SPOILER: Ome Gabe met een gouden regel!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw in steam
De nieuwste steam beta (op het moment van schrijven) bied een aantal nieuwe functie's die vermeld mogen worden:
• Steam Big picture mode
Hierbij schakelt steam over op een soort van Mediacenter / XBMC interface; Ideaal voor de gamer die verder van zijn scherm zit (b.v als je op tv game's speelt)SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Aparte steam Library's
hiermee wordt het eindelijk mogelijk om een map op een andere harde schijf (b.v. D: of E:) op te geven waar steam games in mag downloaden.
Ideaal voor de mensen met een kleine SSD en wel steam snel willen kunnen opstartenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hotline Miami zit er ook in, top. Gekocht. Andere spellen kende ik niet maar Awesomenauts en Capsized lijken op zich ook wel tof. Had eigenlijk gehoopt op FTL. Is die al een keer in een bundle geweest?
FTL is maar 5$ vaak zelfs 2,50$ geweest![]()
quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:03 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Toegevoegd, stuur je ze morgen als je me geaccepteerd hebt.![]()
![]()
Niet te gierig zijn.quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:40 schreef JimmyJames het volgende:
Heb je nog een paar tips voor awesomenauts?![]()
Nee volgens mij niet, komt voort uit STALKER, 3D Mark zit ook in Finland, ooit opgezet vanuit Remedy (van Max Payne en Alan Wake) en hebben later de ENORM ondergewaardeerde game Shattered Horizon gemaakt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Mwah volgens mij is Metro 2033 sowieso een voortvloeisel van 3DMark, maar dat weet ik niet meer zekerOp woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.![]()
Shattered Horizon is/was tof alleen zo weinig spelers onlinequote:Op woensdag 29 mei 2013 11:52 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet, komt voort uit STALKER, 3D Mark zit ook in Finland, ooit opgezet vanuit Remedy (van Max Payne en Alan Wake) en hebben later de ENORM ondergewaardeerde game Shattered Horizon gemaakt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:53 schreef Tain het volgende:
[..]
Shattered Horizon is/was tof alleen zo weinig spelers onlineTain knows best!
Ja idd, rondom release was het prima te doen maar tegenwoordig niet meer. Jammer de pammer!Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
![]()
Zoals het hoort.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
FTL is $10 hoor.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
FTL is maar 5$ vaak zelfs 2,50$ geweest
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Steam sale 75% off -> 2,50quote:(en eerder 50% off, heb um zelf voor 5 euro gekocht volgens mij).
Hotline Miami is af en toe wel gruwelijk frustrerend, op een leuke manier.
![]()
Heb nog een flinke berg spellen liggen, dus wacht wel even tot hij $5 is. Ziet er op youtube wel uit als een leuk spel maar iets te weinig variatie voor $10.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:42 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Steam sale 75% off -> 2,50(en eerder 50% off, heb um zelf voor 5 euro gekocht volgens mij).
Hotline Miami is af en toe wel gruwelijk frustrerend, op een leuke manier.
Trouwens, ik volg dat Prison Architect al een tijd maar is het echt zo goed dat het $30 waard is? Ik meen dat ze expres een hoge prijs hebben genomen om mensen uit de alpha te weren maar toch.
Inderdaad gewoon wachten op de Steam Summer Sale voor FTLquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Heb nog een flinke berg spellen liggen, dus wacht wel even tot hij $5 is. Ziet er op youtube wel uit als een leuk spel maar iets te weinig variatie voor $10.
Trouwens, ik volg dat Prison Architect al een tijd maar is het echt zo goed dat het $30 waard is? Ik meen dat ze expres een hoge prijs hebben genomen om mensen uit de alpha te weren maar toch..
![]()
Kan wel, prijzen verschillen best. Don't Starve had ik ook via de website van developer voor hij op Steam voor $5 extra kwam.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Oh ik heb hem volgens mij maar voor 5$ gekocht op de site van de developer.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
De originele Shadow Warrior is tijdelijk gratis op Steam. Ik weet niet voor hoe lang, maar download hem maar zolang het kan zodat ie in je library staat!
http://store.steampowered.com/app/238070/Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
![]()
hoe de E3 gaat worden volgens 4chan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Als de Alan Wake humble weekly sale is afgelopen, komt er dan ook meteen een nieuwe weekly sale?Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.![]()
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:56 schreef SpankmasterC het volgende:
hoe de E3 gaat worden volgens 4chan
HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks![]()
Voor altijdquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:48 schreef SpankmasterC het volgende:
De originele Shadow Warrior is tijdelijk gratis op Steam. Ik weet niet voor hoe lang, maar download hem maar zolang het kan zodat ie in je library staat!
http://store.steampowered.com/app/238070/twitter:_ShadowWarrior twitterde op woensdag 29-05-2013 om 16:15:56Looks like people are loving Shadow Warrior Classic (1997) so we'll just keep it F2P forever. Enjoy, retweet, and follow for more news! reageer retweet
/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Hopelijk. De laatste keer volgde echter een lange pauze.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:12 schreef JaimyLee het volgende:
Als de Alan Wake humble weekly sale is afgelopen, komt er dan ook meteen een nieuwe weekly sale?Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Een nieuwe weekly sale! Met o.a. The Walking Dead!
http://www.humblebundle.com/weeklyNooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
3.69 (hihi) betaald, alles binnen
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
In korte tijd: Alain Wake, HIB8 en nu deze bundel en dat voor nog geen zesde van wat je vroeger voor een game betaalde
Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Iemand hier ervaring mee?
http://www.steamblackmarket.com/
Viel me op dat...Kan je daar dan weer spellen terug verkopen of wat?quote:You would like to sell some games from your steam inventory?
Just send us a mail for we could trade.![]()
Zag dag Flatout ook in de aanbieding is... blijft kickuh om daar gewoon af en toe ff lekker mee te raggen![]()
![]()
Klinkt niet echt legaal imoquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:53 schreef Frutsel het volgende:
Viel me op dat...
[..]
Kan je daar dan weer spellen terug verkopen of wat?![]()
![]()
games die eenmaal in je steam library staan kan je niet verkopen..quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:53 schreef Frutsel het volgende:
Viel me op dat...
[..]
Kan je daar dan weer spellen terug verkopen of wat?![]()
Zucht ook maar deze weekly gekocht. TWD (steam sale) en BTTF (indieroyale bundle paar weken geleden) had ik al, dus 1 dollar 20 ofzo betaald voor de rest.
![]()
Hoe duur is Rising storm voor degenen die geen RO2 hebben?/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
18 dacht ikquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:59 schreef De_Dakgoot het volgende:
Hoe duur is Rising storm voor degenen die geen RO2 hebben?![]()
Iemand meer problemen met betalen? Heb die Alan Wake zooi gekocht, geld is afgeschreven maar heb geen bevestigingsmail gekregen en als ik het op wil starten geeft het aan dat de transactie nog niet compleet is.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Ook maar aangeschaft voor TWD.5 dollar in plaats van 25, prima.
Edit: Prison Architect is 10% off nu. Twijfel wel erg of ik 'm niet gewoon moet meepikken. Wacht al jaren op een goede tycoon en dit ziet er echt uitgebreid uit. Rollercoaster Tycoon-tijden herleven...
[ Bericht 29% gewijzigd door SuperHarregarre op 31-05-2013 02:11:48 ]Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
ik heb em even geleend.. en hij lijkt wel aardig, jammer dat de graphics niet meer weghebben van b.v. theme hospital (meer isometrisch aspect dus)quote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ook maar aangeschaft voor TWD.5 dollar in plaats van 25, prima.
Edit: Prison Architect is 10% off nu. Twijfel wel erg of ik 'm niet gewoon moet meepikken. Wacht al jaren op een goede tycoon en dit ziet er echt uitgebreid uit. Rollercoaster Tycoon-tijden herleven...![]()
Heb 'm toch maar gewoon gekocht. Het is pas alpha en al flink uitgebreid, denk dat 't wel een potentiele topper is qua uren.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 03:14 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb em even geleend.. en hij lijkt wel aardig, jammer dat de graphics niet meer weghebben van b.v. theme hospital (meer isometrisch aspect dus)
ik zit nog te twijfelen, idem over kerbal space program: 2 games waar ik vermoedelijk wel veel tijd in zou steken, maar de prijs valt mij voor een alpha zo tegenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 07:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Heb 'm toch maar gewoon gekocht. Het is pas alpha en al flink uitgebreid, denk dat 't wel een potentiele topper is qua uren.![]()
![]()
Heb ze beide. Kerbal valt me eerlijk gezegd een klein beetje tegen maar dat kan ook komen doordat ik nog niet genoeg heb geleerd om een fatsoenlijke raket te lanceren.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 08:53 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zit nog te twijfelen, idem over kerbal space program: 2 games waar ik vermoedelijk wel veel tijd in zou steken, maar de prijs valt mij voor een alpha zo tegen
iemand intresse in een 75% kortings bon van Lunar Flight ?
ik heb het spel al...
ik heb ook nog bonnen voor serious sam double D, you need a budget, frozenn synapse, sniper elite : nazie zombie army en dukenukem 3D: Megaton Edition![]()
Ik ook toen ie gratis was op gogquote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:45 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb bij badges craften een 25% kortingsbon gekregen
ik heb het spel zelf inmiddels al...
Hoeveel % korting is nazi zombie army?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:19 schreef mschol het volgende:
iemand intresse in een 75% kortings bon van Lunar Flight ?
ik heb het spel al...
ik heb ook nog bonnen voor serious sam double D, you need a budget, frozenn synapse, sniper elite : nazie zombie army en dukenukem 3D: Megaton Edition![]()
50%quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:26 schreef rubbels het volgende:
[..]
Hoeveel % korting is nazi zombie army?![]()
Telltale humble bundle is wel baas. Sam & Max en Back to the Future zouden wel okee moeten zijn, hoe zit het met de rest?![]()
The Walking Dead is een van de besteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. die ik ooit heb gespeeld, erg goed verhaal.Women with dicks and weak men with vaginas.
Het is een wandelsimulator, heeft nog minder gameplay dan The Walking Dead. Vertel mij wat naast 'W' ingedrukt houden de gameplay is.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:07 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Waarom niks voor Dear Esther? Geweldige game.Women with dicks and weak men with vaginas.
Het is de filmische ervaring.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Het is een wandelsimulator, heeft nog minder gameplay dan The Walking Dead. Vertel mij wat naast 'W' ingedrukt houden de gameplay is.Burning bridges gives you so much more![]()
Het is geen spel. Net zoals deze onzin.quote:Women with dicks and weak men with vaginas.
is dat ook geen game? ooit via hb deal gescoord, maar nog nooitvde moeite genomen het te installerenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Het is geen spel. Net zoals deze onzin.![]()
Het is een documentaire.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:37 schreef mschol het volgende:
[..]
is dat ook geen game? ooit via hb deal gescoord, maar nog nooitvde moeite genomen het te installerenWomen with dicks and weak men with vaginas.
Leuke game hoor, vooral voor die prijsquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:30 schreef Frutsel het volgende:
ik heb me toch laten verleiden tot de aankoop van Dirt Showdown voor 4,90 euro...
ff lekker raggen![]()
![]()
![]()
Beetje extra fanbase opbouwen voor de game die ze nu maken. Ineens de interesse in de studio weer gesparkt met nieuwe fans die benieuwd zijn naar de volgende game. Prima strategie, zeker als je game toch niet zo veel meer verkocht wordt en dan trek je er toch nog wat extra geld uitquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:15 schreef Hooidraad het volgende:
90% korting op de Alan Wake-franchise, zijn ze wanhopig ofzo?Jaaa, dansen! dansen!![]()
Die game die Xbox One exclusive gaat worden dacht ikquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:30 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Beetje extra fanbase opbouwen voor de game die ze nu maken. Ineens de interesse in de studio weer gesparkt met nieuwe fans die benieuwd zijn naar de volgende game. Prima strategie, zeker als je game toch niet zo veel meer verkocht wordt en dan trek je er toch nog wat extra geld uit![]()
![]()
was ook al in de Humble voor 1 euro. dus valt wel meequote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:15 schreef Hooidraad het volgende:
90% korting op de Alan Wake-franchise, zijn ze wanhopig ofzo?0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy![]()
Weekend deals bij GMG: http://blog.playfire.com/2013/05/daily-doses-of-daily-deals.html
+ coupon: http://blog.playfire.com/2013/05/remember-voucher.html
Het is dat ik al gruwelijk veel titels heb gekocht de afgelopen dagen. Anders was ik waarschijnlijk voor die batman deal gegaan.Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Mijn paypal doet het niet anders had ik die inderdaad genomen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:58 schreef JimmyJames het volgende:
Weekend deals bij GMG: http://blog.playfire.com/2013/05/daily-doses-of-daily-deals.html
+ coupon: http://blog.playfire.com/2013/05/remember-voucher.html
Het is dat ik al gruwelijk veel titels heb gekocht de afgelopen dagen. Anders was ik waarschijnlijk voor die batman deal gegaan.![]()
Ik denk dat ik dit weekend maar niks meer koop (ondanks dat ik er nog wel een aantal wil hebben) genoeg uitgegeven aan games deze week...![]()
iemand die een extra kopietje van prison architect over heeft? wil er alan wake voor ruilenWomen with dicks and weak men with vaginas.
in dat geval ben ik bereid een tientje + alan wake te betalenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:27 schreef 2Happy4U het volgende:
iemand die een extra kopietje van prison architect over heeft? wil er alan wake voor ruilen![]()
![]()
Tja, je moet er maar voor openstaan. Ik vond het ook wel mooi melancholisch.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:15 schreef Gatenkaas het volgende:
Ik snap de haat jegens Dear Esther in dit topic niet zo.
Maar een aantal hebben hier wel vaker hun bekrompen smaak tentoongesteld, dus heel verrassend is die haat niet.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
dear esther wordt gepromoot als game, wat het dus niet is, er is werkelijk 0 interactie tussen de speler en de spelwereld. dat is gewoon enorm jammer, er had prima een korte adventure van gemaakt kunnen worden.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:15 schreef Gatenkaas het volgende:
Ik snap de haat jegens Dear Esther in dit topic niet zo.![]()
Alleen pretentieuze flikkers vinden het 'spel' wat. Het is totaal geen spel en heeft gewoon te veel 2deep4u bullshitquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:15 schreef Gatenkaas het volgende:
Ik snap de haat jegens Dear Esther in dit topic niet zo.Women with dicks and weak men with vaginas.
Welk spel is dit?quote:Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Dat blijkt helaas.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:27 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Tja, je moet er maar voor openstaan. Ik vond het ook wel mooi melancholisch.
Maar een aantal hebben hier wel vaker hun bekrompen smaak tentoongesteld, dus heel verrassend is die haat niet.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:49 schreef mschol het volgende:
[..]
dear esther wordt gepromoot als game, wat het dus niet is, er is werkelijk 0 interactie tussen de speler en de spelwereld. dat is gewoon enorm jammer, er had prima een korte adventure van gemaakt kunnen worden.Goede argumenten.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Alleen pretentieuze flikkers vinden het 'spel' wat. Het is totaal geen spel en heeft gewoon te veel 2deep4u bullshitBurning bridges gives you so much more![]()
Noem eens een paar goede game mechanics dan.quote:Women with dicks and weak men with vaginas.
En dan blijft het stil.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Noem eens een paar goede game mechanics dan./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Via de officiële site is hij 3.85¤quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:59 schreef Eenskijken het volgende:
grrr waarom FTL maar 50%... doe gewoon 75% ofzo steam :/
http://www.ftlgame.com/Please Move The Deer Crossing Sign![]()
vooralsnog betere argumenten dan die jij (niet) geeftquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:14 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Dat blijkt helaas.
[..]
[..]
Goede argumenten.
ik haat dear esther niet, maar het is vrij treurig dat het wordt gepromoot als game terwijl dit het niet is.
Er wordt aangegeven dat het onder de volgende genres valt:Indie, dat lijkt me duidelijk..quote:Avontuur, Indie, Casual
Casual, die is ook redelijk duidelijk
Avontuur.. die slaat compleet de plank mis:puzzels hoeven er niet worden opgelost.. kwestie van door blijven lopen...quote:An adventure game is a video game in which the player assumes the role of protagonist in an interactive story driven by exploration and puzzle-solving instead of physical (e.g. reflexes) challenge.
Er zit geen enkel echt doel in het spel (er is geen echte reden waarom je moet lopen)
dear esther is, in de huidige staat, een leuk verhaaltje dat in pak em beet 15 minuten verteld kan worden... helaas houdt het daarbij op, dat is imho niet gamewaardig..![]()
Denken dat het bij een spel enkel om mechanics gaat.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Noem eens een paar goede game mechanics dan.![]()
Er is bij de game juist duidelijk gekozen om weinig interactie te bieden. Waar het wel duidelijk op inzet is thematiek, sfeer en het narratief, waar het duidelijk in geslaagd is. Daar kan het gros van de triple-A games nog wel van leren.Burning bridges gives you so much more![]()
Dus hoe wil je een spel zonder interactiviteit noemen dan? Juist, een film.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:55 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Denken dat het bij een spel enkel om mechanics gaat.![]()
Er is bij de game juist duidelijk gekozen om weinig interactie te bieden. Waar het wel duidelijk op inzet is thematiek, sfeer en het narratief, waar het duidelijk in geslaagd is. Daar kan het gros van de triple-A games nog wel van leren.
Voortaan 60 euro betalen voor een film
Women with dicks and weak men with vaginas.
Hipsters en casuals betalen toch wel de ¤60,- of hoger voor een bagger spel.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dus hoe wil je een spel zonder interactiviteit noemen dan? Juist, een film.
Voortaan 60 euro betalen voor een film/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Dus je kunt zelfs niet bewegen in de game?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dus hoe wil je een spel zonder interactiviteit noemen dan? Juist, een film.
Voortaan 60 euro betalen voor een film
Burning bridges gives you so much more![]()
Je noemt nu serieus dat je 'W' ingedrukt moet houden een mechanic? Een noemenswaardige mechanic? Jezus Christus en ik dacht dat je niet dommer kon zijn.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:23 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Dus je kunt zelfs niet bewegen in de game?Women with dicks and weak men with vaginas.
quote:![]()
Sommigen hebben wat beters te doen dan online blijven voor dit soort uitermate zinvolle discussies.
Hoe dan ook, Dear Esther was een experiment, namelijk visuele vertelkunst. Een stuk poëzie in gamevorm, en geslaagd wat mij betreft. Ik hoop ook dat deze manier van narratief bij andere spellen gebruikt gaat worden. En ja, je kunt het deels een adventure noemen, aangezien exploratie en verhaal er deel van uitmaken.
En ik vind het verder prima dat jullie het geen game vinden, dat is het binnen de conventionele maatstaven ook niet. Maar als trotse pretentieuze gamer kijk ik daar makkelijk doorheen.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
Boeiend, Chivalry overtreft toch elk spel inclusief al die bagger indie games met 0 replay value.Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Chivalryquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:12 schreef Quotidien het volgende:
Boeiend, Chivalry overtreft toch elk spel inclusief al die bagger indie games met 0 replay value.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:30 schreef Typisch het volgende:
Is Faster Than Light wat? Het ziet er een beetje lame uit.![]()
Yes, FTL met korting binnengehengeld.Goed dat ik even gewacht heb, bijna gisteren gekocht voor tientje.
quote:Het is een leuk spel, maar heel veel is RNG. Dus je kan tijdens 1 spel het redelijk doen omdat je geen kut items krijgt en de andere kom je niet verder dan system 3 omdat alles wat je krijgt pure aids is.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:30 schreef Typisch het volgende:
Is Faster Than Light wat? Het ziet er een beetje lame uit.Women with dicks and weak men with vaginas.
Ach vind Hotline Miami in dat geval ietjes ergerquote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:02 schreef JimmyJames het volgende:
Je moet er wel een beetje masochistisch voor zijn, ja..
FTL is zeker een leuk spelletje.
![]()
In Hotline Miami zitten geen random elementen. Als je dood gaat heb je het volledig aan jezelf te wijten. In FTL hangt veel af wat de (random) tegenstanders die je tegenkomt en de (random) loot die ze achterlaten. Maar ik moet zeggen dat me dat wel bevalt eigenlijk. Elke game is anders, en ik vind het altijd wel uitdagend om toch zo ver mogelijk te komen als je het slecht treft met de loot.
Ik zou trouwens zo graag DLC zien voor deze game. Maar dat zit helaas niet in de planning (je hebt wel mods, maar dat is toch minder).Please Move The Deer Crossing Sign![]()
ook benieuwd naar. Ooit eens geinstalleerd. Was toen niet zo leuk.quote:http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Toevallig heb ik het er gisteren ook weer op gezet, had nog een lowlevel 6 en 9 zag ik.quote:
Ik ben er eigenlijk mee gestopt omdat vrienden van me het "net niet" vonden.. en als ik zie wat voor MMORPG's we nu geprobeerd hebben...
Conan, STO, C9S, Rift, Tera, ScarlettsBlade, Runescape, LOTRO en DDO (Dungeons en Dragons Online) blijven we toch hangen bij de laatste, maar tevens eerste. Grafisch kan het misschien niet tippen aan Tera en Conan, maar de gameplay blijft voor ons leuk. WAt dat betreft lijken LOTRO en DDO veel op elkaar, beide natuurlijk ook van Turbine.. maar het combosysteem van bijvoorbeeld Tera staat me enorm tegen.
Maar goed, smaken verschillen... LOTRO is in elk geval mega-uitgebreid... en dr gaan heel wat uurtjes in zitten![]()
![]()
Jammer wel inderdaad dat ze niet verder werken aan 't spel. Ook wel jammer dat je je schip in 't begin niet nog meer kunt customizen. Maar goed, als er ooit een FTL2 komt...quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:40 schreef JimmyJames het volgende:
In Hotline Miami zitten geen random elementen. Als je dood gaat heb je het volledig aan jezelf te wijten. In FTL hangt veel af wat de (random) tegenstanders die je tegenkomt en de (random) loot die ze achterlaten. Maar ik moet zeggen dat me dat wel bevalt eigenlijk. Elke game is anders, en ik vind het altijd wel uitdagend om toch zo ver mogelijk te komen als je het slecht treft met de loot.
Ik zou trouwens zo graag DLC zien voor deze game. Maar dat zit helaas niet in de planning (je hebt wel mods, maar dat is toch minder).
Dat Engi-schip dat ik net als eerste heb vrijgespeeld is echt pure aids.
En ja, het is echt enorm random. Soms kom je tot sector 8 geen goede wapens in stores tegen en de andere keer al in sector 1 wanneer je nog niet genoeg cash hebt.![]()
Mijn vetste run was een waar ik heel ongelukkig was. Was op distress afgegaan en kwam van een planeet. Blijkt 't een virus te zijn.Een van m'n crew gelijk infected, en er komen ook nog eens vier andere infected aan boord. Twee tegen vijf dus. Snel alle deuren opengezet, m'n twee crew in de med bay en in de med bay uiteindelijk 't gevecht gewonnen terwijl paar infected waren gestikt. Uiteindelijk nog sector 8 gehaald maar genaaid door rebel met cloak.
Dat engi-schip is met de juiste uitrusting verbazingwekkend sterk, hoor. Het is ontworpen voor drones ondersteuning, dus je moet wel zo snel mogelijk een 'drone recovery arm' vinden (= gratis drones mits ze niet onklaar worden gemaakt tijdens het gevecht).Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Is er nog niets te doen?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:03 schreef mschol het volgende:
[ afbeelding ]
ja leuk, helaas vanwege prijs nog niet gekochtWomen with dicks and weak men with vaginas.
Kleine gevangenis 'ja leuk' dacht dat je daarmee bedoelde dat dit het tot nu toe wasquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:06 schreef mschol het volgende:
[..]
hoe bedoel je? er zijn wel missions die je kan accepteren..
ow , haquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Kleine gevangenis 'ja leuk' dacht dat je daarmee bedoelde dat dit het tot nu toe wasnee, je kan veel uitgebreidere gevangenissen maken.. dit is mijn eerste (succesvolle) poging voor een gevangenis
![]()
![]()
Maar je zegt dat je 'm nog niet gekocht hebt?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:28 schreef mschol het volgende:
[..]
ow , hanee, je kan veel uitgebreidere gevangenissen maken.. dit is mijn eerste (succesvolle) poging voor een gevangenis
check steam workshop voor wat voorbeeldenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar je zegt dat je 'm nog niet gekocht hebt?
ik heb b.v. alleen een holdingcell.. maar je kan uiteindelijk ook cellenblokken maken![]()
Ah dank je, zal even kijken.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:43 schreef mschol het volgende:
[..]
check steam workshop voor wat voorbeelden
ik heb b.v. alleen een holdingcell.. maar je kan uiteindelijk ook cellenblokken makenWomen with dicks and weak men with vaginas.
riots kunnen wel voorkomen als je je gevangenen niet happy genoeg houdtquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Komen er ook prison breaks, riots etc. bij die simulator?
ontsnappingen kunnen vast ook wel..![]()
Zonde van je geld. Ooit eens gekocht in de winkel voor 30 euro ofzo. Uiteindelijk niet meer dan tien minuten gespeeldquote:graphics zijn tien keer niks en tis qua gameplay ook maar een beetje same old same old...
![]()
FTL is best frustrerend. Ongeveer hetzelfde als met een dobbelsteen gooien. Soms cash tekort, nu kwam ik met 200+ in sector 8 maar te weinig uitrusting voor flagship omdat er geen stores waren.
dunno, vermoedelijk door de "bang-up" policy die ik hanteerdequote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:49 schreef JimmyJames het volgende:
Kwamen ze in opstand vanwege de overstroming?(m.a.w. spendeer zoveel mogelijk tijd in je cel)
maar ik heb nu ook de optie gevonden om gevangenen toevoer even stop te kunnen zetten...![]()
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:51 schreef mschol het volgende:
[ afbeelding ] oeps..
[ afbeelding ]
Relluh!
Wat is dat?![]()
das ook de reden dat ik em nog niet gekocht heb..quote:
ik vind em eigenlijk net eff te duur.. (ondanks dat ik er best fun mee heb)
![]()
Oh je hebt hem gedownload?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:57 schreef mschol het volgende:
[..]
das ook de reden dat ik em nog niet gekocht heb..
ik vind em eigenlijk net eff te duur.. (ondanks dat ik er best fun mee heb)
![]()
![]()
Idd.. Ik ook!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:03 schreef mschol het volgende:
[ afbeelding ]
ja leuk, helaas vanwege prijs nog niet gekochtThis message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.![]()
je merkt dattie nog flink in alpha zit: ik selecteer een gebied van 31x31 vakjes om te bebouwen, maar vervolgens heb je een enorme framedrop..quote:![]()
om even de eerder Dear esther discussie aan te halen:
To the moon is ook zo'n soort 'spel' (al heb je daar gelukkig al meer het idee dat het een spel is door een paar simpele puzzels en velen malen meer interactie)
verhaal vond ik zeker ook goed, alleen weer zo'n geval van: ik kan hem niet echt een game noemen, als het al een game is issie te makkelijk (simpele puzzels en geen uitdaging zo af en toe)![]()
Prison Architect is wel tof, alleen jammer dat je zo weinig geld binnenkrijgt.
Je kunt subsidie krijgen voor bepaalde doelen.quote:Op zondag 2 juni 2013 14:14 schreef 2Happy4U het volgende:
Prison Architect is wel tof, alleen jammer dat je zo weinig geld binnenkrijgt.
Dat is maar 4 keer en dan niets meerquote:Op zondag 2 juni 2013 16:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Je kunt subsidie krijgen voor bepaalde doelen.Zo'n 100.000 heb je in totaal om een gevangenis te maken, gaat best snel op.
en voor elke gevangene..quote:Op zondag 2 juni 2013 16:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Je kunt subsidie krijgen voor bepaalde doelen.![]()
Faal trouwens nog steeds met FTL.Nu wel met Engi-schip score verbeterd maar was een stuk kanslozer tegen Rebel eindbaas. Beste run tegen eindbaas was toen ik met standaardschip goede beam had en twee lasers. Eerst met die lasers door schild knallen en daarna met beam boel in de fik zetten.
De 1 dollar deal gemist?quote:Op zondag 2 juni 2013 20:09 schreef DeHovenier het volgende:
Heb de Alan Wake Franchise gekocht voor die paar euro![]()
![]()
Same hier, even gespeeld en lijkt wel een leuke game, maar niet iets dat ik binnenkort van plan ben om te spelen.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:09 schreef DeHovenier het volgende:
Heb de Alan Wake Franchise gekocht voor die paar euro
Aan de andere kant, Prison Architect gekocht voor fullprice, en dat is echt de beste game die ik de afgelopen 3 jaar gekocht heb.![]()
![]()
Ik vond Alan Wake op de Xbox 360 echt een topper hoor. Vind het altijd een beetje sneu als zulke spellen zo spotgoedkoop verkocht worden.![]()
Serieus? Of sarcasm?quote:Op maandag 3 juni 2013 17:14 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Same hier, even gespeeld en lijkt wel een leuke game, maar niet iets dat ik binnenkort van plan ben om te spelen.
Aan de andere kant, Prison Architect gekocht voor fullprice, en dat is echt de beste game die ik de afgelopen 3 jaar gekocht heb.![]()
![]()
100 is niet zo veel als je ook 100 moet betalen voor personeelquote:Ik eindig meestal met 1000 per dag wat best weinig is aangezien je op z'n snelst pas elke 12 minuten geld krijgt. Maar ben er achtergekomen dat wanneer je ze aan het werk zet je ook snel geld kan verdienen
Dude probeer eens teleporter uit, briljant! Je krijgt namelijk meer poen als je iedereen op een schip doodmaakt dan als je het schip opblaast, dus het loont de moeitequote:Op zondag 2 juni 2013 17:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
Faal trouwens nog steeds met FTL.Nu wel met Engi-schip score verbeterd maar was een stuk kanslozer tegen Rebel eindbaas. Beste run tegen eindbaas was toen ik met standaardschip goede beam had en twee lasers. Eerst met die lasers door schild knallen en daarna met beam boel in de fik zetten.
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Oh crap, verkeerd smiley gebruik.quote:Maar meen het serieus, echt een bazengame. Kan niet wachten op de beta.
![]()
Ondanks de paar bugs, geen tutorial en vele mogelijkheden vanaf de start is het echt een topgame. Ik speel voor de rest nooit indiegames e.d, dus is heel wat.![]()
![]()
Gunpoint
http://www.gunpointgame.com/
Demo op Steam.
Als je de game besluit te kopen kun je dat beter op de officiele website doen, want dan betaal je 9 dollar ipv 9 euro en krijg je een DRM-free version + Steam key.
Bovendien krijgen de devs dan meer dan wanneer je 't spel op Steam zelf zou aanschaffen.<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Ga 't proberen. Ben altijd beetje huiverig voor teleporter, straks is je halve team op andere schip en zetten ze hun FTL aan.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:28 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dude probeer eens teleporter uit, briljant! Je krijgt namelijk meer poen als je iedereen op een schip doodmaakt dan als je het schip opblaast, dus het loont de moeite
Altijd op engines/cockpit blijven schieten ja, maar het zal je vaak genoeg gebeuren hoor dat je heel je away-team kwijtraakt, superkut als je eindelijk vier mantis bij elkaar hebt gesprokkeldquote:Op dinsdag 4 juni 2013 02:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ga 't proberen. Ben altijd beetje huiverig voor teleporter, straks is je halve team op andere schip en zetten ze hun FTL aan.
Ik kies trouwens ook best vaak voor veilige sectoren omdat ik dan meestal sector 8 haal. Misschien is het beter om gokje te wagen en vaker via rode en paarse sectors te gaan om zo meer kans te hebben als ik eenmaal in sector 8 ben.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 02:27 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Altijd op engines/cockpit blijven schieten ja, maar het zal je vaak genoeg gebeuren hoor dat je heel je away-team kwijtraakt, superkut als je eindelijk vier mantis bij elkaar hebt gesprokkeldBaat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
True, tenzij het dan weer betekent dat je meer damage oploopt en dus ook meer centen uitgeeft aan reparatiesquote:Op dinsdag 4 juni 2013 02:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik kies trouwens ook best vaak voor veilige sectoren omdat ik dan meestal sector 8 haal. Misschien is het beter om gokje te wagen en vaker via rode en paarse sectors te gaan om zo meer kans te hebben als ik eenmaal in sector 8 ben.altijd alles afwegen!
Wel mooi van FTL inderdaad. Net als de drie slots die je hebt voor speciale apparatuur. Kies zelf meestal voor advanced scanners zodat ik m'n jumps precies goed kan plannen. Maarja, dan kom je ook weer die scrap verzamelaar tegen, of advanced FTL, of drone recovery en dan weer twijfelen welke te kopen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 02:44 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
True, tenzij het dan weer betekent dat je meer damage oploopt en dus ook meer centen uitgeeft aan reparatiesaltijd alles afwegen!
Paar dagen terug heb ik Skyrim gekocht voor een tientje op Game.co.uk, maar dat is zonder DLC. Als er met de summersale een pakket Skyrim+DLC wordt aangeboden, kan ik dan de DLC zelf houden en Skyrim giften?History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks![]()
Volgens mij moet je dan Skyrim op je steam account hebben.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:14 schreef Katth het volgende:
Paar dagen terug heb ik Skyrim gekocht voor een tientje op Game.co.uk, maar dat is zonder DLC. Als er met de summersale een pakket Skyrim+DLC wordt aangeboden, kan ik dan de DLC zelf houden en Skyrim giften?Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@![]()
Dat heb ik dan toch? Ik heb Skyrim al, maar zonder DLC. Als ik het pakket koop wil ik Skyrim giften en de DLC zelf houden.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:16 schreef Salamando het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dan Skyrim op je steam account hebben.History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks![]()
Oh je hebt op game.co.uk een steamkey gekocht, sorryquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:19 schreef Katth het volgende:
[..]
Dat heb ik dan toch? Ik heb Skyrim al, maar zonder DLC. Als ik het pakket koop wil ik Skyrim giften en de DLC zelf houden..
Weet niet of je skyrim dan kan giften, maar je kan dan sowieso dat pakket kopen voor de DLC. Je kan volgens mij niet aparte delen van de bundle als gift kopen.Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Ja, sorry wellicht had ik moeten zeggen dat het om een key gingquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:23 schreef Salamando het volgende:
[..]
Oh je hebt op game.co.uk een steamkey gekocht, sorry.
Weet niet of je skyrim dan kan giften, maar je kan dan sowieso dat pakket kopen voor de DLC. Je kan volgens mij niet aparte delen van de bundle als gift kopen.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks![]()
Je kan bijna nooit dubbele games van een bundle giften, alleen bij valve games en als het er expliciet bijstaat.![]()
Ergens volgende maand, rond 16 juli meende ik gelezen te hebben in dit topic?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:39 schreef Typisch het volgende:
Wanneer start die summer sale dan? Hoop niet dat ik dan op vakantie ben.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Oh, ik ga 18 juli op vakantie.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:44 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ergens volgende maand, rond 16 juli meende ik gelezen te hebben in dit topic?![]()
![]()
https://support.steampowe(...)p?ref=4502-TPJL-2656quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:14 schreef Katth het volgende:
Paar dagen terug heb ik Skyrim gekocht voor een tientje op Game.co.uk, maar dat is zonder DLC. Als er met de summersale een pakket Skyrim+DLC wordt aangeboden, kan ik dan de DLC zelf houden en Skyrim giften?![]()
is 'ie al leuker dan de alpha?quote:http://www.syfy.com/tinman/oz/
Het is nog steeds een alphaquote:Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
dit dus..quote:
echter ben ik wel erg benieuwd naar de modding mogelijkheden, die zitten er nml al wel in volgens de (afgeschermde) wiki
ik heb nu (alweer) een gevangenis gemaakt en die draait zowaar winst![]()
![]()
Ik weet niet hoe ik ermee moet beginnenMeestal probeer ik ervoor te zorgen dat ik alle ruimtes af heb voordat de gevangenen komen maar dan heb ik geen geld om alles op te vullen / te researchen, daarna ook geen geld om ze te laten werken
tip: fences zijn gratis..quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:14 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik weet niet hoe ik ermee moet beginnenMeestal probeer ik ervoor te zorgen dat ik alle ruimtes af heb voordat de gevangenen komen maar dan heb ik geen geld om alles op te vullen / te researchen, daarna ook geen geld om ze te laten werken
tip2: koop alleen het broodnodige
tip3: begin met een holding cell![]()
Ik koop ook het broodnodige want als ik dat niet doe dan gaan ze riotten. Hoelang kan je ze eigenlijk in een holding cell stoppen voordat ze boos worden?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:15 schreef mschol het volgende:
[..]
tip: fences zijn gratis..
tip2: koop alleen het broodnodige
tip3: begin met een holding cellWomen with dicks and weak men with vaginas.
als je aan de needs grotendeels kan voldoen (douchen, eten, luchtje scheppen) kan je ze er best een tijdje inhouden..quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik koop ook het broodnodige want als ik dat niet doe dan gaan ze riotten. Hoelang kan je ze eigenlijk in een holding cell stoppen voordat ze boos worden?
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=150436147
deze setup was met 3 prisoners (de andere 5 waren ontsnapt) winstgevend
tevens hark ik daar nog net niet de 10.000 extra bonus binnen..
1800+ per dag
1500 kosten per dag
wat ik wel mis is een optie om in het begin kleding voor gevangenen te kopen.. tis best een gedoe dat goed te doen...
[ Bericht 5% gewijzigd door mschol op 04-06-2013 13:52:58 ]![]()
Hmmm oke... hopen dat ze DLC ook goedkoop als pakket aanbieden.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:59 schreef mschol het volgende:
[..]
https://support.steampowe(...)p?ref=4502-TPJL-2656History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks![]()
Vraag gewoon even bij die key winkel of het om 1 key voor alle dingen gaat.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:22 schreef Katth het volgende:
[..]
Hmmm oke... hopen dat ze DLC ook goedkoop als pakket aanbieden.
Als dat zo is heb je pech, is het niet zo kun je de skyrim key zelf gewoon 'weggeven'
En in de steamsale gaan de dlc's ook in de aanbieding meestal.
Al zijn de bundels wel goedkoper als geheel, maargoed je hebt het basisspel dan al langer kunnen gebruiken enzo.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
De Skyrim complete edition (Legendary edition) komt inderdaad vrijdag uit, met alle dlc er dus bij...![]()
Misschien ben ik gewoon wel te lief voor die crimineeltjes en geef ik ze te veelquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:21 schreef mschol het volgende:
[..]
als je aan de needs grotendeels kan voldoen (douchen, eten, luchtje scheppen) kan je ze er best een tijdje inhouden..
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=150436147
deze setup was met 3 prisoners (de andere 5 waren ontsnapt) winstgevend
tevens hark ik daar nog net niet de 10.000 extra bonus binnen..
1800+ per dag
1500 kosten per dag
wat ik wel mis is een optie om in het begin kleding voor gevangenen te kopen.. tis best een gedoe dat goed te doen...Daarnaast hoef je generators en zo niet per se binnen te zetten, scheelt ook weer wat geld, gewoon een hek eromheen met een jaildoor.
Daar ging ik dus ook in de knoop5 dagen hadden ze dezelfde kleding, maar je moet EN een Chief daarvoor hebben EN een Foreman. Foreman zodat je 'prisoner labor' oid kan inzetten en de Chief zodat je kan plannen. Kost ook enorm veel als je het geld niet hebt
das idd wel een goeiequote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Misschien ben ik gewoon wel te lief voor die crimineeltjes en geef ik ze te veelDaarnaast hoef je generators en zo niet per se binnen te zetten, scheelt ook weer wat geld, gewoon een hek eromheen met een jaildoor.
die chief heb je niet perse nodig voor de bouw..quote:Daar ging ik dus ook in de knoop5 dagen hadden ze dezelfde kleding, maar je moet EN een Chief daarvoor hebben EN een Foreman. Foreman zodat je 'prisoner labor' oid kan inzetten en de Chief zodat je kan plannen. Kost ook enorm veel als je het geld niet hebt
plannen kan ook wel in excel![]()
![]()
Wou dat het zo makkelijk gingquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:19 schreef mschol het volgende:
[..]
das idd wel een goeie
[..]
die chief heb je niet perse nodig voor de bouw..
plannen kan ook wel in excel
Leuk spel wel maar ben nu mijn inspiratie kwijtSandbox spellen vind ik wel leuk maar na een tijdje weet ik totaal niet meer wat ik moet doen
Hopelijk komt het ook met een soort van campaign in de full release
ik zie tot nu toe bij elk bouwsel we ruimte voor verbeteringquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wou dat het zo makkelijk ging
Leuk spel wel maar ben nu mijn inspiratie kwijtSandbox spellen vind ik wel leuk maar na een tijdje weet ik totaal niet meer wat ik moet doen
Hopelijk komt het ook met een soort van campaign in de full release
![]()
Goeie keuze, ik kan normaal geen games uitspelen (bijna alles verveelt me te snel), maar Dishonored heb ik helemaal uitgespeeld. Niet dat de verhaallijn zo lang duurt, maar ik vind het één van de betere games van tegenwoordig.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 07:18 schreef Verbal het volgende:
Van de week toch maar even Dishonored aangeschaft.
V.http://www.opnaardehorizon.blogspot.com, mijn reisblog over 6 maanden Zuidoost-Azië![]()
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:35 schreef Timm-E het volgende:
[..]
Goeie keuze, ik kan normaal geen games uitspelen (bijna alles verveelt me te snel),![]()
![]()
Dishonored is juist een spel wat ik niet heb uitgespeeld because reasons.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:35 schreef Timm-E het volgende:
[..]
Goeie keuze, ik kan normaal geen games uitspelen (bijna alles verveelt me te snel), maar Dishonored heb ik helemaal uitgespeeld. Niet dat de verhaallijn zo lang duurt, maar ik vind het één van de betere games van tegenwoordig.
Geen idee waarom
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
Dat plannen heb je nodig om mensen aan het werk te zetten of de bewaarders patrouille laten lopen, dus dat kan niet met Excel.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:19 schreef mschol het volgende:
[..]
das idd wel een goeie
[..]
die chief heb je niet perse nodig voor de bouw..
plannen kan ook wel in excel
Voor alle mensen die PA hebben en moeite hebben met geld, download de Combined Grants Mod pack (geregistreerd op Wiki), geeft een stuk of 10-15 extra grants erbij (bouw celblok B,C,D,E, executiekamers bouwen e.d)
Krijg je ook weer poen voor.![]()
![]()
Het laatste spel wat ik heb uitgespeeldpffft, ik weet het niet eens meer
Tof, hoop wel dat er wat meer met die grants wordt gedaan in het volledige spel. Ook dat er consequenties aan vast zitten als je iets fout doet of wat dan ook anders kan je beter gewoon 100.000 aan het begin geven in plaats van 10.000 en dat je dan vervolgens 4 keer moet klikken voor de rest van het geld.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:21 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Dat plannen heb je nodig om mensen aan het werk te zetten of de bewaarders patrouille laten lopen, dus dat kan niet met Excel.
Voor alle mensen die PA hebben en moeite hebben met geld, download de Combined Grants Mod pack (geregistreerd op Wiki), geeft een stuk of 10-15 extra grants erbij (bouw celblok B,C,D,E, executiekamers bouwen e.d)
Krijg je ook weer poen voor.Women with dicks and weak men with vaginas.
Dit.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:35 schreef Timm-E het volgende:
[..]
Goeie keuze, ik kan normaal geen games uitspelen (bijna alles verveelt me te snel), maar Dishonored heb ik helemaal uitgespeeld. Niet dat de verhaallijn zo lang duurt, maar ik vind het één van de betere games van tegenwoordig.<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Dit zijn een paar extra grants die ik kreeg van de mod, als ik forum moet geloven dan worden die grants wel belangrijk in de eindversie van de game. Dus die worden dan wel flink uitgebreid. Een penalty als je het niet haalt is inderdaad wel logisch, maar kan ik op dit moment niet echt gebruiken.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Tof, hoop wel dat er wat meer met die grants wordt gedaan in het volledige spel. Ook dat er consequenties aan vast zitten als je iets fout doet of wat dan ook anders kan je beter gewoon 100.000 aan het begin geven in plaats van 10.000 en dat je dan vervolgens 4 keer moet klikken voor de rest van het geld.
Mijn gevangenis op dit moment:
En mijn regime, die nogal hard faalt als ik de gevangen moet geloven. Misschien omdat ze geen ontbijt krijgen, maar dat kregen ze default al niet.
26 gevangen, 7 bewaarders en heb er echt moeite mee. Ze moeten die riot guards maar snel erin gooien.![]()
Mijn eerste prison is een drama nu. Had 't perfect gepland vooraf en alles liep op rolletjes. Gevangenen netjes eten, lekker in de yard beetje hangen, familiebezoekjes. Alleen op de een of andere manier gingen er toiletten kapot, alles stroomde over...hele inboedel verrot, relletjes. Ook lijken afvoerputjes niet te werken, shower zet alles blank.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Ik zou trouwens de deuren vervangen met gewone deuren, dan hoeven die beveiligers ook niet telkens de deuren open te zetten, ik heb maar 1 ingang maar daar zitten dan 3 deuren met sloten waar gevangenen sowieso niet mogen komen. Ook eten van 2/3 PM naar 9/10 AM zetten en werk van 11AM tot 3 PM doen, sommigen zullen geen trek hebben bij het avondeten en eten dus niet maar een uur later worden ze boos omdat ze honger hebben.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:38 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Dit zijn een paar extra grants die ik kreeg van de mod, als ik forum moet geloven dan worden die grants wel belangrijk in de eindversie van de game. Dus die worden dan wel flink uitgebreid. Een penalty als je het niet haalt is inderdaad wel logisch, maar kan ik op dit moment niet echt gebruiken.
[ afbeelding ]
Mijn gevangenis op dit moment:
[ afbeelding ]
En mijn regime, die nogal hard faalt als ik de gevangen moet geloven. Misschien omdat ze geen ontbijt krijgen, maar dat kregen ze default al niet.
[ afbeelding ]
26 gevangen, 7 bewaarders en heb er echt moeite mee. Ze moeten die riot guards maar snel erin gooien.Women with dicks and weak men with vaginas.
Had je wel janitors?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
Mijn eerste prison is een drama nu. Had 't perfect gepland vooraf en alles liep op rolletjes. Gevangenen netjes eten, lekker in de yard beetje hangen, familiebezoekjes. Alleen op de een of andere manier gingen er toiletten kapot, alles stroomde over...hele inboedel verrot, relletjes. Ook lijken afvoerputjes niet te werken, shower zet alles blank.
Toiletten gaan niet (vaak) kapot uit zichzelf, vaak zijn het de gevangen zelf die hun faciliteiten lopen te slopen. Als je op mijn screenshot kijkt van mijn gevangenis en de douche bekijkt, alleen maar afvoerputjes. Enigste manier dat mijn douche niet overstroomde als 10 man of meer tegelijk gingen douchen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
Mijn eerste prison is een drama nu. Had 't perfect gepland vooraf en alles liep op rolletjes. Gevangenen netjes eten, lekker in de yard beetje hangen, familiebezoekjes. Alleen op de een of andere manier gingen er toiletten kapot, alles stroomde over...hele inboedel verrot, relletjes. Ook lijken afvoerputjes niet te werken, shower zet alles blank.
En voor de rest zoals Happy al zegt, genoeg personeel inhuren. Er was alleen wel een bug in de .9 versie, dat de janitors alles schoonmaakte behalve de cellen. Volgens mij is dat al gefixed in .10, dus misschien dat je nog een verouderde versie hebt.Ja, ben er nu achter dat ik eigenlijk alleen een grote jaildoor naar de gevangenencomplex ingang moet zetten, en voor de rest alleen maar gewone deuren gebruiken. Dacht alleen toen ik begon dat gevangen alles onder toezicht moesten doen, maar dat is dus niet zo. Ze houden zich uit zichzelf aan het schema, dus scheelt weer inderdaad. Dit waren nog screenshots van gisteren, maar ben vandaag al een nieuwe gevangenis begonnen. Iets meer efficient.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik zou trouwens de deuren vervangen met gewone deuren, dan hoeven die beveiligers ook niet telkens de deuren open te zetten, ik heb maar 1 ingang maar daar zitten dan 3 deuren met sloten waar gevangenen sowieso niet mogen komen. Ook eten van 2/3 PM naar 9/10 AM zetten en werk van 11AM tot 3 PM doen, sommigen zullen geen trek hebben bij het avondeten en eten dus niet maar een uur later worden ze boos omdat ze honger hebben.
EDIT: Overigens wel jaildoors laten voor de cellen zelf, want anders werkt de lockdown amper.![]()
![]()
Janitors...over 't hoofd gezien.Maar goed, eerste prison. Stak voor de rest wel goed in elkaar. Alleen zoals iemand al aangaf bij een andere prison had ik ook dat probleem dat guards steeds alles moeten openen. Was al aan de slag gegaan om deuren te vervangen. Bij volgende prison iets beter de backoffice plannen.
Tof spel wel.Beste tycoon in lange tijd.
Jammer dat het spel zo duur is. AAA games download ik eerst voor ik het koop maar bij indie games doe ik het nooit. Vind het een soort van zielig![]()
![]()
dit zijn geen indie prijzen imho. Minecraft begon ook met iets van 9 euro. Final release ok, maar alpha...quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Jammer dat het spel zo duur is. AAA games download ik eerst voor ik het koop maar bij indie games doe ik het nooit. Vind het een soort van zielighttp://www.syfy.com/tinman/oz/
23 euro vond ik inderdaad beetje duur, en ik speel echt nooit indie games. Maar zoals ik eerder al aangaf, die is echt m'n beste aankoop in de laatste 2 jaar ofzo.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Jammer dat het spel zo duur is. AAA games download ik eerst voor ik het koop maar bij indie games doe ik het nooit. Vind het een soort van zieligEn ik koop echt teveel.
Nouja, het is juist beter imho. Het kutte is dat het inderdaad pre-purchase is, maar aan de andere kant, je kan vaak wel meteen spelen en je hebt bij dit soort kleine games ook echt iets te zeggen aan het begin. Als je ziet hoeveel requests er goedgekeurd worden in het forum voel je je toch iets meer betrokken dan bij games van EA of Ubisoft.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:47 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
dit zijn geen indie prijzen imho. Minecraft begon ook met iets van 9 euro. Final release ok, maar alpha...![]()
![]()
Met zulke indie games wacht ik wel met kopen, sowieso gaan die dik zakken in prijs of komen ze in een Bundle terecht![]()
![]()
SSS.. Wanneer is die sale eigenlijk.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Met zulke indie games wacht ik wel met kopen, sowieso gaan die dik zakken in prijs of komen ze in een Bundle terechthttp://www.syfy.com/tinman/oz/
Ik hoop dat je deze aanbieding hebt gebruikt:quote:
Buy Prison Architect Introversioner
Includes the Standard & Aficionado Editions, PLUS Uplink, Darwinia, DEFCON and Multiwinia. Already own one of those titles? Give the Extra Copy to a friend!
31,95!
Uplink, Darwinia, DEFCON and Multiwinia zijn ieder momenteel 10,- op steam
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.![]()
Er zijn nieuwe games toegevoegd aan de huidige humble bundle, als je de bundel al hebt aangeschaft krijg je ze er gewoon bij![]()
![]()
dat is altijd zoquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:39 schreef Rogan het volgende:
Er zijn nieuwe games toegevoegd aan de huidige humble bundle, als je de bundel al hebt aangeschaft krijg je ze er gewoon bij
0% vet, Geen suiker toegevoegd
en toevallig ook nog 2 games die ik nog wilde proberenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:39 schreef Rogan het volgende:
Er zijn nieuwe games toegevoegd aan de huidige humble bundle, als je de bundel al hebt aangeschaft krijg je ze er gewoon bij![]()
a cute, een humble bumble groentjequote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:16 schreef Rogan het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik een humble bundle koop.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:16 schreef donald_dick het volgende:
[..]
a cute, een humble bumble groentje![]()
Heb nu 1.5 jaar mijn pc, tientallen aankopen gedaan via Steam maar nooit een bundle.
Meer omdat ik vroeger problemen had met Paypal en ik dacht dat het niet opgelost kon worden.
Aangemeld met een nieuw account en geld gestort.
EASY.![]()
Ik ben ook sinds kort pas begonnen met het kopen van die dingenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:16 schreef donald_dick het volgende:
[..]
a cute, een humble bumble groentje![]()
![]()
geeft een goed gevoel hequote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:37 schreef rubbels het volgende:
[..]
Ik ben ook sinds kort pas begonnen met het kopen van die dingen
Haha, zeker wetenquote:
Is alleen wat minder als er games tussen zitten die je al voor 5 euro op steam hebt gekocht...![]()
![]()
de prijs zegt niets over de kwaliteit van de gamequote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:54 schreef rubbels het volgende:
[..]
Haha, zeker weten
Is alleen wat minder als er games tussen zitten die je al voor 5 euro op steam hebt gekocht...
'Planning' zelf is wel tof, heeft mij aardig wat geld bespaardquote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
Janitors...over 't hoofd gezien.Maar goed, eerste prison. Stak voor de rest wel goed in elkaar. Alleen zoals iemand al aangaf bij een andere prison had ik ook dat probleem dat guards steeds alles moeten openen. Was al aan de slag gegaan om deuren te vervangen. Bij volgende prison iets beter de backoffice plannen.
En het is ook wel handig wanneer je cellen wilt maken aangezien ik dat altijd verneuk door 1 plek te weinig te plaatsen
Dat bedoel ik ook nietquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:58 schreef donald_dick het volgende:
[..]
de prijs zegt niets over de kwaliteit van de game
Ik bedoel dat ik met even wachten als je het optelt leuk wat euro's had kunnen besparen![]()
![]()
dat is de voornaamste reden dat ik het heb gekocht: eindelijk weer een echt klassieke tycoon, die ik eigenlijk al een tijd mis...quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
alleen snap ik niet dat er bij de steam versie veel van de mappen e.d. die bij de reguliere download wel zitten missen...
irritant bugje: als je je prison in lockdown gooit blijft dat alarm loeien
[ Bericht 6% gewijzigd door mschol op 04-06-2013 22:32:42 ]![]()
Je mag wel een extra batterij neerplurren zoquote:
ja, ik moest even wachten op geldquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je mag wel een extra batterij neerplurren zo(ik had nog 55 over.. en zo'n capacitator kost 1000)
![]()
Werk je niet met drains?quote:
En als je een metaaldetector installeert bij de ingang van je Visitorsroom vang je daar ook heel veel mee.![]()
er ligt een drain net voor de deur van de shower, schijnt de beste plek te zijn...quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:43 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Werk je niet met drains?
En als je een metaaldetector installeert bij de ingang van je Visitorsroom vang je daar ook heel veel mee.
en die metaal detector is wel een idee ja..
en het maken van license plates levert nu net geen 1000 p/d op
[ Bericht 9% gewijzigd door mschol op 05-06-2013 00:08:26 ]![]()
Vette setup, ziet er goed uit. Ga die tip met die drain ook proberen.quote:
hij werkt (in mijn setup) nog niet helemaal, maar lees dit maar:quote:Op woensdag 5 juni 2013 01:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Vette setup, ziet er goed uit. Ga die tip met die drain ook proberen.
http://prison-architect.wikia.com/wiki/Drainquote:For a drain to be effective, it should be placed around the exit from the shower room, including diagonally. Placing them around the shower room or below every shower head doesn't do anything useful.![]()
Ah, je moet een driehoekje van drains bij de ingang plaatsen. Hoop dat ze dat gaan oplossen want dat is zo onrealistisch als wat.quote:Op woensdag 5 juni 2013 02:25 schreef mschol het volgende:
[..]
hij werkt (in mijn setup) nog niet helemaal, maar lees dit maar:
http://prison-architect.wikia.com/wiki/Drain
[..]Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
1 voor de ingang en 1 in de deuropening werkt ook las ik.quote:Op woensdag 5 juni 2013 02:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ah, je moet een driehoekje van drains bij de ingang plaatsen. Hoop dat ze dat gaan oplossen want dat is zo onrealistisch als wat.
Heb het zelf nu zo zonder problemen:![]()
![]()
Ah, oke, handig, ga 't proberen. Hoeveel gevangenen heb je nu? Mijn faciliteiten waren stuk kleiner met man of 24. Misschien dat ze niet zo tevreden waren en daarom de boel kort en klein sloegen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 02:45 schreef Chef_M het volgende:
[..]
1 voor de ingang en 1 in de deuropening werkt ook las ik.
Heb het zelf nu zo zonder problemen:
[ afbeelding ]Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Gewoon de Steam-app op je telefoon zetten. Kun je gewoon via je telefoon winkelen.quote:
V.Ja inderdaad, V. ja.![]()
Jeugd van tegenwoordig...quote:History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks![]()
Wat?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:43 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Werk je niet met drains?
En als je een metaaldetector installeert bij de ingang van je Visitorsroom vang je daar ook heel veel mee.Women with dicks and weak men with vaginas.
contraband spul eruit vissen..quote:ik snap deze reactie, ik heb het ook een hele tijd gezegd... toch maar gekocht en sinds gisteren al 5 uur gekloktquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:33 schreef Typisch het volgende:
Waarom is dat prison architect zo duur man.Voor een tientje had ik het graag gekocht.
![]()
![]()
Gunpoint mensen, gunpoint.<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
die drain voor de deur maakt dat het niet naar buiten loopt volgens mij, ik heb er nu ook 1 onder de deur zitten en geen lekkages meer..quote:Op woensdag 5 juni 2013 02:45 schreef Chef_M het volgende:
[..]
1 voor de ingang en 1 in de deuropening werkt ook las ik.
Heb het zelf nu zo zonder problemen:
[ afbeelding ]![]()
Levert dat zoveel op dan?quote:Women with dicks and weak men with vaginas.
Oil Rush is een van de spellen die erbij is gekomen in de Humble Bundle, wat een ontzettend bazenspel
Barts Padawan
ik ben er al enige tijd benieuwd maar, tis dus een mooie deal dat hij nu bij deze hb zit, van het weekend of zo maar even proberenquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:18 schreef JaimyLee het volgende:
Oil Rush is een van de spellen die erbij is gekomen in de Humble Bundle, wat een ontzettend bazenspel![]()
Ik heb het net 1,5 uur gespeeld, eerst een stukje campaign en toen gewoon een potje tegen de computer. Het ziet er super uit en na heel even wennen aan hoe je je troepen etc selecteert speelt het goed! M'n enige minpuntje tot nu toe is dat je je troepen alleen op torens af kan sturen, waar ze dan de aanwezige enemies zullen aanvallen, in plaats van dat je ook losse enemies kan aanvallen als ze ergens naar onderweg zijn.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:38 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben er al enige tijd benieuwd maar, tis dus een mooie deal dat hij nu bij deze hb zit, van het weekend of zo maar even proberenNooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
je kan er vooral voor zorgen dat je stafleden niet worden neergestoken...quote:
Mijn laundry zit in een deadlock ofzo:
Prisoners gaan wel er naartoe om te werken, maargaan geen schoon spul uitdelen of vies spul ophalen (ze hebben 1x schoon spul gebracht) Das wel beetje jammer
En vannochted 2 escapes gehad, ze gingen garbage buiten zetten, maar die heb ik niet omheindoeps..
![]()
![]()
Nooit echt heel veel last van gehadquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:47 schreef mschol het volgende:
[..]
je kan er vooral voor zorgen dat je stafleden niet worden neergestoken...
Mijn laundry zit in een deadlock ofzo:
Prisoners gaan wel er naartoe om te werken, maargaan geen schoon spul uitdelen of vies spul ophalen (ze hebben 1x schoon spul gebracht) Das wel beetje jammer
En vannochted 2 escapes gehad, ze gingen garbage buiten zetten, maar die heb ik niet omheindoeps..
Ik had ook ooit zoietsIk moest uitbreiden want ik had niet genoeg ruimte voor mijn prisoners dus ik fundering aanleggen en alles, maar ik had het zo neergezet dat die werklieden om de andere gebouwen kon lopen dus niet door de poortjes hoefden, toch wou er 1 door zo'n poortje aan het einde, hij stond daar bij die deur te wachten MET 5 gevangenen. Komt zo'n beveiliger daar naartoe lopen en ik denk bij mijzelf 'je gaat zeker toch niet...' deed hij die fucking deur open
al die gevangenen ontsnapt
![]()
Ik heb nog zat andere games om te spelen, maar een game als dit support ik graag met een klein bedrag. Maar dan voorlopig maar even niet.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:38 schreef mschol het volgende:
ik snap deze reactie, ik heb het ook een hele tijd gezegd... toch maar gekocht en sinds gisteren al 5 uur geklokt![]()
![]()
Ik heb de game gekregen van iemand.
Maar goed, ik was net lekker bezig. Warden kantoortje, holder cel, keuken en kantine in elkaar gezet. Maar de gevangen ontsnapte na nog geen dag.![]()
![]()
![]()
Eerste die interesse heeft in The Ship en zn username DM't krijgt hem van mij gratis, heb nog een coupon over.![]()
geen hek eromheen gezet?quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:43 schreef Typisch het volgende:
Ik heb de game gekregen van iemand.
Maar goed, ik was net lekker bezig. Warden kantoortje, holder cel, keuken en kantine in elkaar gezet. Maar de gevangen ontsnapte na nog geen dag.![]()
![]()
![]()
hek is gratis hequote:Op woensdag 5 juni 2013 22:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Om het hele terrein? Nee.![]()
Straks nog een poging wagen.
beter dat dan allerlei ontsnapte gevangenen![]()
![]()
Dankquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:51 schreef Darkestrah het volgende:
Eerste die interesse heeft in The Ship en zn username DM't krijgt hem van mij gratis, heb nog een coupon over.
Barts Padawan
quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Om het hele terrein? Nee.![]()
Straks nog een poging wagen.Ik zet meestal gewoon alle gebouwen tegen elkaar met hier en daar een ingang, bespaard tijd en makkelijker uit te breidenquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:03 schreef mschol het volgende:
[..]
hek is gratis he
beter dat dan allerlei ontsnapte gevangenen
dat doe ik ook wel, maar soms willen ze nog wel eens een muur slopen (ik laat gebouwen echt in elkaar over gaan) waardoor je allerlei ontsnappende gevangen kan hebbenquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
[..]
Ik zet meestal gewoon alle gebouwen tegen elkaar met hier en daar een ingang, bespaard tijd en makkelijker uit te breiden![]()
![]()
Daarom, geen brick walls gebruiken voor je cellen maar betonvloeren en muren. Daar komen ze niet doorheen. Ze breken bij opstanden alleen wel snel de jaildoors eruit vind ik, overweeg om die te vervangen door solidaritydoors.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:09 schreef mschol het volgende:
[..]
dat doe ik ook wel, maar soms willen ze nog wel eens een muur slopen (ik laat gebouwen echt in elkaar over gaan) waardoor je allerlei ontsnappende gevangen kan hebben![]()
nog nooit een uitbraak gehad omdat ze(=gevangenen) een muur of vloer slooptenquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:42 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Daarom, geen brick walls gebruiken voor je cellen maar betonvloeren en muren. Daar komen ze niet doorheen. Ze breken bij opstanden alleen wel snel de jaildoors eruit vind ik, overweeg om die te vervangen door solidaritydoors.
bij het echt opelkaar aansluiten van funderingen wordt de overlappende muur gesloopt door je werklui... (en die bedoelde ik met ze in de vorige post)
![]()
Ja.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:55 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Dat Prison Architect is nog niet klaar, maar al weg heel leuk begrijp ik?Women with dicks and weak men with vaginas.
vooralsnog heeft het voor mij echt het oude tycoon gevoel, en als ze dat vast weten te houden hebben ze een dijk van een game, die garant zal staan voor de nodige uurtjes..quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:55 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Dat Prison Architect is nog niet klaar, maar al weg heel leuk begrijp ik?
nu hem kopen is een (flinke) gok.. maar je hebt zowiezo toegang tot het spel, en je kan iig de alpha versies downloaden![]()
Ik heb besloten om mijn trading cards maar op de steam market te zetten, gaan voor zo'n ¤0,50 per stuk voor dota2 cards, meer dan een euro voor mijn maxwell van don't starve. Geen bergen geld natuurlijk maar ik geef geen kut om die dingen dus mooi meegenomen, misschien kan ik er wel iets van kopen met de summer sale![]()
![]()
Het verbaast me altijd dat mensen bereid zijn geld neer te tellen voor dat soort dingen.Please Move The Deer Crossing Sign![]()
¤6.74 zover(heb ook maar wat faerie solitaire gespeeld voor die dingen, lijkt meer mahjong dan solitaire en het is eigenlijk best wel okee
)
![]()
Voor de mensen met creditcard, amazon heeft een indie store geopend en er zijn wat chille bundels in de aanbieding.![]()
Kwam deze bundle tegen via Joystiq trouwens: http://www.bundlestars.com/
$5 voor 10 spellen waaronder Tropico trilogie. (Niet de nieuwste uiteraard maar toch.) Verder is Imperium Romanum nog wel oke. Rest ken ik niet en ziet er niet zo bijzonder uit maar misschien vindt iemand anders 't wat.
Lijkt sowieso een beetje een B-lijst qua spellen. Tropico is een van de eerste grotere titels als ik 't zo een beetje bekijk.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
iemand die die oh so fine bundel heeft aangeschaft? kan je de games los claimen? of krijg je 1 key voor alle games?quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:37 schreef fwokker het volgende:
Voor de mensen met creditcard, amazon heeft een indie store geopend en er zijn wat chille bundels in de aanbieding.![]()
Spacechem is echt wel een goede puzzelgame, voel me altijd een genie als ik een van die levels heb opgelost (wordt ook echt teringmoeilijk later in het spel).quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
Kwam deze bundle tegen via Joystiq trouwens: http://www.bundlestars.com/
$5 voor 10 spellen waaronder Tropico trilogie. (Niet de nieuwste uiteraard maar toch.) Verder is Imperium Romanum nog wel oke. Rest ken ik niet en ziet er niet zo bijzonder uit maar misschien vindt iemand anders 't wat.
Lijkt sowieso een beetje een B-lijst qua spellen. Tropico is een van de eerste grotere titels als ik 't zo een beetje bekijk.![]()
http://www.greenmangaming.com/s/nl/en/pc/games/strategy/reus/
15% korting op Reus
+ deze kortings coupon van GMG GMG20-JLKSA-7A8HA
6,80 euro![]()
Civ 5 is gratis te spelen dit weekend, nog negers die zin hebben om te spelen?Women with dicks and weak men with vaginas.
Ik heb de hele bundel gekocht gisteren.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:46 schreef 2Happy4U het volgende:
Civ 5 is gratis te spelen dit weekend, nog negers die zin hebben om te spelen?Jaren geleden dat ik ooit een potje heb gedaan, dus ga me dit weekend even verdiepen in de gameplay. Zie nu ook dat het inderdaad multiplayer bevat, dus hopelijk is dat nog een beetje te doen.
![]()
Niet moeilijk te snappen, tutorial doen en dan snap je het wel min of meer. Tof spel maar ik weet niet of ik die nieuwe DLC ga kopen, vindt er niet zo heel veel aan.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:27 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Ik heb de hele bundel gekocht gisteren.Jaren geleden dat ik ooit een potje heb gedaan, dus ga me dit weekend even verdiepen in de gameplay. Zie nu ook dat het inderdaad multiplayer bevat, dus hopelijk is dat nog een beetje te doen.
hoe is die game?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://www.greenmangaming.com/s/nl/en/pc/games/strategy/reus/
15% korting op Reus
+ deze kortings coupon van GMG GMG20-JLKSA-7A8HA
6,80 euro
voor de geintresseerde:
http://www.gog.com/promo/codemasters_weekend_promo_070613![]()
Nee Saints Row 3 is echt niks voor mij. Zag dat je die 2 dagen free kon spelen, en heb het dus even geïnstalleerd en geprobeerd.
Nee man echt veelte kinderachtig![]()
Ik wil GTA V![]()
![]()
Kan bijna niet joh! Game is nog steeds retepopulair!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:19 schreef JimmyJames het volgende:
Ik heb CIV5 maar volgens mij speelt niemand die game online.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Het wordt absoluut nog online gespeeld. Ik heb net nog ff snel gekeken toen ik het opstarttequote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:19 schreef JimmyJames het volgende:
Ik heb CIV5 maar volgens mij speelt niemand die game online.
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.![]()
Steam wel irritant qua updates laatste tijd.Of een bug, kan ook.
volgens mij gewoon een bug, moest gister 3x updatenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 08:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
Steam wel irritant qua updates laatste tijd.Of een bug, kan ook.
![]()
Hmm dan moet ik het ook maar eens proberen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:12 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Het wordt absoluut nog online gespeeld. Ik heb net nog ff snel gekeken toen ik het opstarttePlease Move The Deer Crossing Sign![]()
Company of Heroes werkt leuk
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.![]()
Olla, gisteravond op Steam benaderd door een gozer die van mij drie TF2-items wilde hebben in ruil voor Far Cry 3. Wilde oa mijn earbuds, maar die kreeg hij niet. Teveel moeite voor gedaan..Toen zei hij dat hij ook wel voor de twee andere items FC3 wilde geven. Heb hem daarop gezegd dat hij nog wel iets mocht uitzoeken.
Dus nu heb ik voor het eerst in mijn leven gehandeld in virtuele goederen. Enige vraag: is die FC legit of een of andere vage Russische key? Of is het met Steam-trading automatisch okee?
dat moet je vragen, fc3 heb je in eu/ru ubisoft keys, maar volgens mij zijn er ook steam keys (rr zijn zeker ook gifts..quote:Op zondag 9 juni 2013 07:23 schreef Verbal het volgende:
Olla, gisteravond op Steam benaderd door een gozer die van mij drie TF2-items wilde hebben in ruil voor Far Cry 3. Wilde oa mijn earbuds, maar die kreeg hij niet. Teveel moeite voor gedaan..Toen zei hij dat hij ook wel voor de twee andere items FC3 wilde geven. Heb hem daarop gezegd dat hij nog wel iets mocht uitzoeken.
Dus nu heb ik voor het eerst in mijn leven gehandeld in virtuele goederen. Enige vraag: is die FC legit of een of andere vage Russische key? Of is het met Steam-trading automatisch okee?
V.
Ik heb voor het gemak wat op mijn profielpagina gezet, ik werd helemaal dood gegooid met requests, bij wijze van spreken..![]()
Goed, maar ik heb het dus niet gevraagd en weet niet of ik, als ik dat doe, een eerlijk antwoord krijg. Dus wat ik bedoel is: kun je aan de key zien wat de herkomst is? Vaste begincijfers of zo?
En wat áls het een kloterus is? Voor mij niet zoveel aan de hand, want het enige dat ik kwijt ben is een paar virtuele items, maar kan ik van Steam worden gekwakt? Raak ik mijn goede standing kwijt?
Dat soort dingen
volgens mij nietquote:Op zondag 9 juni 2013 09:24 schreef Verbal het volgende:
Goed, maar ik heb het dus niet gevraagd en weet niet of ik, als ik dat doe, een eerlijk antwoord krijg. Dus wat ik bedoel is: kun je aan de key zien wat de herkomst is? Vaste begincijfers of zo?als je denkt dat het een klote rus is: alleen een steam trading request accepteren, dan kan hij alleen gifts sturen en ben je "beschermd" (tis een erg groot woord ervoorquote:En wat áls het een kloterus is? Voor mij niet zoveel aan de hand, want het enige dat ik kwijt ben is een paar virtuele items, maar kan ik van Steam worden gekwakt? Raak ik mijn goede standing kwijt?
Dat soort dingen
V.) door de steam trading rules (dan kan je dus klagen bij steam, zij kunnen het terug draaien en dan is er niks meer aan de hand)
je good standing komt volgens mij niet in gevaar als jij het slachtoffer bent
https://support.steampowe(...)p?ref=9958-MJDG-3003
https://support.steampowe(...)p?ref=6748-ETSG-5417![]()
PC Gamer heeft een artikel geschreven over de games waar zij t meest naar uitkijken op de E3.
Hebben jullie nog games die je de komende dagen specifiek in de gaten gaat houden?<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Watch_Dogs zag er interessant uit, hoop dat we daar meer over krijgen te zien. En voor de rest vond ik alles tegenvallen vorig jaarquote:Op zondag 9 juni 2013 12:06 schreef Salt_Seafood het volgende:
PC Gamer heeft een artikel geschreven over de games waar zij t meest naar uitkijken op de E3.
Hebben jullie nog games die je de komende dagen specifiek in de gaten gaat houden?Usher die komt zingen en dansen
En wat meer info over de nieuwe consoles zal tof zijn.
Morgenavond is er een live event rond BF4 (geen idee of het E3-gerelateerd is, bij de weg). Ga daar wel even een kijkje nemen, voor ik de season finale van GoT ga bekijken.quote:Op zondag 9 juni 2013 12:06 schreef Salt_Seafood het volgende:
Hebben jullie nog games die je de komende dagen specifiek in de gaten gaat houden?
De deal is gisteravond al afgehandeld en het was een Nederlanderquote:Op zondag 9 juni 2013 09:40 schreef mschol het volgende:
als je denkt dat het een klote rus is: alleen een steam trading request accepteren, dan kan hij alleen gifts sturen en ben je "beschermd" (tis een erg groot woord ervoor) door de steam trading rules (dan kan je dus klagen bij steam, zij kunnen het terug draaien en dan is er niks meer aan de hand)
je good standing komt volgens mij niet in gevaar als jij het slachtoffer bentEn de deal ging via Steam-trading, dus dan ga ik er vanuit dat het goed is gegaan en zo niet, dan is er wat aan te doen.
Thanks
Het linkje.quote:Op zondag 9 juni 2013 12:06 schreef Salt_Seafood het volgende:
Hebben jullie nog games die je de komende dagen specifiek in de gaten gaat houden?
Ik ben zelf toch wel benieuwd wat Microsoft gaat zeggen op PC-gebied, al hun afgelopen games zijn Steamworks, zelfs oude games krijgen Steam achievements (bioshock 2, batman arkham asylum), ben benieuwd wat ze daarover te zeggen hebben en wat ze aan gaan kondigen.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Half Life 3quote:Op zondag 9 juni 2013 12:06 schreef Salt_Seafood het volgende:
Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Watch dogs gaat toch floppen , en consolesquote:Op zondag 9 juni 2013 12:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Watch_Dogs zag er interessant uit, hoop dat we daar meer over krijgen te zien. En voor de rest vond ik alles tegenvallen vorig jaarUsher die komt zingen en dansen
En wat meer info over de nieuwe consoles zal tof zijn.
Niet jinxen! Heb veel hoop maar ben ook bang dat 't idee te groots is en dat 't uiteindelijk tegen gaat vallen.quote:Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Ik ben eigenlijk voornamelijk benieuwd hoe Microsoft zich uit zijn benarde situatie gaat redden. Maar dat is niet PC gerelateerd.Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Rot op met je Episode 3.quote:En dan mogen we daarna zeker nog 8 jaar wachten voor HL3?
Maar dat dus, HL3.![]()
HL3 is zwaar overrated... maar nog eens 8 jaar wachten vind ik wel een goeie jaquote:Op zondag 9 juni 2013 18:43 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Rot op met je Episode 3.En dan mogen we daarna zeker nog 8 jaar wachten voor HL3?
Maar dat dus, HL3.
HL is geen HL meer als episode3 niet wordt uitgebracht![]()
Overratedquote:Op zondag 9 juni 2013 18:46 schreef mschol het volgende:
[..]
HL3 is zwaar overrated...
HL is geen HL meer als episode3 niet wordt uitgebracht![]()
![]()
![]()
http://www.syfy.com/tinman/oz/
Oh dicht..http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: