wie ga je begraven?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:18 schreef Pastapipos het volgende:
Nieuwe aanwinsten![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Tweede mes was 1.60 bij de action, kon het niet laten om hem mee te nemenHet lemmet voelt best ongelijk aan, maar moeite waard om te proberen voor die prijs.
Eerste heb ik met 25% korting van opruiming in de kookwinkel
Je houdt niet van de zomervakantie?quote:
Ik heb nog geen zomervakantie.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:19 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Je houdt niet van de zomervakantie?
Nice! Wil je later kok worden?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:18 schreef Pastapipos het volgende:
Nieuwe aanwinsten![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Tweede mes was 1.60 bij de action, kon het niet laten om hem mee te nemenHet lemmet voelt best ongelijk aan, maar moeite waard om te proberen voor die prijs.
Eerste heb ik met 25% korting van opruiming in de kookwinkel
collab van New Era en de Cerulean Gymquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:20 schreef wietparkiet het volgende:
maarja van welk merk is die snapback nou?
oh ik heb mitchell en nessquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
collab van New Era en de Cerulean Gym
feli nu kan ik ergens crashen in groningenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
MENSEN IK HEB DE SLEUTELS EN HET CONTRACT GETEKEND IK ZIT OFFICIEEL OP KAMERS FELEICITEER MIJ HIER ONDER DE STREEP BVD
Oh! Hee gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
MENSEN IK HEB DE SLEUTELS EN HET CONTRACT GETEKEND IK ZIT OFFICIEEL OP KAMERS FELEICITEER MIJ HIER ONDER DE STREEP BVD
hoeraquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
feli nu kan ik ergens crashen in groningen
groningen natuurlijkquote:
Heb ik wat gemist?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
nou gefeliciteerdquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik ga een studie accountantcy doenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:25 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Nope, alhoewel me dat wel een toffe baan lijkt. Moet er niet aan denken om me hele leven in een keuken te staan
Wat voor toekomstplannen heb jij?
maar die zitten niet om 7 uur 's ochtends op zondag nickelodeon te kijken.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
dankdank
ja nu zit ik opgescheept met 3 studenten als huisgenoten
Elke avond buizenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
dankdank
ja nu zit ik opgescheept met 3 studenten als huisgenoten
Interessantquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
was grapje
.jar is een extensie voor javabestanden
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso dat beleid van Opsteltenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:26 schreef wietparkiet het volgende:
15 extra agenten voor drugsoverlast Maastricht
[..]
ja dit gaat hem worden
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:29 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Sowieso dat beleid van Opstelten
nee maar zetten wel keihard muziek op en rommelen ontzettend veelquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
maar die zitten niet om 7 uur 's ochtends op zondag nickelodeon te kijken.
elke avond watquote:
OF een banner voor zijn bedrijf?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik wil iets photoshoppen of iets in indesign doen. Iemand iets ontworpen nodig?
Ik denk dat ik ze nu al magquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee maar zetten wel keihard muziek op en rommelen ontzettend veel
[..]
elke avond wat
Banner? ¤35,-quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:29 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]Hahah dat is tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ow als je er geld voor vraagt kan et niet maar ik heb youtube layer nodigquote:
Youtube layout? Stuur wat dingen die er in moeten zitten, kijken we daarna wel. misschien voor een tientje anders?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:32 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Kan jij banners maken van
[..]
Ow als je er geld voor vraagt kan et niet maar ik heb youtube layer nodig
va manhoerquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
misschien voor een tientje anders?
Heb ik iig wat te doen
Ik weet niet eens hoe ik dat op moet sturen, mijn rekening is geblokkeerdquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Youtube layout? Stuur wat dingen die er in moeten zitten, kijken we daarna wel. misschien voor een tientje anders?
Heb ik iig wat te doen
okidoki my niggerquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:35 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dit weekend verhuizen naar grotere kamer G.
Dacht dat ik een paar weken moest wachten.
Je bedoelt dat je niet kan internetbankieren?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:35 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe ik dat op moet sturen, mijn rekening is geblokkeerd(soort van, kan er niks mee alleen geld afhalen -,-)
ja inderdaadquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je niet kan internetbankieren?
Ik wil sowieso zo snel mogelijk op kamers, weet je tochquote:
Kon ik ook niet toen ik 14 wasquote:
In Utrecht,Hilversum?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:37 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik wil volgend jaar op kamers gaan.
Het kan op zich wel open maar hoop gedoequote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kon ik ook niet toen ik 14 wasWeet alleen niet hoe je dan een bedrijfje wil opstarten maar ok
hey ezellquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:37 schreef Ezell het volgende:
VA, mag gratis mijn huiswerk op InDesign doen.
Echt waar? Welk huis heb je nou?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Eerst deed ik gymnasium maar ik was te lui dus ik ben geslaagd op de havo gr
stuur maar wat op, heb ik vanavond wat te doen grquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:37 schreef Ezell het volgende:
VA, je mag gratis mijn huiswerk op InDesign doen.
Kan nooit veel wegen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:38 schreef wietparkiet het volgende:
Heb afrika om mijn nek hangen Utka in mijn handpalmen
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
stuur maar wat op, heb ik vanavond wat te doen gr
Nope, nooit gebruikt. Lichte Premiere ervaring welquote:
Ah, oké. Bij Final Cut krijg ik namelijk die geluiden nooit helemaal zoals ik wil.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nope, nooit gebruikt. Lichte Premiere ervaring wel
En dan na een maand wegens geldtekort terug naar DV-dorp.quote:
Jepquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:38 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nicedan sowieso bieren bij jou en dan naar Beurs.
dankquote:
als ik een extra bijbaan heb is mijn maandelijkse inkomen bijna 1000 euro dus dat zal niet het geval zijnquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ah, oké. Bij Final Cut krijg ik namelijk die geluiden nooit helemaal zoals ik wil.Even Google gebruiken dan maar.
[..]
En dan na een maand wegens geldtekort terug naar DV-dorp.
Heb je daar naast school tijd voor dan?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
quote:
[..]
als ik een extra bijbaan heb is mijn maandelijkse inkomen bijna 1000 euro dus dat zal niet het geval zijn
nu is dat 650
Nahquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:46 schreef wietparkiet het volgende:
'Ik heb al jullie bitches in mijn vizier'
Hardste track ever
horeca is savonds, en als ik 5 dagen per week kan werken van 5 tot 10 dan heb je per maand zo 450 euro extra in de pocketquote:
Ik heb nu al 3 werkgroepen gedaan en ben nu aan het koken en kan moeilijk hele tijd in de keuken staan blijven tot het gaar is.quote:
ETSUquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:47 schreef Kikaru het volgende:
[..]
Ik heb nu al 3 werkgroepen gedaan en ben nu aan het koken en kan moeilijk hele tijd in de keuken staan blijven tot het gaar is.
etsie waarom?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:47 schreef Kikaru het volgende:
[..]
Ik heb nu al 3 werkgroepen gedaan en ben nu aan het koken en kan moeilijk hele tijd in de keuken staan blijven tot het gaar is.
Jezus christus, dat ga je echt niet lang volhouden, vijf dagen per week.Ik heb een maand lang doordeweeks 21 uur gewerkt. Dat sloopt je echt.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
horeca is savonds, en als ik 5 dagen per week kan werken van 5 tot 10 dan heb je per maand zo 450 euro extra in de pocket
sukkelquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:47 schreef Kikaru het volgende:
[..]
ik heb 2 maand achter elkaar 5 of 6 dagen per week gewerkt toen werd ik ontslagen omdat ik teveel uren inpikttequote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jezus christus, dat ga je echt niet lang volhouden, vijf dagen per week.Ik heb een maand lang doordeweeks 21 uur gewerkt. Dat sloopt je echt.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik heb 2 maand achter elkaar 5dagen per week gewerkt toen werd ik ontslagen omdat ik teveel uren inpiktte
kutreden ook
Heb je ban dan?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:49 schreef Kikaru het volgende:
[..]
Alsof ik na het uiteten niet ga uitloggen. Is toch een kutaccount.
Pffff, waarom zo veel? Geld hebben is fijn, maar zo veel heb je toch ook weer niet nodig?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik heb 2 maand achter elkaar 5 of 6 dagen per week gewerkt toen werd ik ontslagen omdat ik teveel uren inpiktte
kutreden ook
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:51 schreef Kikaru het volgende:
[..]
Zelf aangevraagd, ja.
Dus ik ben de nieuwe Krabs
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:51 schreef Kikaru het volgende:
[..]
Zelf aangevraagd, ja.
En dan weer verder postenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:51 schreef Kikaru het volgende:
[..]
Zelf aangevraagd, ja.
Nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ey die chick waar Jeff mee naar maiden gaat he ken je die?
wauw nicequote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:51 schreef jordyqwerty het volgende:
Jouw cijfer voor M&O ligt tussen
6,8 en 7,8
Haha geweldig!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:51 schreef Kikaru het volgende:
[..]
Zelf aangevraagd, ja.
Je zei dat je hier niet meer zou posten als Etsu een ban had.quote:
MOET IK DAAR OOK NOG REKENING MEE HOUDEN VERDOMME!?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ZEG DAT DAN. DENK EENS OM MIJN AUTISME JIJ ROTJONG
doe is rustig joh. heb je weer drugs lopen gebruiken?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:53 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
MOET IK DAAR OOK NOG REKENING MEE HOUDEN VERDOMME!?
Ja man vet veel coke gesnoven xd yolo tochquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
doe is rustig joh. heb je weer drugs lopen gebruiken?
geen pep/poedersuiker?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:55 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja man vet veel coke gesnoven xd yolo toch
JIJ bent Etsu.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:53 schreef Kikaru het volgende:
[..]
Je zei dat je hier niet meer zou posten als Etsu een ban had.
Etsu heeft een ban, en toch post je hier.
Bemoeien met kinderen die slimmer zijn dan jou.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:54 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Zeggen dat je gepromoveerd bent naar Havo
dan jijquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:55 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Bemoeien met kinderen die slimmer zijn dan jou.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
JIJ bent Etsu.
Ik zag toevallig in myat Kikaru als laatste reactie en ik wist dat jij dat moest zijn
Slimmer zijn in wat? ''Een eigen bedrijfje opstarten?''quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:55 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik weet meer over 2de wereld oorlog dan jouquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:56 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Slimmer zijn in wat? ''Een eigen bedrijfje opstarten?''
dan jijquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik weet meer over 2de wereld oorlog dan jou
mijn reetquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
En dan kom jij met je 'ok'.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:51 schreef jordyqwerty het volgende:
Jouw cijfer voor M&O ligt tussen
6,8 en 7,8
Die tijd is er al geweest, oelewapper.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Het is weer tijd voor: Raad de kloon!
geld heb je nooit teveelquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Pffff, waarom zo veel? Geld hebben is fijn, maar zo veel heb je toch ook weer niet nodig?
Maar dan snap ik niet hoe jij soms geen geld hebt voor avondeten.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
geld heb je nooit teveel
en ik kon de uren maken en had er de tijd voor, waarom niet
Okquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:00 schreef Kikaru het volgende:
[..]
Ik heb een schema gemaakt en heb al 80% gedaan voor vandaag, dus bek toe.
Die formule van de contante waarde klopte geloof ik niet.quote:
Toch kwam ik eruit. Maar beter klopt ie niet nee, want heb 'm fout.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die formule van de contante waarde klopte geloof ik niet.
Omdat het onzin isquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:04 schreef Kikaru het volgende:
EXA / VWO Frans examen uitgelekt
Waarom durf ik niet op de link te drukken
Is dat niet strafbaar?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:04 schreef Kikaru het volgende:
EXA / VWO Frans examen uitgelekt
Waarom durf ik niet op de link te drukken
omdat ik tot voor kort niet bij mijn eigen rekening konquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar dan snap ik niet hoe jij soms geen geld hebt voor avondeten.
40 termijn, 5% interest, kapitaal van ¤26225,-. Dan komt je op een contante waarde van ¤550722,- uit, waardoor het bedrijf bij de volgende vraag geen liquide middelen hoeft af te staan.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:02 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Toch kwam ik eruit. Maar beter klopt ie niet nee, want heb 'm fout.
Hopelijk.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:06 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ga bier halen, tot ... weet ik niet
Misschien ben ik dan al geband.
Bye broederquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:06 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ga bier halen, tot ... weet ik niet
Misschien ben ik dan al geband.
Ga jij lekker posten met een kloontje,terwijl je een banaanvraag voor het leren hebt aangevraagdquote:
Ik ga niet kijken.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:04 schreef jordyqwerty het volgende:
Hee Rez, ik snapte die gehele dekkingsbijdrage niet en heb de hele opgave goedofja mis een puntje omdat ik de winst anders heb aangegeven denk ik
Als je eens verder had gekeken dan je neus lang is, dan had je geweten hoe het in elkaar zat.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:07 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ga jij lekker posten met een kloontje,terwijl je een banaanvraag voor het leren hebt aangevraagd
Daar kwam ik oorspronkelijk ook op uit, ja. Maar toen dacht ik (uitgaande dat het correct was) wtf dit kan niet!! Dus toen had ik het op een andere manier berekend, weet niet meer hoe trouwens, en kwam ik op een tekort van ¤31000 uit ofzoquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
40 termijn, 5% interest, kapitaal van ¤26225,-. Dan komt je op een contante waarde van ¤550722,- uit, waardoor het bedrijf bij de volgende vraag geen liquide middelen hoeft af te staan.
Nou die eerste prijs zat inderdaad dicht bij die andere in de buurtquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ga niet kijken.Ik hoop op een zes, prima.
ik heb je binnenkomst niet meegemaaktquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:09 schreef Kikaru het volgende:
Tevens: mij niet meteen herkennen als ik zo'n Japanse naam heb en binnenkom met 'hoi, ken ik jullie?'.
Ik had interest van de hypothecaire lening en de subsidie afgetrokken, en tien zag ik bij de volgende vraag de interest moest beteken.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:07 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Daar kwam ik oorspronkelijk ook op uit, ja. Maar toen dacht ik (uitgaande dat het correct was) wtf dit kan niet!! Dus toen had ik het op een andere manier berekend, weet niet meer hoe trouwens, en kwam ik op een tekort van ¤31000 uit ofzo
In ieder geval fijn je weer te spreken.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:09 schreef msacras het volgende:
[..]
ik heb je binnenkomst niet meegemaakthet eerste wat ik las was haat op roald dus ik dacht hey wie is dat en hoe durft hij/zij
zijn wel meer met japanse/andere aziatische namenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:09 schreef Kikaru het volgende:
Tevens: mij niet meteen herkennen als ik zo'n Japanse naam heb en binnenkom met 'hoi, ken ik jullie?'.
Nice.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:09 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nou die eerste prijs zat inderdaad dicht bij die andere in de buurtHeb allebei de cases bijna geheel goed
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik had interest van de hypothecaire lening en de subsidie afgetrokken, en tien zag ik bij de volgende vraag de interest moest beteken.Toen dacht ik echt van 'Fuck it all!'
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
donderdag krijg ik mn verhuisdozen bezorgd tussen 11 en 15 en dan kan ik bezig met inpakken hoera
Ja man, tering veel winst maakte diequote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nice.
Kwam jij ook op miljardenbedragen uit bij die provider?
Jamaar Osuchi zou hier niet meer posten. Ik heb niet gezegd dat ik hier nooit meer zou posten.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zijn wel meer met japanse/andere aziatische namen
had niet gemerkt dat je weg was eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:11 schreef Kikaru het volgende:
[..]
Jamaar Osuchi zou hier niet meer posten. Ik heb niet gezegd dat ik hier nooit meer zou posten.
Dat was een andere vraag knurft.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:11 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]Was wel eerst even aan het puzzelen, maar als je ergens op MOET uit komen, die 33000, dan lukt het altijd wel, na een paar minuten viel het kwartje
Waar heb je ze vandaan gehaald?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
donderdag krijg ik mn verhuisdozen bezorgd tussen 11 en 15 en dan kan ik bezig met inpakken hoera
Thank godquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:11 schreef Kikaru het volgende:
[..]
Jamaar Osuchi zou hier niet meer posten. Ik heb niet gezegd dat ik hier nooit meer zou posten.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:10 schreef Kikaru het volgende:
[..]
In ieder geval fijn je weer te spreken.
Gisteravond, toen jij ergens zat te fappen met Ro-ald.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
had niet gemerkt dat je weg was eerlijk gezegd
Dat had ik ook.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:11 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja man, tering veel winst maakte die18% van de omzet ofzo
Over een jaartje ben ik ook wegquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Eerst Etsu nu DV en straks ook ara godverdomme ik kan niet wachten met op kamers gaan
Ik zat al op kamers.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Eerst Etsu nu DV en straks ook ara godverdomme ik kan niet wachten met op kamers gaan
waarschijnlijk lag ik alleen te slapenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:13 schreef Kikaru het volgende:
[..]
Gisteravond, toen jij ergens zat te fappen met Ro-ald.
Dat kloptequote:
Ik zat er steeds 1800 naast.quote:
Ah, dan heb je het gemist inderdaad.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waarschijnlijk lag ik alleen te slapen
Moeten we wel 2 punten voor krijgen, en dan is die andere een doorwerkfout, gratis puntenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zat er steeds 1800 naast.Maar sowieso 2 punten, dus boeie.
Wat was 19?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:15 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Moeten we wel 2 punten voor krijgen, en dan is die andere een doorwerkfout, gratis puntenTevens heb ik een klacht ingediend over vraag 19
Je moest de btw al verrekenen bij de transactie tussen de twee bedrijven, wtf is dat voor onzinquote:
En ik maar denken dat jij FOK! kende.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:16 schreef Rezania het volgende:
Heeft iemand al een TR gemacht? Posten met een kloon mag niet als je een ban hebt.
Lekker laten gaanquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:16 schreef Rezania het volgende:
Heeft iemand al een TR gemacht? Posten met een kloon mag niet als je een ban hebt.
Dat osuchi weg is en dat je niet voor altijd weg bentquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:13 schreef Kikaru het volgende:
[..]
Dat Osuchi hier niet meer post of dat ik niet heb gezegd dat ik hier nooit meer ging posten?
Ik binnen een jaar hopelijkquote:
Was dat die vraag waarbij je moest uitdelen wat de kledingzaak voor die kleding moest betalen? Dan is het toch niet meer dan logisch dat de zaak ook BTW moet betalen?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:16 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Je moest de btw al verrekenen bij de transactie tussen de twee bedrijven, wtf is dat voor onzin
Haha ja, wat dacht jij dan?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:55 schreef Trollscience het volgende:
huh rock woon jij ook in sassenheim??
dan jij.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:55 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Alleen als je kijkt naar get geheel, dus tot aan de consument, die betaalt dan BTW. Bedrijven onderling kopen ook gewoon in inclusief BTW.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:17 schreef jordyqwerty het volgende:
Is me altijd geleerd dat je bij bedrijven onderling maar niks met de btw moet doen
Wanneer is de WOII begonnen dan?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja. Ik vind dat niet logisch, er is bij mij altijd op gehamerd dat de btw op het eind wel bij de klant in rekening komt. Nouja, het zijn maar twee puntjes maarjaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Was dat die vraag waarbij je moest uitdelen wat de kledingzaak voor die kleding moest betalen? Dan is het toch niet meer dan logisch dat de zaak ook BTW moet betalen?
Het is wel logisch ja, maar ik ging er gemakshalve van uit. Oh well, fuck it.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alleen als je kijkt naar get geheel, dus tot aan de consument, die betaalt dan BTW. Bedrijven onderling kopen ook gewoon in inclusief BTW.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
''Je moet [insert iets] nog opruimen''
-''Ohja godver''
''Godverdomme? Straks verdoemt God je echt, praat je wel anders''
-''Geloof ik niet in, accepteer dat nou eens!''
Het is weer feestMoet trouwens maar een met mijn pa gaan praten dat daar niet steeds op teruggekomen wordt.
Het is gewoon logisch.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:20 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja. Ik vind dat niet logisch, er is bij mij altijd op gehamerd dat de btw op het eind wel bij de klant in rekening komt. Nouja, het zijn maar twee puntjes maarja
gewoon dingen verkopen en rond gaan kijkenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik zit dagelijks op kamernetquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
gewoon dingen verkopen en rond gaan kijken
Jeetje zeg. Goed gedaan.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wehkamp! set van 15 dozen, was nu in de aanbieding. 7 euro korting
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:22 schreef Kikaru het volgende:
[..]
Jij wilde mij zoenen op m'n HW he.Wel schattig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |