Idd lolwhutquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:14 schreef Molleman het volgende:
Ze willen hem graag in het team maar drukken wel op de rode knop
Toen hadden ze zijn lekkere frisse bekkie nog niet gezienquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:14 schreef Molleman het volgende:
Ze willen hem graag in het team maar drukken wel op de rode knop
Beetje zwaar.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:13 schreef Karina het volgende:
Die stem past totaal niet bij dat joch.
Ik herkende het niet, wel Lost fan!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:14 schreef Aventura het volgende:
Volgens mij is die achtergrondmuziek uit Lost.
Dat even geheel terzijde.
Alleen bij lepeltjes met veel vlees.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:17 schreef StateOfMind het volgende:
Ik krijg wel honger van dit programma
Er staat hier stoofvlees te pruttelen, dus dat had ik al..quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:17 schreef StateOfMind het volgende:
Ik krijg wel honger van dit programma
En ze vertellen níet eens zoveel van hun hapje. Je krijgt echt weinig mee.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:12 schreef hugecooll het volgende:
Het idee klinkt vrij belachelijk. Bij een programma als The Voice kan je nog 'meegenieten' van de talenten van de kandidaten. Als ik het goed begrijp kan je nu zien hoe een ander geniet van iemands talenten?
Vanaf de afvalrondes zal het wel beter worden, ze moeten alleen niet 4 auditie-afleveringen gaan uitzenden want dan kijkt er niemand meer denk ik.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:18 schreef Helsinki het volgende:
Heb nog niet echt de behoefte om de volgende keer weer te gaan kijken. Voor nu is het wel vermakelijk, maar wie weet.
Heel interessant programma dusquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:19 schreef hexje het volgende:
[..]
En ze vertellen nirt eend xoveel van hun hapje. Je krijgt echt weinig mee.
Ik denk dat dit de enige auditie-aflevering is, er zijn maar 4 koks per team he.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:19 schreef tralalala het volgende:
[..]
Vanaf de afvalrondes zal het wel beter worden, ze moeten alleen niet 4 auditie-afleveringen gaan uitzenden want dan kijkt er niemand meer denk ik.
Beterquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:20 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ik denk dat dit de enige auditie-aflevering is, er zijn maar 4 koks per team he.
typen op tablet gaat wel eens fout.quote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:20 schreef vencodark het volgende:
Het is voor mij wel een thema-avondje zeg.
Eerste programma was over een cokeverslaving, nu een kookprogramma met hobby koks en straks overschakelen naar een programma over 's werelds grootste piemel (ook een cock dus).
Is het ook. Kijk het vandaag af maar sla volgende week over.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:22 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ik snapte wat je bedoelde, maar het programma klinkt totaal niet interessant
Ik heb handboeien en pepperspray. En we doen het hier.. op mijn manier!!!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:24 schreef tralalala het volgende:
Ik ben Youri en ik zorg voor de veiligheid op deze boot.
Welke zender?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:20 schreef vencodark het volgende:
Het is voor mij wel een thema-avondje zeg.
Eerste programma was over een cokeverslaving, nu een kookprogramma met hobby koks en straks overschakelen naar een programma over 's werelds grootste piemel (ook een cock dus).
God ik hoop hetquote:
Ik vind het heerlijk ontspannend jaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:26 schreef vencodark het volgende:
Ben ik hier de enige die koken vooral een last vindt en geen bal aan?
Of zit ik dan in het verkeerde subforum?
Nee hoor vind ik ook. Niks aan en ik kan het ook niet (maar dat komt doordat ik het niet leuk vind natuurlijk).quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:26 schreef vencodark het volgende:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:26 schreef vencodark het volgende:
Ik kan het ook niet echt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor vind ik ook. Niks aan en ik kan het ook niet (maar dat komt doordat ik het niet leuk vind natuurlijk).
Nee hoor ik vind er zelf ook niks aanquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:26 schreef vencodark het volgende:
Als ik kook, wast mijn lief afquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:28 schreef tralalala het volgende:
Koken geeft zoveel rommel en ik heb geen vaatwasser.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:31 schreef remcoP het volgende:
Ik mis een beetje een presentator die de kandidaten opvangt aan het einde en het programma leuk aan elkaar praat.
Ik hoop het ook...quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:32 schreef Disana het volgende:
Dat was het? Ik hoop dat het volgende keer spannender wordt.
Ohja, dit idd.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:31 schreef remcoP het volgende:
Ik mis een beetje een presentator die de kandidaten opvangt aan het einde en het programma leuk aan elkaar praat.
Nog meer onzin vulling...quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:31 schreef remcoP het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |