SPOILER: Ome Gabe met een gouden regel!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw in steam
De nieuwste steam beta (op het moment van schrijven) bied een aantal nieuwe functie's die vermeld mogen worden:
• Steam Big picture mode
Hierbij schakelt steam over op een soort van Mediacenter / XBMC interface; Ideaal voor de gamer die verder van zijn scherm zit (b.v als je op tv game's speelt)SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Aparte steam Library's
hiermee wordt het eindelijk mogelijk om een map op een andere harde schijf (b.v. D: of E:) op te geven waar steam games in mag downloaden.
Ideaal voor de mensen met een kleine SSD en wel steam snel willen kunnen opstartenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hotline Miami zit er ook in, top. Gekocht. Andere spellen kende ik niet maar Awesomenauts en Capsized lijken op zich ook wel tof. Had eigenlijk gehoopt op FTL. Is die al een keer in een bundle geweest?
FTL is maar 5$ vaak zelfs 2,50$ geweest![]()
quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:03 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Toegevoegd, stuur je ze morgen als je me geaccepteerd hebt.![]()
![]()
Niet te gierig zijn.quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:40 schreef JimmyJames het volgende:
Heb je nog een paar tips voor awesomenauts?![]()
Nee volgens mij niet, komt voort uit STALKER, 3D Mark zit ook in Finland, ooit opgezet vanuit Remedy (van Max Payne en Alan Wake) en hebben later de ENORM ondergewaardeerde game Shattered Horizon gemaakt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Mwah volgens mij is Metro 2033 sowieso een voortvloeisel van 3DMark, maar dat weet ik niet meer zekerOp woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.![]()
Shattered Horizon is/was tof alleen zo weinig spelers onlinequote:Op woensdag 29 mei 2013 11:52 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet, komt voort uit STALKER, 3D Mark zit ook in Finland, ooit opgezet vanuit Remedy (van Max Payne en Alan Wake) en hebben later de ENORM ondergewaardeerde game Shattered Horizon gemaakt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:53 schreef Tain het volgende:
[..]
Shattered Horizon is/was tof alleen zo weinig spelers onlineTain knows best!
Ja idd, rondom release was het prima te doen maar tegenwoordig niet meer. Jammer de pammer!Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
![]()
Zoals het hoort.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
FTL is $10 hoor.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
FTL is maar 5$ vaak zelfs 2,50$ geweest
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Steam sale 75% off -> 2,50quote:(en eerder 50% off, heb um zelf voor 5 euro gekocht volgens mij).
Hotline Miami is af en toe wel gruwelijk frustrerend, op een leuke manier.
![]()
Heb nog een flinke berg spellen liggen, dus wacht wel even tot hij $5 is. Ziet er op youtube wel uit als een leuk spel maar iets te weinig variatie voor $10.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:42 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Steam sale 75% off -> 2,50(en eerder 50% off, heb um zelf voor 5 euro gekocht volgens mij).
Hotline Miami is af en toe wel gruwelijk frustrerend, op een leuke manier.
Trouwens, ik volg dat Prison Architect al een tijd maar is het echt zo goed dat het $30 waard is? Ik meen dat ze expres een hoge prijs hebben genomen om mensen uit de alpha te weren maar toch.
Inderdaad gewoon wachten op de Steam Summer Sale voor FTLquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Heb nog een flinke berg spellen liggen, dus wacht wel even tot hij $5 is. Ziet er op youtube wel uit als een leuk spel maar iets te weinig variatie voor $10.
Trouwens, ik volg dat Prison Architect al een tijd maar is het echt zo goed dat het $30 waard is? Ik meen dat ze expres een hoge prijs hebben genomen om mensen uit de alpha te weren maar toch..
![]()
Kan wel, prijzen verschillen best. Don't Starve had ik ook via de website van developer voor hij op Steam voor $5 extra kwam.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Oh ik heb hem volgens mij maar voor 5$ gekocht op de site van de developer.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
De originele Shadow Warrior is tijdelijk gratis op Steam. Ik weet niet voor hoe lang, maar download hem maar zolang het kan zodat ie in je library staat!
http://store.steampowered.com/app/238070/Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
![]()
hoe de E3 gaat worden volgens 4chan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Als de Alan Wake humble weekly sale is afgelopen, komt er dan ook meteen een nieuwe weekly sale?Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.![]()
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:56 schreef SpankmasterC het volgende:
hoe de E3 gaat worden volgens 4chan
HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks![]()
Voor altijdquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:48 schreef SpankmasterC het volgende:
De originele Shadow Warrior is tijdelijk gratis op Steam. Ik weet niet voor hoe lang, maar download hem maar zolang het kan zodat ie in je library staat!
http://store.steampowered.com/app/238070/twitter:_ShadowWarrior twitterde op woensdag 29-05-2013 om 16:15:56Looks like people are loving Shadow Warrior Classic (1997) so we'll just keep it F2P forever. Enjoy, retweet, and follow for more news! reageer retweet
/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Hopelijk. De laatste keer volgde echter een lange pauze.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:12 schreef JaimyLee het volgende:
Als de Alan Wake humble weekly sale is afgelopen, komt er dan ook meteen een nieuwe weekly sale?Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Een nieuwe weekly sale! Met o.a. The Walking Dead!
http://www.humblebundle.com/weeklyNooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
3.69 (hihi) betaald, alles binnen
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
In korte tijd: Alain Wake, HIB8 en nu deze bundel en dat voor nog geen zesde van wat je vroeger voor een game betaalde
Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Iemand hier ervaring mee?
http://www.steamblackmarket.com/
Viel me op dat...Kan je daar dan weer spellen terug verkopen of wat?quote:You would like to sell some games from your steam inventory?
Just send us a mail for we could trade.![]()
Zag dag Flatout ook in de aanbieding is... blijft kickuh om daar gewoon af en toe ff lekker mee te raggen![]()
![]()
Klinkt niet echt legaal imoquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:53 schreef Frutsel het volgende:
Viel me op dat...
[..]
Kan je daar dan weer spellen terug verkopen of wat?![]()
![]()
games die eenmaal in je steam library staan kan je niet verkopen..quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:53 schreef Frutsel het volgende:
Viel me op dat...
[..]
Kan je daar dan weer spellen terug verkopen of wat?![]()
Zucht ook maar deze weekly gekocht. TWD (steam sale) en BTTF (indieroyale bundle paar weken geleden) had ik al, dus 1 dollar 20 ofzo betaald voor de rest.
![]()
Hoe duur is Rising storm voor degenen die geen RO2 hebben?/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
18 dacht ikquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:59 schreef De_Dakgoot het volgende:
Hoe duur is Rising storm voor degenen die geen RO2 hebben?![]()
Iemand meer problemen met betalen? Heb die Alan Wake zooi gekocht, geld is afgeschreven maar heb geen bevestigingsmail gekregen en als ik het op wil starten geeft het aan dat de transactie nog niet compleet is.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Ook maar aangeschaft voor TWD.5 dollar in plaats van 25, prima.
Edit: Prison Architect is 10% off nu. Twijfel wel erg of ik 'm niet gewoon moet meepikken. Wacht al jaren op een goede tycoon en dit ziet er echt uitgebreid uit. Rollercoaster Tycoon-tijden herleven...
[ Bericht 29% gewijzigd door SuperHarregarre op 31-05-2013 02:11:48 ]Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
ik heb em even geleend.. en hij lijkt wel aardig, jammer dat de graphics niet meer weghebben van b.v. theme hospital (meer isometrisch aspect dus)quote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ook maar aangeschaft voor TWD.5 dollar in plaats van 25, prima.
Edit: Prison Architect is 10% off nu. Twijfel wel erg of ik 'm niet gewoon moet meepikken. Wacht al jaren op een goede tycoon en dit ziet er echt uitgebreid uit. Rollercoaster Tycoon-tijden herleven...![]()
Heb 'm toch maar gewoon gekocht. Het is pas alpha en al flink uitgebreid, denk dat 't wel een potentiele topper is qua uren.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 03:14 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb em even geleend.. en hij lijkt wel aardig, jammer dat de graphics niet meer weghebben van b.v. theme hospital (meer isometrisch aspect dus)
ik zit nog te twijfelen, idem over kerbal space program: 2 games waar ik vermoedelijk wel veel tijd in zou steken, maar de prijs valt mij voor een alpha zo tegenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 07:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Heb 'm toch maar gewoon gekocht. Het is pas alpha en al flink uitgebreid, denk dat 't wel een potentiele topper is qua uren.![]()
![]()
Heb ze beide. Kerbal valt me eerlijk gezegd een klein beetje tegen maar dat kan ook komen doordat ik nog niet genoeg heb geleerd om een fatsoenlijke raket te lanceren.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 08:53 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zit nog te twijfelen, idem over kerbal space program: 2 games waar ik vermoedelijk wel veel tijd in zou steken, maar de prijs valt mij voor een alpha zo tegen
iemand intresse in een 75% kortings bon van Lunar Flight ?
ik heb het spel al...
ik heb ook nog bonnen voor serious sam double D, you need a budget, frozenn synapse, sniper elite : nazie zombie army en dukenukem 3D: Megaton Edition![]()
Ik ook toen ie gratis was op gogquote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:45 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb bij badges craften een 25% kortingsbon gekregen
ik heb het spel zelf inmiddels al...
/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Hoeveel % korting is nazi zombie army?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:19 schreef mschol het volgende:
iemand intresse in een 75% kortings bon van Lunar Flight ?
ik heb het spel al...
ik heb ook nog bonnen voor serious sam double D, you need a budget, frozenn synapse, sniper elite : nazie zombie army en dukenukem 3D: Megaton Edition![]()
50%quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:26 schreef rubbels het volgende:
[..]
Hoeveel % korting is nazi zombie army?![]()
Telltale humble bundle is wel baas. Sam & Max en Back to the Future zouden wel okee moeten zijn, hoe zit het met de rest?![]()
The Walking Dead is een van de besteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. die ik ooit heb gespeeld, erg goed verhaal.Women with dicks and weak men with vaginas.
Het is een wandelsimulator, heeft nog minder gameplay dan The Walking Dead. Vertel mij wat naast 'W' ingedrukt houden de gameplay is.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:07 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Waarom niks voor Dear Esther? Geweldige game.Women with dicks and weak men with vaginas.
Het is de filmische ervaring.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Het is een wandelsimulator, heeft nog minder gameplay dan The Walking Dead. Vertel mij wat naast 'W' ingedrukt houden de gameplay is.Burning bridges gives you so much more![]()
Het is geen spel. Net zoals deze onzin.quote:Women with dicks and weak men with vaginas.
is dat ook geen game? ooit via hb deal gescoord, maar nog nooitvde moeite genomen het te installerenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Het is geen spel. Net zoals deze onzin.![]()
Het is een documentaire.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:37 schreef mschol het volgende:
[..]
is dat ook geen game? ooit via hb deal gescoord, maar nog nooitvde moeite genomen het te installerenWomen with dicks and weak men with vaginas.
Leuke game hoor, vooral voor die prijsquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:30 schreef Frutsel het volgende:
ik heb me toch laten verleiden tot de aankoop van Dirt Showdown voor 4,90 euro...
ff lekker raggen![]()
![]()
![]()
Beetje extra fanbase opbouwen voor de game die ze nu maken. Ineens de interesse in de studio weer gesparkt met nieuwe fans die benieuwd zijn naar de volgende game. Prima strategie, zeker als je game toch niet zo veel meer verkocht wordt en dan trek je er toch nog wat extra geld uitquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:15 schreef Hooidraad het volgende:
90% korting op de Alan Wake-franchise, zijn ze wanhopig ofzo?Jaaa, dansen! dansen!![]()
Die game die Xbox One exclusive gaat worden dacht ikquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:30 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Beetje extra fanbase opbouwen voor de game die ze nu maken. Ineens de interesse in de studio weer gesparkt met nieuwe fans die benieuwd zijn naar de volgende game. Prima strategie, zeker als je game toch niet zo veel meer verkocht wordt en dan trek je er toch nog wat extra geld uit![]()
![]()
was ook al in de Humble voor 1 euro. dus valt wel meequote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:15 schreef Hooidraad het volgende:
90% korting op de Alan Wake-franchise, zijn ze wanhopig ofzo?0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy![]()
Weekend deals bij GMG: http://blog.playfire.com/2013/05/daily-doses-of-daily-deals.html
+ coupon: http://blog.playfire.com/2013/05/remember-voucher.html
Het is dat ik al gruwelijk veel titels heb gekocht de afgelopen dagen. Anders was ik waarschijnlijk voor die batman deal gegaan.Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Mijn paypal doet het niet anders had ik die inderdaad genomen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:58 schreef JimmyJames het volgende:
Weekend deals bij GMG: http://blog.playfire.com/2013/05/daily-doses-of-daily-deals.html
+ coupon: http://blog.playfire.com/2013/05/remember-voucher.html
Het is dat ik al gruwelijk veel titels heb gekocht de afgelopen dagen. Anders was ik waarschijnlijk voor die batman deal gegaan.![]()
Ik denk dat ik dit weekend maar niks meer koop (ondanks dat ik er nog wel een aantal wil hebben) genoeg uitgegeven aan games deze week...![]()
iemand die een extra kopietje van prison architect over heeft? wil er alan wake voor ruilenWomen with dicks and weak men with vaginas.
in dat geval ben ik bereid een tientje + alan wake te betalenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:27 schreef 2Happy4U het volgende:
iemand die een extra kopietje van prison architect over heeft? wil er alan wake voor ruilen![]()
![]()
Tja, je moet er maar voor openstaan. Ik vond het ook wel mooi melancholisch.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:15 schreef Gatenkaas het volgende:
Ik snap de haat jegens Dear Esther in dit topic niet zo.
Maar een aantal hebben hier wel vaker hun bekrompen smaak tentoongesteld, dus heel verrassend is die haat niet.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
dear esther wordt gepromoot als game, wat het dus niet is, er is werkelijk 0 interactie tussen de speler en de spelwereld. dat is gewoon enorm jammer, er had prima een korte adventure van gemaakt kunnen worden.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:15 schreef Gatenkaas het volgende:
Ik snap de haat jegens Dear Esther in dit topic niet zo.![]()
Alleen pretentieuze flikkers vinden het 'spel' wat. Het is totaal geen spel en heeft gewoon te veel 2deep4u bullshitquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:15 schreef Gatenkaas het volgende:
Ik snap de haat jegens Dear Esther in dit topic niet zo.Women with dicks and weak men with vaginas.
Welk spel is dit?quote:Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Dat blijkt helaas.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:27 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Tja, je moet er maar voor openstaan. Ik vond het ook wel mooi melancholisch.
Maar een aantal hebben hier wel vaker hun bekrompen smaak tentoongesteld, dus heel verrassend is die haat niet.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:49 schreef mschol het volgende:
[..]
dear esther wordt gepromoot als game, wat het dus niet is, er is werkelijk 0 interactie tussen de speler en de spelwereld. dat is gewoon enorm jammer, er had prima een korte adventure van gemaakt kunnen worden.Goede argumenten.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Alleen pretentieuze flikkers vinden het 'spel' wat. Het is totaal geen spel en heeft gewoon te veel 2deep4u bullshitBurning bridges gives you so much more![]()
Noem eens een paar goede game mechanics dan.quote:Women with dicks and weak men with vaginas.
En dan blijft het stil.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Noem eens een paar goede game mechanics dan./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Via de officiële site is hij 3.85¤quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:59 schreef Eenskijken het volgende:
grrr waarom FTL maar 50%... doe gewoon 75% ofzo steam :/
http://www.ftlgame.com/Please Move The Deer Crossing Sign![]()
vooralsnog betere argumenten dan die jij (niet) geeftquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:14 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Dat blijkt helaas.
[..]
[..]
Goede argumenten.
ik haat dear esther niet, maar het is vrij treurig dat het wordt gepromoot als game terwijl dit het niet is.
Er wordt aangegeven dat het onder de volgende genres valt:Indie, dat lijkt me duidelijk..quote:Avontuur, Indie, Casual
Casual, die is ook redelijk duidelijk
Avontuur.. die slaat compleet de plank mis:puzzels hoeven er niet worden opgelost.. kwestie van door blijven lopen...quote:An adventure game is a video game in which the player assumes the role of protagonist in an interactive story driven by exploration and puzzle-solving instead of physical (e.g. reflexes) challenge.
Er zit geen enkel echt doel in het spel (er is geen echte reden waarom je moet lopen)
dear esther is, in de huidige staat, een leuk verhaaltje dat in pak em beet 15 minuten verteld kan worden... helaas houdt het daarbij op, dat is imho niet gamewaardig..![]()
Denken dat het bij een spel enkel om mechanics gaat.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Noem eens een paar goede game mechanics dan.![]()
Er is bij de game juist duidelijk gekozen om weinig interactie te bieden. Waar het wel duidelijk op inzet is thematiek, sfeer en het narratief, waar het duidelijk in geslaagd is. Daar kan het gros van de triple-A games nog wel van leren.Burning bridges gives you so much more![]()
Dus hoe wil je een spel zonder interactiviteit noemen dan? Juist, een film.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:55 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Denken dat het bij een spel enkel om mechanics gaat.![]()
Er is bij de game juist duidelijk gekozen om weinig interactie te bieden. Waar het wel duidelijk op inzet is thematiek, sfeer en het narratief, waar het duidelijk in geslaagd is. Daar kan het gros van de triple-A games nog wel van leren.
Voortaan 60 euro betalen voor een film
Women with dicks and weak men with vaginas.
Hipsters en casuals betalen toch wel de ¤60,- of hoger voor een bagger spel.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dus hoe wil je een spel zonder interactiviteit noemen dan? Juist, een film.
Voortaan 60 euro betalen voor een film/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Dus je kunt zelfs niet bewegen in de game?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dus hoe wil je een spel zonder interactiviteit noemen dan? Juist, een film.
Voortaan 60 euro betalen voor een film
Burning bridges gives you so much more![]()
Je noemt nu serieus dat je 'W' ingedrukt moet houden een mechanic? Een noemenswaardige mechanic? Jezus Christus en ik dacht dat je niet dommer kon zijn.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:23 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Dus je kunt zelfs niet bewegen in de game?Women with dicks and weak men with vaginas.
quote:![]()
Sommigen hebben wat beters te doen dan online blijven voor dit soort uitermate zinvolle discussies.
Hoe dan ook, Dear Esther was een experiment, namelijk visuele vertelkunst. Een stuk poëzie in gamevorm, en geslaagd wat mij betreft. Ik hoop ook dat deze manier van narratief bij andere spellen gebruikt gaat worden. En ja, je kunt het deels een adventure noemen, aangezien exploratie en verhaal er deel van uitmaken.
En ik vind het verder prima dat jullie het geen game vinden, dat is het binnen de conventionele maatstaven ook niet. Maar als trotse pretentieuze gamer kijk ik daar makkelijk doorheen.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
Boeiend, Chivalry overtreft toch elk spel inclusief al die bagger indie games met 0 replay value.Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Chivalryquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:12 schreef Quotidien het volgende:
Boeiend, Chivalry overtreft toch elk spel inclusief al die bagger indie games met 0 replay value.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: