Nou die eerste prijs zat inderdaad dicht bij die andere in de buurtquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:07 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Ik ga niet kijken.Ik hoop op een zes, prima.
ik heb je binnenkomst niet meegemaaktquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:09 schreef Kikaru het volgende:
Tevens: mij niet meteen herkennen als ik zo'n Japanse naam heb en binnenkom met 'hoi, ken ik jullie?'.
Ik had interest van de hypothecaire lening en de subsidie afgetrokken, en tien zag ik bij de volgende vraag de interest moest beteken.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:07 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Daar kwam ik oorspronkelijk ook op uit, ja. Maar toen dacht ik (uitgaande dat het correct was) wtf dit kan niet!! Dus toen had ik het op een andere manier berekend, weet niet meer hoe trouwens, en kwam ik op een tekort van ¤31000 uit ofzo
In ieder geval fijn je weer te spreken.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:09 schreef msacras het volgende:
[..]
ik heb je binnenkomst niet meegemaakthet eerste wat ik las was haat op roald dus ik dacht hey wie is dat en hoe durft hij/zij
zijn wel meer met japanse/andere aziatische namenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:09 schreef Kikaru het volgende:
Tevens: mij niet meteen herkennen als ik zo'n Japanse naam heb en binnenkom met 'hoi, ken ik jullie?'.
Nice.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:09 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nou die eerste prijs zat inderdaad dicht bij die andere in de buurtHeb allebei de cases bijna geheel goed
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:10 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Ik had interest van de hypothecaire lening en de subsidie afgetrokken, en tien zag ik bij de volgende vraag de interest moest beteken.Toen dacht ik echt van 'Fuck it all!'
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
donderdag krijg ik mn verhuisdozen bezorgd tussen 11 en 15 en dan kan ik bezig met inpakken hoera
Ja man, tering veel winst maakte diequote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:11 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Nice.
Kwam jij ook op miljardenbedragen uit bij die provider?
Jamaar Osuchi zou hier niet meer posten. Ik heb niet gezegd dat ik hier nooit meer zou posten.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zijn wel meer met japanse/andere aziatische namen
had niet gemerkt dat je weg was eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:11 schreef Kikaru het volgende:
[..]
Jamaar Osuchi zou hier niet meer posten. Ik heb niet gezegd dat ik hier nooit meer zou posten.
Dat was een andere vraag knurft.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:11 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]Was wel eerst even aan het puzzelen, maar als je ergens op MOET uit komen, die 33000, dan lukt het altijd wel, na een paar minuten viel het kwartje
Waar heb je ze vandaan gehaald?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
donderdag krijg ik mn verhuisdozen bezorgd tussen 11 en 15 en dan kan ik bezig met inpakken hoera
Thank godquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:11 schreef Kikaru het volgende:
[..]
Jamaar Osuchi zou hier niet meer posten. Ik heb niet gezegd dat ik hier nooit meer zou posten.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:10 schreef Kikaru het volgende:
[..]
In ieder geval fijn je weer te spreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |