Welke zender?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:20 schreef vencodark het volgende:
Het is voor mij wel een thema-avondje zeg.
Eerste programma was over een cokeverslaving, nu een kookprogramma met hobby koks en straks overschakelen naar een programma over 's werelds grootste piemel (ook een cock dus).
God ik hoop hetquote:
Ik vind het heerlijk ontspannend jaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:26 schreef vencodark het volgende:
Ben ik hier de enige die koken vooral een last vindt en geen bal aan?
Of zit ik dan in het verkeerde subforum?
Nee hoor vind ik ook. Niks aan en ik kan het ook niet (maar dat komt doordat ik het niet leuk vind natuurlijk).quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:26 schreef vencodark het volgende:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:26 schreef vencodark het volgende:
Ik kan het ook niet echt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor vind ik ook. Niks aan en ik kan het ook niet (maar dat komt doordat ik het niet leuk vind natuurlijk).
Nee hoor ik vind er zelf ook niks aanquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:26 schreef vencodark het volgende:
Als ik kook, wast mijn lief afquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:28 schreef tralalala het volgende:
Koken geeft zoveel rommel en ik heb geen vaatwasser.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:31 schreef remcoP het volgende:
Ik mis een beetje een presentator die de kandidaten opvangt aan het einde en het programma leuk aan elkaar praat.
Ik hoop het ook...quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:32 schreef Disana het volgende:
Dat was het? Ik hoop dat het volgende keer spannender wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |