Is dat in de buurt van je verjaardag of echt je verjaardag?quote:
Dan wordt hij 25quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Is dat in de buurt van je verjaardag of echt je verjaardag?
Ik wil ze alle 5 wel zien, en arthouse daar doen we niet aan hoorquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:05 schreef picodealion het volgende:
Mijn filmvoorkeur gaat uit naar Kick-Ass 2 of anders Elysium. Maar waar zijn de arthouse films?
Ik heb bewust de grote namen gepakt, omdat ik dacht dat de meeste niet zo zijn van de arthouse. Nogmaals, het zijn maar suggesties, niets moet, behalve alcohol drinken.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:05 schreef picodealion het volgende:
Mijn filmvoorkeur gaat uit naar Kick-Ass 2 of anders Elysium. Maar waar zijn de arthouse films?
O... dan kom ik nietquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:09 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik heb bewust de grote namen gepakt, omdat ik dacht dat de meeste niet zo zijn van de arthouse. Nogmaals, het zijn maar suggesties, niets moet, behalve alcohol drinken.
Nog arthouse suggesties? Ik kijk ook wel ff...quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:08 schreef picodealion het volgende:
Nog 1 suggestie:
World War Z (2013) - 4 juli
quote:
wat heb jij vandaag voor lolbroek aan zeg...quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:16 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Stom stom stom van me! Deze gaan we natuurlijk gewoon kijken:
http://www.pathe.nl/film/(...)3-maastricht-concert![]()
![]()
Ben erg goed gemutst inderdaad.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:17 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
wat heb jij vandaag voor lolbroek aan zeg...
Gewoon zo, of is er iets bijzonders gebeurd?quote:
Gewoon zo idd. Goed uitgerust denk ik.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Gewoon zo, of is er iets bijzonders gebeurd?
Melancholia was volgens mij ook wel een succes.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:09 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik heb bewust de grote namen gepakt, omdat ik dacht dat de meeste niet zo zijn van de arthouse. Nogmaals, het zijn maar suggesties, niets moet, behalve alcohol drinken.
Als de datum mee zit zijn we van de partij.quote:
Voor mijn tijdquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:36 schreef picodealion het volgende:
[..]
Melancholia was volgens mij ook wel een succes.
Wat is een art-house film? Want ik dacht eigenlijk dat Melancholia met alle aandacht en zo wel uit het boxje art-house was gegroeid...quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:36 schreef picodealion het volgende:
[..]
Melancholia was volgens mij ook wel een succes.
+1quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:48 schreef victorinox het volgende:
Het zijn allemaal films die ik graag wil zien en elk weekend na de release heb ik nog vrij staan.
Ik heb verlof aangevraagd van mijn TBS.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:05 schreef ArtistA het volgende:
Mooi.
http://www.pathe.nl/film/16952/world-war-z
Ik stel 6 juli voor. Afspreken op Utrecht centraal bij de Burger King, een man moet tenslotte eten. Tijdstip 15:00 uur, sommigen moeten van ver komen.
Oh fijn dat dat mocht, op zo'n korte termijnquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:32 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik heb verlof aangevraagd van mijn TBS.
Ik heb mijn verlof niet gekregen, ik ben blijkbaar vluchtgevaarlijk.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:32 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
Silfen phone home!quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:53 schreef Silfen het volgende:
Ik kan waarschijnlijk wel een pad vinden dat van mijn thuisplaneet naar Utrecht loopt.
Andere alien: Silfenquote:
quote:They ..travel between worlds by 'paths'.
The Silfen paths are located on many planets and are, as the name suggests, paths that lead from one planet to another. The paths used by the Silfen are not based on technology that the Commonwealth understands.
Een nerd groter dan ik! Eindelijk!quote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:50 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik heb mijn verlof niet gekregen, ik ben blijkbaar vluchtgevaarlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NooooooooooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:29 schreef ArtistA het volgende:
[..]13-7 of 20-7 kan ik welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noooooooooo
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
13-7 of 20-7 kan ik welquote:
Likewise,quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:32 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Hij heeft niks gezegd over die andere data, vandaar dat ik hem er niet in had gezetquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:24 schreef DragonFodder het volgende:
Het lijkt me dat ArtistA voor gaat boven mij en FF1, hij neemt ten slotte het initiatief. ArtistA, kun je alleen op 6-7? Of zijn de andere data ook een optie?
Snap ik, daarom dat ik het even expliciet vraagquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hij heeft niks gezegd over die andere data, vandaar dat ik hem er niet in had gezet
Ik pas me wel aan, hoe meer zielen...quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:24 schreef DragonFodder het volgende:
Het lijkt me dat ArtistA voor gaat boven mij en FF1, hij neemt ten slotte het initiatief. ArtistA, kun je alleen op 6-7? Of zijn de andere data ook een optie?
Daarna wel? Anders ook de weekenden van augustus (en september?) er bij betrekken? Dan draait WWZ alleen misschien niet meer, hoewel augustus wel nog zou moeten lukken denk ik.quote:
Corrected.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:31 schreef Njosnavelin het volgende:
6 juli: ArtistA, Silfen, Njosnavelin, Robby87, victorinox, picodealion
13 juli: DragonFodder, Firefox1, Njosnavelin, Silfen, victorinox, Waaghals, ArtistA
20 juli: DragonFodder, Silfen, victorinox, ArtistA, Picodealion
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:09 schreef Silfen het volgende:
Fixed
6 juli: ArtistA, Silfen, Njosnavelin, Robby87, victorinox, Picodealion
13 juli: DragonFodder, FireFox1, Njosnavelin, Silfen, victorinox, Waaghals, ArtistA, Lonewolf2003
20 juli: DragonFodder, Silfen, victorinox, ArtistA, Picodealion, Lonewolf2003
Nou nou, verdien jij die 2 hoofdletters wel?quote:
Verdienen weet ik niet, maar als we toch bezig zijn met het neuken van mieren...quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nou nou, verdien jij die 2 hoofdletters wel?
Bij gebrek aan vrouwen... je moet toch iets hequote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Verdienen weet ik niet, maar als we toch bezig zijn met het neuken van mieren...
Het ging me niet eens om de on die miste, maar Pico was ineens verdwenen van 6 juli. Die heb ik er dus maar weer bijgezet. (en omdat hij zelf klaagde over het afbreken van de naam heb ik de on er ook maar weer bijgezet).quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Verdienen weet ik niet, maar als we toch bezig zijn met het neuken van mieren...
Sorry.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:06 schreef picodealion het volgende:
Zeg Lonewo, laat je mijn naam even heel?
6 juli: ArtistA, Silfen, Robby87, victorinox, Picodealion, Hornagequote:Op woensdag 19 juni 2013 14:26 schreef Njosnavelin het volgende:
Zet jezelf dan maar op de lijst
Oh en dan mag je mij er af halen voor 6 juli want dan kan ik niet meer.
Sorry, ik zit dan in de ardennen. Vind het ook jammer, maar ga maar gewoon voor de 13e hoor! Doe ik wel weer een filmnacht na de zomer.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:35 schreef DragonFodder het volgende:
Pico, als jij nou alsnog op de 13e kan, dan is alles weer goed met de wereld en kunnen we gaan meeten
Wat is nou belangrijker? FMT of de Ardennen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:34 schreef picodealion het volgende:
[..]
Sorry, ik zit dan in de ardennen. Vind het ook jammer, maar ga maar gewoon voor de 13e hoor! Doe ik wel weer een filmnacht na de zomer.
nee... ik bedoelde... het was geen ja/nee vraag die ik stelde... Dus ik snap niet waar ja voor staatquote:
Het wordt 13-7 helaas zonder Pico, die blijkbaar relaties onderhoudt buiten het forum (quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:05 schreef ArtistA het volgende:
Mooi.
http://www.pathe.nl/film/16952/world-war-z
Ik stel 6 juli voor. Afspreken op Utrecht centraal bij de Burger King, een man moet tenslotte eten. Tijdstip 15:00 uur, sommigen moeten van ver komen.
Was nog niet gedaan... is dat gebruikelijk?quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:48 schreef Njosnavelin het volgende:
Wellicht ook weer een PM sturen naar iedereen die de afgelopen tijd heeft meegespeeld? Of was dat al gedaan en heb ik niet opgelet?
Meestal word dat inderdaad wel gedaan. Aan de hand van de puntenlijst geloof ik, maar weet niet zekerquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:51 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Was nog niet gedaan... is dat gebruikelijk?
13-7 dus, Utrecht CS, vandaar laten we ons leiden door de goden.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:20 schreef Lonewolf2003 het volgende:
13-7 Heb het genoteerd in de agenda.
Ik heb afgelopen zondag nog een dagje gewandeld in de Ardennen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:34 schreef picodealion het volgende:
[..]
Sorry, ik zit dan in de ardennen. Vind het ook jammer, maar ga maar gewoon voor de 13e hoor! Doe ik wel weer een filmnacht na de zomer.
15:00 uur in Utrecht, check.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:20 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Samen treinen weer, Victor?quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:46 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen zondag nog een dagje gewandeld in de Ardennen.
Veel plezier alvast.
[..]
15:00 uur in Utrecht, check.
Mijn allereerste meet. De vorige waar ik heen zou gaan ging niet door en die daarvoor kon ik niet. (Geen FMT meets btw)quote:
Ja, natuurlijk.quote:
Fmt meets gaan altijd door, maar zelden met alle aangemeldden.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:50 schreef Silfen het volgende:
[..]
Mijn allereerste meet. De vorige waar ik heen zou gaan ging niet door en die daarvoor kon ik niet. (Geen FMT meets btw)
quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:23 schreef Njosnavelin het volgende:
PM ontvangen![]()
Lijkt er op dat we met best een aantal gaan zijn!
quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:20 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Oh ja, moet er even bij zeggen dat het om die redenen financieel niet haalbaar is.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:25 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh wat jammer![]()
Waarom kan je precies niet? Moet je die dag werken?
Maar je kan wel met ons meerijden? In ieder geval de heenweg.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:48 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Oh ja, moet er even bij zeggen dat het om die redenen financieel niet haalbaar is.
Dankjewel, ik vind het heel lief dat jullie het aanbieden, maar ik moet echt passen dit keer. Sterker nog, die dag heb ik ook nog de verjaardag van m'n moeder te vieren blijkbaar, dus al was het financieel haalbaar, dan nog nietquote:Op maandag 1 juli 2013 22:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar je kan wel met ons meerijden? In ieder geval de heenweg.
Jammer man!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:17 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Dankjewel, ik vind het heel lief dat jullie het aanbieden, maar ik moet echt passen dit keer. Sterker nog, die dag heb ik ook nog de verjaardag van m'n moeder te vieren blijkbaar, dus al was het financieel haalbaar, dan nog niet
Volgens mij is het meeste gedaan, we komen om 15:00u samen op Utrecht Centraalquote:Op woensdag 3 juli 2013 08:47 schreef hornage het volgende:
Gaan we er al met de meet heen? Damnz
Ik wil me wel wat met de meet organiseren bemoeien, DF helpt mee?
potverdorie!quote:podverdorie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:57 schreef RanTheMan het volgende:
Waarom heb ik geen PM/uitnodiging gehad![]()
Zie dit topic nu pas............
Ik heb naar iedereen die op dat moment een of meer punten had in FMT een PM gestuurd, moet je maar vaker meedoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wie leest er nu sc ops...quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:59 schreef ArtistA het volgende:
Daarnaast staat het al een hele poos in de FMT-SC-OP
Maar je bent van harte welkom hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
nee laat maar nu....quote:
pas maar op, ga zo boven op je zittenquote:
Ik kom in ieder geval nog (dat heet als er tenminste nog andere komenquote:Op woensdag 3 juli 2013 08:56 schreef hornage het volgende:
Ik vind een film kijken wel bijdragen. We zijn podverdorie Fok Movie Trivia!
Wat betreft organisatie:
• Zijn er meer FMT'ers die vandaag (wo 3-7) naar de Fok Premiere gaan van World War Z?
• Klopt de volgende lijst van aanwezigen nog? : DragonFodder, Firefox1, Njosnavelin, Silfen, victorinox, Waaghals, Lonewolf2003, Hornage, Robby87, dyonvbaal
Tuurlijk kom jij wel...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
Volgens mij wel, maar dat is niet goedkoop.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:05 schreef dyonvbaal het volgende:
Kun je bij de jaarbeurshallen gewoon parkeren? Ook al ga je er niet naar toe?
Ja, maar ik hoop dat de spoorwerkzaamheden tussen Den Bosch en Utrecht dan al gereed zijn.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:30 schreef hornage het volgende:
Gewoon met de trein komen johKan je tenminste lekker biertjes happen
T/m 11-7, volgens de sitequote:Op woensdag 3 juli 2013 18:40 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ja, maar ik hoop dat de spoorwerkzaamheden tussen Den Bosch en Utrecht dan al gereed zijn.
99% van de reden dat ik met de trein gaquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:30 schreef hornage het volgende:
Ik drink geen alcohol en ik wil graag kunnen gaan wanneer ik wilquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:30 schreef hornage het volgende:
dat maakt mij niet uitquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:01 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar dat is niet goedkoop.
Op dit moment heb ik weer even wat geld, dus dan maakt het mij niet uit dat ik dat in een parkeer automaat moet doen als ik er een gezellige dag aan overhoudtquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:26 schreef Njosnavelin het volgende:
Geld speelt geen rol voor dyon
Vandaag voor 2 euro de hele dag kunnen parkeren in Den Bosch, dat mogen ze in meer steden invoeren!
Rondje van Dyon!quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Op dit moment heb ik weer even wat geld, dus dan maakt het mij niet uit dat ik dat in een parkeer automaat moet doen als ik er een gezellige dag aan overhoudt
Het gaat om mijn eigen plezier...quote:
Dragon geeft Dyon een rondje!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:44 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dragon geeft Dyon een rondje!we shall cSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
Vervelend. Hopelijk hou je er geen ernstige gevolgen aan over (afgezien van je motor).quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:34 schreef picodealion het volgende:
Ik kom waarschijnlijk toch wel even buurten. Ik heb gisteren een ongeluk gehad, niet heel ernstig maar mijn motor is total loss. Ik word vrijdag opgehaald, dus als ik me goed voel kom ik wel een biertje doen.
Details staan in het motorclub topic in PTA voor de geinteresseerden.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:21 schreef picodealion het volgende:
Ik vermoed van wel. Dank.
Ik kom er nog wel even op terug.
Make up your mindquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:53 schreef picodealion het volgende:
Laten we dat maar even uitstellen ja. Ik kom sowieso met de trein.
Dat was ik, niet waaghalsquote:Op woensdag 10 juli 2013 08:15 schreef hornage het volgende:
DragonFodder en Waaghals gaven aan dat ze niet perse naar de film hoeven.
Oeps, my bad, aangepastquote:Op woensdag 10 juli 2013 09:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat was ik, niet waaghals
Verder![]()
Ik kijk er naar uit.
Pico, vervelend om bovenstaande te lezen, zoals de rest ook al zei is het belangrijkste dat je er zelf niet ernstig beschadigd vanaf ben gekomen (misschien een deuk in je ego haha).quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:34 schreef picodealion het volgende:
Ik kom waarschijnlijk toch wel even buurten. Ik heb gisteren een ongeluk gehad, niet heel ernstig maar mijn motor is total loss. Ik word vrijdag opgehaald, dus als ik me goed voel kom ik wel een biertje doen.
Details staan in het motorclub topic in PTA voor de geinteresseerden.
Goed puntquote:Op woensdag 10 juli 2013 14:53 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Wel of geen film hangt wat mij betreft af van de hoeveelheid zon.
Veel zon = film, weinig zon = geen film?quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:53 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Wel of geen film hangt wat mij betreft af van de hoeveelheid zon.
Niet weer Taking woodstock..quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:18 schreef RanTheMan het volgende:
jullie kunnen ook een zonnige film kijken
Memento danquote:
quote:
We kunnen ook ergens Game of Thrones gaan kijkenquote:
hodor, hodorquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:58 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
We kunnen ook ergens Game of Thrones gaan kijkenWinter isn't coming
Das toch the hobbit?quote:
Zal vast iets zijn voor seizoen 3... Ik ben nog niet zo verquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:04 schreef Silfen het volgende:
[..]
Nee, dat is diegene die met Bran rondloopt en alleen maar Hodor zegt.
Is al in seizoen 1 hoor.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:05 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zal vast iets zijn voor seizoen 3... Ik ben nog niet zo ver
Ik neem mezelf dat elke keer voorquote:Op woensdag 10 juli 2013 08:15 schreef hornage het volgende:
Zaterdag is de meet al, supersnel en supermooi(en hopelijk supergezellig)
Dan zou ik nog voor willen stellen dat een ieder weer wat vragen voorbereidt zodat we weer kunnen real life FMT'en. Als Dragon dan af en toe z'n mond houdt kan het het vast en zeker weer gezellig worden![]()
nee andersom.;)quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:09 schreef Silfen het volgende:
[..]
Veel zon = film, weinig zon = geen film?
Goed plan, ik zal wat vraagjes bedenken in ieder geval.quote:Op woensdag 10 juli 2013 08:15 schreef hornage het volgende:
Dan zou ik nog voor willen stellen dat een ieder weer wat vragen voorbereidt zodat we weer kunnen real life FMT'en. Als Dragon dan af en toe z'n mond houdt kan het het vast en zeker weer gezellig worden![]()
Vrouwenfilms dan maar?quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:38 schreef Njosnavelin het volgende:
Haha, ik denk dat ik bij beide categorieën slecht zou scoren
Eentje herkennen we allemaal:quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:29 schreef hornage het volgende:
Maar met njo erbij moet het misschien blote mannen met blote piemels worden
Ook niet mijn sterkste puntquote:
Ron for President! Leeft ie nog? Hij lag er een tijdje geleden toch erg slecht bij...quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:59 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Eentje herkennen we allemaal:
[ afbeelding ]
Ehh... nee... Ik wist niet eens dat ie er had. Ik wilde vroeger wel altijd kleding van Porn* maar dat is er nooit van gekomen..quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:19 schreef JayHovah het volgende:
Heb je geeneens het HipHop album in huis dat Ron heeft gemaakt Dyon?
Wel cool trouwens dat Ron ook in "normale" films heeft gespeeld (met een normale rol), zoals The Boondocks Saints. Ja en af en toe een cameo natuurlijk.
Sh*t, dan moet ik nog opschieten met mijn helm...quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:40 schreef hornage het volgende:
Als het een conventie is kunnen we gaan cosplayen!
Wat is het programma?quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:27 schreef DragonFodder het volgende:
nog een paar daagjes kinders! We gaan uit van de volgende deelnemers:
DragonFodder, Firefox1, Njosnavelin, Silfen, victorinox, Waaghals, Lonewolf2003, Hornage, Robby87, dyonvbaal, Picodaelion
11 deelnemers, het is al bijna een conventie![]()
Als iemand niet komt, graag aangeven zodat we op de dag zelf weten wanneer we compleet zijn
Ik heb een t-shirt met Ron Jeremy for Presidentquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:56 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ehh... nee... Ik wist niet eens dat ie er had. Ik wilde vroeger wel altijd kleding van Porn* maar dat is er nooit van gekomen..
Voor de mensen die bier drinken...quote:
Nicequote:Op donderdag 11 juli 2013 17:37 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Ik heb een t-shirt met Ron Jeremy for President
Zoals dyon al zegt: 15:00 bij de Burger King op Utrecht Centraal.quote:
Je hebt nog een hele dag om uit te rustenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:06 schreef picodealion het volgende:
Nou mensen, ik heb net geprobeerd zelf mijn tent af te breken en dat zorgde dat ik meteen een half uur plat kon. Ik denk dat mijn plan om morgen langs te komen wat te voorbarig was. Helaas.
Naar eujquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:10 schreef victorinox het volgende:
Jammer dat je niet kan komen, maar je kunt het beste zo veel mogelijk rust houden.
Dat betekent veel films kijken terwijl je op de bank ligt.
Jammer man, maar je moet goed voor jezelf zorgen. Of je huurt een sexy zuster in om voor je te zorgenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:06 schreef picodealion het volgende:
Nou mensen, ik heb net geprobeerd zelf mijn tent af te breken en dat zorgde dat ik meteen een half uur plat kon. Ik denk dat mijn plan om morgen langs te komen wat te voorbarig was. Helaas.
zo eentje?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:22 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Jammer man, maar je moet goed voor jezelf zorgen. Of je huurt een sexy zuster in om voor je te zorgen![]()
Beterschap!
Wie is hier nou de organisatie, gij of ik?quote:Op maandag 15 juli 2013 12:37 schreef hornage het volgende:
Owjah, en puntje organisatie, die miste eigenlijk nogal
We wisten telkens niet waar we heen gingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
quote:Op maandag 15 juli 2013 12:37 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Wie is hier nou de organisatie, gij of ik?Witte Gei't?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
Ik heb ook liever een normaal gesprek over de belangrijke dingen in het levenquote:Op maandag 15 juli 2013 12:45 schreef hornage het volgende:
Zucht![]()
Dat geouwehoer altijd, ik hou er helemaal niet van
7 september dus?quote:
Misschien ook maar beter dat jij niet gaat als DF ook gaat..quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:02 schreef hornage het volgende:
Ik ben er dan ook niet bij, verjaardag van mijn vriendin is dan.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:41 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik kan er niet bij zijn, heb dan een 'think pink' themafeestje (heb al een fancy/truttig roze jurkje aangeschaft).
[ afbeelding ]
Dat jaquote:
Dat is een zondag, is niet zo handig voor degenen die maandag werken denk ik?quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:33 schreef drakin het volgende:
ik kan eventueel ook 15 september als de rest dan ook kan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |