wie ga je begraven?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:18 schreef Pastapipos het volgende:
Nieuwe aanwinsten![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Tweede mes was 1.60 bij de action, kon het niet laten om hem mee te nemenHet lemmet voelt best ongelijk aan, maar moeite waard om te proberen voor die prijs.
Eerste heb ik met 25% korting van opruiming in de kookwinkel
Je houdt niet van de zomervakantie?quote:
Ik heb nog geen zomervakantie.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:19 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Je houdt niet van de zomervakantie?
Nice! Wil je later kok worden?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:18 schreef Pastapipos het volgende:
Nieuwe aanwinsten![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Tweede mes was 1.60 bij de action, kon het niet laten om hem mee te nemenHet lemmet voelt best ongelijk aan, maar moeite waard om te proberen voor die prijs.
Eerste heb ik met 25% korting van opruiming in de kookwinkel
collab van New Era en de Cerulean Gymquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:20 schreef wietparkiet het volgende:
maarja van welk merk is die snapback nou?
oh ik heb mitchell en nessquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
collab van New Era en de Cerulean Gym
feli nu kan ik ergens crashen in groningenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
MENSEN IK HEB DE SLEUTELS EN HET CONTRACT GETEKEND IK ZIT OFFICIEEL OP KAMERS FELEICITEER MIJ HIER ONDER DE STREEP BVD
Oh! Hee gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
MENSEN IK HEB DE SLEUTELS EN HET CONTRACT GETEKEND IK ZIT OFFICIEEL OP KAMERS FELEICITEER MIJ HIER ONDER DE STREEP BVD
hoeraquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
feli nu kan ik ergens crashen in groningen
groningen natuurlijkquote:
Heb ik wat gemist?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
nou gefeliciteerdquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik ga een studie accountantcy doenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:25 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Nope, alhoewel me dat wel een toffe baan lijkt. Moet er niet aan denken om me hele leven in een keuken te staan
Wat voor toekomstplannen heb jij?
maar die zitten niet om 7 uur 's ochtends op zondag nickelodeon te kijken.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
dankdank
ja nu zit ik opgescheept met 3 studenten als huisgenoten
Elke avond buizenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
dankdank
ja nu zit ik opgescheept met 3 studenten als huisgenoten
Interessantquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
was grapje
.jar is een extensie voor javabestanden
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso dat beleid van Opsteltenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:26 schreef wietparkiet het volgende:
15 extra agenten voor drugsoverlast Maastricht
[..]
ja dit gaat hem worden
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:29 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Sowieso dat beleid van Opstelten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |