quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:01 schreef nodig het volgende:
[..]
Om vervolgens een kloon te gaan openen en doorposten al helemaal
Hah, ik zag dat op dumpert staan jaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:06 schreef JRRY het volgende:
[..]
waar is ze
weetje trouwens, hoé geniaaaal!
7 juni sjongejonge. Dat je dat dacht vol te houden zegquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:06 schreef Kikaru het volgende:
[..]
7 juni.
Ik heb vandaag al 5 werkgroepen geleerd.
Hahaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:06 schreef JRRY het volgende:
[..]
waar is ze
weetje trouwens, hoé geniaaaal!
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
omg een of andere vage kerel van school die ik net een paar uur ken wil me een koffiezetapparaat geven voor mn nieuwe kamer
wat is dit voor rare flirt
beetje wel jaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:07 schreef nodig het volgende:
[..]
Hah, ik zag dat op dumpert staan jaBen jij vast wel jaloers op haha
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:07 schreef nodig het volgende:
[..]
7 juni sjongejonge. Dat je dat dacht vol te houden zegIk denk die jongen doet ban van 12 of 24 uur max
Geef hem een koelkast kan die afkoelenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
omg een of andere vage kerel van school die ik net een paar uur ken wil me een koffiezetapparaat geven voor mn nieuwe kamer
Liev toch.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
Waarom? Wat is het nut als je met een ander account verder gaat posten?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:06 schreef Kikaru het volgende:
[..]
7 juni.
Ik heb vandaag al 5 werkgroepen geleerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |