* Rezania geeft alvast een trap.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:58 schreef Ezell het volgende:
Ik ga even studeren en shit. Stuur mij weg als ik hier kom klessebessen.
Nee oke niet zo erg, maar wel vaak genieg van die 15-jarige sjonnie's en anita's die dan onder een brug of bij een winkelcentrum staan te roken en bier te drinken.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja? Zie in Nederland nooit grote groepen of veel verschillende groepen op twintig meter afstand van elkaar.
Op iedere straathoek een coffeeshop? Wil je die dan even aanwijzen, want ik zie blijkbaar andere straathoeken dan jij.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:58 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee oke niet zo erg, maar wel vaak genieg van die 15-jarige sjonnie's en anita's die dan onder een brug of bij een winkelcentrum staan te roken en bier te drinken.Of op een bankje in het park andere verdovende middelen te gebruiken. Maarja, dat gebeurt als je in een stad woont met op elke straathoek een coffeeshop
Beerje overdrijven mag. Maar in de buurt nieuwe beestenmarkt/lammermarkt kan ik er zo 7 noemenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:00 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Op iedere straathoek een coffeeshop? Wil je die dan even aanwijzen, want ik zie blijkbaar andere straathoeken dan jij.
Ik ken alleen die bij Van Der Werf.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:01 schreef msacras het volgende:
[..]
Beerje overdrijven mag. Maar in de buurt nieuwe beestenmarkt/lammermarkt kan ik er zo 7 noemen
2 persoonsdeken is lekkerder imo.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
wat is handiger
2 1persoonsdekens of 1 2persoonsdeken op een 2 persoonsbed
3x niksquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:02 schreef TienVingers het volgende:
Ik ga over de Streep terugkijken, met meisjesschool
maar ik word echt ontzettend warm onder de dekens en dan is een eigen deken wel fijner voor de ander + geen gezeik van 'BLIJF VAN MIJN DEKEN AF'quote:
quote:
Dan doe je 2 keer eenpersoons.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
maar ik word echt ontzettend warm onder de dekens en dan is een eigen deken wel fijner voor de ander + geen gezeik van 'BLIJF VAN MIJN DEKEN AF'
Ik let er eigenlijk niet zo op.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:04 schreef msacras het volgende:
[..]
Coffee & Dreams, Double AA, Paradiso, Relaxed, Le Palais, Joy, Smokey... Genoeg aanbod
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |