ik vind dat dus echt leuk om te horen. Eigenlijk geen idee waarom preciesquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, ze wilde iedere keer weer. Dus die paar cm minder zullen niet zoveel verschil hebben gemaakt.
Ex van mij wilde dat ook horen. Nadat we de eerste keer hadden gedaan, wilde ze weten hoeveel ik er had gehad en of ik iedereen kreeg die ik wilde enzo.![]()
Zijn dingen die ik nooit zou vragen.
Kan er wel mee door, doe mij het origineel maarquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:01 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Die had ik hem laten horen toen hij hier was, en nu gaat die homo er mee pronken
Wat vind je van deze?
Ja jongen, ik ga niet op FOK! zetten hoe groot mijn pener is.quote:
Ik had wel zoiets van: shit, ze zou toch geen sizequeen zijn ofzoquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind dat dus echt leuk om te horen. Eigenlijk geen idee waarom precies
En nee, een paar cm meer of minder maakt ook niet zoveel uit
Haha, leuk geprobeerd. Luister niet naar deze dame mensen, ze kleft de hele dag door. Maakt niet uit wie erbij zijn.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:59 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook nietMaar we vonden elkaar even lief, ofzo.
![]()
Ik luister graag naar Breezy en Drizzy.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Deze man. Gewoon wat aanklikken tussen de aanbevolen video's, "zal wel goed zijn"
.
Ik vind deze zo oneindig veel lekkerder dan het orgineel. Maar ik vind dubstep dan ook heerlijk.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kan er wel mee door, doe mij het origineel maar.
Ik kan dit nummer aanbevelen bij het wakkerpijpen van Panzer (don't ask).
Vond het niet erg om het te weten, maar voor-, boven- en zij-aanzichten waren eigenlijk niet echt nodig.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja jongen, ik ga niet op FOK! zetten hoe groot mijn pener is.
Er zijn er al 4 die het weten, dat is meer dan genoeg.
mwa, mn zusje bv wil echt helemaal niets weten over exen van dr vriendjes. Ken ook meer vrouwen die dat níet willen weten dan wel hoorquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja jongen, ik ga niet op FOK! zetten hoe groot mijn pener is.
Er zijn er al 4 die het weten, dat is meer dan genoeg.
[..]
Ik had wel zoiets van: shit, ze zou toch geen sizequeen zijn ofzo![]()
Vrouwen zijn wel raar volkje, hoor
quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha, leuk geprobeerd. Luister niet naar deze dame mensen, ze kleft de hele dag door. Maakt niet uit wie erbij zijn.
Jezus, hou op. Als je zo gaat praten, bestaat er nog een kans ook dat ik daadwerkelijk met je trouw.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik luister graag naar Breezy en Drizzy.
J heeft ze aan jou laten zien?quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vond het niet erg om het te weten, maar voor-, boven- en zij-aanzichten waren eigenlijk niet echt nodig.
Gelukkig, er zijn nog normale mensen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mwa, mn zusje bv wil echt helemaal niets weten over exen van dr vriendjes. Ken ook meer vrouwen die dat níet willen weten dan wel hoor
Zulke dingen wilde en hoefde ik ook nooit te weten.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mwa, mn zusje bv wil echt helemaal niets weten over exen van dr vriendjes. Ken ook meer vrouwen die dat níet willen weten dan wel hoor
En dan een leven zonder chlamydia zeker, ik begon net te wennen aan dat warme gevoel. En ik maar denken dat dat vlinders waren.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:09 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jezus, hou op. Als je zo gaat praten, bestaat er nog een kans ook dat ik daadwerkelijk met je trouw.
dat zijn onderbuik gevoelens,quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
En dan een leven zonder chlamydia zeker, ik begon net te wennen aan dat warme gevoel. En ik maar denken dat dat vlinders waren.
Dus toen je zei dat je dingen voor me voelde, doelde je op dat brandende gevoel tijdens het plassen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
En dan een leven zonder chlamydia zeker, ik begon net te wennen aan dat warme gevoel. En ik maar denken dat dat vlinders waren.
?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:57 schreef wise het volgende:
[..]
Die melding bereikt de SC wel via een ander kanaal
Ik denk het, want emotie ken ik niet.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:12 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dus toen je zei dat je dingen voor me voelde, doelde je op dat brandende gevoel tijdens het plassen?
Chai hoe verzin je hetquote:
quote:
We zullen het wel gewoon filmen en online zetten oke? Kan iedereen mee genieten. Dat hebben we wel voor jullie over.quote:
lol een grote gespierde man met een tenger klein aziatisch meisjequote:Op woensdag 29 mei 2013 16:13 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
We zullen het wel gewoon filmen en online zetten oke? Kan iedereen mee genieten. Dat hebben we wel voor jullie over.
IK BEN GODDOMME NIET AZIATISCHquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:14 schreef wise het volgende:
[..]
lol een grote gespierde man met een tenger klein aziatisch meisje
netzoals shaq en zn vriendinquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:14 schreef wise het volgende:
[..]
lol een grote gespierde man met een tenger klein aziatisch meisje
En ik ben gewoon een manlet.quote:
gvdquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:15 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
rustig aub verlies jezelf niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |