2 1persoons denk ikquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
wat is handiger
2 1persoonsdekens of 1 2persoonsdeken op een 2 persoonsbed
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
2 1persoons denk ik
Ik zou anders echt oorlogen hebben.
Maar gelukkig heb ik mijn bed alleen
Altijd is er iets positiefs te verzinnenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godver.![]()
ik neem aan dat je gendericon niet klopt bahquote:
Valt wel mee hoor.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:05 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Dan doe je 2 keer eenpersoons.
[..]
Ik let er eigenlijk niet zo op.Ben jij wel een blower dan?
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:07 schreef #ANONIEM het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godver.
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
Very goood. Und met jou?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:07 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Vind ik nou ook
Hoe is het met jou?
Yup, dus je interesse is weg he?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik neem aan dat je gendericon niet klopt bah
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ah ja, natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:07 schreef msacras het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor.Ik blow wel eens ja, maar niet wekelijks ofzo. Maar als je 6 jaar lang minstens 2x per dag er langs fietst dan zie je dat soort dingen wel.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
sucks to be this guyAwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jup, penissen zijn nogal een dealbreakerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |