ja zoietsquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:21 schreef nodig het volgende:
[..]
Wat vraagt PostNL daar extra voor? 7,50 ofzo?
UPS
Vader Rezania.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:20 schreef #ANONIEM het volgende:
Nu ben ik er klaar mee, ga zelf maar eens nadenken waarom je fout zit. Gr gr.
Vandaag ook ups langsehadquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:21 schreef nodig het volgende:
180 contant voor mijn speakers afgetikt aan de ups man
Het is gewoon een Brinks busje maar dan met ups erop, die gedachte krijg ik altijd als ik er 1 ziequote:
nee alles wat ze in de online hebben hebben ze niet in de winkel + ik moet H&M life dingen hebben en dat hebben ze niet in groningenquote:
Probeer je me een hint te geven ofzo :ssquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:18 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Hold The Line, a song by Toto on Spotify.
nee kijk dit filmpje maar hoe ze werkenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:23 schreef nodig het volgende:
UPS is trouwens wel professioneel![]()
Vergeleken met de PostNL
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Vader Rezania.
EN NU IN DE HOEK!
toto negeert je soms maar je moet the line holdenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:23 schreef zwerty het volgende:
[..]
Probeer je me een hint te geven ofzo :ss
Haha, soms is t wel aardig waardetransport ja. Zat alleen al voor mij bijna 1k in vandaagquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:22 schreef nodig het volgende:
[..]
Het is gewoon een Brinks busje maar dan met ups erop, die gedachte krijg ik altijd als ik er 1 zie
Die heb ik nou wel 100x gezien door webshopstopicquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:23 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
nee kijk dit filmpje maar hoe ze werken
Nu wel!quote:
Ik richt me nu gewoon vol op jouquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:23 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
toto negeert je soms maar je moet the line holden
Volgens mij doen ze ook gratis rembours ofniet? Tenminste ik hoefde niks bij te betalen voor die optiequote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:23 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Haha, soms is t wel aardig waardetransport ja. Zat alleen al voor mij bijna 1k in vandaag
Die mensen rijden ook altijd netjes
H&M's in Amsterdamquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee alles wat ze in de online hebben hebben ze niet in de winkel + ik moet H&M life dingen hebben en dat hebben ze niet in groningen
Hoort bij winkelen.quote:
Ik ook niet en zeker niet van een of andere huilliequote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:25 schreef #ANONIEM het volgende:
Blokje hier, blokje daar. Zo. Drama heb ik al genoeg, dat hoef ik ook nog niet eens van een andere persoon te ontvangen.
Lekker toch!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:26 schreef nodig het volgende:
Wat een rust trouwens in vergelijking met gisteravond
Weet niet, maar het komt sowieso uit amerika ja. Die vrachtwagens zijn ook gaafquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:25 schreef nodig het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze ook gratis rembours ofniet? Tenminste ik hoefde niks bij te betalen voor die optieDenk dat ze vandaar zo'n gepantserde bus hebben. Of het moet uit Amerika over zijn gewaaid
Eens geen baggerquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:26 schreef nodig het volgende:
Ik ben 1 keer in een H&M geweest en dat was wachten op een krukje bij de kleedkamersquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
H&M's in Amsterdam
[..]
Hoort bij winkelen.Alleen jammer dat sommige winkels niet in Nederland staan.
Wees blij, lekker alles rustig kunnen lezen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:26 schreef nodig het volgende:
In je hele leven één keer in de H&M? Best weinig.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben 1 keer in een H&M geweest en dat was wachten op een krukje bij de kleedkamers
Ik denk dat ik er maar vaker aan moet geloven
H&M is wel een leuke winkel opzich.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben 1 keer in een H&M geweest en dat was wachten op een krukje bij de kleedkamers
Wil je met mij sjoppun?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Welterustenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
zo, enorme bestelling gedaan bij H&M
nu slapen, grgr
Goh, dat ken ik haha.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Klopt! De tracking was echt baas! In 2 dagen had ik het uit Duitslandquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:27 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Weet niet, maar het komt sowieso uit amerika ja. Die vrachtwagens zijn ook gaaf
Sowieso die snelheid die ik zie bij tracking, bestel wel vaker uit duitsland. Binnen een halfuur is het een pand door en zit het alweer in de volgende vrachtwagen
Hoiquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:28 schreef Toto69 het volgende:
Hoi, ik kom baggeren.
Stelletje vogelzoekers.
ja daarom moet ik er maar een keer heen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:28 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
H&M is wel een leuke winkel opzich.Ook veel goedkoop spul wat er, vooral in het begin, toch redelijk goed uitziet
kloptquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
In je hele leven één keer in de H&M? Best weinig.
ik geloof nog steeds dat je gewoon een kloon van EK bentquote:
Mag pas over 31 minuten.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:28 schreef Toto69 het volgende:
Hoi, ik kom baggeren.
Stelletje vogelzoekers.
quote:
quote:
Ik ben autistisch en ben dit niet gewend jaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:27 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Wees blij, lekker alles rustig kunnen lezen.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:29 schreef nodig het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik ben autistisch en ben dit niet gewend ja
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:28 schreef nodig het volgende:
[..]
Klopt! De tracking was echt baas! In 2 dagen had ik het uit DuitslandTracking klopte ook heerlijk, met plaatsen en al waar je pakketje uithangt
Daar kan PostNL nog wat van leren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
Not too bad thank youquote:
Het bleef dan ook bij 1 keerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |