Oh ik vertel dat gewoon als ik hem in de winkel tegen komquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:46 schreef supersof het volgende:
Hoi -naam baas-!
Mijn nieuwe school, waar ik hopelijk word toegelaten, begint op maandag 19 augustus, dus ik zou graag voor die tijd vakantie willen hebben.
Groetjes Soffff.
Is dit netjes genoeg
Met vriendelijke groetenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:46 schreef supersof het volgende:
Hoi -naam baas-!
Mijn nieuwe school, waar ik hopelijk word toegelaten, begint op maandag 19 augustus, dus ik zou graag voor die tijd vakantie willen hebben.
Groetjes Soffff.
Is dit netjes genoeg
ja maar zij wil het op een briefjequote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh ik vertel dat gewoon als ik hem in de winkel tegen kom
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:46 schreef supersof het volgende:
Hoi -naam baas-!
Groetjes Soffff.
Is dit netjes genoeg
Hoezo begint jouw school zo vroeg?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:46 schreef supersof het volgende:
Hoi -naam baas-!
Groetjes Soffff.
Is dit netjes genoeg
zij verteld over haar pijntjes tijdens de zwangerschap in geuren en kleurenquote:
Vertelt ja, haha. Is het een leuke baas?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:48 schreef supersof het volgende:
[..]
zij verteld over haar pijntjes tijdens de zwangerschap in geuren en kleurendan ga ik geen vriendelijke groeten neerzetten hoor
ik ga naar vavo (vwo) en middelbare begint dan zo vroeg bij ons. Wij zitten bij zuid en ze hebben hier al 1 juli vakantie.quote:
OMGquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:48 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Vertelt ja, haha. Is het een leuke baas?
wtfquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:49 schreef EugeneKrabs het volgende:
http://www.luzac.nl/college/ons-onderwijs/tarieven/
is die ¤20.290 per jaar of... ?
Huh, sinds wanneer gaat dat zo lastig?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
omgvrijdag ga ik mn adres veranderen, dan krijg ik binnen 2 weken een brief met bevestiging, dán kan ik het pas wijzigen bij DUO, dan duurt het weer 2 week voordat ik een brief ontvang waar ik persoonlijk een handtekening op moet zetten zodat ik uitwonende stufi krijg en dán moet ik wachten tot de wijzigingen zijn doorgegeven en DAN kan ik pas eindelijk uitwonende stufi ontvangen omgogmogmgo
![]()
![]()
dat duurt zoooo lang
Nee, dat lijkt me dan gewoon de volledige drie jaar. En anders zijn het afzetters.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:49 schreef EugeneKrabs het volgende:
http://www.luzac.nl/college/ons-onderwijs/tarieven/
is die ¤20.290 per jaar of... ?
Hier hebben ze een week later vakantie, maar hoeven ze pas twee weken later te beginnen. Je verliest een week.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:49 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ga naar vavo (vwo) en middelbare begint dan zo vroeg bij ons. Wij zitten bij zuid en ze hebben hier al 1 juli vakantie.
Dit zegt me dus helemaal niks.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:49 schreef msacras het volgende:
Precies Rez, daar! En un de ub en ob, maar dat is mn vaste vestiging
Universiteits-bibliotheek en openbare bibliotheekquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me dan gewoon de volledige drie jaar. En anders zijn het afzetters.
[..]
Hier hebben ze een week later vakantie, maar hoeven ze pas twee weken later te beginnen. Je verliest een week.
[..]
Dit zegt me dus helemaal niks.
Oh ik heb toch maar twee weken vakantie over van de driequote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me dan gewoon de volledige drie jaar. En anders zijn het afzetters.
[..]
Hier hebben ze een week later vakantie, maar hoeven ze pas twee weken later te beginnen. Je verliest een week.
[..]
Dit zegt me dus helemaal niks.
Oh, ja, daar kom ik nooit.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:53 schreef msacras het volgende:
[..]
Universiteits-bibliotheek en openbare bibliotheek
quote:
Zelfde hier. Ik hoefde ook echt geen handtekening te zetten voor duo oid, gelukkigquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Huh, sinds wanneer gaat dat zo lastig?Ik heb destijds online aangegeven dat ik per 1 juni (voorbeeld) recht had op uitwonende beurs. Tegelijkertijd verzoek tot inschrijving bij de gemeente ingediend middels scans van mijn huurcontract. Online ingestuurd en klaar.
jawelquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:55 schreef nodig het volgende:
[..]
Het is nog niet eens 11 uur? Niet weggaan
Lol jaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, ja, daar kom ik nooit.Volgend jaar waarschijnlijk wel bij de eerste.
[..]
Maar gister sliep je ook al om 10 uur ofzo las ikquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:56 schreef supersof het volgende:
[..]
jawelik ben moe. morgen ben ik er weer
tot morgenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:56 schreef supersof het volgende:
[..]
jawelik ben moe. morgen ben ik er weer
Er zijn meerdere universitaire bibliotheken in Leiden?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:56 schreef msacras het volgende:
[..]
Lol ja
alleen niet op de vestiging waar ik werk denk ik
ja ik legde mijn laptop opzij en viel zo in slaapquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:56 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar gister sliep je ook al om 10 uur ofzo las ik![]()
Welterusten dan![]()
had ik ook laatstquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:57 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik legde mijn laptop opzij en viel zo in slaap
ja echt raar hequote:
Dan had je vast een hele drukke dag achter de rugquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:57 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik legde mijn laptop opzij en viel zo in slaap
had jij niet een ban aangevraagd zodat je kon leren?quote:
Waarom zou ik de hele dagen leren?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:59 schreef supersof het volgende:
[..]
had jij niet een ban aangevraagd zodat je kon leren?
Waarom had je dan een ban aangevraagd?quote:
Waarom laat je mij niet m'n gang gaan?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom had je dan een ban aangevraagd?
doe ik toch ookquote:
aaah schattigquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:00 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja LittleKrabs heb ik naar bedje gebracht
ja hoor toto maakte zelfs tekeningenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:00 schreef zwerty het volgende:
[..]
bby
Met mij ook goed
Word je goed verzorgd?
Vrijwillig een ban aanvragen is wel een beetje triestquote:
quote:
Om vervolgens een kloon te gaan openen en doorposten al helemaalquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vrijwillig een ban aanvragen is wel een beetje triest
hihiihquote:
wowquote:
Niet zo lief dat je zo over Krabs praat.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:01 schreef nodig het volgende:
[..]
Om vervolgens een kloon te gaan openen en doorposten al helemaal
jerry is tofquote:
Ja Krabs leest toch niet mee tochquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:02 schreef Kikaru het volgende:
[..]
Niet zo lief dat je nu over Krabs hebt.
Wat liefquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:00 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja hoor toto maakte zelfs tekeningen
jeuhhhquote:
quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:03 schreef JRRY het volgende:
[..]
jeuhhh
luister eens deze enorm goede nieuwe nummer
destiny's child maar dan niet als beyonce en de rest maar kelly rowland en de rest.
Ik ook niet. Wel handig. Heb ik op school geleerdquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:03 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik ook, ik hoef niet op mn toetsenbord te kijken :p
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:01 schreef nodig het volgende:
[..]
Om vervolgens een kloon te gaan openen en doorposten al helemaal
Hah, ik zag dat op dumpert staan jaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:06 schreef JRRY het volgende:
[..]
waar is ze
weetje trouwens, hoé geniaaaal!
7 juni sjongejonge. Dat je dat dacht vol te houden zegquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:06 schreef Kikaru het volgende:
[..]
7 juni.
Ik heb vandaag al 5 werkgroepen geleerd.
Hahaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:06 schreef JRRY het volgende:
[..]
waar is ze
weetje trouwens, hoé geniaaaal!
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
omg een of andere vage kerel van school die ik net een paar uur ken wil me een koffiezetapparaat geven voor mn nieuwe kamer
wat is dit voor rare flirt
beetje wel jaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:07 schreef nodig het volgende:
[..]
Hah, ik zag dat op dumpert staan jaBen jij vast wel jaloers op haha
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:07 schreef nodig het volgende:
[..]
7 juni sjongejonge. Dat je dat dacht vol te houden zegIk denk die jongen doet ban van 12 of 24 uur max
Geef hem een koelkast kan die afkoelenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
omg een of andere vage kerel van school die ik net een paar uur ken wil me een koffiezetapparaat geven voor mn nieuwe kamer
Liev toch.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
Waarom? Wat is het nut als je met een ander account verder gaat posten?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:06 schreef Kikaru het volgende:
[..]
7 juni.
Ik heb vandaag al 5 werkgroepen geleerd.
Waarom zeik jij zoveel?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom? Wat is het nut als je met een ander account verder gaat posten?
INB4: Shitstorm.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom? Wat is het nut als je met een ander account verder gaat posten?
Weer een ban aanvragen voor dit account zie ik als enigste oplossing, gr grquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:08 schreef Kikaru het volgende:
[..]
Heb maandag 1ste tentamen en volgende week vrijdag weer een. Dan is m'n HW, dus moet wel op tijds weer op FOK! kunnen posten.
quote:
Enige*quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:09 schreef nodig het volgende:
[..]
Weer een ban aanvragen voor dit account zie ik als enigste oplossing, gr gr
Nee, maar toch bedankt voor het meedenken.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:09 schreef nodig het volgende:
[..]
Weer een ban aanvragen voor dit account zie ik als enigste oplossing, gr gr
Oooh, het ligt aan mij dat jij zo vreemd doetquote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:10 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
truste schatje
koetsjiekoetsjie
nickje
Nieuwe oplossing: FOK! plat ddosen zodat Etsu gaat lerenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:10 schreef Kikaru het volgende:
en ik kan het wachtwoord+mailadres wijzigen voor dit account, dus ban aanvragen is niet nodig.
Hij voedt zich op drama vermoed ik, zou veel verklaren.quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:11 schreef nodig het volgende:
[..]
Nieuwe oplossing: FOK! plat ddosen zodat Etsu gaat leren
''Het gebruik van de vorm enigst(e) is niet voor iedereen aanvaardbaar''quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:11 schreef DrNick het volgende:
[..]
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/262/
Blijkbaar. Ik hoop dat het 7 juni 2050 is trouwensquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij voedt zich op drama vermoed ik, zou veel verklaren.
Hoezo dat dan?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Blijkbaar. Ik hoop dat het 7 juni 2050 is trouwens![]()
Heel FOK! is hip bij mij.quote:
hee ik heet jack jones op skypequote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:12 schreef DrNick het volgende:
Morgen 20% korting bij de Jack & Jones trouwens, en je kan dan nog dobbelen tot 30%.
Gr gr doei
Negeren wil ik sowieso wel doenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:14 schreef Rezania het volgende:
Ik stel voor dat we Etsu en zijn kloontjes vanaf nu negeren, zodat hij wel moet leren.
Nice.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Negeren wil ik sowieso wel doen![]()
Permanent
omg wat mooiquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:15 schreef zwerty het volgende:
[..]
Daar sta je dan
Je zag dit moment al zo vaak in je dromen
Bovenstaande is wat mij betreft genoeg reden om jou permanent te negeren kansloos figuurquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:14 schreef Kikaru het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je gewoon eens even een teringeind opkankert.
doe is liefquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:14 schreef Kikaru het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je gewoon eens even een teringeind opkankert.
niet?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
waarom kan je bij H&M niet met ideal betalen sdfghj
Ik heb al eens uitgelegd hoe het zat en jij wilt dat maar niet lezen en begrijpen. Als je dat niet wilt, prima, maar dan moet je niet continu blijven jammeren en zaniken. Laat me.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:18 schreef Rezania het volgende:
Wtf gozer.Je vraagt zelf een ban aan om te leren, dat kondig je extra hard aan, met redenen erbij. Vervolgens maak je een kloon aan om weer te posten en vind je het raar dat mensen kritiek hebben? Ga toch fietsen joh.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:18 schreef Rezania het volgende:
Wtf gozer.Je vraagt zelf een ban aan om te leren, dat kondig je extra hard aan, met redenen erbij. Vervolgens maak je een kloon aan om weer te posten en vind je het raar dat mensen kritiek hebben? Ga toch fietsen joh.
Een aandachtsgeile user dusquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:18 schreef Rezania het volgende:
Misschien moet je dan niet zoveel aandacht trekken met je bangedoe.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:19 schreef Kikaru het volgende:
[..]
Ik heb al eens uitgelegd hoe het zat en jij wilt dat maar niet lezen en begrijpen. Als je dat niet wilt, prima, maar dan moet je niet continu blijven jammeren en zaniken. Laat me.
Watquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee alleen acceptgiro, maandfactuur, H&M rekening, creditcard en rembours
rembours en dan in centen betalenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee alleen acceptgiro, maandfactuur, H&M rekening, creditcard en rembours
Misschien moet je dan niet zoveel commentaar hebben op anderen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Misschien moet je dan niet zoveel aandacht trekken met je bangedoe.
Iets met pot en ketel verwijtenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:20 schreef Kikaru het volgende:
[..]
Misschien moet je dan niet zoveel commentaar hebben op anderen.
Ah, ik snap alweer waarom je uit ABO bent gegaan.
Grgrquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:20 schreef Rezania het volgende:
Nu ben ik er klaar mee, ga zelf maar eens nadenken waarom je fout zit. Gr gr.
ja zoietsquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:21 schreef nodig het volgende:
[..]
Wat vraagt PostNL daar extra voor? 7,50 ofzo?
UPS
Vader Rezania.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:20 schreef Rezania het volgende:
Nu ben ik er klaar mee, ga zelf maar eens nadenken waarom je fout zit. Gr gr.
Vandaag ook ups langsehadquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:21 schreef nodig het volgende:
180 contant voor mijn speakers afgetikt aan de ups man
Het is gewoon een Brinks busje maar dan met ups erop, die gedachte krijg ik altijd als ik er 1 ziequote:
nee alles wat ze in de online hebben hebben ze niet in de winkel + ik moet H&M life dingen hebben en dat hebben ze niet in groningenquote:
Probeer je me een hint te geven ofzo :ssquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:18 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Hold The Line, a song by Toto on Spotify.
nee kijk dit filmpje maar hoe ze werkenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:23 schreef nodig het volgende:
UPS is trouwens wel professioneel![]()
Vergeleken met de PostNL
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Vader Rezania.
EN NU IN DE HOEK!
toto negeert je soms maar je moet the line holdenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:23 schreef zwerty het volgende:
[..]
Probeer je me een hint te geven ofzo :ss
Haha, soms is t wel aardig waardetransport ja. Zat alleen al voor mij bijna 1k in vandaagquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:22 schreef nodig het volgende:
[..]
Het is gewoon een Brinks busje maar dan met ups erop, die gedachte krijg ik altijd als ik er 1 zie
Die heb ik nou wel 100x gezien door webshopstopicquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:23 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
nee kijk dit filmpje maar hoe ze werken
Nu wel!quote:
Ik richt me nu gewoon vol op jouquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:23 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
toto negeert je soms maar je moet the line holden
Volgens mij doen ze ook gratis rembours ofniet? Tenminste ik hoefde niks bij te betalen voor die optiequote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:23 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Haha, soms is t wel aardig waardetransport ja. Zat alleen al voor mij bijna 1k in vandaag
Die mensen rijden ook altijd netjes
H&M's in Amsterdamquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee alles wat ze in de online hebben hebben ze niet in de winkel + ik moet H&M life dingen hebben en dat hebben ze niet in groningen
Hoort bij winkelen.quote:
Ik ook niet en zeker niet van een of andere huilliequote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:25 schreef Rezania het volgende:
Blokje hier, blokje daar. Zo. Drama heb ik al genoeg, dat hoef ik ook nog niet eens van een andere persoon te ontvangen.
Lekker toch!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:26 schreef nodig het volgende:
Wat een rust trouwens in vergelijking met gisteravond
Weet niet, maar het komt sowieso uit amerika ja. Die vrachtwagens zijn ook gaafquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:25 schreef nodig het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze ook gratis rembours ofniet? Tenminste ik hoefde niks bij te betalen voor die optieDenk dat ze vandaar zo'n gepantserde bus hebben. Of het moet uit Amerika over zijn gewaaid
Eens geen baggerquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:26 schreef nodig het volgende:
Ik ben 1 keer in een H&M geweest en dat was wachten op een krukje bij de kleedkamersquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
H&M's in Amsterdam
[..]
Hoort bij winkelen.Alleen jammer dat sommige winkels niet in Nederland staan.
Wees blij, lekker alles rustig kunnen lezen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:26 schreef nodig het volgende:
In je hele leven één keer in de H&M? Best weinig.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben 1 keer in een H&M geweest en dat was wachten op een krukje bij de kleedkamers
Ik denk dat ik er maar vaker aan moet geloven
H&M is wel een leuke winkel opzich.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben 1 keer in een H&M geweest en dat was wachten op een krukje bij de kleedkamers
Wil je met mij sjoppun?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Welterustenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
zo, enorme bestelling gedaan bij H&M
nu slapen, grgr
Goh, dat ken ik haha.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Klopt! De tracking was echt baas! In 2 dagen had ik het uit Duitslandquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:27 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Weet niet, maar het komt sowieso uit amerika ja. Die vrachtwagens zijn ook gaaf
Sowieso die snelheid die ik zie bij tracking, bestel wel vaker uit duitsland. Binnen een halfuur is het een pand door en zit het alweer in de volgende vrachtwagen
Hoiquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:28 schreef Toto69 het volgende:
Hoi, ik kom baggeren.
Stelletje vogelzoekers.
ja daarom moet ik er maar een keer heen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:28 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
H&M is wel een leuke winkel opzich.Ook veel goedkoop spul wat er, vooral in het begin, toch redelijk goed uitziet
kloptquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
In je hele leven één keer in de H&M? Best weinig.
ik geloof nog steeds dat je gewoon een kloon van EK bentquote:
Mag pas over 31 minuten.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:28 schreef Toto69 het volgende:
Hoi, ik kom baggeren.
Stelletje vogelzoekers.
quote:
quote:
Ik ben autistisch en ben dit niet gewend jaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wees blij, lekker alles rustig kunnen lezen.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:29 schreef nodig het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik ben autistisch en ben dit niet gewend ja
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:28 schreef nodig het volgende:
[..]
Klopt! De tracking was echt baas! In 2 dagen had ik het uit DuitslandTracking klopte ook heerlijk, met plaatsen en al waar je pakketje uithangt
Daar kan PostNL nog wat van leren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
Not too bad thank youquote:
Het bleef dan ook bij 1 keerquote:
Quién es?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ja daarom moet ik er maar een keer heen.
[..]
klopt
[..]
ik geloof nog steeds dat je gewoon een kloon van EK bent
Yep, adulthood!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Not too bad thank you
Beetje moe en druk maar dat hoort erbij
Dat geloof ikquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Is best een leuke winkel hoor, ook voor gozers.
Nee ik word gewoon naar binnen gesleurd.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het bleef dan ook bij 1 keer
Oh het was bij mij de laatste keer dat ik haar zagquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:32 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nee ik word gewoon naar binnen gesleurd.
DV lijkt mij wel een type dat te springen staat voor zoiets.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat geloof ik
Maar ik moet maar eens met een chick gaan shoppen denk ik
Je hebt haar in het pashokje gelaten?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh het was bij mij de laatste keer dat ik haar zag
heb jij een foto van mij gezien ofzo :squote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:32 schreef Toto69 het volgende:
Zwerty is geen kloon, 100% zeker van niet.
Steek ik mn hand voor in t vuur.
uhm we hebben je op facebookquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:33 schreef zwerty het volgende:
[..]
heb jij een foto van mij gezien ofzo :s
Ja eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:33 schreef zwerty het volgende:
[..]
heb jij een foto van mij gezien ofzo :s
cassisquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:35 schreef Rezania het volgende:
Een fles drank om lekker te zuipen, noem eens wat?
Yogho yoghoquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:35 schreef Rezania het volgende:
Is lekker toch?quote:
Heb ik ook niet. Alleen dr path.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:37 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
maar wacht ik heb je niet op facebook :S was ik niet aardig genoeg?
Ik ben gek op cassisquote:
probeer je me te versierenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:37 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
maar wacht ik heb je niet meer op facebook :S was ik niet aardig genoeg?
ik lust geen alcoholquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat snap jij niet aan drank en zuipen?
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben gek op cassis
Hebben ze hier niet eens
10/10 zou mee gaanquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
DV lijkt mij wel een type dat te springen staat voor zoiets.
Nee zij mij eerder. We waren bij een levi's winkel, ik denk, eindelijk een keer een goede dure jeans scoren. Ze stelt voor, probeer zi'n skinny.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:33 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Je hebt haar in het pashokje gelaten?
Sinaasappelsapquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:35 schreef Rezania het volgende:
vodkaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:35 schreef Rezania het volgende:
Mijn god.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:38 schreef zwerty het volgende:
[..]
hahaha ik kom nooit op het slechte pad terecht hahahah path pad ha
Jammer dat het zo duur is om op te sturenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:38 schreef supersof het volgende:
[..]cassis is lekker
zal ik wat blikjes sturen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |