Nee. Het is goed, of fout. Niet een beetje goedquote:
Maar 30 dagen verschil, no biggie.quote:
hahaa, mijn moeder kwam rond twaalf uur binnen en deed ff de gordijnen dicht enzo. En vanmorgen werd ik wakker gebeld of ik kon werken in de ochtend want er was iemand ziek. Dat maar gedaan, en vanavond ook alquote:
Wel ook aan jezelf denk hoorquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:35 schreef supersof het volgende:
[..]
hahaa, mijn moeder kwam rond twaalf uur binnen en deed ff de gordijnen dicht enzo. En vanmorgen werd ik wakker gebeld of ik kon werken in de ochtend want er was iemand ziek. Dat maar gedaan, en vanavond ook al
Ja, maar ook aan het geld tochquote:
Waarom was je opeens wegquote:
geband?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:38 schreef Glibber het volgende:
[..]
Kon nie meer inloggen op me dientje account
nerd nerd nerdquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:34 schreef TienVingers het volgende:
[..]
NEE mijn kostbaarste bezit, niet doen.
Ja?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:38 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
moet je ff mailen naar forum@fok.nl, dan fixt OpaBakkebaard het
Ja, dat ook natuurlijk maar daar heb je niets aan als je zelf omvaltquote:
blij dat je terug bentquote:
De overheid.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
omgvrijdag ga ik mn adres veranderen, dan krijg ik binnen 2 weken een brief met bevestiging, dán kan ik het pas wijzigen bij DUO, dan duurt het weer 2 week voordat ik een brief ontvang waar ik persoonlijk een handtekening op moet zetten zodat ik uitwonende stufi krijg en dán moet ik wachten tot de wijzigingen zijn doorgegeven en DAN kan ik pas eindelijk uitwonende stufi ontvangen omgogmogmgo
![]()
![]()
dat duurt zoooo lang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |