quote:
Spoiler!quote:
Moet dat nou?quote:
Omdat Paul Simon ook kut is.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:06 schreef waaromniet1988 het volgende:
Waarom wordt elke artiest vergeleken met Paul Simon?
Ik niet.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:07 schreef Faux. het volgende:
Wanneer slopen ze dat muziekgedeelte er eindelijk uit? Is er iemand die ervan geniet?
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:07 schreef Njosnavelin het volgende:
Geluid klinkt best goed voor de verandering
Dat kunnen ze beter vervangen door een of twee keer in de week een kwaliteitsmuziekitemquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:07 schreef Faux. het volgende:
Wanneer slopen ze dat muziekgedeelte er eindelijk uit? Is er iemand die ervan geniet?
jaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:07 schreef Faux. het volgende:
Klasse manquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:08 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja zit hier met mijn tamboerijn mee te klappen.
Anders kwamen ze natuurlijk niet op dat festival van ze spelen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:08 schreef Karina het volgende:
Volgens mij mogen ze weer langer, net als gisteren.
Sowieso langer dan een minuut.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:08 schreef Karina het volgende:
Volgens mij mogen ze weer langer, net als gisteren.
True, maar is echt elke dag niet iets te overdreven?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:08 schreef Stickertje het volgende:
[..]
jazonder dwdd had iknooit van traumahelikopter gehoord... toch altijd wel benieuwd wat er nu weer voorbij komt ook al is het meeste poep
Zit je met mijn kloten te spelen?quote:
Vooral bij Koosquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:08 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik heb daar zo'n hekel aan, als het publiek gaat meeklappen...
Zij is duidelijk geboren met de verkeerde naamquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:09 schreef Mani89 het volgende:
Dat je als een Priscilla het nog zo ver kan schoppen.
Je verwacht het niet.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:09 schreef Mani89 het volgende:
Dat je als een Priscilla het nog zo ver kan schoppen.
Zo ziet ze er niet uitquote:
Misschien helpt de specifieke vorm bij het ademen tijdens dit zingen.quote:
Ik ook een beetje.quote:
Is dat dan uiteindelijk de beruchte X-factor?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:11 schreef OProg het volgende:
[..]
Misschien helpt de specifieke vorm bij het ademen tijdens dit zingen.
Niet.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:11 schreef OProg het volgende:
Eigenlijk is opera best wel verschrikkelijk.
Ditquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vrouwen opera vind ik niks, mannen wel. Klinkt gewoon niet
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vrouwen opera vind ik niks, mannen wel. Klinkt gewoon niet
Als het goed is houd je hem aanquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:12 schreef Specularium het volgende:
Verschrikkelijk, gelukkig heb ik mijn broek uit.
Die krijgen we bij Knevel en poephoofd.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:12 schreef Faux. het volgende:
wat veel cultuur deze aflevering zeg. waar blijven de leuke dingen?
Ik kijkquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:13 schreef Latert het volgende:
[..]
Die krijgen we bij Knevel en poephoofd.
Ik zag ineens een groot vlak met tanden. Van die linker geloof ik.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Bedoel je dat gebit van die met die mannelijke neus en kaaklijn?
Nee je hebt gelijk, als het in het stuk zit dan is het wel mooi.quote:
Ze ziet er een beetje raar/ uit verhouding uit. Marleen Velthuis achtig zoals iemand hierboven zei...quote:
Het was fijn je gekend te hebben.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:15 schreef starla het volgende:
Ok, er is een slagader gesprongen in m'n hoofd.
its my laaaaaaaaaaifquote:
Echt een Priscilla.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:15 schreef Njosnavelin het volgende:
Priscilla ziet er wel een beetje goedkoop uit.
Aryaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:15 schreef Latert het volgende:
Arya is cool.
Oh, ze hebben het niet over GoT.
Poephoofdquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:13 schreef Latert het volgende:
[..]
Die krijgen we bij Knevel en poephoofd.
Onzin.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:15 schreef Njosnavelin het volgende:
Priscilla ziet er wel een beetje goedkoop uit.
Da's een kindeke toch?quote:
IK.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:17 schreef Mani89 het volgende:
Dit klinkt toch nergens naar? Wie vindt dit nou mooi?
Nou, ik vind het wel verschillig.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:18 schreef Jan-Slagter het volgende:
Opera is zwaar klassiek, daar moet je niet meer aankomen in een programma als DWDD
Komt een beetje normaal over idd.quote:
Helaas is dat al maanden zo...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:20 schreef tralalala het volgende:
Alleen een goede Lucky kan deze aflevering redden.
Ik vond haar het kortst, dus het best.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:20 schreef Karina het volgende:
Qua zang vond ik haar ook het best, of mooist.
Dat vond ik wel leuk vroeger!quote:
Die bij overspel in de liefde zijn nog ergerquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:24 schreef BlueMage het volgende:
Idd nou ff kijken naar Allerslechtste Echtgenoot van Nederland.
Mja ik vind Allerslechtste Echtgenoot sowieso niet geweldig, vind de variant met die mensen die absoluut niet kunnen autorijden veel beter.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Die bij overspel in de liefde zijn nog erger
De 'Grappen' van Ruben in die tussenstukjes zijn in beide shows tenenkrommend.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:27 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Mja ik vind Allerslechtste Echtgenoot sowieso niet geweldig, vind de variant met die mensen die absoluut niet kunnen autorijden veel beter.
Ligt er wel aan welke personen natuurlijk.quote:Op woensdag 29 mei 2013 07:36 schreef Karina het volgende:
Gelukkig is er al 1 persoon die ze wel leuk vindt
Was toch een vaste cast met een gast? En dan improviseren? Ik kan me herinneren dat ik er echt geen bal aan vond, totaal niet grappig, maar dat is al jaaaren geleden dat ik het heb gezien.quote:Op woensdag 29 mei 2013 07:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ligt er wel aan welke personen natuurlijk.
Ja maar die vaste cast is een paar keer veranderd.quote:Op woensdag 29 mei 2013 07:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Was toch een vaste cast met een gast? En dan improviseren? Ik kan me herinneren dat ik er echt geen bal aan vond, totaal niet grappig, maar dat is al jaaaren geleden dat ik het heb gezien.
Ik heb het alleen de eerste serie gevolgd. Jaar of 8 of zo geleden denk ik.quote:Op woensdag 29 mei 2013 07:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja maar die vaste cast is een paar keer veranderd.
Wat een feest allemaal weer.quote:Op woensdag 29 mei 2013 07:36 schreef Karina het volgende:
In deze uitzending: Jan Mulder. Muziek is er van Kern Koppen, Nico Dijkshoorn dicht, tafeldame is Fidan Ekiz.
Vanavond ben ik weer erbij dan kijk ik weer..Paar dagen niks geweest.quote:Op woensdag 29 mei 2013 07:36 schreef Karina het volgende:
Gelukkig is er al 1 persoon die ze wel leuk vindt
Vanavond trouwens:
DWDD - Woensdag 29 mei 2013
In deze uitzending: Jan Mulder. Muziek is er van Kern Koppen, Nico Dijkshoorn dicht, tafeldame is Fidan Ekiz.
Top 5 ergernissen Jan Mulder
Jan Mulder geeft zijn maandelijkse 'Top 5 ergernissen'. Elke maand verzamelt Mulder die zaken die hem in de media opvielen en die hem - op zijn zachtst gezegd - irriteerden.
In Turkije was ook een presentator die na jaren weg ging.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:27 schreef Stickertje het volgende:
bah fidan, ben benieuwd hoe ze haar turkse identiteit nu weer kan drukken op zaken
Ja hoor, je mist minder dan je ziet.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Dooorrrrrrrrrrrrrrr
Ik ben nog op tijd hopelijk.
ik ook niet, ziet er nog goed uit voor en 65 jarigequote:Op woensdag 29 mei 2013 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Had nooit gedacht dat Ferry al 65 jaar is, eigenlijk.
Dat ze die er per direct uit zouden flikkeren zou ik goed begrijpenquote:
En moet je zien waar haar intro dan over gaatquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:34 schreef Stickertje het volgende:
knap, ze is het hele intro doorgekomen zonder duidelijk te maken dat ze turks is
*applaudisseert *
Ik denk gewoon een lading kleurspoeling.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat net te denken: heeft jij een pruik of een toupet?
Die kan ik sinds hij als clown verkleed het nieuws deed, niet meer serieus nemen.quote:
iddquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat net te denken: heeft jij een pruik of een toupet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |