Nope, ik ben nog relatief nieuw hierquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Jullie wisten dit niet? Nadat ze zowat iedereen in de SC gehad had is ze vetrokken naar een andere...
Jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Crack zat hier, ja?
Is ze niet 5 jaar jonger dan iedereen hier?
Jammer, vond haar wel cute.
Ja weet ik niet, daarna heb ik het niet meer gevolgd.quote:
Ok, dacht dat ze jonger was.quote:
Staat gewoon in haar fobo.quote:
Nu niet meer, neequote:Op woensdag 29 mei 2013 15:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nope, ik ben nog relatief nieuw hiervind het wel een lief kind.
maar er overheen hoef ik niet.
dat was vroeger toch een jongentje, of was dat die andere user¿quote:
Ik roep wel meer hier.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Je postte zelf dat je chlamydia had en insinueerde dat dat van Fanta of CY kwam, toen haalde je het snel weg maar had ik je al gequote en hadden meerdere het gezien en zo ging de soap verder
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:14 schreef wise het volgende:
dat was vroeger toch een jongentje, of was dat die andere user¿
Hmmm-hmmmm.........quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik roep wel meer hier.In het echt ben ik bang en schichtig en totaal niet zoals ik me hier voordoe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hmmm-hmmmm.........Jij dacht zeker ook dat al die foto's van mij waren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klootzak die je d'r bent.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:14 schreef wise het volgende:
[..]
Al welke foto's?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:16 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jij dacht zeker ook dat al die foto's van mij waren?
Die rel toen met d'r ex Zotheidquote:
Ik hoor het nu voor het eerst. Dus kennelijk.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wtf, en daar is iedereen overheen geweest?
Zij, nee man.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Eerst ook niet.Te skinny.
[..]
haha ja het is woensdag.
wise had vernomen dat vrouwen op klootzakken vallen. Maar die gaat weer te ver.quote:
Die van die fitnesshomo.quote:
vind het nog verbazend dat er niet veel meer rellen zijn met al die stelletjes op fok.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die rel toen met d'r ex ZotheidMooiere topics bestaan niet meer
Maisnon?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:14 schreef wise het volgende:
geen OP
chai, drachtige pony die je bent
[..]
wat¿ enige wat ik via iemand hier via dm te horen heb gekregen. Verder geen info over de geschiedenis erachterquote:
Dat was ook mijn gedachte jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wtf, en daar is iedereen overheen geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |