quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
sucks to be this guyof degene die de foto neemtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
sucks to be this guyHet vijfde wielSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha oke, das best logisch ja. Ga je wel eens uit in Leiden?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:09 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Ah ja, natuurlijk.Ik fiets enkel langs het station, dan zie je dat niet zo.
Houden zo.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:11 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Nergens zei ik dat ik ze aan jou ging geven.
Uh, soms naar Einstein en soms poolen bij Pool Church, maar dat is het dan ook wel zo'n beetje.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:11 schreef msacras het volgende:
[..]
Haha oke, das best logisch ja. Ga je wel eens uit in Leiden?
Ik hoor het af en toe, dan doe ik mn ogen dicht en ga ik slapen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:11 schreef Trollscience het volgende:
ik hoorde mijn ouders een keer seks hebben, toen kuchte ik heel hard en toen was het doodstil
nog altijd traumatized4lief
Dat wil je dus gewoon niet wetenquote:
Fucking chillquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:39 schreef Kikaru het volgende:
[..]
Ja toch.We wilden naar Roemenië gaan (een oud huisgenootje komt daar vandaan), kunnen daar blijven slapen enzo, dus goedkoop dit dat.
Haha oke. Als je Einstein leuk vindt kan ik je ook wel de Stadthouder en Meneer Jansen aanraden. Zit in hetzelfde rijtje en is wel vergelijkbaar.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:12 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Uh, soms naar Einstein en soms poolen bij Pool Church, maar dat is het dan ook wel zo'n beetje.Ben niet zo'n type die ieder weekend uit wil gaan.
Schatje..quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:14 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
En dat ben je ook goed aan het benadrukken, pussy dat je er bent.
Omg terugkijkenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:15 schreef TienVingers het volgende:
Er viel er eentje keihard op de bek bij over de streep
Jaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:15 schreef TienVingers het volgende:
Er viel er eentje keihard op de bek bij over de streep
Oké, even onthouden. Bedankt.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:14 schreef msacras het volgende:
[..]
Haha oke. Als je Einstein leuk vindt kan ik je ook wel de Stadthouder en Meneer Jansen aanraden. Zit in hetzelfde rijtje en is wel vergelijkbaar.
Dat weet ik, jij weet het, iedereen weet het. Hoezo blijf je het dan zeggen?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:14 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Schatje..
Ik hoef gewoon geen bj van een jongen
Ja dat zeg ik toch, "zit in hetzelfde rijtje"quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:18 schreef #ANONIEM het volgende:
Wacht, de Stadthouder, zit die niet bij Einstein daar?
Oh, zo.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:20 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik toch, "zit in hetzelfde rijtje"
Stadthouder vind ik leuk voor eten en s middags een drankje, einstein en meneer jansen meer voor s avonds. Al kom ik er alsnog niet zo vaak haha.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:21 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Oh, zo.Maar daar ben ik ook wel een paar keer geweest, wel een toffe tent, maar Einstein is gezelliger imo.
haha nee!!quote:
Meneer Jansen heeft De Koninck.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:22 schreef msacras het volgende:
[..]
Stadthouder vind ik leuk voor eten en s middags een drankje, einstein en meneer jansen meer voor s avonds. Al kom ik er alsnog niet zo vaak haha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |