Wilde net vragen of er mensen aan het hunten zijn.quote:Op woensdag 29 mei 2013 07:35 schreef Karina het volgende:
iboodhunt trouwens vandaag voor de geïnteresseerden die nog geld over hebben.
Ik kijk alleen mee voor de lol en het topic, tenzij er een Spongebob tosti-ijzer voorbijkomtquote:Op woensdag 29 mei 2013 07:50 schreef hexje het volgende:
[..]
Wilde net vragen of er mensen aan het hunten zijn.
quote:
Oh die is leukquote:Op woensdag 29 mei 2013 08:42 schreef Karina het volgende:
Je weet niet wat je mist man, die is hardstikke leuk!
[ afbeelding ]
Op de tosti komt dan ook een spongebob inprint![]()
Vroeger kwamen ze altijd voorbij de hunt.
ik vergeet ook altijd dat het mingele isquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
ik vergeet ook altijd dat het mingele is
Necrophiliac ook.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:59 schreef Kentoet het volgende:
Angel of death van Slayer gaat over Ferry.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:12 schreef Karina het volgende:
We moeten straks allemaal doorgaan na onze 65e he?
Ik zat aan een ander nummer te denken:quote:
In Limburg ook.....quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:50 schreef Karina het volgende:
Niks mis met Amsterdam he? Wonen hele leuke mensen bijvoorbeeld
Ik versta er geen woord van en ik ben fearlessquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:52 schreef Drugshond het volgende:
[..]
In Limburg ook.....(versta ik ook nog, belachelijk goed). .. sommige mensen hebben smetvrees... ik heb riviervrees.
Jullie gaan meeten over 3 mnd... tijd zat.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik versta er geen woord van en ik ben fearless
Kom je ook?quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:58 schreef Drugshond het volgende:
Jullie gaan meeten over 3 mnd... tijd zat. . In Rotjeknor zelfs...in het holleke van de leeuw (whah ?).
Ik maak graag kortsluiting. Boem is ho.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik versta er geen woord van en ik ben fearless
Stekker, stopkontakt, kan allemaal.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:00 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik maak graag kortsluiting. Boem is ho.
Logistiek prima. datum valt in een drukke periode. Dus ik ben floating.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Kom je ook?
Tja je moet er wel iets voor over hebben, zelfs om naar Rotterdam te gaan.
Zou wel leuk zijn. The more the merrier. Kijk maar hoe je float.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:01 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Logistiek prima. datum valt in een drukke periode. Dus ik ben floating.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |