zo heerlijkquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Told her "if she leave it, ain't no comin' back
DJ go and run it back, let her the know the shots fired"
Now I'm in the club with the baddest
Bottles comin' from the sky, sh-sh-shots fired
dan ben je toch ook stomquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:
quote:
Waarom nou weer zo doenquote:
DUS JE VINDT ME ECHT EEN HOER?! Dit ga ik aan Panzer vertellenquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:53 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Niets mis met het ambt als prostituee uitvoeren. Vroeger werd dit beroep gezien als iets waar een vrouw trots op kon zijn, Julius Ceasar had affectie voor zijn prostituees. In het oude Rome werd het al algemeen aanvaard. Kortom: het is een heus compliment.
Ofzoiets
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:53 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Oh woooah, oh woooooah, oh wooooah, oh.
You know you love me, I know you care,
you shout whenever and I'll be there.
You are my love, you are my heart
and we will never ever ever be apart.
Kende ik nog niet eensquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:53 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nice! Vind deze van Chris ook zo heerlijk
leuk meisje geloof ik wel, maar geen muzieksmaakquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:54 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
[..]
Waarom nou weer zo doen
[..]
DUS JE VINDT ME ECHT EEN HOER?! Dit ga ik aan Panzer vertellen
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
leuk meisje geloof ik wel, maar geen muzieksmaak
Dat valt juist reuze mee (srs), ik denk echt dat het van de andere persoon afhangt. Bij mij durft ze het nu aan om in de metro tegen me te kleffen terwijl ze wel wist dat Chocolatebear op 3 meter afstand stiekem zat te kijken met zijn rapeface.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:48 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
je bent toch ook een banga als ik hier die verhalen lees
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:53 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nice! Vind deze van Chris ook zo heerlijk
Ik ga hier niet eens op reageren.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:55 schreef Ambipur het volgende:
CY, ga je ook een melding geven als je panzer in je hebt gehad?
quote:
Ik kom wel even melden of hij echt een grote piemel heeft of niet.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:55 schreef Ambipur het volgende:
Wat luister jij dan? Er is maar weinig muziek die ik niet chill vindt, luister alles van hiphop tot dubstep tot rockquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
leuk meisje geloof ik wel, maar geen muzieksmaak
Jij vond die dubstep remix van Hard in da paint ook lekker toch?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kende ik nog niet eens. Eindelijk normale muziek hier, zeldzaam
.
Die melding bereikt de SC wel via een ander kanaalquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:55 schreef Ambipur het volgende:
Panzer is maar een lompe boer. Die kan ik wel hebben.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:54 schreef CristinaYang het volgende:
DUS JE VINDT ME ECHT EEN HOER?! Dit ga ik aan Panzer vertellen
ook heel veel eigenlijk, maar de muziek de de laatste minuten hier langs komt hoort daar niet bijquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:56 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wat luister jij dan? Er is maar weinig muziek die ik niet chill vindt, luister alles van hiphop tot dubstep tot rock
Maar jij bent ook zo'n brede kast daar valt elk meisje als een blok voor.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat valt juist reuze mee (srs), ik denk echt dat het van de andere persoon afhangt. Bij mij durft ze het nu aan om in de metro tegen me te kleffen terwijl ze wel wist dat Chocolatebear op 3 meter afstand stiekem zat te kijken met zijn rapeface.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat valt juist reuze mee (srs), ik denk echt dat het van de andere persoon afhangt. Bij mij durft ze het nu aan om in de metro tegen me te kleffen terwijl ze wel wist dat Chocolatebear op 3 meter afstand stiekem zat te kijken met zijn rapeface.
quote:
bepaalde type meisjesquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:57 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Maar jij bent ook zo'n brede kast daar valt elk meisje als een blok voor.
ik zou er nog niet aan denken om zoiets te zeggen. Al vind ik het wel leuk om over zijn vorige 'veroveringen' te horen altijdquote:
Nee.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:57 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Maar jij bent ook zo'n brede kast daar valt elk meisje als een blok voor.
Ik eigenlijk ook nietquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:58 schreef Ambipur het volgende:
Maar CY! Ik dacht dat hij niet van kleffen in het openbaar hield?
Deze manquote:
Klopt, en het origineel en de remix ook gewoonquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:56 schreef CristinaYang het volgende:
Jij vond die dubstep remix van Hard in da paint ook lekker toch?
domme blonde bimbo'squote:
quote:
Ach, ze wilde iedere keer weer. Dus die paar cm minder zullen niet zoveel verschil hebben gemaakt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik zou er nog niet aan denken om zoiets te zeggen. Al vind ik het wel leuk om over zijn vorige 'veroveringen' te horen altijd
Die had ik hem laten horen toen hij hier was, en nu gaat die homo er mee pronkenquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Deze man. Gewoon wat aanklikken tussen de aanbevolen video's, "zal wel goed zijn"
.
[..]
Klopt, en het origineel en de remix ook gewoon.
Die paar cmquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, ze wilde iedere keer weer. Dus die paar cm minder zullen niet zoveel verschil hebben gemaakt.
Ex van mij wilde dat ook horen. Nadat we de eerste keer hadden gedaan, wilde ze weten hoeveel ik er had gehad en of ik iedereen kreeg die ik wilde enzo.![]()
Zijn dingen die ik nooit zou vragen.
ik vind dat dus echt leuk om te horen. Eigenlijk geen idee waarom preciesquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, ze wilde iedere keer weer. Dus die paar cm minder zullen niet zoveel verschil hebben gemaakt.
Ex van mij wilde dat ook horen. Nadat we de eerste keer hadden gedaan, wilde ze weten hoeveel ik er had gehad en of ik iedereen kreeg die ik wilde enzo.![]()
Zijn dingen die ik nooit zou vragen.
Kan er wel mee door, doe mij het origineel maarquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:01 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Die had ik hem laten horen toen hij hier was, en nu gaat die homo er mee pronken
Wat vind je van deze?
Ja jongen, ik ga niet op FOK! zetten hoe groot mijn pener is.quote:
Ik had wel zoiets van: shit, ze zou toch geen sizequeen zijn ofzoquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind dat dus echt leuk om te horen. Eigenlijk geen idee waarom precies
En nee, een paar cm meer of minder maakt ook niet zoveel uit
Haha, leuk geprobeerd. Luister niet naar deze dame mensen, ze kleft de hele dag door. Maakt niet uit wie erbij zijn.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:59 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook nietMaar we vonden elkaar even lief, ofzo.
![]()
Ik luister graag naar Breezy en Drizzy.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Deze man. Gewoon wat aanklikken tussen de aanbevolen video's, "zal wel goed zijn"
.
Ik vind deze zo oneindig veel lekkerder dan het orgineel. Maar ik vind dubstep dan ook heerlijk.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kan er wel mee door, doe mij het origineel maar.
Ik kan dit nummer aanbevelen bij het wakkerpijpen van Panzer (don't ask).
Vond het niet erg om het te weten, maar voor-, boven- en zij-aanzichten waren eigenlijk niet echt nodig.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja jongen, ik ga niet op FOK! zetten hoe groot mijn pener is.
Er zijn er al 4 die het weten, dat is meer dan genoeg.
mwa, mn zusje bv wil echt helemaal niets weten over exen van dr vriendjes. Ken ook meer vrouwen die dat níet willen weten dan wel hoorquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja jongen, ik ga niet op FOK! zetten hoe groot mijn pener is.
Er zijn er al 4 die het weten, dat is meer dan genoeg.
[..]
Ik had wel zoiets van: shit, ze zou toch geen sizequeen zijn ofzo![]()
Vrouwen zijn wel raar volkje, hoor
quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha, leuk geprobeerd. Luister niet naar deze dame mensen, ze kleft de hele dag door. Maakt niet uit wie erbij zijn.
Jezus, hou op. Als je zo gaat praten, bestaat er nog een kans ook dat ik daadwerkelijk met je trouw.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik luister graag naar Breezy en Drizzy.
J heeft ze aan jou laten zien?quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vond het niet erg om het te weten, maar voor-, boven- en zij-aanzichten waren eigenlijk niet echt nodig.
Gelukkig, er zijn nog normale mensen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mwa, mn zusje bv wil echt helemaal niets weten over exen van dr vriendjes. Ken ook meer vrouwen die dat níet willen weten dan wel hoor
Zulke dingen wilde en hoefde ik ook nooit te weten.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mwa, mn zusje bv wil echt helemaal niets weten over exen van dr vriendjes. Ken ook meer vrouwen die dat níet willen weten dan wel hoor
En dan een leven zonder chlamydia zeker, ik begon net te wennen aan dat warme gevoel. En ik maar denken dat dat vlinders waren.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:09 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jezus, hou op. Als je zo gaat praten, bestaat er nog een kans ook dat ik daadwerkelijk met je trouw.
dat zijn onderbuik gevoelens,quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
En dan een leven zonder chlamydia zeker, ik begon net te wennen aan dat warme gevoel. En ik maar denken dat dat vlinders waren.
Dus toen je zei dat je dingen voor me voelde, doelde je op dat brandende gevoel tijdens het plassen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
En dan een leven zonder chlamydia zeker, ik begon net te wennen aan dat warme gevoel. En ik maar denken dat dat vlinders waren.
?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:57 schreef wise het volgende:
[..]
Die melding bereikt de SC wel via een ander kanaal
Ik denk het, want emotie ken ik niet.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:12 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dus toen je zei dat je dingen voor me voelde, doelde je op dat brandende gevoel tijdens het plassen?
Chai hoe verzin je hetquote:
quote:
We zullen het wel gewoon filmen en online zetten oke? Kan iedereen mee genieten. Dat hebben we wel voor jullie over.quote:
lol een grote gespierde man met een tenger klein aziatisch meisjequote:Op woensdag 29 mei 2013 16:13 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
We zullen het wel gewoon filmen en online zetten oke? Kan iedereen mee genieten. Dat hebben we wel voor jullie over.
IK BEN GODDOMME NIET AZIATISCHquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:14 schreef wise het volgende:
[..]
lol een grote gespierde man met een tenger klein aziatisch meisje
netzoals shaq en zn vriendinquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:14 schreef wise het volgende:
[..]
lol een grote gespierde man met een tenger klein aziatisch meisje
En ik ben gewoon een manlet.quote:
gvdquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:15 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
rustig aub verlies jezelf niet
zie PIquote:
nee, een ginger asian zou raar zijnquote:
wtf, lijkt wel bewerktquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:15 schreef wise het volgende:
[..]
netzoals shaq en zn vriendin
[ afbeelding ]
dat wijf moet toch helemaal uitgerekt zijn. Tenzij hij een kleine heeft.....
Zie US.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iemand pics van CY dan? Ben wel benieuwd naar hoe knap ze is.
Al die organen zijn wsl helemaal beurs na het seksen ja.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:15 schreef wise het volgende:
[..]
netzoals shaq en zn vriendin
[ afbeelding ]
dat wijf moet toch helemaal uitgerekt zijn. Tenzij hij een kleine heeft.....
http://vocaroo.com/i/s1JoOqEmOIG5quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Al die organen zijn wsl helemaal beurs na het seksen ja.
US / Hoe zie je er nu uit? #119quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iemand pics van CY dan? Ben wel benieuwd naar hoe knap ze is.
Is dat Gorzalka?quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s1JoOqEmOIG5
wel iets aziatisch..die ogen danquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s1JoOqEmOIG5
quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:19 schreef Panzermaus het volgende:
Chocolatebear die via de DM loopt te vissen naar details.
Sowieso alle DJ Khaled remixesquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:19 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
You can talk slick all the way down to the welfare
Ask the IRS bitch, I'm paying for your health care
Blond, maar wel heel veel rood pigment, dus in bepaald licht zie je datquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:20 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
CY, ben je een ginger of een blondine?
nice, sowieso gingerachtig haarquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:21 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Blond, maar wel heel veel rood pigment, dus in bepaald licht zie je dat
waarom durft hij het zelf niet¿quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:22 schreef CristinaYang het volgende:
CB vraagt me of ik even 'poep' wil posten, en ik heb het beloofd, dus bij deze.
geloof ik best jaquote:
quote:
Ze heeft meer iets weg van een blonde geeky Bambi van 30 en over haar bum is ook niets gelogen.quote:
Gisteren zei je dat ik hooguit 23 leek!quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ze heeft meer iets weg van een blonde geeky Bambi van 30 en over haar bum is ook niets gelogen.
Tot zover het slechte nieuws, het goede nieuws is dat er eindelijk weer een vrouwtje is opgestaan dat mij stil krijgt met een andere oorzaak dan een facepalm.Ze zijn er echt wel, go #teamgirls.
quote:
LEKKER VOOR JE MET JE BANquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:22 schreef CristinaYang het volgende:
CB vraagt me of ik even 'poep' wil posten, en ik heb het beloofd, dus bij deze.
met een beetje inzet kan alles, no excussesquote:
plaatje van homo-erotische handelingquote:
ja, maar ze heeft kinderenquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
J heeft ze aan jou laten zien?
[..]
Gelukkig, er zijn nog normale mensen.
Is je zusje single?
is dit een mopquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:35 schreef ntm het volgende:
Waarom schreeuwen Marokkanen altijd aan de telefoon?![]()
BEN JE DOOF¿ NAJIEB AMALIEquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:35 schreef ntm het volgende:
Waarom schreeuwen Marokkanen altijd aan de telefoon?![]()
is chrisz nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |