lijkt mij een betere kandidaat voor Reportage, aflevering over een serie moordenaar op het nederlandse plattelandquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:38 schreef OProg het volgende:
Boer Jan is een potentiėle kandidaat voor Boer Zoekt Vrouw
Dat gebeurt twee jaar later met de door hem gevonden vrouw.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:38 schreef Stickertje het volgende:
[..]
lijkt mij een betere kandidaat voor Reportage, aflevering over een serie moordenaar op het nederlandse platteland
Die ziet er toch niets van.quote:
Wat wil een mens nog meer?quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:42 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Oh kut verkeerde.
http://instantrimshot.com/
Volgens mij niet...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:45 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Wie heeft er daarin gelijk gekregen? Neem aan de eigenaar van de hond?
Nee, verloren geloof ik zelfs.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:45 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:45 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
net als de honden fluisteraar ooit een keer zei tegen een vrouw die haar hond in had laten slapen dat de hond het begreep en het ok vond?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopen komt die hondenfluisteraar straks ook aan het woord. Ben benieuwd hoe de hondjes het hebben verwerkt.
Zou het?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:45 schreef OProg het volgende:
Volgens mij dicht deze man die hond iets teveel menselijke eigenschappen toe.
Blijkbaar nietquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Da's natuurlijk bij een castratie, hij is rustiger. Logisch.
[ququote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:45 schreef Travel. het volgende:
[..]
Nee.
Want eigenaar wilde heul veul geld.
Dierenarts wilde al wat geven.
ote]quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nee, verloren geloof ik zelfs.
ook een goede oplossing voor sommige mannenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Da's natuurlijk bij een castratie, hij is rustiger. Logisch.
Die gaan dan ook de hele tijd blaffenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:47 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ook een goede oplossing voor sommige mannen
Trieste zaak. Vind wel dat ze gelijk hebben.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:47 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
[qu
[..]
ote][ afbeelding ] Op dinsdag 28 mei 2013 22:45 schreef tralalala het volgende:
[..]
Volgens mij niet...
en wildplassen.quote:
Die vent eiste een pot geld omdat die hond fokwaarde zou hebben....niet dus, niet raszuiver en te oud.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:49 schreef BlueMage het volgende:
Vraag me wel af wat de argumenten waren om de dierenkliniek gelijk te geven...
Die vrouw is heus geen oplichtsterquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:46 schreef Tijn het volgende:
Ja, die hond heeft begrip voor de administratieve fout
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:49 schreef tralalala het volgende:
Jetske zit echt als een vrouw in de auto.
Nee hoor, ze hebben een bepaald bedrag gehad van de kliniek. Maar fouten worden nu eenmaal gemaakt.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:48 schreef Travel. het volgende:
[..]
Trieste zaak. Vind wel dat ze gelijk hebben.
Maar goed je kan ook niet alles eisen wat je wilt.
idd, de hond leeft nogquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:51 schreef trovey het volgende:
Sjesus, hij zit er nog over te zeiken...grow a pair of balls gek.
hihiquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:51 schreef trovey het volgende:
Sjesus, hij zit er nog over te zeiken...grow a pair of balls gek.
In plaats van met zijn ballen te spelen stopt hij hem nu vol met vreten.quote:
Ah zo, makes sense dan.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:50 schreef trovey het volgende:
[..]
Die vent eiste een pot geld omdat die hond fokwaarde zou hebben....niet dus, niet raszuiver en te oud.
Ja, alles kut dit dat.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:50 schreef Karina het volgende:
De quotes zijn ook een beetje in de war van dit alles he?
Maar als ze iets hebben gekregen hebben ze in feite toch "gedeeltelijk" gelijk gekregen?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:50 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Nee hoor, ze hebben een bepaald bedrag gehad van de kliniek. Maar fouten worden nu eenmaal gemaakt.
En deze man zet zich bijna belangeloos in, dus ik vond het een goede uitspraak.
Het is soms zo simpel om de golddiggers van de mensen die echt leed is aangedaan te onderscheiden.quote:
Ik ga naar Ned. 2...Close up over Tony Curtis.quote:
De rechter heeft ze idd o gelijk gegeven alleen de hond zelf kan een schade indienen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:56 schreef JackLucifer het volgende:
Het was toch zo dat de schuld bij de dierenarts lag maar de schade niet in geld uitgedrukt kon worden?
Mooie docu hč ! Wist tot mijn stomme verbazing niet dat ie is overledenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:55 schreef trovey het volgende:
Ik ga naar Ned. 2...Close up over Tony Curtis.
www.uitzendinggemist.nlquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Is die uitzending nog terug te zien?
Volgens mij kreeg die hondenbaas wel gelijk, maar geen schadevergoeding.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:49 schreef BlueMage het volgende:
Je kunt in Nederland alleen een schadevergoeding krijgen voor schade die je daadwerkelijk hebt opgelopen. Aangezien er geen financiėle schade is opgelopen door de castratie (de hond is nog evenveel waard) kan er ook geen schade vergoed worden.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:49 schreef BlueMage het volgende:
Hij had de muur van haar schuur weggehaald want die stond volgens hem op zijn erf en toen heeft hij er een schutting tegenaan gezet.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:20 schreef Karina het volgende:
Ik kan het me allebei niet herinneren, komt wel als ik het zie.
Vorige week was er ook een wordt vervolgd afleveringquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Oh wacht, heb ik een eerder deel gemist?
Vorige week was het een topshow. met Mutti het hondje zonder ballenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Oh wacht, heb ik een eerder deel gemist?
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:24 schreef Phaelanx_NL het volgende:
O wel weer zo'n matige aflevering met bezoeken aan oude zaken?
En het hondje had er heel veel last van en toen wouden ze een schade vergoedingquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Vorige week was het een topshow. met Mutti het hondje zonder ballen
Tuurlijk, er is toch een samenvatting?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is er nog wat aan als je de afleveringen niet kent?
Terecht.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:27 schreef Paxcon het volgende:
Misbruik van recht, art. 3:13 BW. Het is onredelijk bezwarend voor iemand om z'n muur af te breken indien deze een stukje over de erfscheiding staat.
Grensoverschrijdende Garage-arrest.
Ook niet even voor de opnames de boel even opruimen ofzoquote:
Ik dus helemaal nietquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:28 schreef Paxcon het volgende:
Best wel saai....
Ik mis ook de relevante mening van het penal
Zolang Seedorf m maar niet neemt.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:28 schreef Paxcon het volgende:
Best wel saai....
Neuh, daar doen ze niet aan.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:28 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ook niet even voor de opnames de boel even opruimen ofzo
Eigenlijk zouden Gerda en dat schreeuwwijf in de rode jurk mee moeten.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:28 schreef Paxcon het volgende:
Best wel saai....
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zolang Seedorf m maar niet neemt.
vertelquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:30 schreef trovey het volgende:
Mmmh, dom en eigenwijs en niet openstaan voor een andere mening, komt me bekend voor...bij een buur van me.
Geld geld geld.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:31 schreef alors het volgende:
Dat daar ooit een vergunning voor is afgegeven
Wat ik zeg, je kunt praten als Brugman, komt niet door door die plaat voor het hoofd.quote:
Krijg je weer last van al die rook.quote:
hohoquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:33 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Totaal ongeschikte buurt voor dat soort bouw-geklooi.
Familie van me heeft een voorraad hout liggen die 10x groter is, maar die wonen dan ook op het platteland van Overijssel.
Jetskequote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:34 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Jetske wat doe je lullig met je begroeting.
Beetje ventilatie.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:35 schreef WcPot het volgende:
wind en water dicht ik zie het dag licht er doorheen schijnen
allebeiquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:35 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Is ze zwanger of heeft ze geen tieten?
Wie jetske?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:35 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Is ze zwanger of heeft ze geen tieten?
Nee, zie de post eronderquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:37 schreef alors het volgende:
[..]
Ja hekkelen. Staat niet in je stadsvocabulaire zeker?
Niet dieper maken, maar niet laten dichtslibben. Dat gebeurt als je niet hekkelt. Fryske Gea wie die drab niet op het land hebben.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:38 schreef S95Sedan het volgende:
Ze willen de sloot dieper maken, andere vent wil dat niet vanwege de plantjes.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:40 schreef Karina het volgende:
Die hoed van net stond beter.
Uh gaat het daarom? 2 bloemetjes?
Spetterpoep!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo komt het ook uit de kont van een koe
Alle natuur in Nederland is aangelegd.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:42 schreef alors het volgende:
Oud Friesland, gewoon aangelegde natuur wil ik wedden
Waddenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alle natuur in Nederland is aangelegd.
Wie weet.quote:
Nog altijd voor een deel aangelegd, maar voor een deel enkel gereguleerd inderdaad.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |