nee maar zetten wel keihard muziek op en rommelen ontzettend veelquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
maar die zitten niet om 7 uur 's ochtends op zondag nickelodeon te kijken.
elke avond watquote:
OF een banner voor zijn bedrijf?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik wil iets photoshoppen of iets in indesign doen. Iemand iets ontworpen nodig?
Ik denk dat ik ze nu al magquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee maar zetten wel keihard muziek op en rommelen ontzettend veel
[..]
elke avond wat
Banner? ¤35,-quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:29 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]Hahah dat is tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ow als je er geld voor vraagt kan et niet maar ik heb youtube layer nodigquote:
Youtube layout? Stuur wat dingen die er in moeten zitten, kijken we daarna wel. misschien voor een tientje anders?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:32 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Kan jij banners maken van
[..]
Ow als je er geld voor vraagt kan et niet maar ik heb youtube layer nodig
va manhoerquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
misschien voor een tientje anders?
Heb ik iig wat te doen
Ik weet niet eens hoe ik dat op moet sturen, mijn rekening is geblokkeerdquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Youtube layout? Stuur wat dingen die er in moeten zitten, kijken we daarna wel. misschien voor een tientje anders?
Heb ik iig wat te doen
okidoki my niggerquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:35 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dit weekend verhuizen naar grotere kamer G.
Dacht dat ik een paar weken moest wachten.
Je bedoelt dat je niet kan internetbankieren?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:35 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe ik dat op moet sturen, mijn rekening is geblokkeerd(soort van, kan er niks mee alleen geld afhalen -,-)
ja inderdaadquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je niet kan internetbankieren?
Ik wil sowieso zo snel mogelijk op kamers, weet je tochquote:
Kon ik ook niet toen ik 14 wasquote:
In Utrecht,Hilversum?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:37 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik wil volgend jaar op kamers gaan.
Het kan op zich wel open maar hoop gedoequote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kon ik ook niet toen ik 14 wasWeet alleen niet hoe je dan een bedrijfje wil opstarten maar ok
hey ezellquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:37 schreef Ezell het volgende:
VA, mag gratis mijn huiswerk op InDesign doen.
Echt waar? Welk huis heb je nou?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
MENSEN IK HEB DE SLEUTELS EN HET CONTRACT GETEKEND IK ZIT OFFICIEEL OP KAMERS FELEICITEER MIJ HIER ONDER DE STREEP BVD
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Eerst deed ik gymnasium maar ik was te lui dus ik ben geslaagd op de havo gr
stuur maar wat op, heb ik vanavond wat te doen grquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:37 schreef Ezell het volgende:
VA, je mag gratis mijn huiswerk op InDesign doen.
Kan nooit veel wegen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:38 schreef wietparkiet het volgende:
Heb afrika om mijn nek hangen Utka in mijn handpalmen
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
stuur maar wat op, heb ik vanavond wat te doen gr
Nope, nooit gebruikt. Lichte Premiere ervaring welquote:
Ah, oké. Bij Final Cut krijg ik namelijk die geluiden nooit helemaal zoals ik wil.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nope, nooit gebruikt. Lichte Premiere ervaring wel
En dan na een maand wegens geldtekort terug naar DV-dorp.quote:
Jepquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:38 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nicedan sowieso bieren bij jou en dan naar Beurs.
dankquote:
als ik een extra bijbaan heb is mijn maandelijkse inkomen bijna 1000 euro dus dat zal niet het geval zijnquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ah, oké. Bij Final Cut krijg ik namelijk die geluiden nooit helemaal zoals ik wil.Even Google gebruiken dan maar.
[..]
En dan na een maand wegens geldtekort terug naar DV-dorp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |