Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Als ze het nou leuker zouden maken door met zo'n ijzeren baan en zo'n stokje te maken. En hoe dichter bij de finish je komt hoe hoger de voltages wordenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:52 schreef JayHovah het volgende:
[..]
En ook iets met een accu en twee klemmen die op je tepels moeten? Bij elk fout antwoord gaat de voltage omhoog?
Harold & Kumar Escape from Guantanamo Bay (2008) - IMDbquote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:03 schreef Njosnavelin het volgende:
Deprimerend om te googlen op plaatjes van Guantanamo bay
hahaquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:04 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Harold & Kumar Escape from Guantanamo Bay (2008) - IMDb
Nee, niet leuk? Die werd me onlangs ook getipt. Raar was ook de conclusie van die dame in kwestie.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:00 schreef Njosnavelin het volgende:
Net Holy motors gezien, beetje te gaar voor mij, ik vond er niet zoveel aan.
Hoogtepunt was deze actrice
[ afbeelding ]
Zij speelt zijn nichtje, zit aan zijn bed als hij ziek is. Weet je die scene nog?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:04 schreef dyonvbaal het volgende:
In welke scene zat zij? Ik kan me haar niet meer herinneren
O jaquote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zij speelt zijn nichtje, zit aan zijn bed als hij ziek is. Weet je die scene nog?
Het levenssap wordt mbv het kristal uit levende wezens gehaald en opgedronken door de slechteriken.quote:
Ok apart maar toch logischquote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:49 schreef victorinox het volgende:
[..]
Het levenssap wordt mbv het kristal uit levende wezens gehaald en opgedronken door de slechteriken.
Dat maakt de Skeksis vampieren.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:10 schreef Sands het volgende:
[..]
Dan wil ik je deze wel aanraden
All the King's Men (1949) - IMDb
De titel klonk me niet onbekend. Ik ben benieuwd!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:15 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik hoop dat het geen teleurstelling zal zijn.
Er is een remake van All the King's Men (2006) - IMDb die heb ik zelf nog niet gezien.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:17 schreef ArtistA het volgende:
[..]
De titel klonk me niet onbekend. Ik ben benieuwd!
Gandolfiniquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:18 schreef Sands het volgende:
[..]
Er is een remake van All the King's Men (2006) - IMDb die heb ik zelf nog niet gezien.
Ik dacht dat we met de meet naar die film gingen?quote:Op woensdag 3 juli 2013 08:35 schreef hornage het volgende:
Woei, ik ga vanavond naar World War Z in Amsterdam![]()
Welke FMT'ers kan ik er meeten?
Meet me in het Meet topicquote:Op woensdag 3 juli 2013 08:47 schreef hornage het volgende:
Gaan we er al met de meet heen? Damnz
Ik wil me wel wat met de meet organiseren bemoeien, DF helpt mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |