''Het gebruik van de vorm enigst(e) is niet voor iedereen aanvaardbaar''quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:11 schreef DrNick het volgende:
[..]
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/262/
Blijkbaar. Ik hoop dat het 7 juni 2050 is trouwensquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:11 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Hij voedt zich op drama vermoed ik, zou veel verklaren.
Hoezo dat dan?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Blijkbaar. Ik hoop dat het 7 juni 2050 is trouwens![]()
hee ik heet jack jones op skypequote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:12 schreef DrNick het volgende:
Morgen 20% korting bij de Jack & Jones trouwens, en je kan dan nog dobbelen tot 30%.
Gr gr doei
Negeren wil ik sowieso wel doenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:14 schreef #ANONIEM het volgende:
Ik stel voor dat we Etsu en zijn kloontjes vanaf nu negeren, zodat hij wel moet leren.
Nice.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Negeren wil ik sowieso wel doen![]()
Permanent
omg wat mooiquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:15 schreef zwerty het volgende:
[..]
Daar sta je dan
Je zag dit moment al zo vaak in je dromen
Bovenstaande is wat mij betreft genoeg reden om jou permanent te negeren kansloos figuurquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:14 schreef Kikaru het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je gewoon eens even een teringeind opkankert.
doe is liefquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:14 schreef Kikaru het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je gewoon eens even een teringeind opkankert.
niet?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
waarom kan je bij H&M niet met ideal betalen sdfghj
Ik heb al eens uitgelegd hoe het zat en jij wilt dat maar niet lezen en begrijpen. Als je dat niet wilt, prima, maar dan moet je niet continu blijven jammeren en zaniken. Laat me.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:18 schreef #ANONIEM het volgende:
Wtf gozer.Je vraagt zelf een ban aan om te leren, dat kondig je extra hard aan, met redenen erbij. Vervolgens maak je een kloon aan om weer te posten en vind je het raar dat mensen kritiek hebben? Ga toch fietsen joh.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:18 schreef #ANONIEM het volgende:
Wtf gozer.Je vraagt zelf een ban aan om te leren, dat kondig je extra hard aan, met redenen erbij. Vervolgens maak je een kloon aan om weer te posten en vind je het raar dat mensen kritiek hebben? Ga toch fietsen joh.
Een aandachtsgeile user dusquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:18 schreef #ANONIEM het volgende:
Misschien moet je dan niet zoveel aandacht trekken met je bangedoe.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:19 schreef Kikaru het volgende:
[..]
Ik heb al eens uitgelegd hoe het zat en jij wilt dat maar niet lezen en begrijpen. Als je dat niet wilt, prima, maar dan moet je niet continu blijven jammeren en zaniken. Laat me.
Watquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee alleen acceptgiro, maandfactuur, H&M rekening, creditcard en rembours
rembours en dan in centen betalenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee alleen acceptgiro, maandfactuur, H&M rekening, creditcard en rembours
Misschien moet je dan niet zoveel commentaar hebben op anderen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:20 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Misschien moet je dan niet zoveel aandacht trekken met je bangedoe.
Iets met pot en ketel verwijtenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:20 schreef Kikaru het volgende:
[..]
Misschien moet je dan niet zoveel commentaar hebben op anderen.
Ah, ik snap alweer waarom je uit ABO bent gegaan.
Grgrquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:20 schreef #ANONIEM het volgende:
Nu ben ik er klaar mee, ga zelf maar eens nadenken waarom je fout zit. Gr gr.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |