Game je op de PC of Console of toch liever mobiel of in je browser? Kom je maar niet door een level heen, of is er juist een nieuwe game aangekondigd die je vet lijkt? Hier kun je het hebben over games in de breedste zin van het woord.
Het Minecraft slowchat topic waar we discussieren over vrouwen, politiek, iphone vs samsung, voetbal, games, muziek, films, de pc van AlDieWillenteKaaprenVaren, de mening van Ame_thyst op alles, de gevaarlijke levensstijl van drumstickNL, praktische voorbeelden waarin mender censuur aanmoedigt, maurisioo's eindeloze stroom van zombiemaps, de illuminatie, de gezondheid verbeteren, eigenschappen van MineraalWater,Bobbers banfetish, Loon die de server sloopt, wat er in de OP moet staan, frikandellen, Victoria Justice aanbidden, poepbroeders, Flodders kalende zuurpruim genaamd mschol, waar shaderon over het beloofde land Australië praat, waar mar456 nog steeds geen topicventjeshoofd heeft, d4v1d's autisme, de godfather SosuA en waar wij Miley een zachtaardig karakter vinden hebben!
Nog steeds twijfels? Ok, ik zal je even helpen. Bobbernaut is een nikker, die valt al af. Vogelkooi is onze oude opa, ook niet alles. Looniar is archeoloog en in een uitkering zul je wel geen trek hebben. Ame_thyst is een eckte eckte nerd, Mineraalwater komt uit Duitsland/België/Luxemburg, Flodder450 fapt op shemales & treinen & kerken, shaderon heeft net zoveel hersencellen als de linkervleugel van een strontvlieg en Sosua heeft al genoeg vrouwen. Tom komt uit Amsterdam en ben dus een Yup. Enige optie? Trouw AlDIE, moet je wel van trekhaken houden.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Lijst met game(r)s van de MC-SC
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________________________ User plaatjes door Plex
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Is dat nou wat, dat Gary Mod? Heb er weleens filmpjes van gezien. De mogelijkheden zijn eindeloos toch?
Yup, Je kan eigenlijk zowat alles maken (behalve dat de Source engine wat limits heeft ofcourse) Is maar net wat je leuk vind, Het mindere is wel dat het wat jongere mensen aantrekt (12 - 14 jaar) dus dat kan soms wel irritant zijn.
Wij zijn nu bezig met een gamemode waar je spawnt op een verlaten eiland, Je doel is dus om te surviven. Eerst ben je alleen en laterna kom je steeds meer mensen tegen en kan je bijv een stam/guild/clan maken om samen te surviven. Heeft mangroves, cave systems, beaches en dingen zoals dat.
Lampreys are a type of jawless fish that live mostly in coastal and fresh waters whose adults are characterized by a toothed, funnel-like sucking mouth. They attach themselves to fish and suck their blood. Lampreys have been around for nearly 300 millions years and their body structure has remained relatively unchanged.
Yup, Je kan eigenlijk zowat alles maken (behalve dat de Source engine wat limits heeft ofcourse) Is maar net wat je leuk vind, Het mindere is wel dat het wat jongere mensen aantrekt (12 - 14 jaar) dus dat kan soms wel irritant zijn.
Wij zijn nu bezig met een gamemode waar je spawnt op een verlaten eiland, Je doel is dus om te surviven. Eerst ben je alleen en laterna kom je steeds meer mensen tegen en kan je bijv een stam/guild/clan maken om samen te surviven. Heeft mangroves, cave systems, beaches en dingen zoals dat.
Duurt nog wel even voordat dat uit is.
Klinkt cool. Laat me weten wanneer het af is zodat ik het kan proberen.
Die postte in een topic in ABO iets geinigs, ik postte dat hier, kreeg twee bans, de rest bleef doorgaan, de halve SC kreeg een ban (serieus zes of zeven mensen) en daarna kwam hij nooit meer terug.
Ik huib tom loon enzo spelen nog minecraft. Maar dan meer FTB op het moment.
http://www.syfy.com/tinman/oz/ “The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Die postte in een topic in ABO iets geinigs, ik postte dat hier, kreeg twee bans, de rest bleef doorgaan, de halve SC kreeg een ban (serieus zes of zeven mensen) en daarna kwam hij nooit meer terug.
http://www.syfy.com/tinman/oz/ “The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Ja, dat is even leuk. Hoop moeite steken in het bouwen van een raketje, afvuren en dat is weer klaar Dan kan je beter die nuclaire shit in FTB doen, of een fusie reactor bouwen
Ja, dat is even leuk. Hoop moeite steken in het bouwen van een raketje, afvuren en dat is weer klaar Dan kan je beter die nuclaire shit in FTB doen, of een fusie reactor bouwen
En proberen elkaar helemaal naar de flikker te schieten haha, blijft geweldig.
Rozen zijn tieten, viooltjes zijn tieten, ik hou van tieten, tieten.
Dat was toch lang voordat hij stopte met posten toch?
Dat was toch lang voordat hij stopte met posten toch?
DRUMPIIIIEEEEEE
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende: Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Dus als ik de schildersopleiding had gedaan en ik moest een offerte uittypen ben ik ook een nerd?
Grafische vormgeving heeft wel iets meer te maken met computers dan een schilder. Of wil je zeggen dat men tegenwoordig alles weer met de hand ontwerpt?
Die ook want die zijn begonnen met de intentie om ze af te maken.
Nee want het kan zijn dat diegene gewoon goed met pc's en gamen was en een relevante opleiding was maar achteraf niets bleek te zijn omdat dat diegene zijn passie niet was en hij niet autistisch genoeg was
Nou eigenlijk is Multimedia Design wel nerd ja , aangezien je daar websites codeert en meer shit, ik bedenk dingen, teken ze, ontwerp ze, en ja, ik werk ze uit op de computer, en druk ze. Dat is alles
Rozen zijn tieten, viooltjes zijn tieten, ik hou van tieten, tieten.
Nou eigenlijk is Multimedia Design wel nerd ja , aangezien je daar websites codeert en meer shit, ik bedenk dingen, teken ze, ontwerp ze, en ja, ik werk ze uit op de computer, en druk ze. Dat is alles