Is dat in de buurt van je verjaardag of echt je verjaardag?quote:
Dan wordt hij 25quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Is dat in de buurt van je verjaardag of echt je verjaardag?
Ik wil ze alle 5 wel zien, en arthouse daar doen we niet aan hoorquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:05 schreef picodealion het volgende:
Mijn filmvoorkeur gaat uit naar Kick-Ass 2 of anders Elysium. Maar waar zijn de arthouse films?
Ik heb bewust de grote namen gepakt, omdat ik dacht dat de meeste niet zo zijn van de arthouse. Nogmaals, het zijn maar suggesties, niets moet, behalve alcohol drinken.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:05 schreef picodealion het volgende:
Mijn filmvoorkeur gaat uit naar Kick-Ass 2 of anders Elysium. Maar waar zijn de arthouse films?
O... dan kom ik nietquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:09 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik heb bewust de grote namen gepakt, omdat ik dacht dat de meeste niet zo zijn van de arthouse. Nogmaals, het zijn maar suggesties, niets moet, behalve alcohol drinken.
Nog arthouse suggesties? Ik kijk ook wel ff...quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:08 schreef picodealion het volgende:
Nog 1 suggestie:
World War Z (2013) - 4 juli
quote:
wat heb jij vandaag voor lolbroek aan zeg...quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:16 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Stom stom stom van me! Deze gaan we natuurlijk gewoon kijken:
http://www.pathe.nl/film/(...)3-maastricht-concert![]()
![]()
Ben erg goed gemutst inderdaad.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:17 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
wat heb jij vandaag voor lolbroek aan zeg...
Gewoon zo, of is er iets bijzonders gebeurd?quote:
Gewoon zo idd. Goed uitgerust denk ik.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Gewoon zo, of is er iets bijzonders gebeurd?
Melancholia was volgens mij ook wel een succes.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:09 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik heb bewust de grote namen gepakt, omdat ik dacht dat de meeste niet zo zijn van de arthouse. Nogmaals, het zijn maar suggesties, niets moet, behalve alcohol drinken.
Als de datum mee zit zijn we van de partij.quote:
Voor mijn tijdquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:36 schreef picodealion het volgende:
[..]
Melancholia was volgens mij ook wel een succes.
Wat is een art-house film? Want ik dacht eigenlijk dat Melancholia met alle aandacht en zo wel uit het boxje art-house was gegroeid...quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:36 schreef picodealion het volgende:
[..]
Melancholia was volgens mij ook wel een succes.
+1quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:48 schreef victorinox het volgende:
Het zijn allemaal films die ik graag wil zien en elk weekend na de release heb ik nog vrij staan.
Ik heb verlof aangevraagd van mijn TBS.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:05 schreef ArtistA het volgende:
Mooi.
http://www.pathe.nl/film/16952/world-war-z
Ik stel 6 juli voor. Afspreken op Utrecht centraal bij de Burger King, een man moet tenslotte eten. Tijdstip 15:00 uur, sommigen moeten van ver komen.
Oh fijn dat dat mocht, op zo'n korte termijnquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:32 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik heb verlof aangevraagd van mijn TBS.
Ik heb mijn verlof niet gekregen, ik ben blijkbaar vluchtgevaarlijk.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:32 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
Silfen phone home!quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:53 schreef Silfen het volgende:
Ik kan waarschijnlijk wel een pad vinden dat van mijn thuisplaneet naar Utrecht loopt.
Andere alien: Silfenquote:
quote:They ..travel between worlds by 'paths'.
The Silfen paths are located on many planets and are, as the name suggests, paths that lead from one planet to another. The paths used by the Silfen are not based on technology that the Commonwealth understands.
Een nerd groter dan ik! Eindelijk!quote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:50 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik heb mijn verlof niet gekregen, ik ben blijkbaar vluchtgevaarlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NooooooooooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:29 schreef ArtistA het volgende:
[..]13-7 of 20-7 kan ik welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noooooooooo
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
13-7 of 20-7 kan ik welquote:
Likewise,quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:32 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |