Stuwiequote:
Do your thingquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
oke, ik ga zorgen dat die wens uit komt
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:23 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Meneer Jansen heeft De Koninck.Ik ga voortaan daar wel heen.
goed hoor, en met jou?quote:
Lekker bier datquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:23 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Meneer Jansen heeft De Koninck.Ik ga voortaan daar wel heen.
Hé, wanneer moet je werken?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:25 schreef msacras het volgende:
[..]![]()
Dat zit trouwens tegenover mn werk allemaal
Je boeken? ....quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:25 schreef TienVingers het volgende:
Als ik morgen mijn kluisje kwijtbent weet ik bij wie ik moet zijn
lolbroekquote:
Druk momenteel maar wel aardig thank youquote:
Ik weet niet wat er allemaal inzit volgens mij nog een paar pennen haal je die er eerst even uit?quote:
Oké, jij mag je pennen houden. Maar je boeken...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:29 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er allemaal inzit volgens mij nog een paar pennen haal je die er eerst even uit?
Ga naar het gemeentehuis. Moet je persoonlijk doen dacht ikquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik wil mn adres veranderen op duo.nl voor uitwonende stufi maar dit staat er:
Ga je weer in Nederland wonen? Geef dan eerst je nieuwe adres aan de gemeente door. Daarna moet je je adreswijziging en eventuele wijziging van je woonsituatie aan ons doorgeven.
hoe moet ik mn adres doorgeven aan de gemeente?
Ja ik ben ook te druk. Merkte het gisteravond, zo op bed in slaap gevallen met kleren aan enzoquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Druk momenteel maar wel aardig thank you
inschrijven in nieuwe gemeente.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik wil mn adres veranderen op duo.nl voor uitwonende stufi maar dit staat er:
Ga je weer in Nederland wonen? Geef dan eerst je nieuwe adres aan de gemeente door. Daarna moet je je adreswijziging en eventuele wijziging van je woonsituatie aan ons doorgeven.
hoe moet ik mn adres doorgeven aan de gemeente?
Zijn thuis.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oké, jij mag je pennen houden. Maar je boeken...
Je werkt bij de V&D?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:25 schreef msacras het volgende:
[..]![]()
Dat zit trouwens tegenover mn werk allemaal
Mijn favoriet zelfs.quote:
quote:
paar dagen, en we leven in de 6e maand.. dus over de helftquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]Dan begint de 6e maand. Pas als die vol is is het op de helft. 4.01 is ook niet de helft van 10
Dat is niet zo bestquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik ben ook te druk. Merkte het gisteravond, zo op bed in slaap gevallen met kleren aan enzote veel gewerkt hehe
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:32 schreef Glibber het volgende:
[..]
paar dagen, en we leven in de 6e maand.. dus over de helft
had je deze al gehoord?quote:
Wtf?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:32 schreef Glibber het volgende:
[..]
paar dagen, en we leven in de 6e maand.. dus over de helft
En jij bent?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:34 schreef Glibber het volgende:
Stuart sup, lang niet gesproken woon je nog in engeland?
quote:
Is bijna hetzelfdequote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:34 schreef #ANONIEM het volgende:
Begin van de zevende maand is de helft joh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |